Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ακριβό χαρμάνι
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Δαμιανός Δημητριάδης" data-source="post: 509454" data-attributes="member: 206"><p>Έχω αναρωτηθεί αρκετές φορές με ποιόν τρόπο μου αρέσει να ερμηνεύεται ο Μπαχ, ειδικά σε ότι αφορά στο συναισθηματικό και κάπως δραματικό ύφος, ή στο εγκεφαλικό - αν επιτρέπεται ο όρος - που δίνει μεγαλύτερη σημασία στην ανάδειξη μιας διαυγούς δομής.</p><p></p><p>Ξεκίνησα ν' αγαπώ τον Μπαχ κυρίως μέσα από εγκεφαλικές ερμηνείες και τον θαύμασα διαμέσου αυτής της οπτικής. Πέρα όμως από γενικά ζητήματα ύφους που έχουν να κάνουν με την ιστορική περίοδο - π.χ. απουσία πεντάλ και δυναμικών αντιθέσεων στα έργα για πλήκτρα λόγω τσέμπαλου - κατάλαβα πως είναι άδικο να αντιμετωπίζουμε τον Μπαχ μόνο ως ιδιοφυή εγκέφαλο. </p><p></p><p>Ένας εγκέφαλος δεν αρκεί για ν' αραδιάσει είκοσι (!!!) κουτσούβελα, ούτε για να γράψει έργα όπως η σακόν από τη 2η παρτίτα για βιολί. Αυτή ακριβώς η έντονα συναισθηματική διάσταση του Μπαχ που συνδυάζεται πολλές φορές με χιουμοριστική, παιγνιώδη διάθεση, αναδεικνύεται καλύτερα στην πρωτότυπη γραφή κάποιων έργων του, όπως το περίφημο κονσέρτο για δύο τσέμπαλι BWV 1060. Άκουσα στην εκπομπή του Χρήστου Παπαγεωργίου στο Τρίτο την πρωτότυπη εκδοχή του για βιολί και όμποε - αν θυμάμαι καλά - και η αλλαγή ατμόσφαιρας που πετύχαιναν τα δύο αυτά ευέλικτα όργανα απέναντι στα σχετικά δυσκίνητα πλήκτρα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Δαμιανός Δημητριάδης, post: 509454, member: 206"] Έχω αναρωτηθεί αρκετές φορές με ποιόν τρόπο μου αρέσει να ερμηνεύεται ο Μπαχ, ειδικά σε ότι αφορά στο συναισθηματικό και κάπως δραματικό ύφος, ή στο εγκεφαλικό - αν επιτρέπεται ο όρος - που δίνει μεγαλύτερη σημασία στην ανάδειξη μιας διαυγούς δομής. Ξεκίνησα ν' αγαπώ τον Μπαχ κυρίως μέσα από εγκεφαλικές ερμηνείες και τον θαύμασα διαμέσου αυτής της οπτικής. Πέρα όμως από γενικά ζητήματα ύφους που έχουν να κάνουν με την ιστορική περίοδο - π.χ. απουσία πεντάλ και δυναμικών αντιθέσεων στα έργα για πλήκτρα λόγω τσέμπαλου - κατάλαβα πως είναι άδικο να αντιμετωπίζουμε τον Μπαχ μόνο ως ιδιοφυή εγκέφαλο. Ένας εγκέφαλος δεν αρκεί για ν' αραδιάσει είκοσι (!!!) κουτσούβελα, ούτε για να γράψει έργα όπως η σακόν από τη 2η παρτίτα για βιολί. Αυτή ακριβώς η έντονα συναισθηματική διάσταση του Μπαχ που συνδυάζεται πολλές φορές με χιουμοριστική, παιγνιώδη διάθεση, αναδεικνύεται καλύτερα στην πρωτότυπη γραφή κάποιων έργων του, όπως το περίφημο κονσέρτο για δύο τσέμπαλι BWV 1060. Άκουσα στην εκπομπή του Χρήστου Παπαγεωργίου στο Τρίτο την πρωτότυπη εκδοχή του για βιολί και όμποε - αν θυμάμαι καλά - και η αλλαγή ατμόσφαιρας που πετύχαιναν τα δύο αυτά ευέλικτα όργανα απέναντι στα σχετικά δυσκίνητα πλήκτρα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ακριβό χαρμάνι
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…