Η συνθετική ιδιοφυΐα των Λένον, ΜακΚάρτνεϋ ήταν και παραμένει αναμφισβήτητη, αλλά εμένα "έκλεψε" την καρδιά μου, ο Τζωρτζ Χάρισον με το χαμηλό προφίλ που ταίριαζε στο στυλ και τον μύθο του.
Ζώντας σ' ένα υλικό κόσμο, μόνο η πνευματικότητα μπορεί να σώσει την ψυχή σου
Αυτή ήταν η φιλοσοφία του και αυτό υποδηλώνει η πορεία του μέχρι το μεγάλο ταξίδι και την επόμενη ενσάρκωση, σύμφωνα βέβαια με την Ανατολική φιλοσοφία που ενστερνίστηκε. Ήδη, από τα μέσα της δεκαετίας του '60 ο Χάρισον είχε γίνει θαυμαστής του ινδικού πολιτισμού και μυστικισμού, σπούδασε σιτάρ με τον Ραβί Σανκάρ, συνάντησε αρκετούς γκουρού, επισκέφθηκε διάφορους ιερούς τόπους και μελέτησε διαλογισμό με τον Μαχαρίσι. Και φυσικά σχολίαζε ότι η απαραίτητη χρήση των ψυχεδελικών ενθάρρυνε την πορεία του στον διαλογισμό και τον Ινδουισμό.
Αυτές τις σκέψεις, τους γιόγκι, τα Ιμαλάια, τη μουσική του Ραβί, όλη αυτήν την κουλτούρα, θα ακολουθούσε επιμελώς ολόκληρη τη δεκαετία του '70, αντιμετωπίζοντας το σώμα σαν το φορέα της πνευματικής ολοκλήρωσης, που τρέφει την ψυχή και εξασφαλίζει την αιωνιότητα. Υποστήριζε ότι η σωτηρία της ψυχής είναι μοναχική και προσωπική υπόθεση και ότι η σύμβαση της κάθε μορφής εκκλησιασμού δηλητηριάζει, αποπροσανατολίζει και μολύνει τα οράματα των ανθρώπων για το Θείο. Από την άλλη υπενθύμιζε ότι η πνευματικότητα βοηθά στις καθημερινές επιλογές, με γνώμονα την αγάπη και την καλοσύνη. Και βέβαια, η απαραίτητη υπευθυνότητα, που πρέπει να διαθέτει το άτομο και η κατανόηση του Θείου ως πνευματικού καθοδηγητή και όχι σαν παρεμβατικού παράγοντα.
Πολλά πάντως από αυτά, ανεξαρτήτως της θρησκευτικότητας, της πιθανής γραφικότητας και της εκμετάλλευσης που έτυχαν οι πρόσφορες και διψασμένες για εναλλακτικές κοσμοθεωρήσεις, νεανικές συνειδήσεις, παραμένουν αιώνιοι προβληματισμοί και διαχρονικές αξίες, απασχολώντας πάντα τις ανήσυχες υπάρξεις. Το άλμπουμ του, All Things Must Pass, είναι η πιο πνευματική δήλωση από οποιοδήποτε Μπητλ, με όμορφα τραγούδια που αμέσως σε κερδίζουν και μια εκπληκτική ατμόσφαιρα, ιδανική για τις αναζητήσεις των στίχων του.
«Ήταν ένα σημαντικό άλμπουμ για μένα και ένα κατάλληλο όχημα για όλα τα τραγούδια που είχα γράψει κατά την τελευταία περίοδο με τους Μπητλς. Άρχισα την ηχογράφηση μήνες μόλις μετά την τελική μας απόφαση να ακολουθήσουμε ξεχωριστούς δρόμους και ανυπομονούσα να κάνω το πρώτο σόλο άλμπουμ.
Είχα την τύχη να είμαι στο σωστό μέρος με τα εναπομείναντα μέλη της μπάντας των Delaney & Bonnie. Οι ντράμερ, μπασίστας και κιμπορντίστας, δηλαδή Jim Gordon, Carl Radle και Bobby Whitlock είχαν έρθει στην Αγγλία για να πλαισιώσουν τον Eric Clapton (γρήγορα έγιναν Derek and the Dominos). Είχαν μόλις περιοδεύει με τους Delaney & Bonnie, όπως και εγώ, τον προηγούμενο χρόνο. Ήταν πραγματικά ωραίο να έχουμε την υποστήριξή τους στο στούντιο και με βοήθησε πολύ.
Εννοείται ότι ήταν πάντα μια ευχαρίστηση να έχω τον παλιό μου φίλο Ringo να παίζει ντραμς, και παρόλο που κατά πάσα πιθανότητα δεν το θυμάται, έπαιξε σε μεγάλο μέρος του άλμπουμ μαζί με τον Klaus στο μπάσο, τον Billy Preston στο πιάνο και μερικούς νέους φίλους, τον Gary Wright και Gary Brooker.
Μερικά από τα σέσιον είχαν μεγάλη προεργασία στον ήχο και οι συνθέσεις είχαν κατά διαστήματα δύο ή τρεις περκασιονίστες, δύο ντράμερ, τέσσερις ή πέντε ακουστικές κιθάρες, δύο πιάνα και ακόμη δύο μπάσα. Τα τραγούδια παίζονταν ξανά και ξανά μέχρι ο μηχανικός στο δωμάτιο ελέγχου, με τον Phil να πάρουν τον επιθυμητό ήχο. Πολλά από τα κομμάτια ήταν σχεδόν ζωντανά. Ο εκπληκτικός Phil Spector, με βοήθησε τόσο πολύ να ολοκληρώσω αυτόν το δίσκο. Μαζί του συνειδητοποίησα την πραγματική αξία του Χάρε Κρίσνα μάντρα. Ο Θεός να σ' ευλογεί Φιλ.
Πάνω απ' όλα, θα ήθελα να μνημονεύσω τον παλιό μου φίλο Eric Clapton, που έπαιξε πολλά αξέχαστα κιθαριστικά μέρη του άλμπουμ. Εκείνη την εποχή δεν "επιτρεπόταν" από τις δισκογραφικές μας εταιρείες να επιβεβαιώνουμε την παρουσία μας στα άλμπουμ, ο ένας του άλλου, οπότε δεν είχε τα εύσημα για τριάντα χρόνια.
Νομίζω ότι διασκεδάσαμε με το πακέτο. Αν δεν το έχετε ήδη παρατηρήσει, ο πλανήτης μας έχει τσιμεντοποιηθεί σε ανησυχητικό βαθμό και ας ελπίσουμε ότι σ' άλλα τριάντα χρόνια δεν θα έχουμε καταστρέψει τη Γη». - George Harrison
«Πήγα στο Friar Park του George... και μου είπε, "έχω μερικά τραγουδάκια για να ακούσεις". Ήταν ατελείωτα! Είχε κυριολεκτικά εκατοντάδες τραγούδια και το καθ' ένα ήταν καλύτερο από τα υπόλοιπα. Είχε οικοδομήσει όλο αυτό το συναίσθημα και μου το απελευθέρωσε...» - Phil Spector, στο πρώτο άκουσμα των συσσωρευμένων τραγουδιών του Harrison στις αρχές του 1970.