- 14 December 2006
- 4,265
Προχθές....
....................Επικεντρώνομαι η προσπαθώ να επικεντρώνομαι σε φαινόμενα μεγαλύτερης εμβέλειας. Με ενδιαφέρει πχ το γιατί οι Beatles δεν έχουν γκελ στη νέα γεννιά, ενώ οι Stones έχουν. Είναι θέμα μουσικής ή κάτι πιο υποχθόνιο (το αρχέτυπο της αλητείας των Stones)
Και γιατί η Gaga ενώ ξέρει πως δεν τραβάνε οι Beatles στους νέους σήμερα αλλά ούτε και πρόκειται να γίνει αποδεκτή από την δική σας σειρά, διασκευάζει τραγούδια τους στις συναυλίες. Γιατί είναι στο συμβόλαιο της? και γιατί δεν είναι στο συμβόλαιο της Britney?
Αναπάντητα ερωτήματα τα οποία ανεξάρτητα με την εμπάθεια μου, με τις προτιμήσεις μου κλπ τελικά παίζουν και ένα πολύ σημαντικότερο ρόλο πλην του να τρώγομαι με τα ρούχα μου......................
Σήμερα, συνεχιζω να τρώγομαι.....
Τι να απέγινε εκείνη η μιξαρισμένη TDK κασέτα που άκουγα πιτσιρικάς με εκείνο το αγαπημένο "Everybody"? Γιατί η Madonna δεν παρέδωσε στο κοινό ποτέ κάτι αντίστοιχο? Τι είχε το Everybody που χάθηκε σε δεκάδες μετέπειτα χιτς_σοδομιστές των Chart ανά την υφήλιο? Το κύκνειο άσμα μιας New York Noise άσημης με πάθος να πετύχει? Ο απόηχος μιας σκοτεινής εμμονής πριν την αιώνια ματαιοδοξία?
Γιατί αρνήθηκα να ακούσω τον τελευταίο δίσκο Του Marc Almond? Εικάζω ενστικτωδώς. Αυτή η μελό ασφυξία που κάποτε υπήρχε προϋποθέτει έναν ερασιτεχνισμό μια αφέλεια κυρίως δε μία ορμή προς την απόγνωση. Αυτή από την άλλη είναι πολύ νωρίς για να στήσει κάτι επαγγελματικά άρτιο αλλά αρκετά νέα για να καταστρέφεται ιδανικά!
Που νομίζω πως έχασε η 4AD με τον Ariel Pink? Οι Ονειρώξεις του αποτυπώθηκαν μουσικά σαν κράμα ροζ κωλόπαιδου που στέλνει παλ ραβασάκια αγάπης σε θρησκευόμενα κορίτσια και κλαψιάρη εφήβου θύμα εκφοβισμού από τους συμμαθητές του. Αυτή (?) δεν έχει ονειρώξεις. Τα όνειρα της είναι εφιαλτικά βελούδινα, στην χειρότερη εκδοχή βελούδινα εφιαλτικά! Δεν ασχολείται με συνομήλικες. Η στιγμή που θα χάσει την παρθενιά της από τον πιο χαλασμένο της πιάτσας θα είναι και αυτή που θα δικαιώσει τα όνειρα της. Rock and roll baby!
Καλά ο Keith Richards δεν ξέρει πως η reggae και κυρίως η λευκή αν δεν νταμπαρει είναι out? Και πως νταμπαρει ο λευκός? Σαν τον Lee Scratch Perry? Οχι! Το κάνει με τον τρόπο που το έκανε ο Arthur Baker στα remix του την περίοδο 80-85! Απονέμοντας φόρο τιμής στην αστική παρακμή! Ωδή στο τσιμέντο! Και αν αυτή είναι η δική μου αλήθεια, Αυτή (?) σε ποιο παράλληλο με μένα σύμπαν βρίσκεται και το γνωρίζει?
Πόσες πιθανότητες έχει να την πατήσει στο μέλλον σαν τις Shakespears Sister, που έγιναν γνωστές με το πιο αδύναμο κομμάτι τους? Αρκετές μάλλον
Πριν δυο χρόνια χαρακτήρισα το We Are the 21st Century Ambassadors of Peace & Magic των Foxygen σαν black & decker που βιδώνει μαργαρίτες στον τοίχο. Θα ακουστώ πολύ προβλέψιμος αν χαρακτηρίσω το Half free σκουριασμενο πριόνι που πάνω του φυτρώνουν αγριοκέρασα?
Πολλές ερωτήσεις
Είναι rock?
Εντελώς!
Και αν δεν είναι?
Τότε μπορεί να είναι κάτι χειρότερο
A new age thriller!!!!!
U.S. Girls - Half free (4AD 2015)
....................Επικεντρώνομαι η προσπαθώ να επικεντρώνομαι σε φαινόμενα μεγαλύτερης εμβέλειας. Με ενδιαφέρει πχ το γιατί οι Beatles δεν έχουν γκελ στη νέα γεννιά, ενώ οι Stones έχουν. Είναι θέμα μουσικής ή κάτι πιο υποχθόνιο (το αρχέτυπο της αλητείας των Stones)
Και γιατί η Gaga ενώ ξέρει πως δεν τραβάνε οι Beatles στους νέους σήμερα αλλά ούτε και πρόκειται να γίνει αποδεκτή από την δική σας σειρά, διασκευάζει τραγούδια τους στις συναυλίες. Γιατί είναι στο συμβόλαιο της? και γιατί δεν είναι στο συμβόλαιο της Britney?
Αναπάντητα ερωτήματα τα οποία ανεξάρτητα με την εμπάθεια μου, με τις προτιμήσεις μου κλπ τελικά παίζουν και ένα πολύ σημαντικότερο ρόλο πλην του να τρώγομαι με τα ρούχα μου......................
Σήμερα, συνεχιζω να τρώγομαι.....
Τι να απέγινε εκείνη η μιξαρισμένη TDK κασέτα που άκουγα πιτσιρικάς με εκείνο το αγαπημένο "Everybody"? Γιατί η Madonna δεν παρέδωσε στο κοινό ποτέ κάτι αντίστοιχο? Τι είχε το Everybody που χάθηκε σε δεκάδες μετέπειτα χιτς_σοδομιστές των Chart ανά την υφήλιο? Το κύκνειο άσμα μιας New York Noise άσημης με πάθος να πετύχει? Ο απόηχος μιας σκοτεινής εμμονής πριν την αιώνια ματαιοδοξία?
Γιατί αρνήθηκα να ακούσω τον τελευταίο δίσκο Του Marc Almond? Εικάζω ενστικτωδώς. Αυτή η μελό ασφυξία που κάποτε υπήρχε προϋποθέτει έναν ερασιτεχνισμό μια αφέλεια κυρίως δε μία ορμή προς την απόγνωση. Αυτή από την άλλη είναι πολύ νωρίς για να στήσει κάτι επαγγελματικά άρτιο αλλά αρκετά νέα για να καταστρέφεται ιδανικά!
Που νομίζω πως έχασε η 4AD με τον Ariel Pink? Οι Ονειρώξεις του αποτυπώθηκαν μουσικά σαν κράμα ροζ κωλόπαιδου που στέλνει παλ ραβασάκια αγάπης σε θρησκευόμενα κορίτσια και κλαψιάρη εφήβου θύμα εκφοβισμού από τους συμμαθητές του. Αυτή (?) δεν έχει ονειρώξεις. Τα όνειρα της είναι εφιαλτικά βελούδινα, στην χειρότερη εκδοχή βελούδινα εφιαλτικά! Δεν ασχολείται με συνομήλικες. Η στιγμή που θα χάσει την παρθενιά της από τον πιο χαλασμένο της πιάτσας θα είναι και αυτή που θα δικαιώσει τα όνειρα της. Rock and roll baby!
Καλά ο Keith Richards δεν ξέρει πως η reggae και κυρίως η λευκή αν δεν νταμπαρει είναι out? Και πως νταμπαρει ο λευκός? Σαν τον Lee Scratch Perry? Οχι! Το κάνει με τον τρόπο που το έκανε ο Arthur Baker στα remix του την περίοδο 80-85! Απονέμοντας φόρο τιμής στην αστική παρακμή! Ωδή στο τσιμέντο! Και αν αυτή είναι η δική μου αλήθεια, Αυτή (?) σε ποιο παράλληλο με μένα σύμπαν βρίσκεται και το γνωρίζει?
Πόσες πιθανότητες έχει να την πατήσει στο μέλλον σαν τις Shakespears Sister, που έγιναν γνωστές με το πιο αδύναμο κομμάτι τους? Αρκετές μάλλον
Πριν δυο χρόνια χαρακτήρισα το We Are the 21st Century Ambassadors of Peace & Magic των Foxygen σαν black & decker που βιδώνει μαργαρίτες στον τοίχο. Θα ακουστώ πολύ προβλέψιμος αν χαρακτηρίσω το Half free σκουριασμενο πριόνι που πάνω του φυτρώνουν αγριοκέρασα?
Πολλές ερωτήσεις
Είναι rock?
Εντελώς!
Και αν δεν είναι?
Τότε μπορεί να είναι κάτι χειρότερο
A new age thriller!!!!!
U.S. Girls - Half free (4AD 2015)
Last edited by a moderator: