ΒΛΑΣΙΔΗΣ
AVClub Fanatic
Re: Απάντηση: 8 και 16 bit θρύλοι και αναμνήσεις
ιδίως τα εμπορικά πακέτα
Το OS/2 από το 2.1 ακόμα ήταν full 32 bit, multithreaded, preemptive multitasking. Έτρεχε όλες τις DOS εφαρμογές, ακόμα και πολλά games στο δικό τους v86 process και έτσι λειτουργούσαν άψογα σε multitasking. Οι δε Windows (win16) εφαρμογές έτρεχαν είτε σε ένα κοινό v86 space είτε μπορούσες ακόμα και κάθε εφαρμογή να τρέχει στο δικό της (με μεγάλη κατανάλωση μνήμης βέβαια). Το desktop interface (workplace shell) ήταν πλήρως object oriented ενώ κάθε αντικείμενο μετέφερε τα attributes του και στο file system μέσω των extended attributes του HPFS. Το HPFS είχε anti-fragmentation τεχνικές και long file names την εποχή που τα Windows/DOS είχαν 8.3 και ακόμα και τα chicago/win95 είχαν πολλά προβλήματα με τα LFN το πρώτο καιρό.
Όσοι είχαν BBS ή Fidonet node και ήθελαν να κάνει και κάτι άλλο το PC ταυτόχρονα, έτρεχαν OS/2. Αν έτρεχες DOS προγράμματα μέσα από Windows, 7 στις 10 φορές δε δούλευε τίποτα.
ιδίως τα εμπορικά πακέτα