καλημερα ...
σε οτι αφορα το ποτενσιομετρο υπαρχει μια ασαφεια αν ειναι του 517 η του 717 το καλυτερο θα ηταν να ανεβαζες 2 -3 φωτο για να ειμαστε σιγουροι και μπορεις να το εχεις Την Δευτερα οπως σου ειπα με κοστος 18 Ε
σε οτι αφορα τα εξοδου παρε μια εικονα για το πως εχουν τα πραγματα ...
τα τρανσιτορ της μαμας του ειναι 100v/ 8A/70W μεχρι 15 ΜΗΖ ( αλλου λεει μεχρι 7,5ΜΗΖ ) και με αγνωστη χωρητικοτητα ( cob )
αυτα που εχει ειναι τρανσιστορ 250 V /16A/250W μεχρι 4 MHZ και με cob 500pf (!!! )
κατα την αποψη μου τα τρανσιτορ αυτα μπορουν αν θεωρηθουν ως μια μορφης αναβαθμιση αλλα μονο σε οτι αφορα την ανθεκτικοτητα ειναι τουλαχιστον 3 φορες πιο ανθεκτικα απο της μαμας του ...
Στην πραξη ομως η αποψη μου ειναι ( μαλιστα το θεωρω δεδομενο ) οτι υποβαθμιζουν την συνολικη ποιοτητα του μηχανηματος για τους παρακατω λογους .
--- αρχικα ειναι αρκετα πιο αργα απο οτι τα εργοστασιακα και ναι αυτο εχει σημασια ...
--- μετα τα τρανσιτορ τετοιας ισχυος δεν ειναι το ιδιο ευκολο να οδηγηθουν απο ενα σχετικα μικρο ντριβερ
--- επισης με cob 500 pf ειναι σιγουρο οτι τα αντισταθμιστικα μετρα που εχει παρει ο κατασκευστης δεν επαρκουν και οι πυκνωτες μιλλερ που ειναι τοποθετημενοι στα ντριβερ και τον vas πρεπει να ξαναεκτιμηθουν και γενικοτερα να γινει ελεγχος μηπως τελικα το μηχανημα πεφτει σε ταλαντωση με συνεπειες μαλλον απροβλεπτες.
--- Τελος οταν η εξοδος ειναι κατα αυτη την εννοια υποβαθμισενη τοτε ειναι πολυ πιθανον τα σταδια οδηγησης να αγκομαχανε για να τρεξουν το μηχανημα αλλα και να πνιγονται εφοσον γρηγορη οδηγησε σε αργα τρανσιτορ δεν ειναι και οτι καλυτερο .
Θεωρω δεδομενο οτι η επιλογη αυτη τελικα υποβαθμιζει την ποιοτητα του ηχου αυτου του μηχανηματος ... απο την αλλη αν τελικα δεν ταλαντωνει θα ειναι ενα μηχανημα που δεν μπορει να ξανακαει σχεδον με κανενα τροπο ...τα τρανσιτορ αυτα ειναι τερατα ανθεκτικοτητας ....
Φιλικα
Σακης Πετροπουλος