Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Video Εξοπλισμός - Κάμερες
Αεροκινηματογράφηση - Drones gear
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Γιαννης Σπυρου" data-source="post: 1056782809" data-attributes="member: 513"><p><strong>Re: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !</strong></p><p></p><p>Ενα πολυκοπτερο, αποτελειται απο το σκελετο - frame, που μπορει να ειναι απο πλαστικο - αλουμινιο - carbon fiber ή και μιξη καποιων απ αυτων .</p><p>Ο εχθρος του πολυκοπτερου (εκτος του αερα που ανεφερα πριν) , ειναι το βαρος…. προσπαθουμε να κρατησουμε το βαρος χαμηλα, για να εχουμε οσο το δυατον περισσοτερο χρονο πτησης .</p><p>Με τις σημερινες μπαταριες λιθιου , στη μικρο-μεσαια κατηγορια (3 cell - 4 cell) , εχουμε χρονο πτησης απο 5 εως 12 λεπτα περιπου , με ολο τον εξοπλισμο φορτωμενο.</p><p>Στη μεγαλυτερη κατηγορια - οχτακοπτερα - μπορουμε να εχουμε μεγαλυτερο βαρος ανελκησης και περισσοτερο χρονο πτησης - περιπου 20 λεπτα με πληρες φορτιο.</p><p></p><p>Εκτος του σκελετου, χρειαζομαστε εναν controller - ελεγκτη , που στην πυσια ειναι ο εγκεφαλος του πολυκοπερου και χαρης σ αυτον στεκεται στον αερα!</p><p>Ο πιο γνωστος επωνυμος ελεγκτης ειναι o <a href="http://www.dji-innovations.com/products/naza-multi-rotor/overview/" target="_blank">DJI NAZA M </a>, που ερχεται σε απλη εκδοση και εκδοση με GPS (αυτην εχω εγω).</p><p>Στη δευτερη περιπτωση, με gps, το συστημα ελεγχεται απο συστημα 6 και περισσοτερων δορυφορων, και το στιγματου καταγραφεται καθε στιγμη.</p><p>Μπορει και στεκεται στον αερα, σε ενα συγκεριμενο σημειο, χωρις τη βοηθεια μας, αφου πρωτα εχει κλειδωσει το σημα φυσικα (χρειαζονται 1-2 λεπτα στην αρχη καθε πτησης ).</p><p>Υποστηριζει RTH (return to Home) , ετσι ωστε αν καποια στιγμη χαθει η επικοινωνια με τον πομπο , το χασουμε απο τα ματια μας κλπ, να μπορει να επιστρεψει πισω σ εμας μονο του!</p><p></p><p>Αν δε θελουμε GPS μπορει να λειτουργησει σε Alti mode (Altitude) δηλ. που μπορει απλα να κρατησει το υψομετρο που θελουμε χωρις βοηθεια, αν εχει ομως αερα δε μπορει να κρατησει σταθερη τη θεση του.</p><p></p><p>Τελος υπαρχει και το manual mode, οπου δεν γινεται καμια διορθωση και ειμαστε αποκλειστικα υπευθυνοι εμεις για τη πορεια του.</p><p></p><p>Εκτος του controller + GPS, πρεπει να παρουμε τα μοτερ (brushless ) , τους ελεγκτες των μοτερ (ESQ) , τις προπελλες , μπαταριες, και τον δεκτη της τηλ/νσης.</p><p></p><p>Για τηλ/νση χρησιμοποιουμε τεχνολογιας 2.4 Ghz , τουλαχιστον 6καναλες , και μερικες απ αυτες παρεχουν και τηλεμετρια δηλ. πληροφοριες του οχηματος κατα τη πτηση (ταχυτητα, πορεια, και κυριως το voltage των μπαταριων, ετσι ωστε να μη ξεμεινουμε ενω πεταμε!</p><p></p><p>Για τη καμερα τωρα, χρειαζομαστε ποδια για να σηκωθει το πολυκοπτερο σε υψος αναλογο της μηχανης μας και μια βαση για μηχανη.</p><p></p><p>Η βαση μπορει να ειναι πολυ απλη ή πιο περιπλοκη.</p><p>Μπορει να ειναι με γυροσκοπικο μηχανισμο (gimbal) , ελεγχομενο μεσω servo ή κινητηρων brushless .</p><p>Mεχρι τωρα χρησιμοποιουσαμε απλα servo, αλλα τωρα εχει αρχισει και διαδιδεται ο ελεγχος με ειδικους controller kai brushlees μοτερ (direct drive).</p><p></p><p>Με τα τελευταια εχουμε πολυ ομαλη κινηση της καμερας και σταθεροποιηση, αλλα ειναι πολυ ακριβα και δεν αντεχουν πολυ βαρος (προς το παρον).</p><p></p><p>Τετοια βαση gimbal, χρησιμοποιει το μεγαλο μοντελο S800 της DJi ,που λεγεται <a href="http://www.dji-innovations.com/products/zenmuse-z15/overview/" target="_blank">zenmuse</a> και κοστιζει αρκετες χιλιαδες ευρω!!!</p><p></p><p></p><p>Το αποτελεσμα ειναι εντυπωσιακο φυσικα …</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]7FWr7uyYq3I[/MEDIA]</p><p></p><p></p><p>[MEDIA=vimeo]49369884[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Γιαννης Σπυρου, post: 1056782809, member: 513"] [b]Re: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση ![/b] Ενα πολυκοπτερο, αποτελειται απο το σκελετο - frame, που μπορει να ειναι απο πλαστικο - αλουμινιο - carbon fiber ή και μιξη καποιων απ αυτων . Ο εχθρος του πολυκοπτερου (εκτος του αερα που ανεφερα πριν) , ειναι το βαρος…. προσπαθουμε να κρατησουμε το βαρος χαμηλα, για να εχουμε οσο το δυατον περισσοτερο χρονο πτησης . Με τις σημερινες μπαταριες λιθιου , στη μικρο-μεσαια κατηγορια (3 cell - 4 cell) , εχουμε χρονο πτησης απο 5 εως 12 λεπτα περιπου , με ολο τον εξοπλισμο φορτωμενο. Στη μεγαλυτερη κατηγορια - οχτακοπτερα - μπορουμε να εχουμε μεγαλυτερο βαρος ανελκησης και περισσοτερο χρονο πτησης - περιπου 20 λεπτα με πληρες φορτιο. Εκτος του σκελετου, χρειαζομαστε εναν controller - ελεγκτη , που στην πυσια ειναι ο εγκεφαλος του πολυκοπερου και χαρης σ αυτον στεκεται στον αερα! Ο πιο γνωστος επωνυμος ελεγκτης ειναι o [URL="http://www.dji-innovations.com/products/naza-multi-rotor/overview/"]DJI NAZA M [/URL], που ερχεται σε απλη εκδοση και εκδοση με GPS (αυτην εχω εγω). Στη δευτερη περιπτωση, με gps, το συστημα ελεγχεται απο συστημα 6 και περισσοτερων δορυφορων, και το στιγματου καταγραφεται καθε στιγμη. Μπορει και στεκεται στον αερα, σε ενα συγκεριμενο σημειο, χωρις τη βοηθεια μας, αφου πρωτα εχει κλειδωσει το σημα φυσικα (χρειαζονται 1-2 λεπτα στην αρχη καθε πτησης ). Υποστηριζει RTH (return to Home) , ετσι ωστε αν καποια στιγμη χαθει η επικοινωνια με τον πομπο , το χασουμε απο τα ματια μας κλπ, να μπορει να επιστρεψει πισω σ εμας μονο του! Αν δε θελουμε GPS μπορει να λειτουργησει σε Alti mode (Altitude) δηλ. που μπορει απλα να κρατησει το υψομετρο που θελουμε χωρις βοηθεια, αν εχει ομως αερα δε μπορει να κρατησει σταθερη τη θεση του. Τελος υπαρχει και το manual mode, οπου δεν γινεται καμια διορθωση και ειμαστε αποκλειστικα υπευθυνοι εμεις για τη πορεια του. Εκτος του controller + GPS, πρεπει να παρουμε τα μοτερ (brushless ) , τους ελεγκτες των μοτερ (ESQ) , τις προπελλες , μπαταριες, και τον δεκτη της τηλ/νσης. Για τηλ/νση χρησιμοποιουμε τεχνολογιας 2.4 Ghz , τουλαχιστον 6καναλες , και μερικες απ αυτες παρεχουν και τηλεμετρια δηλ. πληροφοριες του οχηματος κατα τη πτηση (ταχυτητα, πορεια, και κυριως το voltage των μπαταριων, ετσι ωστε να μη ξεμεινουμε ενω πεταμε! Για τη καμερα τωρα, χρειαζομαστε ποδια για να σηκωθει το πολυκοπτερο σε υψος αναλογο της μηχανης μας και μια βαση για μηχανη. Η βαση μπορει να ειναι πολυ απλη ή πιο περιπλοκη. Μπορει να ειναι με γυροσκοπικο μηχανισμο (gimbal) , ελεγχομενο μεσω servo ή κινητηρων brushless . Mεχρι τωρα χρησιμοποιουσαμε απλα servo, αλλα τωρα εχει αρχισει και διαδιδεται ο ελεγχος με ειδικους controller kai brushlees μοτερ (direct drive). Με τα τελευταια εχουμε πολυ ομαλη κινηση της καμερας και σταθεροποιηση, αλλα ειναι πολυ ακριβα και δεν αντεχουν πολυ βαρος (προς το παρον). Τετοια βαση gimbal, χρησιμοποιει το μεγαλο μοντελο S800 της DJi ,που λεγεται [URL="http://www.dji-innovations.com/products/zenmuse-z15/overview/"]zenmuse[/URL] και κοστιζει αρκετες χιλιαδες ευρω!!! Το αποτελεσμα ειναι εντυπωσιακο φυσικα … [MEDIA=youtube]7FWr7uyYq3I[/MEDIA] [MEDIA=vimeo]49369884[/MEDIA] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Video Εξοπλισμός - Κάμερες
Αεροκινηματογράφηση - Drones gear
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…