Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Αγορά νέας τηλεόρασης
Αγορά Panasonic OLED TX65GZ950E
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="sakis.kom" data-source="post: 1058537101" data-attributes="member: 1045"><p><strong>Re: Panasonic OLED TX65GZ950E</strong></p><p></p><p>Για τον Κ ισχύουν 10 μέρες για DOA.</p><p>Εννοείται παιδιά πως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παραμελούμε και όταν βλέπουμε πως κάποιο προϊόν ήρθε με κάποια βλάβη, ενημερώνουμε ΑΜΕΣΑ το κατάστημα και επιμένουμε για τα αυτονόητα.</p><p></p><p>Είτε για άμεση παραλαβή του χαλασμένου από το κατάστημα με χρέωση δική τους, είτε το πάμε εμείς αν έχουμε δυνατότητα στο κατάστημα.</p><p>Έχουμε το δικαίωμα ή να μας δώσουν το ίδιο προϊόν ακόμα και αν έχει αλλάξει η τιμή χωρίς παραπάνω κόστος, ή να πάρουμε τα χρήματα μας πίσω στο ακέραιο, με τον ίδιο τρόπο που πληρώσαμε.</p><p>Επιλέγουμε ΕΜΕΙΣ τι θέλουμε από τα δύο. Αν μας προτείνουν άλλο προϊόν το οποίο αποδεδειγμένα είναι καλύτερο και συμφωνήσουμε, ναι και αυτό γίνεται.</p><p></p><p>Οτιδήποτε άλλο... ΔΕΝ το δεχόμαστε, γιατί στο τέλος μπορεί να την πατήσουμε.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sakis.kom, post: 1058537101, member: 1045"] [b]Re: Panasonic OLED TX65GZ950E[/b] Για τον Κ ισχύουν 10 μέρες για DOA. Εννοείται παιδιά πως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παραμελούμε και όταν βλέπουμε πως κάποιο προϊόν ήρθε με κάποια βλάβη, ενημερώνουμε ΑΜΕΣΑ το κατάστημα και επιμένουμε για τα αυτονόητα. Είτε για άμεση παραλαβή του χαλασμένου από το κατάστημα με χρέωση δική τους, είτε το πάμε εμείς αν έχουμε δυνατότητα στο κατάστημα. Έχουμε το δικαίωμα ή να μας δώσουν το ίδιο προϊόν ακόμα και αν έχει αλλάξει η τιμή χωρίς παραπάνω κόστος, ή να πάρουμε τα χρήματα μας πίσω στο ακέραιο, με τον ίδιο τρόπο που πληρώσαμε. Επιλέγουμε ΕΜΕΙΣ τι θέλουμε από τα δύο. Αν μας προτείνουν άλλο προϊόν το οποίο αποδεδειγμένα είναι καλύτερο και συμφωνήσουμε, ναι και αυτό γίνεται. Οτιδήποτε άλλο... ΔΕΝ το δεχόμαστε, γιατί στο τέλος μπορεί να την πατήσουμε. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Αγορά νέας τηλεόρασης
Αγορά Panasonic OLED TX65GZ950E
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…