- 17 June 2006
- 49,351
Μεγάλωσε και πήγε στο ωδείο μαθαίνοντας tuba... δύσκολο όργανο για παιδί του δημοτικού...
Στην Βασιλική Αεροπορία μπήκε στην μπάντα και επαιξε φυσικά... tuba.
Μετά τον κέρδισε το μπάσο και η ροκ μουσική.
Συμμετείχε σε λαμπερά σχήματα της ροκ σκηνής στη δεκαετία του 70, αλλά κύρια έλαμψε ως αφανής ήρωας σε δεκάδες, εκατοντάδες επίτυχίες της αγγλικής και αμερικάνικης σκηνής ως μπασίστας. Ναι ήταν τόσο καλός και τόσο απίστευτα άγνωστος.
Και εκεί κάποια στιγμή πέφτει το τηλεφώνημα. Ελα στο στούντιο σε χρειαζόμαστε.
Ο καλλιτέχνης ...μάλλον του ήταν ψιλοάγνωστος...(τότε). Οι παραγωγοί στο στούντιο απίστευτα λαμπερά ονόματα. Ο δε ηχολήπτης στο βιογραφικό του είχε απλώς ... τους κορυφαίους.
Το δε κομμάτι....ένα απλό κομμάτι με δυό ακόρντα και μπόλικη πάρλα...Αντε να κάνεις δουλειά με δαύτο.
Γνωρίζοντας από το ντέμο την σχεδόν σκοτεινή γύμνια του κομματιού, έφερε στο στούντιο το κοντραμπάσο.
Ξεκίνησε να παίζει ΤΗΝ μπασογραμμή.
Ήταν αυτό που αρκούσε για να κερδίσει τις 12 λίρες του session.
Και εκεί του ήρθε η έμπνευση: Να ντουμπλάρω το κοντραμπάσσο με ηλεκτρικό σε διάστημα δεκάτης πιό πάνω? Θα δώσει λίγο συναίσθημα που χρειάζεται (και άλλες 12 λίρες...)...Οι συμπαραγωγοί κοιτάχτηκαν...και δεν δοκιμάζεις....
Ο καλλιτέχνης σχεδόν δεν συμμετείχε στην όλη διαδικασία, αλλά στο τέλος μάλλον ενθουσιάστηκε.
Ο ήρωάς μας γύρισε σπίτι του με τις 24 λίρες, σίγουρος για την αποτυχία του εγχειρήματος.
Αλλωστε με τέτοιους στίχους και ύφος...not a chance!...
Μετά από 9 μήνες του τηλεφωνεί ένας dj. Ξέρεις θα βάλω κομμάτι της εβδομάδας εκείνο το κομμάτι που έπαιξες μπάσο.
Πας καλά? θα το λογοκρίνουν!
Και όμως...πέρασε...Το BBC φαίνεται ότι ούτε καταλάβαινε από ...αμερικάνικη αργκώ.
Και όχι μόνο. Το κομμάτι ήταν η μεγάλη επιτυχία του δίσκου και είχε απίστευτο airplay.
Στο ίδιο δίσκο πολλά κομμάτια διακρίθηκαν, ιδιαίτερα ένα σκληρό ροκ αλλά και η άλλη συνεισφορά του μπασίστα ήρωά μας με tuba σε μια χαρακτηριστική λυρική, ρομαντική μπαλάντα που ήταν αντίστοιχα εντελώς έξω από το στυλ του καλλιτέχνη (τόσο που μπήκε ως B side στο single) , που όμως επίσης παραδόξως γνώρισε τρομακτική επιτυχία.
Τρομακτική, με ευρύτατη αποδοχή και διαχρονική αξία, σε διασκευές (ακόμα και στην Ελλάδα), remix αλλά και ειδικές περιστάσεις.
Ο δίσκος με το αμφιλεγόμενο εξώφυλλο (δεν συζητάμε για το οπισθόφυλλο) ήταν η απαρχή μιας σημαντικότατης σολο καρριέρας.
Η μπασοογραμμή, θεωρείται σήμερα μέσα στις 3 σημαντικότερες στην ιστορία του ροκ (και δεν ήταν καν ροκ....) και την γνωρίζει οποιοσδήποτε ασχολείται έστω και ελάχιστα με τη μουσική, βέβαια δεν έχει κάν ακουστά για τον μπασίστα που ακόμα το έχει παράπονο παρά τις εκατοντάδες του επιτυχίες και το γεγονός ότι θεωρείται από τους πιό σημαντικούς session μουσικούς της Βρετανίας, δεν βρέθηκε ένας να του πεί: μπράβο! εσύ έφτιαξες το κομμάτι αυτό ! (και όχι μόνο αυτό. Τουλάχιστον άλλο ένα έχει άλλη μια δική του διάσημη μπασογραμμή, και οι επιτυχίες είναι τόσες που δεν φτάνει να γράφουμε...τόσες ...όσο παραμένει άγνωστος...
start googling ...! -bye-
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Στην Βασιλική Αεροπορία μπήκε στην μπάντα και επαιξε φυσικά... tuba.
Μετά τον κέρδισε το μπάσο και η ροκ μουσική.
Συμμετείχε σε λαμπερά σχήματα της ροκ σκηνής στη δεκαετία του 70, αλλά κύρια έλαμψε ως αφανής ήρωας σε δεκάδες, εκατοντάδες επίτυχίες της αγγλικής και αμερικάνικης σκηνής ως μπασίστας. Ναι ήταν τόσο καλός και τόσο απίστευτα άγνωστος.
Και εκεί κάποια στιγμή πέφτει το τηλεφώνημα. Ελα στο στούντιο σε χρειαζόμαστε.
Ο καλλιτέχνης ...μάλλον του ήταν ψιλοάγνωστος...(τότε). Οι παραγωγοί στο στούντιο απίστευτα λαμπερά ονόματα. Ο δε ηχολήπτης στο βιογραφικό του είχε απλώς ... τους κορυφαίους.
Το δε κομμάτι....ένα απλό κομμάτι με δυό ακόρντα και μπόλικη πάρλα...Αντε να κάνεις δουλειά με δαύτο.
Γνωρίζοντας από το ντέμο την σχεδόν σκοτεινή γύμνια του κομματιού, έφερε στο στούντιο το κοντραμπάσο.
Ξεκίνησε να παίζει ΤΗΝ μπασογραμμή.
Ήταν αυτό που αρκούσε για να κερδίσει τις 12 λίρες του session.
Και εκεί του ήρθε η έμπνευση: Να ντουμπλάρω το κοντραμπάσσο με ηλεκτρικό σε διάστημα δεκάτης πιό πάνω? Θα δώσει λίγο συναίσθημα που χρειάζεται (και άλλες 12 λίρες...)...Οι συμπαραγωγοί κοιτάχτηκαν...και δεν δοκιμάζεις....
Ο καλλιτέχνης σχεδόν δεν συμμετείχε στην όλη διαδικασία, αλλά στο τέλος μάλλον ενθουσιάστηκε.
Ο ήρωάς μας γύρισε σπίτι του με τις 24 λίρες, σίγουρος για την αποτυχία του εγχειρήματος.
Αλλωστε με τέτοιους στίχους και ύφος...not a chance!...
Μετά από 9 μήνες του τηλεφωνεί ένας dj. Ξέρεις θα βάλω κομμάτι της εβδομάδας εκείνο το κομμάτι που έπαιξες μπάσο.
Πας καλά? θα το λογοκρίνουν!
Και όμως...πέρασε...Το BBC φαίνεται ότι ούτε καταλάβαινε από ...αμερικάνικη αργκώ.
Και όχι μόνο. Το κομμάτι ήταν η μεγάλη επιτυχία του δίσκου και είχε απίστευτο airplay.
Στο ίδιο δίσκο πολλά κομμάτια διακρίθηκαν, ιδιαίτερα ένα σκληρό ροκ αλλά και η άλλη συνεισφορά του μπασίστα ήρωά μας με tuba σε μια χαρακτηριστική λυρική, ρομαντική μπαλάντα που ήταν αντίστοιχα εντελώς έξω από το στυλ του καλλιτέχνη (τόσο που μπήκε ως B side στο single) , που όμως επίσης παραδόξως γνώρισε τρομακτική επιτυχία.
Τρομακτική, με ευρύτατη αποδοχή και διαχρονική αξία, σε διασκευές (ακόμα και στην Ελλάδα), remix αλλά και ειδικές περιστάσεις.
Ο δίσκος με το αμφιλεγόμενο εξώφυλλο (δεν συζητάμε για το οπισθόφυλλο) ήταν η απαρχή μιας σημαντικότατης σολο καρριέρας.
Η μπασοογραμμή, θεωρείται σήμερα μέσα στις 3 σημαντικότερες στην ιστορία του ροκ (και δεν ήταν καν ροκ....) και την γνωρίζει οποιοσδήποτε ασχολείται έστω και ελάχιστα με τη μουσική, βέβαια δεν έχει κάν ακουστά για τον μπασίστα που ακόμα το έχει παράπονο παρά τις εκατοντάδες του επιτυχίες και το γεγονός ότι θεωρείται από τους πιό σημαντικούς session μουσικούς της Βρετανίας, δεν βρέθηκε ένας να του πεί: μπράβο! εσύ έφτιαξες το κομμάτι αυτό ! (και όχι μόνο αυτό. Τουλάχιστον άλλο ένα έχει άλλη μια δική του διάσημη μπασογραμμή, και οι επιτυχίες είναι τόσες που δεν φτάνει να γράφουμε...τόσες ...όσο παραμένει άγνωστος...
start googling ...! -bye-
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Last edited: