Επειδή κανείς δεν μπορεί να σταματήσει να ονειρεύεται, ξέρετε άλλα ηχεία που να έχουν απόκριση συχνότητας μέχρι τα 40KHz (+-3db) εκτός από τα Focal Utopia III?
Αγαπητοί φίλοι και φίλες.
Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2023 την Κυριακή 02 Απριλίου και ώρα 14.00
Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.
Και το πρακτικόν του πράγματος;;
Για να φτιάχνουν όμως οι κατασκευαστές τα ηχεία τους να φτάνουν τόσο ψηλά, σίγουρα υπάρχει λόγος. Ειδικά αφού το συναντάμε σε σοβαρότατες υλοποιήσεις.
Λόγος υπάρχει. Λέγεται πωλήσεις και αίτιο/κινητήριος δύναμη υπάρχει. Λέγεται marketing. Είναι ένας από τους λόγους που πατούν οι κατασκευαστές στις εξωπραγματικές τιμές που ζητούν
δεν ειναι κατι το hiendadiko ουτε κατι πανακριβο πολλα λενε οτι βγαζουν τετοιες αποκρισεις με ενα απο googlαrisma βρισκεις αρκετα
Floor Speaker / Series: Tannoy Revolution / Power Rating: 62 Watt / System: 3-Way System / Frequency Response: 54 - 54.000 Hz
Floor Speaker / Series: Elac Linie 240 / Power Rating: 120 Watt / Principle: passive / System: 2.5-Way System / Bi-Wiring / Bass Chassis: 150 mm / Frequency Response: 30 - 50.000 Hz
http://www.idealo.co.uk/cat/2021F769386/speakers.html
Έχεις ακούσει ποτέ ηχείο με και χωρίς super tweeter; Επειδή έχω ακούσει αρκετά, σε αρχεία 96/24, 192/24 υπάρχει διαφορά. Το πιο εύκολο είναι να μιλάμε για marketing....
Μα φυσικά αναφέρομαι στον αέρα. Τώρα το αν έπαιζε χειρότερα είναι δικό σου συμπέρασμα... Επίσης ο ''αέρας'' στα πρίμα είναι κάτι που όλοι θέλουν, που σημαίνει ότι η προσθήκη super tweeter βελτιώνει την κατάσταση. Άλλο επίσης η τονική ισορροπία και άλλο το εύρος των συχνοτήτων. Μην τα μπερδεύουμε. Και τα δύο έχουν σημασία κατ' εμέ!
Το τεστ με το track που λες είναι γνωστό δεκαετίες πριν το πει Σταματάκος.... Το γνωρίζω και το έκανα στα 18 μου... Όσο για τις νυχτερίδες και τις φάλαινες, εσύ ο ίδιος είπες ότι το super tweeter δίνει αέρα. Οπότε τελικά εννοείς ότι ακούγεται ή βελτιώνει τη κατάσταση ή το αντίθετο, γιατί δεν κατάλαβα.
Σέβομαι απόλυτα τη γνώμη σου και κάνω τη συζήτηση σε φιλικό πνεύμα. (Άτιμο πληκτρολόγιο-bye-)
H συμβατική λογική υποδεικνύει ότι το ανώτερο όριο της ανθρώπινης ακοής δεν ξεπερνά τα 20KHz. Τα αληθινά μουσικά όργανα όμως παράγουν πληροφορία πολύ πιο πάνω από αυτό το όριο.
Πρώτον: Μπορούμε να αντιληφθούμε συχνότητες πάνω από τα 20KHz μέσω άλλων "οργάνων", μέχρι στιγμής θεωρείται υπεύθυνη μία στρώση αισθητήρων στο εσωτερικό του αυτιού γνωστή με το όνομα saccule.
Δεύτερον και κυριότερο: Περιορίζοντας την απόκριση συχνότητας στα 20KHz, το ηχείο δρα ως ως φίλτρο. Αυτό προκαλεί αλλαγή φάσης της οποίας το roll off φτάνει έως τις μεσαίες-μεσουψηλές συχνότητες (5KHz). Όχι ό,τι καλύτερο.
Είναι αισθητή η διαφορά στον ήχο με την πρόσθεση ενός super-tweeter, ιδιαίτερα αν το ηχείο επιτρέπει στο δικό του συμβατικό tweeter να "κόβει" πιο κάτω από τα 20KHz, ας πούμε στα 18 ή 16KHz.
H συμβατική λογική υποδεικνύει ότι το ανώτερο όριο της ανθρώπινης ακοής δεν ξεπερνά τα 20KHz. Τα αληθινά μουσικά όργανα όμως παράγουν πληροφορία πολύ πιο πάνω από αυτό το όριο.
Πρώτον: Μπορούμε να αντιληφθούμε συχνότητες πάνω από τα 20KHz μέσω άλλων "οργάνων", μέχρι στιγμής θεωρείται υπεύθυνη μία στρώση αισθητήρων στο εσωτερικό του αυτιού γνωστή με το όνομα saccule.
Δεύτερον και κυριότερο: Περιορίζοντας την απόκριση συχνότητας στα 20KHz, το ηχείο δρα ως ως φίλτρο. Αυτό προκαλεί αλλαγή φάσης της οποίας το roll off φτάνει έως τις μεσαίες-μεσουψηλές συχνότητες (5KHz). Όχι ό,τι καλύτερο.
Είναι αισθητή η διαφορά στον ήχο με την πρόσθεση ενός super-tweeter, ιδιαίτερα αν το ηχείο επιτρέπει στο δικό του συμβατικό tweeter να "κόβει" πιο κάτω από τα 20KHz, ας πούμε στα 18 ή 16KHz.