Ανά(σ)ταση! [The Butterfield Blues Band]

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,305
Αθήνα
Η ρυθμική βάση του μπλουζ παραπέμπει στα τραγούδια εργασίας (work songs) και αυτά στις αφρικάνικες ρίζες τους. Το αστικό περιβάλλον εξηλέκτρισε τα μπλουζ για να μπορούν να αντανακλούν τις νέες συνθήκες, όπου η ένταση "προκαλεί" την προσοχή και τη διεκδίκηση. Όμως η εξέλιξη δεν σταμάτησε, γιατί οι εκφραστικές ανάγκες, άρρηκτα συνδεδεμένες με την εποχή τους, συνεχώς διαφοροποιούνταν. Έτσι ο εμπλουτισμός με άλλα στοιχεία όπως ο αυτοσχεδιασμός, τα πνευστά κ.α. φαινόταν φυσική συνέπεια. Αυτό απαιτούσε ανήσυχους καλλιτέχνες που μπορούσαν να λάβουν τα μηνύματα αλλά και με ικανότητες για να μπορούν να τα εκφράσουν μουσικά.

PaulButterfield.jpg

Ο Paul Butterfield ήταν ένας καλλιτέχνης με όραμα για μια νέα μουσική, που απέρριπτε τα όρια που καθορίζονταν από τη δισκογραφική βιομηχανία και είναι ευτύχημα το γεγονός ότι δημιούργησε την μουσική του, στην εποχή του καλλιτεχνικού πειραματισμού. Μέχρι το 1967, ο Butterfield έχει ήδη αναπτύξει τη φωνή και το στυλ του στη φυσαρμόνικα, σε μια ενιαία έκφραση που ξεπερνά την απλή μίμηση των επιρροών του. Η πρόθεσή του ήταν να συμπεριλάβει τζαζ στοιχεία στη μουσική του. Πολλοί από τους μεταπολεμικούς παίκτες του Σικάγο μπλουζ το προσπάθησαν και σίγουρα δεν υπήρξε νέα ιδέα. Αλλά η απόπειρα του Butterfield είχε μια ποικιλία από στοιχεία που είναι διαφορετικά, για παράδειγμα, από αυτά του Little Walter. Όπως ο Walter, είχε το ταλέντο, τις ικανότητες και τη φιλοδοξία, αλλά είχε επίσης μια ευρύτερη κατανόηση των διαφόρων ειδών της μουσικής. Είχε ακόμα ένα μεγάλο δεκτικό ακροατήριο, καθώς και την μοναδική ικανότητα να αναγνωρίζει τα ταλέντα και στη συνέχεια να τα αξιοποιεί, για το δικό του καλλιτεχνικό όφελος.

Ο Paul ίδρυσε την πρώτη του μπάντα το 1963 στο Σικάγο. Ήταν γιος ενός δικηγόρου και ο Elvin Bishop ήταν φοιτητής φυσικής στο Πανεπιστήμιο του Σικάγο, όπου τον συνάντησε o Paul. Και οι δύο άρχισαν να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στη μουσική και συνεργάστηκαν με τον Jerome Arnold και τον Sam Lay, που έπαιζαν με τον Howlin' Wolf, καθώς επίσης και με τον άλλο από το Σικάγο, Nick Gravenites. Μερικά χρόνια αργότερα, ο Mike Bloomfield επίσης από το Σικάγο, ένα φαινόμενο στην μπλουζ κιθάρα, θα γίνει μέλος της μπάντας. Στο ξεκίνημά τους, έγιναν η "σπιτική" μπάντα του Big John, ενός κλαμπ στη βόρεια πλευρά του Σικάγου, πριν ακόμη ο Mike Bloomfield ή ο Paul Butterfield ήταν σε νόμιμη ηλικία για να πιουν. Η σύνθεση της μπάντας τους ήταν διαφυλετική, πριν την εμφάνιση του Sly and the Family Stone. Το ομότιτλο LP τους, του 1965 υπήρξε ιστορικό και αποτέλεσε ένα από τα πρώτα μπλουζ άλμπουμ που ηχογραφήθηκαν στην Αμερική με λευκό τραγουδιστή, λίγα χρόνια πριν το βρετανικό μπλουζ κίνημα. Στο επόμενο "East-West" του 1966, υπήρχε και το ομότιτλο 13λεπτο τζαμάρισμα, που βασίστηκε σε ινδικές τονικότητες και τζαζ αυτοσχεδιασμούς... όχι ακριβώς μπλουζ, αλλά σίγουρα ένας πρόδρομος για παρόμοια αυτοσχεδιαστική ροκ μουσική που ολοκληρώθηκε αργότερα από μπάντες σαν τους Allman Brothers και Grateful Dead.

PBBBEastWest.jpg
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,305
Αθήνα
PBBB.jpg

Ο Butterfield συναντήθηκε για πρώτη φορά με τον Elvin Bishop στις αρχές της δεκαετίας του '60. Ο Bishop θυμάται την πρώτη του συνάντηση με τον Paul: «Μια μέρα περπατούσα στη γειτονιά και είδα έναν τύπο να κάθεται σε μια βεράντα πίνοντας ένα λίτρο μπίρας - οι λευκοί που ενδιαφέρθηκαν για το μπλουζ ήταν ελάχιστοι και διασκορπισμένοι. Αλλά αυτός τραγουδούσε κάποια μπλουζ και μάλιστα καλά. Ήταν ο Butterfield. Αλληλοεκτιμηθήκαμε γρήγορα και αρχίσαμε να παίζουμε σε γιορτές στη γειτονιά, ξέρετε, απλά ακουστικά. Έπαιζε κιθάρα περισσότερο από φυσαρμόνικα, όταν τον πρωτογνώρισα. Αλλά σε περίπου έξι μήνες, σοβαρεύτηκε με την φυσαρμόνικα και φαινόταν σαν να ήξερε από παλιά. Ήταν απλά μια φυσική ιδιοφυΐα. Και αυτό ήταν το 1960 ή το 1961».

BBB.gif

Ο Butterfield και ο Bishop άρχισαν μαζί να περιφέρονται, σε τακτική βάση στα μπλουζ κλαμπ, ακούγοντας και μερικές φορές πλαισιώνοντας μπλουζίστες όπως τους Otis Rush, Magic Sam, Howlin' Wolf, Junior Wells και Muddy Waters. Συχνά ήταν ο μόνοι λευκοί σ' αυτούς τους χώρους, αλλά λόγω των μουσικών τους ικανοτήτων καθώς και της προφανούς αγάπης για τα μπλουζ, έγιναν δεκτοί και έτυχαν προστασίας, ιδίως από τον Muddy Waters. Αργότερα, όταν ο Butterfield είχε το δικό του γκρουπ, ανέπτυξε το προσωπικό του ήχο με την μπλουζ φυσαρμόνικα και βέβαια είχε να "ανταγωνιστεί" δύο ταλαντούχους ηλεκτρικούς ληντ κιθαρίστες. O Paul έπαιζε ανάποδα φυσαρμόνικα, Hohner "Marine Band" και χρησιμοποιούσε ένα φορητό μικρόφωνο συνδεδεμένο με τουλάχιστον ένα και συχνά περισσότερους ενισχυτές, που στη συνέχεια ενισχυόταν μέσω του συστήματος PA του συναυλιακού χώρου. Ο ήχος που προέκυπτε ήταν δυνατός και μπροστά... και όχι μόνο λόγω της υψηλής έντασης της κιθάρας του Bloomfield ή του Bishop.

Ο Bloomfield άφησε την μπάντα το 1967 για να σχηματίσει τους Electric Flag με τον Nick Gravenites. Στη συνέχεια, συνεργάστηκε με τον Al Kooper στο άλμπουμ Super Session. Αν και ευρέως αναγνωρισμένος σαν αυθεντία ποτέ δεν γνώρισε επιτυχία και αγωνίστηκε χρόνια με την κατάθλιψη, το αλκοόλ και τις ουσίες. Ο Paul Butterfield, όπως ο Bloomfield, είχε τους δικούς του δαίμονες. Πέθανε στο Λος Άντζελες το 1987 από επιπλοκές, από ένα διάτρητο έντερο και περιτονίτιδα, αλλά πραγματικά ήταν το ποτό και η ηρωίνη που τον σκότωσε.

PBBB-2.jpg
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,305
Αθήνα

Διπλός μπελάς!​

The Butterfield Blues Band - The Resurrection Of Pigboy Crabshaw (Ιανουάριος 1968, Elektra)

TheResurrectionOfPigboyCrabshaw.jpg

Τραγούδια: A1 One More Heartache (Robinson, White, Moore, Rogers, Tarplin) - 3:20, A2 Driftin' And Driftin' (Brown, Moore, Williams) - 9:09, A3 Pity The Fool (D. Malone) - 6:00, A4 Born Under A Bad Sign (B. T. Jones, W. Bell) - 4:10, B1 Run Out Of Time (Butterfield, Peterson, Dinwiddie) - 2:59, B2 Double Trouble (Otis Rush) - 5:38, B3 Drivin' Wheel (R. Sykes) - 5:34, B4 Droppin' Out (Butterfield, Zimmerman) - 2:16, B5 Tollin' Bells (W. Dixon) - 5:23
Μουσικοί: Paul Butterfield (φυσαρμόνικα, φωνητικά), Elvin Bishop (κιθάρα), Mark Naftalin (πλήκτρα), Bugsy Maugh (μπάσο & φωνητικά: B3), Phil Wilson (τύμπανα), Gene Dinwiddie (τενόρο σαξόφωνο), Dave Sanborne (άλτο σαξόφωνο), Keith Johnson (τρομπέτα)
Παραγωγή: John Court

BBB.jpg

Ο Paul Butterfield είχε μια από τις πιο "δεμένες" μπάντες εκείνη την εποχή. Η βασική ομάδα των μουσικών ήταν από/ή με βάση το Σικάγο. Ο Paul Butterfield (1942-1987) στη φυσαρμόνικα, ο Elvin Bishop (1942, με το παρατσούκλι του 'Pigboy Crabshaw' να χρησιμοποιείται στον τίτλο του άλμπουμ) στην κιθάρα, ο οργανίστας Mark Naftalin (1944), o Bugsy Maugh στο μπάσο, ο τζαζ περκασιονίστας Phil Wilson (1941-1992) και το τριμελές τμήμα πνευστών με τους σαξοφωνίστες David Sanborn (1945, δισκογραφικό ντεμπούτο), Gene Didwiddie (1936-2002) και τον τρομπετίστα Keith Johnson. Το Resurrection of Pigboy Crabshaw ήταν το πρώτο άλμπουμ του Butterfield που περιλάμβανε πνευστά, και σηματοδότησε μια κίνηση προς το ρυθμ εντ μπλουζ με μια τζαζ αίσθηση, που διέφερε από το πιο ξεκάθαρο μπλουζ και ροκ ύφος των προηγούμενων LP του. Επίσης εμφανής είναι και η ψυχεδελική στάση της εποχής στο περιεχόμενο, στον περίεργο τίτλο και στο εκπληκτικό ποτ πουρί της εικονογράφησης του εξώφυλλου.

BBB_Ad.jpg
- 1967: (Α-Δ) Gene Dinwiddie, Paul Butterfield, Keith Johnson, Elvin Bishop, Mark Naftalin (εμπρός) Philip Wilson, Bugsy Maugh, και David Sanborn
- καταχώρηση στο Cash Box, τον Μάρτιο του 1968​

Το άλμπουμ ξεκινά με το πιο γνωστό τραγούδι του Butterfield, "One More Heartache", αγαπημένο ραδιοφωνικό μπλουζ ροκ κομμάτι, με σπουδαία φυσαρμόνικα και ένα μεταδοτικό μπιτ που τονίζεται από το κορυφαίο παίξιμο στα πνευστά. Η μπάντα διασκευάζει το "Born Under a Bad Sign" την ίδια εποχή που το έκαναν και οι Cream. Το "Driftin' & Driftin'" είναι ένα άλλο πολύ γνωστό τραγούδι και εκτείνεται πάνω από εννέα λεπτά με το κλάμα και τους αναστεναγμούς των πνευστών, συμπεριλαμβανομένου ενός καταπληκτικού σόλο του Sanborn πάνω από τα ρεφρέν.

Γελάτε μαζί μου, που περιφέρομαι και δεν έχω να πάω πουθενά
Κακοτυχία και μπελάδες με άρπαξαν
Δεν έχω χρήματα να δείξω
Έι, έι, για να τα καταφέρεις
Πρέπει να προσπαθήσεις, δεν είναι ψέματα...

Υπάρχει το κομμάτι του Otis Rush, "Double Trouble" και το "Drivin' Wheel" του Roosevelt Sykes. Στην κάπως ψυχεδελική διασκευή του "Tollin' Bells" του Willie Dixon, κάτι σαν πένθιμο εμβατήριο, η φυσαρμόνικα είναι συγκλονιστική. Ο Butterfield έγραψε το "Run Out of Time" στο Woodstock με τη σύζυγό του Kathy και τον Dinwiddie καθώς και το "Droppin' Out", σε συνεργασία με τον Νεοϋορκέζο τραγουδοποιό Tucker Zimmerman. Και τα δύο εξαιρετικά. Πιθανότατα το καλύτερο μονό άλμπουμ αυτής της χρονικής περιόδου, και ένα από τα πιο υποτιμημένα του Butterfield.

«Μου αρέσει το Crabshaw για έναν μόνο λόγο. Εμείς απλά βρεθήκαμε και παίξαμε, δεν προσθέσαμε ήχο σε υπάρχουσα ηχογράφηση (over-dubbing). Παίξαμε εντελώς ζωντανά. Αυτός είναι ο τρόπος που πρέπει να ηχογραφείται η μουσική και όχι να χρησιμοποιούνται κόλπα...» _PB

Το Resurrection of Pigboy Crabshaw, έπαιξε τόσο σημαντικό ρόλο στην ιστορία της ποπ μουσικής της δεκαετίας του 1960, όσο και το A Long Time Comin' των Electric Flag μαζί με το Child Is Father to the Man των Blood, Sweat & Tears, όλα στα τέλη '67 και αρχές '68. Το άλμπουμ άλλαξε την κατεύθυνση της μουσικής, όταν ενέπνευσε τις άλλες ροκ μπάντες να προσθέσουν πνευστά, να χρησιμοποιήσουν ρυθμ εντ μπλουζ υλικό και ενθάρρυνε την ενσωμάτωση στοιχείων τζαζ στη μουσική τους.

(*****, πηγές: εξώφυλλο, wikipedia, paulbutterfield.blogspot.com, Michael G. Nastos)

Fillmore67Winterland68.jpg
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,305
Αθήνα
- The Paul Butterfield Blues Band · One More Headache -

- The Paul Butterfield Blues Band · Run out of Time -

- The Paul Butterfield Blues Band · Double Trouble -

Τι να πεις; μετά από τόσα χρόνια και αναρίθμητες ακροάσεις, παραμένουν για μένα κάτι παραπάνω από συγκινητικά, απλά απίστευτα συγκλονιστικά!
 

timaios

AVClub Addicted Member
16 November 2009
1,363
Γρήγορη εξαιρετική παρουσίαση και ψαγμένη όπως πάντα...Καλή συνέχεια.
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,302
Πραγματικά ειλικρινής και αυθόρμητη μουσική. Καταλαβαινεις οτι οι δημιουργοι αισθάνονται τα κομμάτια πριν "τα γραψουν" και οχι οτι ψάχνουν τι να γραψουν για να γραψουν.
Σημερα μετα τους τα μπαραζ πυροβολικου της Χεβυ Μεταλ οπου οι κιθαριστες ανεβοκατεβάζουν τις ταστιέρες λες και παιζουν Παγκανινι, ισως μερικοι απο τους νέους δεν μπορουν κα διανοηθουν ποσο κατακλυσμικός και καινοτόμος ηταν ο ηχος αυτός.

Οπως αναφερθηκε ο Al Kooper - o οποιος ειναι καλλιτεχνης "συνδετικός κρικος" και αν θυμαμαι καλά το super session ειναι απο τους πολυ αγαπημενους δισκους του grio -
να κάνω και εγω ενα συνδεσμο... με ένα αλλο γκρουπ αλλα αυτη την φορά απο το Greenwich Village, NY : Τους Blues Project.

Κανω αυτη την αναφορά γιατι μου ερχεται σαν συνειρμός...απο τότε...οταν εβγαζα δισκους να παιξω κατεβαζα Paul Butterfield και ταυτοχρονα Blues Project.
Kαι μετά επακολουθουσαν μαγικές για μενα στιγμές και πιστευω για κάθε ακροατη.

Συστηνω αυτα τα ακουσματα στους νεότερους για μια ωμη ανάγνωση του λήμματος "αυθεντικότητα".

Εξαιρετικη αφιέρωση οπως πάντα, δεν ειναι ανάγκη να επαναλαμβανόμαστε...συν το μπόνους, το λινκ που με έκανε να ανακαλυψω το νημα για το Αγγλικό Blues η Rythm n' Blues ( αν και ο τελευταιος όρος εχει εκφυλιστει τελευταια με μια τετοια γκαμα καταναλωτικων προϊοντων που χανει η μανα το παιδι )

Κατι τελευταιο, ο ειρμός που με οδηγει να ακουω απο ενα δισκο σε άλλο, οσον αφορά αυτους του καλλιτεχνες, Butterfield, Kooper, Electric Flag, δεν με οδηγει να ακουσω τους Βρετανούς μπλουsιστες, λες και ενα φραγμα, (υδατινο ; ) εμποδιζει την αισθητικη η ψυχολογικη μου προσεγγιση, και ισως να ειναι ο Ατλαντικός ; Δεν ξέρω...ισως...

Πραγματική Rock & Roll εγκυκλοπαιδεια o χωρος. Μπραβο.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
Elvin Bishop και Mike Bloomfield.....

θεριά....

trivia: (το 1977 έγραψα το πρώτο μου τραγούδι -όντως τραγούδι λόγω συμμετοχής σε ένα ...διαγωνισμό)- Ενα βασικό θέμα γράφτηκε έχοντας στο μυαλό μου το σόλο του Bishop στο fooled around and fell in love-μεταγενέστερο βέβαια, αλλά....είπαμε:trivia)
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,302
trivia: το 1977 έγραψα το πρώτο μου τραγούδι -όντως τραγούδι..................αλλά....είπαμε:trivia)

Τα trivia ειναι καλά, ολο το νοημα της ζωής, αλλα και τα τετραvia (η quadrivia) ακόμα καλυτερα. :drummer: :BDGBGDB55:

Για πες, αυτο που συνεθεσες, εμπνευσμένο απο Bishop, το βρισκουμε πουθενα ; Εχει και στιχους ;
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
Ο.Τ. >>> βασικά είναι ένα μικρό σόλο λίγων μέτρων, γέφυρα μεταξύ δυό μερών. Το κομμάτι είναι κάτι μεταξύ rock και jazz-fusion με ...ποπ σχεδόν στίχους (λόγω απαιτήσεων του διαγωνισμού). Αυτή την περίοδο κάνω μια γενική σύγχρονη αναπαλαίωση κομματιών της νιότης αλλά δεν έχει ολοκληρωθεί. Οι παλιές ηχογραφήσεις είναι...σχεδόν χάλια ηχοληπτικά. Αν ποτέ ολοκληρωθεί....<<<Ο.Τ.

υ.γ. το avatar σου με τρομάζει...
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,302
υ.γ. το avatar σου με τρομάζει...

Δεν εισαι σινεφιλ ? :grandpa: Δεν θυμασια το τραγουδακι "Κι αν ειμαι Rock, μη με φοβασαι"...Ε ο Rock ειναι.

υ.γ.Μαλλον δεν ειδες ακομα το San Andreas :Banane0:
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,302
Bεβαια πλακα κανω, το τραγουδι του Παπακωνσταντινου δεν ειχε καμμια σχεση με τον κατσερ, και πλεον ηθοποιό, The Rock.
 

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,024
Αιγάλεω
Εψαξα να θυμηθώ πως "έχασα" αυτόν το δίσκο την εποχή εκείνη, απο τη στιγμή που τα δύο πρώτα τους τα είχα "σκάψει" κυριολεκτικά.
Το θυμήθηκα.
Ήμουν στο τσακ να τον αγοράσω κι αυτόν, όταν έλαβα την αποθάρρυνση του στυλ: "μπορεί να ήρθαν τα πνευστά, αλλά λείπει ο Bloomfield ή κάτι τέτοιο. Ε, καί;
Εντάξει, κάποιες φορές δεν μπορείς να εξηγήσεις τις αποφάσεις σου.
Η ουσία είναι πως δεν τον πήρα ποτέ και τον άκουσα ολόκληρο, μόνον όταν ξανασυναντηθήκαμε με τον Γρηγόρη πριν απο μερικά χρόνια.
Προφανώς και είναι ένας σπουδαίος δίσκος.

Προσωπικά τρέφω τεράστια εκτίμηση στον Butterfield.
Η γνωριμία μαζί του συνέπεσε χρονικά με εκείνη των John Hammond και John Mayall. Για να είμαι ακριβής προηγήθηκε το Big City Blues, ακολούθησε το Bluesbrakers και αμέσως μετά το East-West.

Πίστευα τότε πως απο άποψη καθαρά των φωνητικών,αν εξαιρέσουμε την ιδιόμορφη προσέγγιση του Βρετανού στο blues ιδίωμα, θεωρούσα πως ο Νεοϋορκέζος το υποδυόταν αρκετά εως πολύ πειστικά, αλλά του Paul του προέκυπτε εντελώς απλά και πολύ φυσικά, ως μέρος της καθημερινότητας του στο Chicago. Παραδέχομαι, πως τις φορές που προσπάθησα κι εγώ να κοπιάρω, τον Butterfield είχα οδηγό.
Και αν αυτό συνέβαινε με τη φωνή, δεν μπόρεσα ποτέ (ή μάλλον δεν προσπάθησα σκληρά) να κάνω στο ελάχιστο το ίδιο και με την τεχνική του στη φυσαρμόνικα. Ισως αν είχα τότε το CD/βιβλίο του (που όμως κυκλοφόρησε πολλά χρόνια αργότερα, το 1997), να ήταν διαφορετικά. :cool:

harp.jpg

Είναι γεγονός πως η τεχνική του στο "ταπεινό" αυτό όργανο, ήταν φοβερή και ήταν απόρροια της μεγάλης του ενασχόλησης αλλά και της μελέτης των τεχνικών των "δασκάλων" του είδους. Ενα ερώτημα που πάντα υπήρχε, είναι αν συντέλεσε τεχνικά ο ίδιος στην εξέλιξη του παιξίματος της blues φυσαρμόνικας ή αρκέστηκε στο να αντιγράψει απλά όσο καλύτερα γινόταν τις "πηγές" του...

Στο διαδίκτυο υπάρχει μια πολύ ενδιαφέρουσα εργασία με τίτλο Paul Butterfield: Imitator or Innovator? όπου σύμφωνα με τον συγγραφέα "This study examines the issues surrounding Paul Butterfield and the way in which he played blues harmonica within his compositions"
Είναι λίγο ζόρικη και θέλει υπομονή, αλλά αξίζει να διαβαστεί αφού δίνει τη δική της απάντηση στο παραπάνω ερώτημα

Στον παρουσιαζόμενο δίσκο πάντως, παρατήρησα μια διαφοροποίηση στη χροιά της φυσαρμόνικας, που ακούγεται πιο "φυσική" σε σχέση με την "ηλεκτρική" εκδοχή της στα δύο πρώτα άλμπουμ του group, τεχνική που έχει περιγράψει ο Γρηγόρης παραπάνω (μικρόφωνο-> ενισχυτής-> μικρόφωνο ->κονσόλα)

Υ.Γ. Απο την παρουσίαση επίσης μαθαίνω, ότι έπαιζε τη φυσαρμόνικα κρατώντας την "ανάποδα"!
Θενκς Γκρέγκ!
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
Ειναι καλος.
Παραδόξως μου αρεσαν ακομα περισσότερο οι δυο επόμενοι δισκοι με λιγότερο γνωστους κιθαριστες αλλα με κατα τη γνωμη μου πολυ πιο καλοδουλεμενα πνευστά