Χαρούμενος, λυπημένος! [Tim Buckley]

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,305
Αθήνα
TimBuckleyHallucinations.jpg

- Έλα, που είσαι;
- Εδώ... δεν με κατάλαβες;
- Προσπαθώ, κάνει και η ζωή παρεμβολές!
- Ξέρεις, το πρόγραμμά μου έχει χρονικούς περιορισμούς, βιάσου...
- Κάτσε, θέλω το χρόνο μου, τώρα κάτι πιάνω, μάλλον θα δώσω βάση, έχει κάτι που μ' εξιτάρει...


Οι ήχοι αντιλαμβάνονται αποσπασματικά, παρ' όλη τη ροή τους, μπουκιές νοηματικές, θρύμματα συναισθημάτων, σκόρπια πετραδάκια στην απέραντη άμμο της σιωπής. Η απόφαση πρέπει να είναι άμεση, να επιστρατευτεί κουράγιο και διάθεση και να αρχίσει η συλλογή και η σύνθεση. Η πρώτη εντύπωση καθοριστική και απαραίτητη, ανατροφοδοτεί την προσπάθεια και όταν φτάνει το τέλος, σκέφτεσαι εάν θα ξανακάνεις το "ταξίδι" ή θ' αλλάξεις προορισμό...

Κάπως έτσι έμπλεκα κάθε φορά που αντιμετώπιζα κάποιο έργο του. Σ' ένα επαναλαμβανόμενο και σύντομο διάλογο μαζί του. Η διάθεση πάντα διψασμένη και τα αυτιά υπηρέτες της ψυχής...

Ακριβώς όπως μια πολύβουη μύγα, έρχομαι στη ζωή σου
Τώρα παρασύρομαι σαν το μέλι στον ήλιο
Ήταν σωστό ή λάθος;
Δεν θα μπορούσα να τραγουδήσω το τραγούδι αυτό, έτσι κι αλλιώς

Ω, αλλά αγάπη μου, τώρα θυμάμαι
Πως ο ήλιος έλαμπε κάτω
Και πως θέρμαινε το προσευχόμενο χαμόγελό σου
Όταν όλη η αγάπη ήταν εκεί

Είσαι αυτή για την οποία μιλώ, είσαι αυτή που σκέφτομαι
Όπου κι αν πάω
Αλλά μερικές φορές γλυκιά μου το πρωί
Αχ, μου λείπεις τόσο
... - Buzzin' Fly

TimBuckleyMcCartneySia.jpg
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,305
Αθήνα

Παράξενο συναίσθημα​

Tim Buckley - Happy Sad (Απρίλιος 1969, Elektra)

HappySad.jpg

Τραγούδια: A1 Strange Feelin' - 7:49, A2 Buzzin' Fly - 6:00, A3 Love From Room 109 At The Islander (On Pacific Coast Highway) - 10:47, B1 Dream Letter - 5:10, B2 Gypsy Woman - 12:19, B3 Sing A Song For You - 2:36
Μουσικοί: Tim Buckley (δωδεκάχορδη κιθάρα & φωνητικά), Lee Underwood (ληντ κιθάρα), Carter C.C. Collins (κόνγκας), John Miller (ακουστικό μπάσο), David Friedman (βιμπράφωνο & μπάσο μαρίμπα
Παραγωγή / Μηχανικός: Jac Holzman (υπεύθυνος), Jerry Yester, Zal Yanovsky / Bruce Botnick

Όλα τα κομμάτια γράφτηκαν από τον Tim Buckley και η ηχογράφηση έγινε στα Elektra Sound Recorders στούντιο στο Λος Άντζελες, Καλιφόρνια.

TimBuckley69.jpg

"Δεν μπορώ να δω πού οδηγούμαι", ισχυρίστηκε ο Tim Buckley (1947-1975), στο τέλος του 1968, "και κατά πάσα πιθανότητα θα είναι όλο και μακρύτερα από ό,τι οι άνθρωποι περιμένουν από μένα".

Η τροχιά που πήρε η τολμηρή σταδιοδρομία του ταλαντούχου τραγουδιστή-τραγουδοποιού, από το Orange County της Καλιφόρνια, φάνηκε να αρχίζει με το Goodbye and Hello του 1968. Ο τρόπος με τον οποίο απομακρύνθηκε από το αφελές φολκ-ροκ του ντεμπούτου άλμπουμ του 1966, ήταν χαρακτηριστικός της προοδευτικής σκέψης της εποχής, που αντικατοπτρίζεται στο αντι-Βιετνάμ αίσθημα (το ομότιτλο κομμάτι), στις πολύπλοκες ενορχηστρώσεις και τους σύνθετους στίχους, κυρίως γραμμένους από το σχολικό φίλο του και εκκολαπτόμενο ποιητή, Larry Beckett. Το Happy Sad, ωστόσο, τόνιζε περισσότερο τις προσωπικές παρορμήσεις του και τη δυνατότητα των δύο οκτάβων της κόντρα-τενόρου φωνής του. Ενώ οι όμοιοί του διερευνούσαν τα μπλουζ ("μια συναισθηματική επίφαση", εκτιμά ο Buckley) ή πηγαίνοντας στο "Woodstock", σε στυλ κάντρι, ο Buckley παρασύρθηκε από τη σύγχρονη τζαζ.

Το Happy Sad αφορούσε το χώρο, την ελαστικότητα των τόνων και την ηρεμία. Οι στίχοι ήταν εξίσου απέριττοι, με τον Larry Beckett "εκτός κάδρου". Τα τραγούδια παρέμειναν, αλλά το Happy Sad ήταν σχεδόν απαράμιλλο στην επιθυμία του να ανατρέψει την άνεση του εύκολου ακούσματος της επικρατούσας τάσης των τραγουδιστών-τραγουδοποιών. Το άλμπουμ Astral Weeks του Van Morrison ηχογραφήθηκε το 1968, επίσης με τζαζ μουσικούς - ο Morrison αναμείγνυε και ποπ, ροκ και κέλτικα στοιχεία - αλλά ο Buckley εγκατέλειψε συνολικά τους ροκ ρυθμούς, πιστός στο μινιμαλισμό του μπίμποπ.

TimBuckleyDenmark.jpg
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,305
Αθήνα

Τραγούδησε για σένα​

TimBuckleyCopenhagen68.jpg

Μαζί με τον πιστό παρατρεχάμενο, κιθαρίστα Lee Underwood, ο Buckley βυθίστηκε στην τζαζ των τιτάνων της Ανατολικής Ακτής, Miles, Coltrane, Monk, Mingus. Οι πρόβες της μπάντας άρχισαν να μεταμορφώνονται σε τζαμαρίσματα και την ημέρα πριν την εμφάνιση στο διάσημο Fillmore East της Νέας Υόρκης, ο Buckley ζήτησε από το βιμπραφωνίστα David Friedman να προετοιμαστεί για την παράσταση. Επτά ώρες αργότερα χωρίς παρτιτούρες, ένα νέο φολκ-τζαζ υβρίδιο γεννήθηκε - οι απαρχές του οποίου ακούγονται στο διπλό ζωντανό Dream Letter, ηχογραφημένο στο Queen Elizabeth Hall του Λονδίνου τον Οκτώβριο του 1968. Η φωνή του Buckley και η δωδεκάχορδη ακουστική υποστηρίζονται από βιμπράφωνο, μπάσο και κιθάρα, το επονομαζόμενο από το Friedman "Σύγχρονο Τζαζ Κουαρτέτο της Φολκ". Ο Buckley ανταπάντησε με τη "Μουσική της καρδιάς" και η Elektra αργότερα το χρησιμοποίησε σαν μανιφέστο στις διαφημίσεις του τύπου.

Η μουσική αναπτύχθηκε στο πνεύμα του αυτοσχεδιασμού. Μια ημέρα, ο Buckley πήγε να ακούσει το Friedman και τον ακουστικό μπασίστα Johnny Miller να παίζουν το "All Blues" του Μάιλς Ντέιβις και το τζαμάρισμα που προέκυψε, αποτέλεσε το εναρκτήριο "Strange Feelin'" του Happy Sad. Σε μια άλλη περίπτωση, ο Underwood υπενθύμισε, "ο Tim και εγώ πήραμε ασιντ στο διαμέρισμα ενός φίλου... και πέρασε η νύχτα γράφοντας το Buzzin' Fly", ένα κομμάτι που "κυλούσε" εκεί που το "Strange Feelin'" έρεε αργά. "Το κόλπο του γραψίματος", ισχυρίζεται ο Buckley, "είναι να το κάνουμε να φαίνεται σαν να συμβαίνουν όλα για πρώτη φορά. Έτσι, αισθάνεσαι ότι αυτό είναι ιδέα του καθενός". Ο παραγωγός Jerry Yester αποκάλυψε ότι η μπάντα αντιστάθηκε στις επαναληπτικές εγγραφές, που όμως έγιναν στο "Love From Room 109 At The Islander (On Pacific Coast Highway)", μια προβληματική ηχογράφηση, όπου, για να καλυφθεί το φύσημα της ταινίας, χρησιμοποιήθηκαν εμπνευσμένα, σερφ ήχοι...

Το κομμάτι αυτό είναι η επιτομή της παραδοξότητας του Happy Sad - η ευδαιμονική διάθεση σαν το ατελείωτο καλιφορνέζικο καλοκαίρι, αλλά και η θλιβερή κατάπτωση μετά το ντοπάρισμα. Ο Buckley, ακόμη, "έπαιξε" τον πληγωμένο, περιπλανώμενο καλλιτέχνη, αλλά ποτέ δεν ακούστηκε κακόκεφος, μοναχικός, ακόμη και στην αγάπη, ειδικά στο "Dream Letter" (μια απολογία στην πρώην του, Mary Guibert και στο νεαρό γιο του Jeff για την εγκατάλειψή τους) και στη σύνοψη του άλμπουμ, το καθαρό φολκ φινάλε, "Sing A Song For You". Ήταν σαν να ήξερε ότι η μοίρα του ήταν σφραγισμένη, αφήνοντάς μας το 1975, από υπερβολική δόση. Μέχρι τότε, είχε φτάσει στα απώτερα όρια της τζαζ φωνητικής με τα άλμπουμ Lorca και Starsailor, πριν προχωρήσει σε πιο συμβιβαστικά φανκ και MOR μονοπάτια για την πληρωμή λογαριασμών.

Το 1969, το Happy Sad αντιπροσώπευε το μέλλον και υπήρξε έκτοτε, το πιο καλοπουλημένο άλμπουμ του. Δεν του έφερε διαρκή επιτυχία - αλλά παραμένει το αριστούργημά του.

"Στον κόσμο μου ο διάβολος χορεύει και τολμά να αφήνει την ψυχή μου οπουδήποτε.
Μέχρι να βρω την ειρήνη στον κόσμο αυτό, θα τραγουδώ το τραγούδι μου παντού
"
- Sing A Song For You​

(*****, πηγές: εξώφυλλο, wikipedia, timbuckley.net, Martin Aston)

TimBuckleyWebster.jpgTimBuckleyOchs.jpg
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,305
Αθήνα

Αντίο και γεια σου!​

Tim Buckley - Goodbye And Hello (Αύγουστος: μόνο/Σεπτέμβριος: στέρεο 1967, Elektra)

GoodbyeAndHello.jpg

Τραγούδια: A1 No Man Can Find The War (Beckett, Buckley) - 2:58, A2 Carnival Song (Buckley) - 3:10, A3 Pleasant Street (Buckley) - 5:15, A4 Hallucinations (Beckett, Buckley) - 4:55, A5 I Never Asked To Be Your Mountain (Buckley) - 6:02, B1 Once I Was (Buckley) - 3:22, B2 Phantasmagoria In Two (Buckley) - 3:29, B3 Knight-Errant (Beckett, Buckley) - 2:00, B4 Goodbye And Hello (Beckett, Buckley) - 8:38, B5 Morning Glory (Beckett, Buckley) - 2:52
Μουσικοί: Tim Buckley (εξάχορδη & δωδεκάχορδη ακουστική κιθάρα, μπότλνεκ κιθάρα, καλίμπα (πιάνο δαχτύλων), βιμπράφωνο, φωνητικά), Lee Underwood (ληντ κιθάρα), Brian Hartzler / John Forsha (κιθάρα), Jim Fielder / Jimmy Bond (μπάσο), Don Randi (πιάνο, αρμόνιο, τσέμπαλο), Henry Diltz (φυσαρμόνικα B1), Jerry Yester (πιάνο, όργανο, αρμόνιο), Carter C.C. Collins (κόνγκας, κρουστά), Dave Guard (καλίμπα, ντέφι), Eddie Hoh / Jim Gordon (τύμπανα)
Παραγωγή / Μηχανικοί / Ένθετο: Jac Holzman / Jerry Yester (υπεύθυνος ηχογράφησης), Bruce Botnick (μίξη) / Larry Beckett

Ηχογραφήθηκε τον Ιούνιο του 1967 στα Studio Western Recorder & Whitney, Λος Άντζελες

TimBuckleyLeeUnderwood68.jpg
Tim Buckley με τον Lee Underwood

Εντυπωσιασμένος από την ποικιλομορφία των Revolver και Blonde On Blonde και με τις φολκ-τζαζ μεθόδους του ήρωά του, Fred Neil, ο νέος φόλκι του LA, Tim Buckley ήταν αποφασισμένος να ανεβάσει τον πήχη με το δεύτερο άλμπουμ του, Goodbye And Hello. Κάθε κομμάτι, επέμενε ο Buckley, έπρεπε να έχει το δικό του ξεχωριστό μουσικό χαρακτήρα, οι εκρήξεις της ατομικής βόμβας στο αντιπολεμικό τραγούδι "No Man Can Find The War", οι θόρυβοι τσίρκου που έδιναν έμφαση στο πανηγυρτζίδικο όργανο του "Carnival Song", ενώ η δική του ζαλισμένη σλάιντ κιθάρα και η αρωματισμένη αραβική μελωδία χάριζε ένα μυστηριώδες χαρακτήρα στο παραισθησιακό "Hallucinations". Υπήρχε και το υπέροχο, αγαπημένο, "Pleasant Street" με την εξαιρετική φωνή του Τιμ σε υψηλότερο τόνο, πάνω από ένα φανταστικό υπόστρωμα πλήκτρων, κρουστών και φαζ κιθάρας, σε μια μελαγχολική ατμόσφαιρα με ανάλογους στίχους. Και τι στίχους;

Δε θυμάσαι τι να πεις
Δε θυμάσαι τι να κάνεις
Δε θυμάσαι που να πας
Δε θυμάσαι τι να διαλέξεις

Στριφογυρίζεις, γλιστράς
Νιώθεις, γονατίζεις
Κάτω, κάτω, κάτω, κάτω, κάτω, κάτω...

Όλοι οι πέτρινοι άνθρωποι
Περπατάνε γύρω με ρούχα χριστιανικά
Δεν μπορώ να διστάσω
Ούτε να περιμένω για τον Ευχάριστο Δρόμο

Το ηλιόφως σου θυμίζει τα τσιμεντένια ουράνια
Νόμιζες πως πετούσες
Αλλά άνοιξες τα μάτια σου
Και βρήκες τον εαυτό σου να πέφτει
Πίσω στα χθεσινά ψέματα
Γεια σου, Ευχάριστε Δρόμε
Το ξέρεις, το ξέρεις, πως αυτή επέστρεψε πάλι
...
Στο σούρουπο ο εραστής σου έρχεται στο δωμάτιό σου
Θα σε ζαλίσει, θα σε υφάνει
Γύρω με τον σμαραγδένιο αργαλειό του
Και εσύ θα σιγοψιθυρίσεις παντού στο αυτί του
Γλυκέ μου εραστή, αγαπώ τον Ευχάριστο Δρόμο
...
Δε θυμάσαι τι να πεις
Δε θυμάσαι τι να κάνεις
Δε θυμάσαι ποιά κατεύθυνση να ακολουθήσεις
Δε θυμάσαι ποιόν να επιλέξεις

Στριφογυρίζεις, γλιστράς, νιώθεις, γονατίζεις
Κάτω, κάτω, κάτω, κάτω, κάτω, κάτω...

Και μετά τον παροξυσμό, το ήπιο "Once I Was" με το τσέμπαλο να παίζει την κύρια μελωδία κατά τη διάρκεια των στίχων που αναπολούν τη σχέση του με τη Mary... "Και μερικές φορές αναρωτιέμαι/Για λίγο μόνο/Θα με θυμάσαι;" Το "Phantasmagoria In Two" είναι ένα τραγούδι αγάπης, που o Τιμ ζητά να τον αγαπήσουν ενώ στο "Knight-Errant", με τις σεξουαλικές νύξεις "I love her upstairs/I love her downstairs/But I love my lady's chamber" - δεν μεταφράζω :) -, μιλάει για σκέτο σεξ και είναι δομημένο γύρω από το διακοσμητικό πιάνο του Don Randi.

Τα πιο φιλόδοξα κομμάτια, όμως, ήταν το "...Mountain", για το χωρισμό με την πρώτη σύζυγό του, Mary Guibert και τον γιο τους Jeff και το ίδιο το "Goodbye And Hello". Στο οδηγούμενο από τα κόνγκας του Carter C.C. Collins και τη θορυβώδη δωδεκάχορδη του Buckley, "I Never Asked to Be Your Mountain", μέσα σε μια δίνη έντονων συναισθημάτων, ο Τιμ προβάρει μερικούς από τους αυτοσχεδιασμούς έκτασης φωνής που αργότερα θα γίνουν το χαρακτηριστικό του γνώρισμα. Για το "Goodbye And Hello", ένα ξέσπασμα για το χάσμα γενεών που κτίστηκε από δύο ξεχωριστά τραγούδια, ο παραγωγός Jerry Yester κατέστρωσε σύνθετες ενορχηστρώσεις που ανακλούσαν τους ποιητικούς στίχους. Στα οκτώμισι περίπου λεπτά του, κάτι σαν έπος, κινείται αβίαστα από τη θορυβώδη ακαταστασία στη γαλήνια ομορφιά. Ένα φοβερό τραγούδι που παραδίδει τη σκυτάλη σ' ένα από τα πιο γνωστά και ωραία κομμάτια του, το γλυκό "Morning Glory".

Το Goodbye And Hello δημιούργησε αναταράξεις, αλλά εμπορικά, τα πήγε λιγότερο καλά απ' ότι όλοι ήλπιζαν, λόγω και της χαλαρής στάσης του Buckley στην προώθηση. Ενδιαφερόταν μόνο για τη μουσική και σχεδόν αμέσως μόλις το άλμπουμ ολοκληρώθηκε, επεδίωξε να ακολουθήσει τη νωχελική φολκ-τζαζ κατεύθυνση που θα τον οδηγούσε στη μεγαλύτερη επιτυχία του, το Happy Sad.

...
Οι παλιοί άνθρωποι ξεθωριάζουν αργά
Όπως οι εφημερίδες φλέγονται σε μυαλά που αυτοκτονούν
Άθεοι και άφυλοι, ηλίθιοι χωρίς προσανατολισμό
Τα ψεύτικα κάστρα τους από άμμο διαλύονται στην παλίρροια
Βάζουν τις νεκρικές τους μάσκες και συμβιβάζονται καθημερινά
Τα νέα παιδιά θα ζήσουν για τους παλιότερους που έχουν πεθάνει
Και εγώ αποχαιρετώ την Αμερική
Και χαμογελαστά λέω γεια στον κόσμο

Συγκλονιστικό!

(*****, πηγές: εξώφυλλο, timbuckley.net, Andy Gill)

TimBuckley67_68.jpg
 

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,971
Χαχαχχ, αυτόν τον δίσκο τον είχα παρουσιάσει (σετάκι με το goodbye & hello) και γω, στο πάλαι ποτέ avforum.gr... πρέπει να ήταν το 2004 ... Απίστευτο ταλέντο, απίστευτη φωνή, ανοικονόμητη ζωή ...
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,305
Αθήνα
Χαχαχχ, αυτόν τον δίσκο τον είχα παρουσιάσει (σετάκι με το goodbye & hello) και γω, στο πάλαι ποτέ avforum.gr... πρέπει να ήταν το 2004 ... Απίστευτο ταλέντο, απίστευτη φωνή, ανοικονόμητη ζωή ...
Τι λες τώρα ρε φίλε, από το 2004; Αυτό είναι σκανδαλώδες, να χάνεται κάτι από το τόσο, μα τόσο πρόσφατο παρελθόν, την εποχή της ψηφιακής ολοκλήρωσης και όλων αυτών των ευκολιών! Να σκεφτείς ότι η "στιχομυθία" της εισαγωγής, αντιγράφτηκε από το φροντιστηριακό πρόχειρο του 1977, πίσω από μια άσκηση τριγωνομετρίας. Αλλά εντάξει εγώ είμαι και ρακοσυλλέκτης, όπως λέει και η γυναίκα μου. :laugh:

Τέλος πάντων, ήθελα να σου αφιερώσω το νήμα, αλλά το μετάνιωσα, για να μην "εκβιάσω" τη συμμετοχή.
Και βέβαια θα επισύναπτα και το παρακάτω :worshippy:...

...μου κάνει για τίτλος κάποιων μίνι παρουσιάσεων σημαντικών ερωτικών τραγουδιών... ξεκινάω με το πρώτο και ιδιαίτερα σημαντικό για μένα :

Phantasmagoria in two ....

Ήμουν δεν ήμουν 16, ήταν και Άνοιξη... οποιοδήποτε θηλυκό πλησίαζε στα τρία μέτρα (πλην της μητρός μου βεβαίως) ανεξαρτήτως σχέσης, ηλικίας, συγγένειας, σωματότυπου και χρώματος προκαλούσε ''μικρές μα βίαιες στάσεις του 'νίκα' '' στον υπογάστριο ιππόδρομο μου, χωρίς η αυτοκράτειρα Θεοδώρα να μπορεί να τις καταπνίξει στο αίμα (ή καλύτερα στο βραστό μετεφηβικό σπέρμα) ... τα κύτταρα αφιονισμένα και αλλόφρονα, επιζητούσαν την πυρπόληση κάθε προπύλαιου, αρκεί το παλάτι να είχε κοριτσίστικο όνομα και τις απαραίτητες τρεις εσοχές ...

Τότε ήρθε ο Τιμ, ήρθε αυτό το κομμάτι, ήρθε και η καινούρια συμμαθήτρια στα αγγλικά... και ναι, δεν ήθελα να την αγγίξω, μόνο να την προσέχω, να την φυλάω μην και τύχει κακό, να την βάλω στον κρυφό μου θρόνο, απολυμασμένη από την κάθε ιδιωτική ασωτεία και να την υμνώ...

από τότε, όποτε το ακούω πάντα έρχεται η Άνοιξη, πάντα καινούρια, πάντα υπέροχη, σαν και αυτή που περιγράφεται στα κινέζικα ποιήματα του Μάλερ, πάντα αφήνω για λίγο έξω τα δρώμενα και βουτάω σε ένα νοητό, τεράστιο, κρυστάλλινο υποβρύχιο βανίλια ...
:ernaehrung004:
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,302
Αχχχ...
Σκέφτομαι το νήμα των δίσκων πυρηνικου καταφυγίου...
Συχνα, γιατι σκέφτομαι τα αλμπουμ που δεν έβαλα ου που δεν σκεφτηκα καν να βάλω ενω το άξιζαν.
Ενας πατέρας Buckley επρεπε να βρει κάποια θέση μέσα.
Και ο γιος επίσης.
Η Χάρις...ποιος ξέρει πως δίνεται, και με ποια χρονικο-γεωγραφικά η άλλα κριτήρια
Ο Τιμ την ειχε με αφθονία.
Θα μπορουσα να πω κι άλλα, αλλά εχω τάση να μεταφέρω την μουσικη εμπιρεία σε προσωπικά βιώματα.
Τεσπα.
Μια λέξη μου'ρχεται στο νου...: "Ευχαριστώ".
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,305
Αθήνα
Σας το χρωστούσα...

Έτσι κι αλλιώς, χαρά και λύπη, αντίο και γειά, φίλοι μου ...Goodbye And Hello!

96209026.jpg
 

wynn

AVClub Enthusiast
20 September 2011
753
Συμπτωματικα ακουγα σημερα το goodbye and hello σε βινυλιο μετα απο καιρο. Μεγαλες φωνες πατερας και γιος κριμα που εφυγαν τοσο νωρις. Εξαιρετικο αφιερωμα οπως παντα!