Οι φθηνες lcd ομως εχουν αφθονα αποθεματα φωτεινοτητας και δεν προκειται να καταστραφει ποτε το πανελ. μπορει απο κινηση να τα πανε χαλι μαυρο αλλα στο δυνατο φως θα αποδοσουν καλυτερα. Ολες οι πλασμα σε δυνατο φως χανουν το μπουσουλα. Ακομα και το μαυρο τους ειναι χειροτερο μολις πεσει πηγη φωτισμου επανω. Σε αυτο επιμένω αλλα δεν μπορω να το αποδειξω καθως δεν μπορω να απεικονισω την διαφορα με φωτο..
Tί να σε κάνω, δεν έψαξες αρκετά...
Ένα από τα πρώτα μου post εδώ μέσα, είχε να κάνει με αυτό ακριβώς το θέμα:
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php/32266-Υπέροχα-Πλάσματα-!!!?p=644555&viewfull=1#post644555
Ενώ έχω φωτογραφίσει και Plasma, ρυθμισμένη για θέαση σε σκοτεινό δωμάτιο, με ανοιχτά και κλειστά φώτα (σε οικιακό βέβαια χώρο):
http://www.avclub.gr/forum/showthre...ώσεις-Σχόλια?p=1048326&viewfull=1#post1048326
Το θέμα είναι όμως, πως από τότε έχουν αλλάξει λίγο τα πράγματα για την πλειοψηφία των LCD... Oι ματ επιστρώσεις έδωσαν τη θέση τους σε ημιγυαλιστερές και γυαλιστερές, ενώ την ίδια στιγμή λόγοι περιβαλλοντικής ευαισθησίας (sic) σε συνδυασμό με τη βελτίωση των εγγενών αντιθέσεων των πάνελ, έριξαν τα 400-500 nits μέγιστης φωτεινότητας του παρελθόντος, στην περιοχή των 200-250 nits, στα περισσότερα μοντέλα των επώνυμων κατασκευαστών. Με τις αντίστοιχες Plasma του 2011 να φτάνουν μέχρι τα 150-180 nits τα FullHD πάνελ και μέχρι τα 200-220 τα HD-Ready, οι διαφορές σε ωμή φωτεινότητα έχουν αμβλυνθεί. Σίγουρα, ένα LCD πάνελ PVA/MVA τύπου, on-axis θα κρατήσει καλύτερα το μαύρο του σε φωτεινές συνθήκες από μία low end plasma που δεν θα φέρει αντι-ανακλαστική επίστρωση, αλλά θα έχει και αυτό ανακλάσεις, ίσως και περισσότερες, ενώ το pop φωτεινότητας δεν θα είναι αντίστοιχο με του παρελθόντος...
Τετοιο clouding εχω δει μια φορα (και αντικατασταθηκε) στη ζωη μου και ειμαι 10 χρονια στο χωρο. (δεν υπολογιζω τις lcd του 2002 2003 που ηταν για πεταμα). ποτε σε συνθηκες αναπαραγωγης ημερας δεν θα ειναι ορατο.
Tυχερός είσαι τότε, σαν κάτι γνωστούς μου που πέτυχαν κι αυτοί εξαιρετικά κομμάτια SPVA με την πρώτη, χωρίς να χρειαστεί να προβούν σε αλλαγές.
Ο Μανώλης ο Καστρουνής όμως, όταν έκανε το review της D8000, τέσσερις άνοιξε και αυτήν που είχε το λιγότερο τη φωτογράφισε:
Με το backlight στο τέρμα, ένα μεγάλο ποσοστό των S-PVA, δυστυχώς θα έχει ορατό clouding ακόμα και σε φωτεινούς χώρους...
Από εκεί και πέρα, το αν, ποιούς και πόσο θα ενοχλήσει κάτι τέτοιο, αποτελεί άλλο ζήτημα...
Το burn in που δειχνω ειναι οντως υπερβολικο. Απλως αποδεικνύω οτι μπορει να υπαρξει και χειροτερης μορφης απο την φωτο που παρεθεσες. Συνηθως τα περισσοτερα που μου εχουν τυχει ειναι καπου αναμεσα μεταξη των 2 φωτο που εχουμε παραθεσει.
Η φωτό που παρέθεσα, προέρχεται από μέλος που μετά τις 200 ώρες χρησιμοποιεί την συσκευή αποκλειστικά για τηλεθέαση, συχνά με την αντίθεση στο τέρμα, οπότε η πάνω αριστερή γωνία δεν "ξεκουράζεται" ποτέ από προβολή στατικής εικόνας, όταν διαπίστωσε ότι άρχισε να το παθαίνει δεν προέβη σε καμμία ενέργεια αποτροπής του, ενώ στο παρελθόν είχε προκαλέσει burn-in και στη CRT του. Τί άλλο να κάνεις για να πάθεις χειρότερο;
Θεωρω οτι για εναν φωτεινο επαγγελματικο χωρο η επιλογη πλασμα ειναι λαθος. Πιστευω οτι ακομα και οι υπερμαχοι των πλασμα θα συμφωνησουν μαζι μου. Σε αυτη την πειπτωση, θελουμε αποθεματα φωτεινοτητας, χαμηλη καταναλωση και γενικα μια συσκευη που να μην χρειαζεται επιτηρηση για να μην σφαλει.
Αν μιλούσαμε γενικά, ανεξαρτήτως χρημάτων, φυσικά και ισχύει αυτό που λες. Όταν όμως το budget είναι περιορισμένο, θα πρέπει να δούμε τα επιμέρους χαρακτηριστικά των μοντέλων που μπορούμε να αγοράσουμε σε σχέση με τη χρήση που μας ενδιαφέρει και σε τέτοιες περιπτώσεις, πολλές φορές οι γενικεύσεις και τα στερεότυπα καταρρίπτονται...
Καλή Ανάσταση να έχουμε... :ernaehrung004: