Ο Αφέντης της Πραγματικότητας

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,733
πετρουπολη
δηλαδη εγω ο μαυρος που τοτενες ημουν μωρο οποτε δεν εχω αναμνησεις και τους ακουω γιατι απλα μου αρεσουν ολοι αυτοι οι παλιοι ειμαι ανωμαλαρα?
χωρις βεβαια να πω οτι δεν μου αρεσουν και οι καινουριοι.
 

Haagenti

AVClub Fanatic
18 November 2006
16,559
Ministry Of Silly Walks
Και εγώ με τους μεταλλικούς μου δίσκους έχω να ασχοληθώ πάνω από 15 χρόνια.
Και μιλάμε για σοβαρά πράγματα.
Βέβαια και σε κάτι Led zeppelin , Purple, rainbow, heep,που να γυρνάς τώρα...

Εντάξει με τις αναμνήσεις, φτάνει.

Για να παραμείνεις ενεργός το τώρα είναι πιο σημαντικό.

Τώρα κάτι συζητήσεις επιπέδου '' φίλε είχα μία γκόμενα πριν από 10 χρόνια, με στήθος δέηση στο Θεό και οπίσθια ψηλά στην πλάτη σαν καμπούρα'' είναι σαν μνημόσυνα της χαμένης στύσης.


ΨΑΞΤΕ ΛΙΓΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΕΣ ΜΠΑΝΤΑΡΕΣ ΕΚΕΙ ΕΞΩ, ΠΛΗΡΩΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ.

:flipout::flipout:έλα όμως που μας έρχονται στον νου κάτι τέτοια σκηνικά και πάμε κατευθείαν για ούζα μπας και ξεχάσουμε....

ευτυχώς που υπάρχει και η μουσική και διώχνει τις μαύρες πλερέζες από μπροστά μας...
 

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,024
Αιγάλεω
Απάντηση: Re: Ο Αφέντης της Πραγματικότητας

Βέβαια και σε κάτι Led zeppelin , Purple, rainbow, heep,που να γυρνάς τώρα...

Τώρα που το λές, να σου πω οτι μόλις προχθές βράδυ έπαιξα τα Gone to California και καπακωτά το That's the way, απο τo BBC sessions και ένιωσα τόσο ενεργός όσο δεν φαντάζεσαι.
Μιλάω σπαθί.
Δηλαδή κάτσε, ότι είναι παλιό, αυτομάτως καταχωρίζεται στις αναμνήσεις και ουστ απο δώ, δε θέλω να σε ξέρω, πάλιωσες;
Δεν είναι έτσι ρε Τζίμι..
Για μουσική μιλάμε, όχι για μόδα.
 

Haagenti

AVClub Fanatic
18 November 2006
16,559
Ministry Of Silly Walks
Re: Απάντηση: Re: Ο Αφέντης της Πραγματικότητας

Τώρα που το λές, να σου πω οτι μόλις προχθές βράδυ έπαιξα τα Gone to California και καπακωτά το That's the way, απο τo BBC sessions και ένιωσα τόσο ενεργός όσο δεν φαντάζεσαι.
Μιλάω σπαθί.
Δηλαδή κάτσε, ότι είναι παλιό, αυτομάτως καταχωρίζεται στις αναμνήσεις και ουστ απο δώ, δε θέλω να σε ξέρω, πάλιωσες;
Δεν είναι έτσι ρε Τζίμι..
Για μουσική μιλάμε, όχι για μόδα.

της ιδίας άποψης είμαι και εγώ..

απλά ο Δημήτρης μάλλον εννοεί ότι σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί κάποιος που νταραβερίζεται με την μουσική να μείνει στάσιμος η κολλημένος με αυτά που άκουγε στην εφηβεία για όλη του την ζωή...θα ήταν άσκοπο...
 

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,024
Αιγάλεω
Κοίτα Σπύρο, τα όρια είναι δυσδιάκριτα έτσι κι αλλιώς.
Το κόλλημα μπορεί να 'εχει αρνητική έννοια, αλλά άλλοι μπορεί να το βλέπουν και σαν βαθειά προσήλωση στην παράδοση, άλλοι σαν σταθερότητα και πίστη σε διαχρονικές αξίες, άλλοι πάλι να έχουν δεί οτι κατέχουν την υπέρτατη αλήθεια και πάει λέγοντας. -bye-
 

Haagenti

AVClub Fanatic
18 November 2006
16,559
Ministry Of Silly Walks
Re: Απάντηση: Ο Αφέντης της Πραγματικότητας

Κοίτα Σπύρο, τα όρια είναι δυσδιάκριτα έτσι κι αλλιώς.
Το κόλλημα μπορεί να 'εχει αρνητική έννοια, αλλά άλλοι μπορεί να το βλέπουν και σαν βαθειά προσήλωση στην παράδοση, άλλοι σαν σταθερότητα και πίστη σε διαχρονικές αξίες, άλλοι πάλι να έχουν δεί οτι κατέχουν την υπέρτατη αλήθεια και πάει λέγοντας. -bye-

με τα λεγόμενά σου όμως έχουμε να κάνουμε με τρεις όψεις του ίδιου νομίσματος...:grinning-smiley-043...

Σίγουρα είναι εν μέρη ιεροσυλία να αμφισβητούμε τα πρωτόλεια ακούσματα μας αλλά απ την άλλη κανείς δεν ειχε φανταστεί τον εαυτό του με γυναίκα και παιδιά..έτσι είναι η ζωή..εξελίσσεται...έτσι είναι και η μουσική....εξελίσσεται με τον ίδιο ρυθμό ... μερικές φορές (αν όχι όλες ) μας προσπερνάει αλλά οι περισσότεροι το παλεύουμε γιατί την αγαπάμε...
Σε μια παλιά μου σχέση μου είχε τεθεί ένα αφελές ερώτημα του στυλ τι θα επέλεγες...την μουσική η εμένα?...
νομίζω την απάντηση την ξέρετε όλοι...

χωρίς "κοκο" μπορώ, χωρίς εσένα (μουσική) οχι...
 

Haagenti

AVClub Fanatic
18 November 2006
16,559
Ministry Of Silly Walks
εν το μεταξύ σήμερα "βάρυνα" ακομα περισσότερο:afro: ακούγοντας μετά από καιρό έναν δίσκο που υπεραγαπώ...το Downfall των Solitude Aeturnus....

εδώ μέσα στεγάζονται δυο έπη το together and wither και το Concern....
συν την διασκευη στους Christian Death-Deathwish
Όποιος δεν έχει πάρει "μυρωδιά" τον δίσκο ας σπεύσει...

sol4.jpg


ριφαρες φωνάρες και όλα τα άρες...(δεν θέλω άσχημα σχόλια):slapface:
 
Last edited:
17 June 2006
14,350
Η δική μου ένσταση δεν αφορά τη …διαμάχη Παλιό εναντίον Καινούργιου.
Στο κάτω κάτω, ηλικιακά, ανήκω στους πάληουρες: όταν έσκασε το πανκ (1977) ήμουν 23.
Εγώ αρνούμαι να πιστέψω πως από ένα σημείο και μετά, οι άνθρωποι έγιναν ανίκανοι να παράγουν σπουδαίους δίσκους. Θεωρώ πως η αύξουσα αδυναμία συντονισμού με τα εκάστοτε μουσικά δρώμενα στο χώρο της ποπ είναι καθαρά δικό μου πρόβλημα: μεγαλώνω. Και μου είναι όλο και πιο δύσκολο να καταλάβω τι τρέχει μέσα στο κεφάλι ενός νέου που έχει τα μισά μου -ή και λιγότερα από τα μισά…- χρόνια.
Αρνούμαι επίσης να δεχθώ ότι οι δίσκοι είναι βασικά Προϊόν και ως εκ τούτου να τους αξιολογώ με βάση καθαρά τη μουσική τους αξία. Οι δίσκοι για μένα είναι ένα ολόκληρο μαγικό σύστημα Σημείων που υπερβαίνει κατά πολύ το σύνολο των επί μέρους συνιστωσών. Πολλές φορές το συγκινησιακό φορτίο που κουβαλάνε ή οι αξίες που επένδυσαν πάνω τους οι αποδέκτες τους είναι πολύ πιο σημαντικά από το αμιγώς μουσικό τους βάρος. Αν το κριτήριό μου ήταν καθαρά μουσικό θα απέρριπτα όλους αυτούς που αγαπώ: τι είναι ο Κηθ ή ο Λού μπροστά στον Σεγκόβια;
Με το heavy metal γενικώς, έχω σοβαρό Θέμα. Θεωρώ πως είναι η εποχή των παγετώνων, η τελειωτική αποπτώχευση, η απόλυτη αποψίλωση της ποπ από ένα σωρό κρυπτικά υπονοούμενα, υπόγεια ρεύματα, πολύχρωμα μηνύματα κάθε λογής, εκεί που όλα ισοπεδώνονται στον κατώτατο κοινό παρονομαστή και η τεχνική δεξιοσύνη παίρνει πλέον τα πάνω της και 'καθαρίζει' για όλα. Δεν υπάρχουν ποιητές πιά ούτε τρελοί προφήτες, όλα ζυγίζονται με βάση την τεχνική κατάρτιση και τους μηχανικούς ήχου, την εντυπωσιακή παραγωγή και το βροντώδες του όλου πράγματος.
Μου πήραν τους Velvet Underground και τους Incredible String Band και στη θέση τους μου έδωσαν τους Zeppelin και τους Black Sabbath. Οποία έκπτωση. Είναι σαν να πέθανε ο Γουσταύος Φλωμπέρ και να πρέπει πλέον να αρκεστώ στον Τζον Λε Καρρέ. Καλός ο τελευταίος, δε λέω, καλοκαίρι και παραλία ο τύπος δεν παίζεται. Ελα όμως που εγώ είχα …καλομάθει.

Μακαρίζω λοιπόν την έκρηξη κάπου εκεί γύρω στα μέσα της δεκαετίας του '70. Την προσπάθεια επαναπροσδιορισμού των βασικών στοιχείων που με τράβηξαν σε αυτή τη μουσική in the first place. Βγήκαν και κάποια εξαιρετικά γκρούπ στο μεταξύ. Οι Residents, οι Birthday Party, οι Gun Club, οι Clash κατ εμέ δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν απ τους παλιούς.

Ακρως προσωπική άποψη πάντα.
 

Back Door Man

AVClub Enthusiast
20 March 2009
992
Αθήνα
Τώρα κάτι συζητήσεις επιπέδου '' φίλε είχα μία γκόμενα πριν από 10 χρόνια, με στήθος δέηση στο Θεό και οπίσθια ψηλά στην πλάτη σαν καμπούρα'' είναι σαν μνημόσυνα της χαμένης στύσης.

:flipout::flipout::flipout:
 

difilnti

New member
14 May 2009
32
εν το μεταξύ σήμερα "βάρυνα" ακομα περισσότερο:afro: ακούγοντας μετά από καιρό έναν δίσκο που υπεραγαπώ...το Downfall των Solitude Aeturnus....

εδώ μέσα στεγάζονται δυο έπη το together and wither και το Concern....
συν την διασκευη στους Christian Death-Deathwish
Όποιος δεν έχει πάρει "μυρωδιά" τον δίσκο ας σπεύσει...

sol4.jpg


ριφαρες φωνάρες και όλα τα άρες...(δεν θέλω άσχημα σχόλια):slapface:

:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043Αν και το 'Through the darkest hour' κόβει για μένα το νήμα λίγο πιο πριν..Watever, δισκάρες στο είδος τους και οι 2, ειδικά οι ερμηνείες του Lowe, πολύ πριν πάει για τα συντάξιμα στους Candlemass.
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,525
Land of Dystopia
Και εγώ με τους μεταλλικούς μου δίσκους έχω να ασχοληθώ πάνω από 15 χρόνια.
Και μιλάμε για σοβαρά πράγματα.
Βέβαια και σε κάτι Led zeppelin , Purple, rainbow, heep,που να γυρνάς τώρα...

Εντάξει με τις αναμνήσεις, φτάνει.

Για να παραμείνεις ενεργός το τώρα είναι πιο σημαντικό.

Τώρα κάτι συζητήσεις επιπέδου '' φίλε είχα μία γκόμενα πριν από 10 χρόνια, με στήθος δέηση στο Θεό και οπίσθια ψηλά στην πλάτη σαν καμπούρα'' είναι σαν μνημόσυνα της χαμένης στύσης.


ΨΑΞΤΕ ΛΙΓΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΕΣ ΜΠΑΝΤΑΡΕΣ ΕΚΕΙ ΕΞΩ, ΠΛΗΡΩΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ.


Nαί, σύμφωνοι, ανακάλυψα τυχαία τους Chickenfoot:
http://www.chickenfoot.us/ φωνή ο Sammy Hagar

όπως και ο παλιός είναι αλλιώς!!
 
Last edited:
27 June 2006
7,771
Από σήμερα θα ρίχνω περισσότερο διερευνητικές ματιές προς όλες τις καμπουριασμένες μπας και...:flipout::flipout::flipout:

Μανωλάκοοο!!
:worshippy::worshippy::worshippy:
 

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,024
Αιγάλεω
Απάντηση: Re: Ο Αφέντης της Πραγματικότητας

Τώρα κάτι συζητήσεις επιπέδου '' φίλε είχα μία γκόμενα πριν από 10 χρόνια, με στήθος δέηση στο Θεό και οπίσθια ψηλά στην πλάτη σαν καμπούρα'' είναι σαν μνημόσυνα της χαμένης στύσης.

:grinning-smiley-043

Πέστα Μούκ..
Τι διάλο ψάχνουμε για shooting guard. Να στείλουμε τον Τζίμι στο παρκέ του ΣΕΦ να τους τρελάνει στα τρίποντα
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,525
Land of Dystopia
Re: Απάντηση: Re: Ο Αφέντης της Πραγματικότητας

:grinning-smiley-043

Πέστα Μούκ..
Τι διάλο ψάχνουμε για shooting guard. Να στείλουμε τον Τζίμι στο παρκέ του ΣΕΦ να τους τρελάνει στα τρίποντα

:grinning-smiley-043

Θα είναι πολύ καλύτερος, από αυτούς που έχετε -bye-
 
27 June 2006
7,771
Re: Απάντηση: Re: Ο Αφέντης της Πραγματικότητας

:grinning-smiley-043

Θα είναι πολύ καλύτερος, από αυτούς που έχετε -bye-


το "Ολυμπιακός" τέρμα στο βάθος στο 7 κύριε:listen:

:grinning-smiley-043
 

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,733
πετρουπολη
423488957a2b7d417ef30adc84793bc3.jpg


50 χρόνια πια.Και δεν έχει γεράσει ούτε λεπτό.
Χαιλάντερ σκέτος ή βαμπίρ,ανάλογα το πως το βλέπεις.

Μετά το Paranoid και την επιτυχία που το ακολούθησε,οι Sabbath παρόλο που κυκλοφόρησαν 2 δίσκους μέσα στο 1970,περιοδεύοντας ανελέητα,δεν έχουν καν ιδρώσει αντίθετα είναι πιο κ@@@μενοι από ποτέ.
Μπαίνουν στο studio αλλά ο Τony Iommi έχει ένα πρόβλημα.Παίζοντας συνέχεια τα δυο του κομμένα δάχτυλα,από το ατύχημα που είχε στο εργοστάσιο μερικά χρόνια πριν,τον πεθαίνουν στους πόνους.
Αποφασίζει να χαλαρώσει την ένταση των χορδών της Gibson SG ξεκουρδίζοντας τη 3 οκτάβες,ώστε να μην πονάει παίζοντας.
Αυτή η-κατα βάση-ανάγκη δημιούργησε το "λασπώδη" ήχο στην κιθάρα που καταφέρνει να ακούγεται ακόμα βαρύτερος από το Paranoid.Aρωγοί σε αυτό το αποτέλεσμα ήταν βέβαια και ο Roger Bain με τον Τom Allom,παραγωγός και μηχανικός ήχου αντίστοιχα που έπιασαν αυτό που είχε στο μυαλό του ο "Ιταλός" και το ηχογράφησαν.
Το αποτέλεσμα ακούγεται μηχανικό και ψυχεδελικό ταυτόχρονα σαν μια τεράστια μηχανή να δουλεύει ακατάπαυστα στη μέση της ερήμου.
Λογικό αν σκεφτείς ότι Sabbath είναι παιδιά μεγαλωμένα στα εργοστάσια του Birmingham.
- "Σκέψου πως είναι να μεγαλώνεις ακούγοντας επί 24 ώρες το 24ωρο τον ήχο των μηχανών από τα εργοστάσια του Birmingham.Aυτός ο μονότονος ήχος σε στοιχειώνει,σου γίνεται βίωμα και είναι αδύνατον να μην περάσει στη μουσική που γράφεις" θα πεί κάποια στιγμή ο Bill Ward.
Ο Aφέντης Της Πραγματικότητας είναι ακριβώς αυτό που λέει ο τίτλος.
Ένα ηχητικό δημιούργημα ωμού ρεαλισμού που αντηχεί τη ζωή μιας βιομηχανικής πόλης και μιας μονότονης πραγματικότητας -μιας πραγματικότητας από την οποία οι Sabbath ήθελαν να ξεφύγουν.
- "Μεγαλώνοντας στο Aston είχες δύο επιλογές για το μέλλον σου.Να δουλέψεις βάρδια στο εργοστάσιο και να....δουλέψεις βάρδια στο εργοστάσιο.Οι μόνοι τρόποι για να ξεφύγεις από αυτή τη ζωή ήταν το ποδόσφαιρο και η μουσική.Εμείς από μπάλα δεν το κατέχαμε οπότε η μουσική ήταν μονόδρομος" θα πεί ο Iommi που η δουλειά του στο εργοστάσιο του στοίχησε 2 δάχτυλα και κόντεψε να καταστραφεί.
Θα τον σώσει ένας...δίσκος του Django Reinhart που θα του δώσει το αφεντικό του,προκειμένου να του δώσει κίνητρο να μην παρατήσει την κιθάρα,λέγοντας του την ιστορία του Django.
Μερικά χρόνια μετά ο Ιommi θα γράψει μερικά από τα πιο εμπνευσμένα ριφφ που έχουν ηχογραφηθεί ποτέ,βασισμένα σε αυτό τον ήχο που είχε γίνει μέρος του DNA του και που προσπαθούσε να το ξορκίσει.
Ο Geezer θα ακολουθήσει αυτό το "ξεκούρδισμα" και θα συνοδεύσει τον Iommi παίζοντας ουσιαστικά τα riffs με το μπάσο του,κάνοντας τον ήχο του άλμπουμ ακόμα βαρύτερο και δίνοτας του έναν τεράστιο όγκο.
Και εκεί έρχεται ο Ward να προσθέσει τη jazzy πινελιά του στα ντραμς γεμίζοντας τις αλλαγές στα ριφφ με τρόπο εφυέστατο,σχεδόν "επαναδημιουργώντας" τες φτιάχνοντας με τον Geezer ένα Wall of Sound συμπαγές και πυκνό σαν τσιμέντο αλλά ταυτόχρονα "ρευστό" σαν λιωμένο μέταλλο.

Δεν κουράζεσαι να ακούς αυτό το δίσκο,παρ'όλο που δεν είναι "διασκεδαστικός".
Το αντίθετο είναι θεοσκότεινος.δυσοίωνος σαν την προδιαγεγραμμένη ζωή σε μια βιομηχανική πόλη,στοιχειωτικός σαν τη φωνή του Ozzy ο οποίος δεν τραγουδάει αλλά ερμηνεύει κυριολεκτικά την ατμόσφαιρα του δίσκου.
Η κληρονομιά του Master of Reality αντηχεί ακόμα,δείχνοντας πως ο ήχος του ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του.Τα riffs του Children of the Grave,θα γεννήσουν το Thrash στα 80'ς,οι καλοί μαθητές από το Seattle Αlice in Chains και Soundgarden θα ξεκουρδίσουν τις κιθάρες τους προκειμένου να πιάσουν το ίδιο feeling,οι Kyuss θα πάρουν το Into the Void θα το κάνουν κορώνα στο κεφάλι τους και εκεί στην έρημο της Califfornia θα φτιάξουν το stoner,οι Pantera θα εισβάλουν στα 90's με τον ίδιο ήχο και ο Anselmo θα τον πάρει και θα τον κατεβάσει στην Νέα Ορλεάνη μπολιάζοντάς τον με τις μουσικές του Δέλτα φτιάχνοντας με τους Down το sludge.Και εκεί κάπου θα εμφανιστεί ο Al Jurgensen και οι Ministry που άκουσαν αυτή την βιομηχανική ατμόσφαιρα,της έβαλαν ηλεκτρονικές ουρές και έφτιαξαν-τι άλλο-το Industrial.
Στην Αγγλία οι Paradise Lost θα του βάλουν gothic στοιχεία,οι Cathedral θα χαμηλώσουν κι άλλο τους ρυθμούς συνεχίζοντας αυτό που έκαναν οι πρώτοι "απόστολοι" αυτού του δίσκου στις αρχές των 80'ς Trouble γεννώντας το Doom.Και πάντα θα υπάρχουν και οι Candlemass.

Να μαστε καλά να τον ακούμε για άλλα 50 χρόνια.

Αφιερωμένο στο δημιουργό αυτού του νήματος.Μεταλλάς από τους λίγους...
 
Last edited: