Τα παιδιά του Μέλλοντος [Steve Miller Band]

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,305
Αθήνα
Σήμερα και λόγω της ημέρας (Ελληνικές ευρωεκλογές), η ελπίδα έχει την τιμητική της, για κάποιους φρούδα, για άλλους βάσιμη, με τους κύριους εκφραστές της που δεν μπορεί παρά να είναι αναμφισβήτητα τα παιδιά του μέλλοντος. Βέβαια ο Steve Miller και η εξαίρετη παρέα του, εκεί το 1968 στο ντεμπούτο άλμπουμ τους, αλλιώς θεωρούσαν τα συστατικά που θα επιθυμούσαν για το μέλλον, αλλά αυτό για μας σήμερα δεν έχει και τόσο σημασία. Σημασία έχει να ελπίζεις και όταν βλέπεις ότι εσύ έχεις κλείσει τον όποιο κύκλο σου, να αναγνωρίζεις σε άλλους τη προσπάθεια και να τους ενθαρρύνεις.

Το άλμπουμ, φυσικά, είναι προϊόν της εποχής του, για να προλάβω κάποιους που θα σπεύσουν να το επισημάνουν, αλλά αυτό βέβαια δεν του αφαιρεί τίποτα από την αξία του και την ευχαρίστηση που προσφέρει η ακρόασή του ακόμη και σήμερα, τουλάχιστον για τα δικά μου αυτιά. Για κάποιους βέβαια δεν θα πει τίποτα, αλλά είναι φυσικό, είπαμε ότι η διαμορφωμένη και "επίπονα κτισμένη" κρίση είναι βιωματική και καθαρά προσωπική.

Σας παρουσιάζω, λοιπόν, το σημερινό "καλεσμένο" μας, που δεν είναι άλλος από τον αξιότιμο Steve Miller και την μπάντα του.

SteveMiller1967.jpg

«Οι ρίζες μου βρίσκονται στο Τέξας, όπου μεγάλωσα... Τέξας και μετά Σικάγο. Εκεί μελέτησα τα μπλουζ του Σικάγου και όταν πήγα στο Σαν Φρανσίσκο, αντιλήφθηκα πως είχα ξεσηκώσει πολλά από το ύφος τους... Έχω περάσει από πολλές αλλαγές, φίλε μου. Μ' αρέσει να σκέφτομαι ότι εξελίσσομαι διαρκώς».

Γεννήθηκε στο Μιλγουόκι το 1943, η οικογένειά του όμως εγκαταστάθηκε στο Νότο, όταν εκείνος ήταν πολύ μικρός. Έμαθε να παίζει κιθάρα, ακούγοντας το οργανικό "Honky Tonk" του Bill Doggett, το 1956. Μετά το γυμνάσιο, γράφτηκε στο πανεπιστήμιο όπως και ο φίλος του "Boz" Scaggs. Στη συνέχεια πήγε στη Δανία για να σπουδάσει φιλοσοφία στη Κοπεγχάγη, αλλά μετά από ένα χρόνο διέκοψε και επέστρεψε στο Σικάγο, το 1964.

Στο Σικάγο, μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '60, γυρνούσε στα μπλουζ κλαμπ και τα στούντιο για να αφομοιώσει την τεχνική των μεγάλων κιθαριστών που κυριαρχούσαν τότε στη πόλη. Έπαιξε με διάφορα συγκροτήματα, πριν σχηματίσει ένα δικό του μαζί με τον Barry Goldberg. Ακούγοντας για τη χίπικη κουλτούρα που άρχισε να ανθεί στο Σαν Φρανσίσκο, αποφάσισε να μετακομίσει εκεί το 1966. Σύντομα έφτιαξε τους Steve Miller Band και είχε κάποια απήχηση στο τοπικό ροκ κοινό, με εμφανίσεις σε φεστιβάλ, κλαμπ και συναυλιακούς χώρους, όπως το Fillmore του Bill Graham που άνοιγε τότε. (Βιογραφικά στοιχεία από την Εγκυκλοπαίδεια της Pop, Rock και Soul του Ίρβιν Στάμπλερ)

SMB.gif
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,305
Αθήνα

Έχεις τη δύναμη...​

Steve Miller Band - Children Of The Future (Απρίλιος 1968, Capitol Records)

ChildrenOfTheFutureGat.jpg

Τραγούδια: A1 Children Of The Future (Steve Miller) - 2:58, A2 Pushed Me To It (Steve Miller) - 0:36, A3 You've Got The Power (Steve Miller) - 0:55, A4 In My First Mind (Jim Peterman, Steve Miller) - 7:31, A5 The Beauty Of Time Is That It's Snowing (Psychedelic B.B.) (Steve Miller) - 5:23, B1 Baby's Callin' Me Home (Boz Scaggs) - 3:24, B2 Steppin' Stone (Boz Scaggs) - 3:02, B3 Roll With It (Steve Miller) - 2:29, B4 Junior Saw It Happen (Jim Pulte) - 2:29, B5 Fanny Mae (B. Brown) - 3:11, B6 Key To The Highway (Bill Broonzy, Charles Segar) - 6:18
Μουσικοί: Steve Miller (κιθάρα, φωνητικά: A1 έως A5, B2, B3, B6, φυσαρμόνικα), Boz Scaggs (κιθάρα, φωνητικά: B1, B2), Lonnie Turner (μπάσο, φωνητικά), Jim Peterman (χάμοντ, μέλλοτρον: A1 έως A5, φωνητικά), Tim Davis (τύμπανα, φωνητικά: B5, B6), Ben Sidran (αρπίχορδο: B1)
Παραγωγή, μηχανικός / Σχεδίαση: Glyn Johns / Victor Moscoso

Ηχογραφήθηκε στις αρχές του 1968 στα Olympic Studios, Λονδίνο, Αγγλία

SteveMillerBand-2.jpg

Το 1968, οι Steve Miller Band από το λουλουδιασμένο και ψυχεδελικό Σαν Φρανσίσκο, και μετά την επιτυχημένη εμφάνισή τους στο φεστιβάλ Monterey Pop τον Ιούνιο του 1967, βρίσκονται στα Olympic Studios του Λονδίνου και ηχογραφούν. Όπως σας προϊδέασα πρόκειται για άσιντ ροκ τη δυτικής ακτής στην πρώτη του έκφραση, την ταξιδιάρικη, αυτοσχεδιαστική, πειραματική και ...ξεμυαλίστρα και όχι στην μετεξέλιξή της, την πιο χαλαρή και στρογγυλεμένη που έκανε γνωστά συγκροτήματα όπως τους Eagles αλλά και τον ίδιο τον Steve Miller με τα πολυ-πλατινένια The Joker και Fly Like an Eagle. Καμιά σχέση, λοιπόν μ' αυτά, με το ψυχεδελομπλούζ υβρίδιο να κυριαρχεί.

Με τη συμμετοχή του παλιόφιλου Boz Scaggs και του οργανίστα Jim Peterman και παραγωγό τον Glyn Johns, που είχε εμπλακεί και στο Sgt. Pepper, ο δίσκος δεν έχει τόσο τη "ζωντανή" ατμόσφαιρα που επιζητούσαν οι μπάντες του Σαν Φρανσίσκο στα άλμπουμ τους, αλλά μια εξαιρετικά φροντισμένη παραγωγή γεμάτη από ηχητικά εφέ. Ο Μίλερ είχε φιλοδοξίες για την ηλεκτρονική μουσική, καθώς μελετούσε τη σύγχρονη μουσική των Cage, Stockhausen και επεξεργασία ταινιών από τότε που ο νονός του, Les Paul, του δίδαξε πώς να χρησιμοποιεί ένα μαγνητόφωνο.

Ο Μίλερ οραματίστηκε την πρώτη πλευρά του άλμπουμ, κάτι σαν σουίτα, με τα κομμάτια συνδεδεμένα μεταξύ τους με ηλεκτρονικά περάσματα. Το εναρκτήριο, τραγούδι του τίτλου είναι πειραματικό, μπλούζι, ξεχωρίζει για τις αρμονίες, και κινείται σε μια πρώιμη φολκ ροκ κατεύθυνση, ταιριάζοντας όμως πολύ στην ψυχεδελική εποχή. Δύο πολύ σύντομα συνδετικά κομμάτια, τα "Pushed Me To It" και "You've Got The Power" οδηγούν στο σαγηνευτικό "In My First Mind", για το οποίο ο κιμπορντίστας Peterman βρήκε μια αξέχαστη ακολουθία συγχορδιών στο μέλλοτρον και ο Miller έγραψε τους στίχους στο στούντιο. Η πλευρά κλείνει τέλεια με το επικό "The Beauty Of Time Is That It's Snowing (Psychedelic B.B.)", όπου ο Μίλερ στόλισε με την έξοχη μπλουζ κιθάρα του ένα ηχητικό τοπίο, εξερευνώντας φράσεις, εμπνευσμένες από τον B.B. King, σε ένα νέο πλαίσιο.

Η δεύτερη πλευρά ξεκινά με δύο συνθέσεις του Boz Scaggs, στις οποίες αναλαμβάνει τα κύρια φωνητικά. Το "Baby's Calling Me Home", έχει μια τζάζι αίσθηση με το αρπίχορδο του Ben Sidran, και την ακουστική κιθάρα, και ήταν ένα δείγμα που θα εξερευνούσε αργότερα στη σόλο καριέρα του. Χωρίς διακοπή, ξεπροβάλλει συνεχόμενα το "Steppin' Stone" του, που είναι το πιο βαρύ κομμάτι του δίσκου, καθώς συνδυάζει μπλουζ και ροκ. Το "Roll with It" είναι η μοναδική σύνθεση του Miller στη δεύτερη πλευρά, και το πιο μέινστριμ κομμάτι του άλμπουμ. Ο ντράμερ Tim Davis, βγήκε μπροστά, και παρείχε τα κύρια φωνητικά στο "Junior Saw It Happen", ένα τραγούδι που θυμήθηκε από την γκαράζ ροκ μπάντα της Oklahoma, τους Disciples, και στην πρώην ρυθμ εντ μπλουζ επιτυχία του Buster Brown, "Fanny Mae", που μεταμορφώνεται σε μπλουζ της Δυτικής Ακτής. Ο Gregg Allman είπε αργότερα στον Miller ότι το "Junior Saw It Happen", ήταν αυτό που τον ενέπνευσε να ξεκινήσει το όργανο B-3. Το κλασικό μπλουζ "Keys to the Kingdom" κλείνει το άλμπουμ, καθώς ο Miller και η συνοδεία του κινούνται χαλαρά, σε μια αυτοσχεδιαστική ερμηνεία.

Το Children Of The Future κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 1968 με το υπέροχο δυσανάγνωστο εξώφυλλο από τον ψυχεδελικό καλλιτέχνη αφίσας Victor Moscoso, ο οποίος στο παρελθόν έκανε εξαιρετικές αφίσες για εμφανίσεις της μπάντας του Miller στο Avalon. Τον Μάιο του 1968, ο διευθυντής προγράμματος, μουσικός παραγωγός και διοργανωτής συναυλιών, Tom Donahue, ανέλαβε καθήκοντα στον πρώτο 24ωρο ραδιοφωνικό σταθμό FM στη χώρα, τον KSAN-FM στο Σαν Φρανσίσκο, αφιερωμένο στη νέα αντεργκράουντ ροκ μουσική. Όταν ήρθε η ώρα να διακόψει την κλασική μουσική που έπαιζε ο σταθμός και να ξεκινήσει τη νέα εποχή, ο Donahue άνοιξε την εκπομπή με το "Children Of The Future". Και το Rolling Stone τον Ιούνιο του 1968 έγραψε, «Οι Steve Miller Band έχουν, για διάφορους λόγους, κάνει μια θαυμάσια δουλειά στο πρώτο τους άλμπουμ. Αυτό κατατάσσεται δίπλα στο πρώτο άλμπουμ των Moby Grape όσον αφορά την οικονομία και με το Sgt. Pepper όσον αφορά την επίγευση... Κάποιος, δεν θα χαρακτήριζε το δίσκο σαν "φαρ αουτ" ή επαναστατικό, αλλά μάλλον σαν εξαιρετικό

Το Children Of The Future είναι ένα εκπληκτικό άλμπουμ που αξίζει να εξερευνήσετε, καθώς είναι ένα καλό παράδειγμα ψυχεδελικού μπλουζ στα τέλη της δεκαετίας του 1960. Δείχνει ότι ο Steve Miller είχε μια ζωή πριν γίνει o σούπερ σταρ της δεκαετίας του 1970.

Είμαστε παιδιά του μέλλοντος
Αναρωτιέμαι που θα πάει αυτός ο κόσμος
Είμαστε παιδιά του μέλλοντος
Αναρωτιέμαι τι πρόκειται να κάνουμε σ' αυτόν τον κόσμο

Όταν 'φτιάχνονται' αυτά
Μπορούν να δουν για πολλά μίλια
Όταν 'φτιάχνομαι' εγώ
Μπορώ να δω τον εαυτό μου για μίλια

Ξέρεις ότι έχω κάτι που μπορείς να χρησιμοποιήσεις
Χρειάζεται λίγη αγάπη
Λίγο αγκάλιασμα
Λίγο αγάπη
Λίγο αγκάλιασμα

Και ας μην πιστεύεις πως θα τα βρεις
Και ας μην πιστεύεις ότι θα 'χεις το κεφάλι σου ήσυχο
- Children Of The Future · Steve Miller Band [Playlist] -

(*****, πηγές: εξώφυλλο, σημειώσεις επανέκδοσης, Joel Selvin, David Bowling)

SteveMillerBandByHerbGreene.jpg
Steve Miller, Lonnie Turner, Tim Davis, Jim Peterman και Bozz Scaggs
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,305
Αθήνα
SteveMillerAds.jpg
Καταχωρήσεις από τα τεύχη Δεκεμβρίου '67 και Ιουνίου '68, του Rolling Stone
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,305
Αθήνα
Να αναφέρουμε ότι η σχεδίαση του δίσκου ανήκει στο μεγάλο Victor Moscoso και οι δύο φωτογραφίες είναι από την επανέκδοση της Edsel του 2012.

SteveMillerBand.jpg
 

Stellios papa

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,838
Ελλαδα
.

κορυφαιο ξεκινημα μεσα σε ενα δυσκολο ονειρο ενος ψυχεδελικου ταξιδιου
και μετα τα ευκολα αλλα υπεροχα LP

κυριε Grio
Steve Miller Band
:worshippy::worshippy:
 

Haagenti

AVClub Fanatic
18 November 2006
16,559
Ministry Of Silly Walks
Σημασία έχει να ελπίζεις και όταν βλέπεις ότι εσύ έχεις κλείσει τον όποιο κύκλο σου, να αναγνωρίζεις σε άλλους τη προσπάθεια και να τους ενθαρρύνεις.

Πολύ το ψάχνεις μέσα σου και άδικα χαλιέσαι...Ο ιδανικός τρόπος καλμαρίσματος είναι να βγεις από το σώμα σου και να παρατηρήσεις το αντικείμενο από την γωνία ενός περαστικού,που έκανε βιαστικά το μπανακι του και πήρε τον δρόμο της επιστροφής ακολουθώντας την διαδρομή που τον καλύπτει καλύτερα...

Τον δίσκο πρώτη φορά τον ακούω...Είμαι της αμελητέας σχολής που ξεκίνησε τις ακροάσεις την εποχή του Abracadabra...Όπως κατάλαβες,επιπλέω...
Δεν ειναι εκει το θεμα μας ομως..
Επεσα κάποια στιγμή πανω του αλλά τον προσπέρασα...Προτίμησα να σκαρφαλώσω στην κορυφή μιας rolls royce για να ξεχαρβαλώσω εκείνον τον εργάτη με το Γαλλικό κλειδί στο χέρι και την ακατανόητη πολυπλοκότητα ...Προτίμησα να παλέψω με τις ανακυκλωσιμότητες και τα νεκροταφεία των μηχανών..Δεν έχω παράπονο όμως..Ξεναγήθηκα στα αβατα των εργαστηριων που ποιούν μιαν αλλόκοτη ζεστασιά και ταυτόχρονα ένα υπερ-πολικο ψύχος...Όπως καταλαβαίνεις ο Κολλοσος δεν έπεσε τυχαία...Πατούσε περήφανος στην τετραγωνική ρίζα του τσιμεντένιου βάθρου,ξεχνώντας ότι παραμονεύει το βάραθρο μιας θάλασσας γεμάτης..
Εδώ είναι πιο ντόμπρα η φάση...Εδώ ξεχειλώνουν τα στόμια των γυάλινων μπουκαλιών με το χρυσό καπάκι,έχοντας για συντροφιά τους καρπούς της οικογένειας των Ανακαρδιοειδών..
Σκληρόπετσα μα τραγανά,κατά βάση ανώδυνα για τα προβληματικά ούλα με τις εκατοντάδες ασταθείς γέφυρες...
Σήμερα το απόγευμα το έριξα έξω...Άνοιξα την βαλβίδα ασφαλείας και όποιον πάρει ο χάρος..
Thanx για την πρόταση...
.
 
Last edited by a moderator:

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,305
Αθήνα
Σπύρο, δεν χαλιέμαι πλέον. Έχω δοκιμάσει και την αποστασιοποιημένη παρατήρηση και την ενεργή εμπλοκή. Και την μοναχική σκόπευση και τη συλλογική διεκδίκηση. Πίστεψέ με, δεν έχουν σημασία τα τραύματα, ούτε το αποτέλεσμα. Σημασία έχει να είσαι εκεί όταν κάτι συμβαίνει, με τα όνειρα, τις αντιφάσεις και τις ουτοπίες σου. Κάποιοι δίσκοι σαν και αυτόν, ήταν σαν το νερό στο διψασμένο και το ξεροκόμματο στο πεινασμένο. Γι' αυτό μίλησα και για επίπονα κτισμένη κρίση και διαμορφωμένη στάση και άποψη. Τα "μηχανήματα", μην τα εμπιστεύεσαι, είναι χαλασμένα εν τη γενέσει τους, όσο είναι και αυτοί που τα φτιάχνουν. Αποπνέουν ψήγματα πνεύματος αλλά και αλαζονείας. Εκμεταλλεύσου τα, με τη βαλβίδα ασφαλείας καλά κάνεις και "παίζεις", αυτό μας κρατά ζωντανούς...
:ernaehrung004:
 

Haagenti

AVClub Fanatic
18 November 2006
16,559
Ministry Of Silly Walks
Μες στις άκρες έπεσες μέσα...Υπάρχει μια ένσταση στα μηχανήματα.Δεν μιλώ για τις σκληρόπετσες μηχανές που αποπνέουν στιβαρότητα,αλλά για τις μαλακές,που στην πορεία αποδεικνύονται ποιο σκληρές από την καρδιά ενός μαρουλιού ...
Μιλώ για τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες της Ρόκας οι οποίες δεν χρειάζονται την βοήθεια του χλωριούχου νατρίου για να ωφελήσουν έναν οργανισμό...
Τα σόλο και οι φωνητικές αρμονίες των Steve Miller Band χτυπούν ακριβώς στην καρδιά του προβλήματος..Δεν ασκούν πειραματική ιατρική στα κεφάλια ανιάτων ασθενειών..
Anyway..Να μην ξεχειλώσω το νήμα...
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,305
Αθήνα
Μπείτε λίγο στο κλίμα της εποχής με τέσσερα πόστερ, δύο από το Avalon Ballroom και δύο από το Fillmore.
(να δω πότε θα αξιωθώ να σας παρουσιάσω την τέχνη της αφίσας και τους μεγάλους γραφίστες/καλλιτέχνες εκείνης της εποχής, από το αρχείο μου... :chinscratch:)

SFposters.jpg
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,305
Αθήνα
The Steve Miller Band (άλλα προτεινόμενα άλμπουμ)

Το Φθινόπωρο του 1968 κυκλοφορεί το δεύτερο άλμπουμ τους, Sailor, το οποίο ηχογραφήθηκε στο Λος Άντζελες. Ο δίσκος ανέδειξε την επιτυχία Living in the U.S.A. και εκτός των άλλων θαυμάσιων κομματιών περιέχει και μια εκπληκτική διασκευή του Gangster of Love του Johnny "Guitar" Watson.
Το τρίτο άλμπουμ, Brave New World του 1969, είναι ακόμα πιο δυνατό και ολοκληρωμένο. Τα Space Cowboy και My Dark Hour είναι καθηλωτικά και ο ήχος του γκρουπ εμφανίζει στοιχεία που θα συναντήσουμε αργότερα στα προσωπικά άλμπουμ του, της δεκαετίας του '70.

SailorBraveNewWorld.jpg

Sailor (Capitol Records, 1968)
Brave New World (Capitol Records, 1969)
 
Last edited:

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
αν έμπαινε στην κατηγορία (ή στο φόρουμ γενικότερα) ο Ντοκ θα σας έλεγε ότι εδώ και κανα δυό μήνες τον έχω ζαλίσει "ό Μίλλερ κι ο Μίλλερ".
Βασικά τα παιδιά του μέλλοντος και τον ναύτη.
Γλυκειά τριπαρισμένη νοσταλγία σέβεντις.
(ουτε καν σέβεντις, στο κατώφλι).
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,305
Αθήνα
...
Βασικά τα παιδιά του μέλλοντος και τον ναύτη.
...
Από τον ναύτη, για τον καλό μου φίλο, με τις καλύτερες ευχές μου!

Ώστε, νομίζεις ότι ξέρεις τι ακριβώς συμβαίνει μέσα στο κεφάλι σου, φίλε μου
Υπάρχουν πολλά περισσότερα απ' όσο μπορούμε να καταλάβουμε εγώ και εσύ
Πράγματα που σε κάνουν να γελάς, πράγματα που σε κάνουν να κλαις
Αφέσου να αγαπήσεις όταν νιώθεις ότι θέλεις να πεθάνεις

Δεν υπάρχει απάντηση στις ερωτήσεις που βρίσκουμε μέσα, φίλε μου
Αλλά όταν αρχίζουμε να αναρωτιόμαστε γιατί, καταλήγουμε πιο πίσω, φίλε μου
Ό,τι βλέπουμε εμφανιζόταν πάντα
Αλλά υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που δεν έχω μάθει ποτέ

Ώστε, νομίζεις ότι ξέρεις φίλε μου
Αλλά δεν ξέρεις, φίλε μου, φίλε μου
Νομίζεις ότι ξέρεις
Αλλά δεν ξέρεις

Όλοι για έναν και ένας για όλους
Είναι τα πάντα ή τίποτε απολύτως
Άκου φίλε μου
Δεν ξέρεις
Όχι, φίλε μου
Δεν ξέρεις
- My Friend · Steve Miller Band -