Το Sοndek είναι μια πολύ απλή κλασσική κατασκευή και δεν υπάρχει κάτι να φοβηθείς.
Μέρη τα οποία υφίστανται φθορά είναι κυρίως το πηγάδι, και υπάρχουν διάφορα βέρσιον, πριν το cirkus... αν βρεις καλύτερα να το πάρεις με circus, αλλά αυτό δεν λέει τίποτε για τον βαθμό φθοράς η για το αν το έκαναν σέρβις ταχτικά... θεωρώ ότι τις περισσότερες φορές τα πικάπ είναι σε πολύ καλή κατάσταση σχεδόν άπαιχτα, και τις λιγότερες κακοποιημένα... από κατάστημα είσαι καλυμμένος...από ιδιώτη δεν ξέρεις ποτέ...
(off topic...αχ αχ αχ... τυχερός αυτός που αγόρασε το δικό μου... πηγάδι απολύτως άθικτο και ας είχα παίξει πάμπολες ώρες...)...
Τα μοτέρ δεν παθαίνουν τίποτα, αλλά το τελευταίου τύπου AC είναι το καλύτερο πιο αθόρυβο (Lingo motor ή το αναγνωρίζεις από τα μικρά ρομβοειδή ανοίγματα στο κουτάκι του... τα παλαιότερα είναι συμπαγή τα κουτιά τους).
Valhala, Hercules/Lingo I, LingoII είναι κατά σειρά τα τροφοδοτικά προς το καλύτερο (μην πάρεις πριν Valhalla).
Ελάχιστος βραχίονας ο Akito,μετά Ittok (όχι μέρα με την νύχτα από τον Akito ιδιαίτερα οι παλαιότεροι... καινουργιότερος Akito= καλύτερος από παλαιό Ittok), και μετά Ekos I, Ekos II, Ekos SE (πανάκριβος αλλά πολύ καλός). To Sondek θέλει τον Ekos του... Το δεύτερο μέρος μου θέλει προσοχή εκτός του πηγαδιού είναι ο βραχίωνας, και εδώ πρέπει να επιμείνεις να σε διαβεβαιώσει ο πωλητής για την κατάσταση του. Οι Linn βραχίωνες δεν επισκευάζονται τόσο εύκολα όσο άλλοι, και εδώ μπορεί να την πατήσει κανείς αν είναι χαλασμένα τα έδρανα.
Τα ελατήρια και τα λαστιχάκια είναι φτηνά, και εδώ στον Σαραβέλο θα σε εξυπηρετήσουν άψογα για ότι θες.
Ένα Sondek με άψογο plinth είναι εγγυημένο ότι δεν κακοποιήθηκε... μην πάρεις κάποιο καταγρατσουνισένο έστω και πολύ φτηνά, αυτό υποδηλώνει πλημμελείς μετακινήσεις και μάλλον περισσότερους από έναν ιδιοκτήτες με ότι αυτό συνεπάγεται.
Επίσης να πάρεις ένα που έχει το αυθεντικό κουτί του κομπλέ.
Ότι άλλο θες εδώ είμαστε...