Η θετική εμπειρία απο μια μάρκα κάρτας, μόνο σαν μέρος ενός σημαντικού στατιστικού δείγματος έχει αξία. Φυσικά μπορεί να χρησιμοποιεί κάποιος μια "Α" μάρκα χωρίς να αντιμετωπίσει πρόβλημα. Αν όμως βρεθούν μερικοί που είχαν πρόβλημα, αυτομάτως η μάρκα αυτή χαρακτηρίζεται σαν όχι απόλυτα αξιόπιστη. Κι εγώ είχα περι τις 5 Transcent, μόνο μία μου την έκανε αλλα αυτό συνέβει και σε άλλους, όχι μόνο σ' εμένα. Η εμπειρία που μεταφέρω δεν είναι μόνο δική μου, αλλα σαν τεχνικός έχω κληθεί αρκετές φορές να δω να σώζεται το περιεχόμενο μιας κάρτας και διαβάζω και στα φόρουμ για κακές εμπειρίες άλλων - μόνο οι κακές εμπειρίες με ενδιαφέρουν και έχουν βάρος.
Δηλ το μεμονωμένο "εγώ δεν είχα πρόβλημα" δεν μπορεί να είναι ένδειξη οτι η μάρκα είναι αξιόπιστη. Φυσικά και δεν είναι δυνατόν όλοι να έχουν πρόβλημα όσοι χρησιμοποιούν μια μάρκα, τότε η μάρκα δεν θα υπήρχε πλέον.
Η Lifetime εγγύηση είναι δώρο άδωρο. Αν χαλάσει μια κάρτα, για μένα είναι Black listed και δεν θα έβαζα στη μηχανή άλλη όμοια. Η Silicon Power αν είναι μια που έφερνε παλιά ο Παπαδάκης, είχε χάσει περιεχόμενο σε φωτογράφο που συναργάζομαι. Ευτυχώς μπόρεσα να κάνω ανάκτηση με το RescuePro. Τι να την κάνω την εγγύηση αν είναι να μου δώσει κάρτα που έχει αποδείξει οτι δεν είναι 100% αξιόπιστη.