Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Προβολικά Μέσα & Ρυθμίσεις Εικόνας
Αγορα προτζεκτορα για home cinema
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="κωστας1" data-source="post: 1058067525" data-attributes="member: 2070"><p>Ολες οι τεχνολογιες εχουν παιδικες ασθενιες, τα LCD εχουν φθορα στα χρωματικα φιλτρα με τις ωρες που παιζουν και τα DLP εχουν χρωματικη επιστρωση στον τροχο τους που κραταει βεβαια παραπανω ομως και αυτα μετα απο αρκετες ωρες τα παιζουν,επισης λογο σκονης θαμπωνουν τα πρισματα και το κοντραστ παει περιπατο. Τα sxrd της sony αλοιωνουν ενα φιλτρο στο πανελ τους και σε σχετικα λιγες ωρες λειτουργιας παιζουν σαν LCD 15ετιας. Τουλαχιστον στα LCD πρεπει να παραδεχτουμε πως υπαρχει συνεχως βελτιωση την στιγμη που τα DLP εχουν μεινει στασιμα και το μονο που εχουν να διαφημισουν οι εταιριες ειναι το rec 709. Επισης το frame interpolation ειναι για πολλους πολυ σοβαρο software γιατι εστω και αν εχει στις φτηνες υλοποιησεις καποια τεχνουργηματα βοηθαει πολυ στην ξεκουραστη θεαση. Οταν ξεκινησαν να γραφουν στα 24 καρε τις ταινιες δεν υπηρχε η τεχνολογια για παραπανω καρε. Δεν σημαινει πως εμεις πρεπει να μεινουμε εκει πισω και να βλεπουμε τις ταινιες με τα εχοχλητικα σπασιματα στα 24 καρε. Αν ηταν σωστο αυτο γιατι τα 4Κ γυριζεται με 60 καρε και οχι με 24.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="κωστας1, post: 1058067525, member: 2070"] Ολες οι τεχνολογιες εχουν παιδικες ασθενιες, τα LCD εχουν φθορα στα χρωματικα φιλτρα με τις ωρες που παιζουν και τα DLP εχουν χρωματικη επιστρωση στον τροχο τους που κραταει βεβαια παραπανω ομως και αυτα μετα απο αρκετες ωρες τα παιζουν,επισης λογο σκονης θαμπωνουν τα πρισματα και το κοντραστ παει περιπατο. Τα sxrd της sony αλοιωνουν ενα φιλτρο στο πανελ τους και σε σχετικα λιγες ωρες λειτουργιας παιζουν σαν LCD 15ετιας. Τουλαχιστον στα LCD πρεπει να παραδεχτουμε πως υπαρχει συνεχως βελτιωση την στιγμη που τα DLP εχουν μεινει στασιμα και το μονο που εχουν να διαφημισουν οι εταιριες ειναι το rec 709. Επισης το frame interpolation ειναι για πολλους πολυ σοβαρο software γιατι εστω και αν εχει στις φτηνες υλοποιησεις καποια τεχνουργηματα βοηθαει πολυ στην ξεκουραστη θεαση. Οταν ξεκινησαν να γραφουν στα 24 καρε τις ταινιες δεν υπηρχε η τεχνολογια για παραπανω καρε. Δεν σημαινει πως εμεις πρεπει να μεινουμε εκει πισω και να βλεπουμε τις ταινιες με τα εχοχλητικα σπασιματα στα 24 καρε. Αν ηταν σωστο αυτο γιατι τα 4Κ γυριζεται με 60 καρε και οχι με 24. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Προβολικά Μέσα & Ρυθμίσεις Εικόνας
Αγορα προτζεκτορα για home cinema
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…