Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Αλλαγή παρόχου σταθερής
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Γιώργος.Χ" data-source="post: 1058265176" data-attributes="member: 526"><p>Οι αιτήσεις που γίνονται τηλεφωνικά (εξ αποστάσεως ) έχουν 14 μέρες περιθώριο υπαναχώρησης. </p><p>Στην περίπτωσή σου η Nova έστειλε γρήγορα το αίτημα και ο ΟΤΕ είχε το περιθώριο για αντιπροσφορά.</p><p>Ομως οι ημερομηνίες είναι πολύ tight .. ακομα και αν στείλεις το αίτημα ακύρωσης αύριο είναι πιθανό να βρεθείς ενεργοποιημένος στην Nova.</p><p></p><p></p><p>Συμβουλές μου για το μέλλον για όλους τους ενδιαφερόμενους</p><p></p><p></p><p>1. Δεν κάνουμε αιτηση φορητότητας παρά μόνο αν εχει λήξει το συμβόλαιό μας (από την ημερομηνία λήξης του και μετά)</p><p>2. Αν η προσφορά μας γίνει τηλεφωνικά, την ζητάμε ΠΑΝΤΑ γραπτώς στο email μας (πληρη περιγραφή των όρων, παροχών και τελικής τιμής μαζί με φόρους + τέλη). </p><p>Θα πρέπει να αναγράφεται το όνομα και η ιδιότητα/θέση του ατόμου/φορέα που κάνει την προσφορά. Ενημερώνουμε τον συνομιλητή οτι θα την δούμε και να μας καλέσει 1-2 μέρες μετά για να το συζητήσουμε. ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ </p><p>3. Οι αιτήσεις που γινονται σε καταστήματα προωθούνται άμεσα και το περιθώριο/δυνατότητα αντιπροσφορών ειναι μηδενικό (περίπου).</p><p>4. Αν μας γίνει αντιπροσφορά από την εταιρεία Β και αποφασίσουμε να την δεχτούμε, άρα να κάνουμε υπαναχώρηση στην αρχική μας αίτηση φορητότητας (έστω στην εταιρεία Α) τότε</p><p></p><p> α) Πάμε σε κατάστημα της εταιρείας Α</p><p> β) Ζητάμε να στειλουμε το σχετικό FAX υπαναχώρησης <u>άμεσα </u>και υπο την παρουσία μας. Δεν το αφήνουμε να σταλεί μετά</p><p> γ) Παίρνουμε την απόδειξη επιτυχούς αποστολής από το FAX/scan (την ελέγχουμε)</p><p> δ) Τηλεφωνούμε στην εταιρεία Α , ζητάμε στοιχεία του συνομιλητή μας και επιβεβαιώνουμε οτι εχει παραληφθεί το FAX</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Γιώργος.Χ, post: 1058265176, member: 526"] Οι αιτήσεις που γίνονται τηλεφωνικά (εξ αποστάσεως ) έχουν 14 μέρες περιθώριο υπαναχώρησης. Στην περίπτωσή σου η Nova έστειλε γρήγορα το αίτημα και ο ΟΤΕ είχε το περιθώριο για αντιπροσφορά. Ομως οι ημερομηνίες είναι πολύ tight .. ακομα και αν στείλεις το αίτημα ακύρωσης αύριο είναι πιθανό να βρεθείς ενεργοποιημένος στην Nova. Συμβουλές μου για το μέλλον για όλους τους ενδιαφερόμενους 1. Δεν κάνουμε αιτηση φορητότητας παρά μόνο αν εχει λήξει το συμβόλαιό μας (από την ημερομηνία λήξης του και μετά) 2. Αν η προσφορά μας γίνει τηλεφωνικά, την ζητάμε ΠΑΝΤΑ γραπτώς στο email μας (πληρη περιγραφή των όρων, παροχών και τελικής τιμής μαζί με φόρους + τέλη). Θα πρέπει να αναγράφεται το όνομα και η ιδιότητα/θέση του ατόμου/φορέα που κάνει την προσφορά. Ενημερώνουμε τον συνομιλητή οτι θα την δούμε και να μας καλέσει 1-2 μέρες μετά για να το συζητήσουμε. ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ 3. Οι αιτήσεις που γινονται σε καταστήματα προωθούνται άμεσα και το περιθώριο/δυνατότητα αντιπροσφορών ειναι μηδενικό (περίπου). 4. Αν μας γίνει αντιπροσφορά από την εταιρεία Β και αποφασίσουμε να την δεχτούμε, άρα να κάνουμε υπαναχώρηση στην αρχική μας αίτηση φορητότητας (έστω στην εταιρεία Α) τότε α) Πάμε σε κατάστημα της εταιρείας Α β) Ζητάμε να στειλουμε το σχετικό FAX υπαναχώρησης [U]άμεσα [/U]και υπο την παρουσία μας. Δεν το αφήνουμε να σταλεί μετά γ) Παίρνουμε την απόδειξη επιτυχούς αποστολής από το FAX/scan (την ελέγχουμε) δ) Τηλεφωνούμε στην εταιρεία Α , ζητάμε στοιχεία του συνομιλητή μας και επιβεβαιώνουμε οτι εχει παραληφθεί το FAX [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Αλλαγή παρόχου σταθερής
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…