Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Αν μπορώ να ονειρεύομαι [Elvis Presley #2]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1058622395" data-attributes="member: 30418"><p><h3>Αναμνήσεις</h3><p><strong>Elvis Presley</strong> - <strong>Elvis (TV Special)</strong> (Δεκέμβριος 1968, RCA Victor)</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]176994[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="color: Indianred">Τραγούδια</span>: A1.1 Trouble/A1.2 Guitar Man - 3:26, A2.1 Lawdy, Miss Clawdy/A2.2 Baby, What You Want Me To Do/A2.3 Dialogue/Medley: A2.4.a Heartbreak Hotel/A2.4.b Hound Dog/A2.4.c All Shook Up/A2.5 Can't Help Falling In Love/A2.6 Jailhouse Rock/A2.7 Dialogue/A2.8 Love Me Tender - 14:52, B1.1 Dialogue/B1.2 Where Could I Go But To The Lord/B1.3 Up Above My Head/B1.4 Saved - 7:25, B2.1 Dialogue/B2.2 Blue Christmas/B2.3 Dialogue/B2.4 One Night - 5:37, B3 Memories - 3:18, Medley: B4.1 Nothingville/B4.2 Dialogue/B4.3 Big Boss Man/B4.4 Guitar Man/B4.5 Little Egypt/B4.6 Trouble/B4.7 Guitar Man - 6:42, B5 If I Can Dream - 3:16</p><p><span style="color: Indianred">Μουσικοί</span>: Elvis Presley (φωνητικά, ρυθμική κιθάρα, κιθάρα: A2, B2), Scotty Moore, Charlie Hodge (κιθάρα: A2, B2), Tommy Tedesco, Mike Deasy, Al Casey (κιθάρα), Charles Berghofer (μπάσο), Larry Knechtel (μπάσο & πληκτροφόρα), Don Randi (πιάνο), Hal Blaine (ντραμς), John Cyr, Elliot Franks, Frank DeVito (κρουστά), D.J. Fontana, Allan Fortas (κρουστά: A2, B2), Lance LeGault (ντέφι: A2, B2), Tommy Morgan (φυσαρμόνικα), The Blossoms (υποστηρικτικά φωνητικά), Billy Goldenberg (διεύθυνση ορχήστρας)</p><p><span style="color: Indianred">Παραγωγός / Μηχανικός</span>: Steve Binder / Bones Howe</p><p></p><p>Ηχογραφήθηκε στα <em>Western Recorders</em> στις 20, 21, 22 και 23 Ιουνίου του 1968, και στα <em>NBC Studios</em> (<em>Burbank</em>) στις 27 και 29 Ιουνίου 1968, Καλιφόρνια</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]176995[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center">[ATTACH]176996[/ATTACH]</p><p></p><p>Ο πάλαι ποτέ βασιλιάς του ροκ εντ ρολ άντεξε τη βρετανική εισβολή, την ψυχεδέλεια και όλα τα άλλα κινήματα της δεκαετίας του '60, παραπαίοντας σε μια σειρά από βαρετές ταινίες.</p><p></p><p>Στη διαδικασία αυτή περιήλθε, εμφανίζοντας μια αυξανόμενη ομοιότητα με τους αδιάφορους ερμηνευτές που τον περιέβαλαν από το 1956, γενόμενος έτσι περισσότερο ένας <em>MOR</em> διασκεδαστής, από το να εστιάσει στην εφηβική εξέγερση. Αλλά το 1968 αδυνάτισε, έβαλε ένα μαύρο δερμάτινο κοστούμι και ξαναλανσάρησε τον εαυτό του ως ροκ σταρ, βγαίνοντας μπροστά στο κοινό για πρώτη φορά εδώ και χρόνια, σε ένα ζωντανό τηλεοπτικό σόου και σπάνια εμφανίστηκε ή ακούστηκε καλύτερα.</p><p></p><p>Το ζωντανό άλμπουμ από το <strong>Elvis special</strong> σόου είναι η ηχητική μόνο έκδοση του αφιερώματος, και αποτελείται από ένα μείγμα στούντιο και ζωντανών ηχογραφήσεων, με το ίδιο το ζωντανό υλικό να είναι ένα μείγμα "καθιστών/<em>sit-down</em>" κομματιών από ένα μικρό γκρουπ και "όρθιων/<em>stand-up</em>" κομματιών με ορχήστρα.</p><p></p><p>Αντίθετα με τη βαρετή δουλειά των ηχογραφήσεων του σάουντρακ της ταινίας, ο <strong>Elvis Presley</strong> ήταν πραγματικά ενθουσιασμένος από το πρότζεκτ. Για το άλμπουμ, το μουσικό φορμάτ τον παρουσίαζε σε τρεις διαφορετικές διευθετήσεις: Κομμάτια ποτ-πουρί από το υλικό του, μια απλή μικρή μπάντα με ολόκληρα τραγούδια μπροστά από ένα ζωντανό κοινό, και δύο πρωτότυπα κομμάτια με τον <em>Presley</em> να υποστηρίζεται από μια ορχήστρα μπροστά πάλι από ένα ζωντανό κοινό.</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]176997[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center">Ο <em>Elvis</em> παρουσιάζει την πρώτη "καθιστή" ενότητα: Ωρολογιόστροφα· <em>Scotty Moore, D.J. Fontana, Alan Fortas</em> και <em>Charlie Hodge</em></p> <p style="text-align: center">[ATTACH]176998[/ATTACH]</p><p></p><p>Ο συνδυασμός νεύρου και ενθουσιασμού ξαναζωντάνεψε στον Πρίσλεϋ την κινητική ενέργεια της νεότητάς του, δίνοντας μια αριστοτεχνική παράσταση καθ' όλη τη διάρκεια, ιδιαίτερα με τον κιθαρίστα <strong>Scotty Moore</strong> και τον ντράμερ <strong>D.J. Fontana</strong>, οι οποίοι είχαν συνεργαστεί μαζί του στο επιδραστικό υλικό του, τη δεκαετία του 1950. Οι τρεις παλιοί φίλοι κάθισαν μέσα στο στούντιο κοντά στο κοινό, σε μια επινόηση του παραγωγού, για ένα αυτοσχέδιο σέσιον τζαμαρίσματος, με την πηγαία ηλεκτρική κιθάρα και την υπέροχη φωνή από τον Έλβις.</p><p></p><table style='width: 100%'><tr><td><em>Πρέπει να υπάρχουν φώτα που να καίνε φωτεινότερα κάπου αλλού<br /> Πουλιά που πετούν ψηλότερα σ' έναν ουρανό πιο γαλάζιο<br /> Αν μπορώ να ονειρεύομαι μια καλύτερη γη<br /> Όπου όλα τα αδέλφια μου περπατούν χέρι-χέρι<br /> Πες μου γιατί, ω γιατί, μα γιατί δεν μπορεί να γίνει αληθινό το όνειρό μου<br /> <br /> Πρέπει να υπάρξει ειρήνη και κατανόηση κάποια στιγμή<br /> Ισχυροί άνεμοι της προοπτικής που θα φυσήξουν μακριά<br /> Όλη την αμφιβολία και το φόβο<br /> Αν μπορώ να ονειρεύομαι ένα θερμότερο ήλιο<br /> Όπου η ελπίδα συνεχίζει να λάμπει για όλους<br /> Πες μου γιατί, ω γιατί, ω γιατί δεν εμφανίζεται αυτός ο ήλιος<br /> <br /> Έχουμε χαθεί σ' ένα σύννεφο<br /> Με πάρα πολύ βροχή</em></td><td><p style="text-align: center">[ATTACH]177001[/ATTACH]</p> </td><td><em>Είμαστε παγιδευμένοι σ' έναν κόσμο<br /> Που είναι ταραγμένος με τον πόνο<br /> Αλλά όσο ένας άνθρωπος<br /> Έχει τη δύναμη να ονειρεύεται<br /> Μπορεί να λυτρώσει την ψυχή του και να πετάξει<br /> <br /> Βαθιά στην καρδιά μου υπάρχει ένα τρεμάμενο ερώτημα<br /> Ακόμα είμαι βέβαιος ότι η απάντηση θα έρθει με κάποιο τρόπο<br /> Εκεί έξω στο σκοτάδι, υπάρχει ένα κερί που τρεμοπαίζει<br /> Και όσο μπορώ να σκέφτομαι και μπορώ να μιλάω<br /> Και όσο μπορώ να στέκομαι και μπορώ να περπατάω<br /> Και όσο μπορώ να ονειρεύομαι, παρακαλώ επιτρέψτε<br /> Να γίνει αλήθεια το όνειρό μου, αυτή τη στιγμή<br /> Αφήστε το να γίνει πραγματικότητα τώρα!<br /> Ω, ναι</em> - If I Can Dream (Walter Earl Brown)</td></tr></table><p></p><p>Οι δύο μπαλάντες από αυτό το άλμπουμ εκδόθηκαν ως σινγκλ. Το φημισμένο "<strong>If I Can Dream</strong>", με μια από τις πιο παθιασμένες ερμηνείες του, είναι αξιοσημείωτο και για τα άμεσα αποσπάσματα από την ομιλία που εκφώνησε ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ το 1963, "<em>I Have a Dream</em>". Κυκλοφόρησε νωρίτερα τον Νοέμβριο, με το "<em>Edge of Reality</em>" στη δεύτερη πλευρά, ένα τραγούδι από την ταινία του στις αίθουσες εκείνη την εποχή, <em>Live a Little, Love a Little</em>. Έφτασε το Νο 12 στο Χοτ 100 του Μπίλμπορντ, την υψηλότερη θέση σινγκλ του, στα τσαρτ από το 1965. Το "<strong>Memories</strong>" κυκλοφόρησε πάνω από δύο μήνες, μετά την τηλεοπτική εκπομπή, υποστηριζόμενο με το τραγούδι τίτλου της επόμενης γουέστερν ταινίας του, <em>Charro!</em>.</p><p></p><table style='width: 100%'><tr><td><em>Αναμνήσεις, πιεσμένες ανάμεσα στις σελίδες του μυαλού μου<br /> Αναμνήσεις, γλυκασμένες από τα χρόνια όπως το κρασί<br /> <br /> Ήσυχη σκέψη αιωρείται<br /> Και κατακάθεται απαλά στο έδαφος<br /> Σαν χρυσά φθινοπωριάτικα φύλλα γύρω από τα πόδια μου<br /> Τ' άγγιξα και ξέσπασαν με γλυκές αναμνήσεις,<br /> Γλυκές αναμνήσεις</em></td><td><p style="text-align: center">[ATTACH]176999[/ATTACH]</p> </td><td><em>Κρατώντας χέρια και κόκκινα μπουκέτα<br /> Και το λυκόφως στολισμένο με μωβ καταχνιά<br /> Και μάτια γελαστά και τρόποι απλοί<br /> Και ήσυχες νύχτες και ήρεμες μέρες μαζί σου<br /> <br /> Αναμνήσεις, πιεσμένες ανάμεσα στις σελίδες του μυαλού μου<br /> Αναμνήσεις, γλυκασμένες από τα χρόνια όπως το κρασί<br /> Αναμνήσεις, αναμνήσεις, γλυκές αναμνήσεις</em><br /> - Memories (Billy Strange, Mac Davis)</td></tr></table><p></p><p>Το άλμπουμ <strong>TV Special</strong> - αργότερα επανεκδόθηκε ως <em>NBC Special</em> - ηχογραφήθηκε στα <em>NBC Studios</em> και <em>Western Recorders</em>, στο Μπέρμπανκ της Καλιφόρνιας, τον Ιούνιο του 1968, αλλά δεν μεταδόθηκε ή κυκλοφόρησε μέχρι τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους. Ο <em>Presley</em> επέμεινε να διατηρηθούν για το άλμπουμ οι μονοφωνικές μίξεις. Μπαίνοντας στο Τοπ 10 του άλμπουμ τσαρτ, μετά το θλιβερό Νο 82 του προηγούμενού του άλμπουμ, το <em>LP</em> αυτό συνέφερε τη δισκογραφική του θέση σε μια εποχή που φαινόταν πρακτικά ετοιμοθάνατη, προωθώντας τον στη δεύτερη μεγάλη φάση της καριέρας του. Την επόμενη χρονιά ηχογράφησε το καλύτερο στούντιο άλμπουμ του, μετά τη δεκαετία του 1950, το <a href="https://avclub.gr/forum/showthread.php/151681" target="_blank"><strong>From Elvis in Memphis</strong></a> σημειώνοντας επιτυχία με τα κλασικά χιτ σινγκλ "<em>Suspicious Minds</em>" και "<em>In The Ghetto</em>".</p><p></p><p>Ο <em>Presley</em> δεν θα ξαναπλησιάσει ποτέ αυτά τα ύψη. Σύντομα εμπλέκεται στη ρουτίνα της κερδοφορίας σε ένα κύκλο τηλεοπτικών σειρών στα καμπαρέ του Λας Βέγκας, επιταχύνοντας μια αργή πτώση και τον τραγικό πρόωρο θάνατο.</p><p></p><p>Στον φίλο μου, Νίκο Φ., που ξέρω ότι του αρέσει!</p><p></p><p><span style="color: Indianred"><strong>Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά με Υγεία, σε όλους σας</strong>...</span></p><p></p><p>(*****, πηγές: σημειώσεις επανέκδοσης, wikipedia.org, elvisrecords.com, Peter Guralnick: Last Train to Memphis- The Rise of Elvis Presley)</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]177000[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1058622395, member: 30418"] [HEADING=2]Αναμνήσεις[/HEADING] [B]Elvis Presley[/B] - [B]Elvis (TV Special)[/B] (Δεκέμβριος 1968, RCA Victor) [CENTER][ATTACH alt="TVSpecial.jpg"]176994[/ATTACH][/CENTER] [COLOR=Indianred]Τραγούδια[/COLOR]: A1.1 Trouble/A1.2 Guitar Man - 3:26, A2.1 Lawdy, Miss Clawdy/A2.2 Baby, What You Want Me To Do/A2.3 Dialogue/Medley: A2.4.a Heartbreak Hotel/A2.4.b Hound Dog/A2.4.c All Shook Up/A2.5 Can't Help Falling In Love/A2.6 Jailhouse Rock/A2.7 Dialogue/A2.8 Love Me Tender - 14:52, B1.1 Dialogue/B1.2 Where Could I Go But To The Lord/B1.3 Up Above My Head/B1.4 Saved - 7:25, B2.1 Dialogue/B2.2 Blue Christmas/B2.3 Dialogue/B2.4 One Night - 5:37, B3 Memories - 3:18, Medley: B4.1 Nothingville/B4.2 Dialogue/B4.3 Big Boss Man/B4.4 Guitar Man/B4.5 Little Egypt/B4.6 Trouble/B4.7 Guitar Man - 6:42, B5 If I Can Dream - 3:16 [COLOR=Indianred]Μουσικοί[/COLOR]: Elvis Presley (φωνητικά, ρυθμική κιθάρα, κιθάρα: A2, B2), Scotty Moore, Charlie Hodge (κιθάρα: A2, B2), Tommy Tedesco, Mike Deasy, Al Casey (κιθάρα), Charles Berghofer (μπάσο), Larry Knechtel (μπάσο & πληκτροφόρα), Don Randi (πιάνο), Hal Blaine (ντραμς), John Cyr, Elliot Franks, Frank DeVito (κρουστά), D.J. Fontana, Allan Fortas (κρουστά: A2, B2), Lance LeGault (ντέφι: A2, B2), Tommy Morgan (φυσαρμόνικα), The Blossoms (υποστηρικτικά φωνητικά), Billy Goldenberg (διεύθυνση ορχήστρας) [COLOR=Indianred]Παραγωγός / Μηχανικός[/COLOR]: Steve Binder / Bones Howe Ηχογραφήθηκε στα [I]Western Recorders[/I] στις 20, 21, 22 και 23 Ιουνίου του 1968, και στα [I]NBC Studios[/I] ([I]Burbank[/I]) στις 27 και 29 Ιουνίου 1968, Καλιφόρνια [CENTER][ATTACH alt="Promo-1.jpg"]176995[/ATTACH] [ATTACH alt="Promo-2.jpg"]176996[/ATTACH][/CENTER] Ο πάλαι ποτέ βασιλιάς του ροκ εντ ρολ άντεξε τη βρετανική εισβολή, την ψυχεδέλεια και όλα τα άλλα κινήματα της δεκαετίας του '60, παραπαίοντας σε μια σειρά από βαρετές ταινίες. Στη διαδικασία αυτή περιήλθε, εμφανίζοντας μια αυξανόμενη ομοιότητα με τους αδιάφορους ερμηνευτές που τον περιέβαλαν από το 1956, γενόμενος έτσι περισσότερο ένας [I]MOR[/I] διασκεδαστής, από το να εστιάσει στην εφηβική εξέγερση. Αλλά το 1968 αδυνάτισε, έβαλε ένα μαύρο δερμάτινο κοστούμι και ξαναλανσάρησε τον εαυτό του ως ροκ σταρ, βγαίνοντας μπροστά στο κοινό για πρώτη φορά εδώ και χρόνια, σε ένα ζωντανό τηλεοπτικό σόου και σπάνια εμφανίστηκε ή ακούστηκε καλύτερα. Το ζωντανό άλμπουμ από το [B]Elvis special[/B] σόου είναι η ηχητική μόνο έκδοση του αφιερώματος, και αποτελείται από ένα μείγμα στούντιο και ζωντανών ηχογραφήσεων, με το ίδιο το ζωντανό υλικό να είναι ένα μείγμα "καθιστών/[I]sit-down[/I]" κομματιών από ένα μικρό γκρουπ και "όρθιων/[I]stand-up[/I]" κομματιών με ορχήστρα. Αντίθετα με τη βαρετή δουλειά των ηχογραφήσεων του σάουντρακ της ταινίας, ο [B]Elvis Presley[/B] ήταν πραγματικά ενθουσιασμένος από το πρότζεκτ. Για το άλμπουμ, το μουσικό φορμάτ τον παρουσίαζε σε τρεις διαφορετικές διευθετήσεις: Κομμάτια ποτ-πουρί από το υλικό του, μια απλή μικρή μπάντα με ολόκληρα τραγούδια μπροστά από ένα ζωντανό κοινό, και δύο πρωτότυπα κομμάτια με τον [I]Presley[/I] να υποστηρίζεται από μια ορχήστρα μπροστά πάλι από ένα ζωντανό κοινό. [CENTER][ATTACH alt="NBC_TVSpecial1.jpg"]176997[/ATTACH] Ο [I]Elvis[/I] παρουσιάζει την πρώτη "καθιστή" ενότητα: Ωρολογιόστροφα· [I]Scotty Moore, D.J. Fontana, Alan Fortas[/I] και [I]Charlie Hodge[/I] [ATTACH alt="NBC_TVSpecial2.jpg"]176998[/ATTACH][/CENTER] Ο συνδυασμός νεύρου και ενθουσιασμού ξαναζωντάνεψε στον Πρίσλεϋ την κινητική ενέργεια της νεότητάς του, δίνοντας μια αριστοτεχνική παράσταση καθ' όλη τη διάρκεια, ιδιαίτερα με τον κιθαρίστα [B]Scotty Moore[/B] και τον ντράμερ [B]D.J. Fontana[/B], οι οποίοι είχαν συνεργαστεί μαζί του στο επιδραστικό υλικό του, τη δεκαετία του 1950. Οι τρεις παλιοί φίλοι κάθισαν μέσα στο στούντιο κοντά στο κοινό, σε μια επινόηση του παραγωγού, για ένα αυτοσχέδιο σέσιον τζαμαρίσματος, με την πηγαία ηλεκτρική κιθάρα και την υπέροχη φωνή από τον Έλβις. [TABLE] [TR] [TD][I]Πρέπει να υπάρχουν φώτα που να καίνε φωτεινότερα κάπου αλλού Πουλιά που πετούν ψηλότερα σ' έναν ουρανό πιο γαλάζιο Αν μπορώ να ονειρεύομαι μια καλύτερη γη Όπου όλα τα αδέλφια μου περπατούν χέρι-χέρι Πες μου γιατί, ω γιατί, μα γιατί δεν μπορεί να γίνει αληθινό το όνειρό μου Πρέπει να υπάρξει ειρήνη και κατανόηση κάποια στιγμή Ισχυροί άνεμοι της προοπτικής που θα φυσήξουν μακριά Όλη την αμφιβολία και το φόβο Αν μπορώ να ονειρεύομαι ένα θερμότερο ήλιο Όπου η ελπίδα συνεχίζει να λάμπει για όλους Πες μου γιατί, ω γιατί, ω γιατί δεν εμφανίζεται αυτός ο ήλιος Έχουμε χαθεί σ' ένα σύννεφο Με πάρα πολύ βροχή[/I][/TD] [TD][CENTER][ATTACH alt="IfICanDreamCover.jpg"]177001[/ATTACH][/CENTER][/TD] [TD][I]Είμαστε παγιδευμένοι σ' έναν κόσμο Που είναι ταραγμένος με τον πόνο Αλλά όσο ένας άνθρωπος Έχει τη δύναμη να ονειρεύεται Μπορεί να λυτρώσει την ψυχή του και να πετάξει Βαθιά στην καρδιά μου υπάρχει ένα τρεμάμενο ερώτημα Ακόμα είμαι βέβαιος ότι η απάντηση θα έρθει με κάποιο τρόπο Εκεί έξω στο σκοτάδι, υπάρχει ένα κερί που τρεμοπαίζει Και όσο μπορώ να σκέφτομαι και μπορώ να μιλάω Και όσο μπορώ να στέκομαι και μπορώ να περπατάω Και όσο μπορώ να ονειρεύομαι, παρακαλώ επιτρέψτε Να γίνει αλήθεια το όνειρό μου, αυτή τη στιγμή Αφήστε το να γίνει πραγματικότητα τώρα! Ω, ναι[/I] - If I Can Dream (Walter Earl Brown)[/TD] [/TR] [/TABLE] Οι δύο μπαλάντες από αυτό το άλμπουμ εκδόθηκαν ως σινγκλ. Το φημισμένο "[B]If I Can Dream[/B]", με μια από τις πιο παθιασμένες ερμηνείες του, είναι αξιοσημείωτο και για τα άμεσα αποσπάσματα από την ομιλία που εκφώνησε ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ το 1963, "[I]I Have a Dream[/I]". Κυκλοφόρησε νωρίτερα τον Νοέμβριο, με το "[I]Edge of Reality[/I]" στη δεύτερη πλευρά, ένα τραγούδι από την ταινία του στις αίθουσες εκείνη την εποχή, [I]Live a Little, Love a Little[/I]. Έφτασε το Νο 12 στο Χοτ 100 του Μπίλμπορντ, την υψηλότερη θέση σινγκλ του, στα τσαρτ από το 1965. Το "[B]Memories[/B]" κυκλοφόρησε πάνω από δύο μήνες, μετά την τηλεοπτική εκπομπή, υποστηριζόμενο με το τραγούδι τίτλου της επόμενης γουέστερν ταινίας του, [I]Charro![/I]. [TABLE] [TR] [TD][I]Αναμνήσεις, πιεσμένες ανάμεσα στις σελίδες του μυαλού μου Αναμνήσεις, γλυκασμένες από τα χρόνια όπως το κρασί Ήσυχη σκέψη αιωρείται Και κατακάθεται απαλά στο έδαφος Σαν χρυσά φθινοπωριάτικα φύλλα γύρω από τα πόδια μου Τ' άγγιξα και ξέσπασαν με γλυκές αναμνήσεις, Γλυκές αναμνήσεις[/I][/TD] [TD][CENTER][ATTACH alt="MemoriesCover.jpg"]176999[/ATTACH][/CENTER][/TD] [TD][I]Κρατώντας χέρια και κόκκινα μπουκέτα Και το λυκόφως στολισμένο με μωβ καταχνιά Και μάτια γελαστά και τρόποι απλοί Και ήσυχες νύχτες και ήρεμες μέρες μαζί σου Αναμνήσεις, πιεσμένες ανάμεσα στις σελίδες του μυαλού μου Αναμνήσεις, γλυκασμένες από τα χρόνια όπως το κρασί Αναμνήσεις, αναμνήσεις, γλυκές αναμνήσεις[/I] - Memories (Billy Strange, Mac Davis)[/TD] [/TR] [/TABLE] Το άλμπουμ [B]TV Special[/B] - αργότερα επανεκδόθηκε ως [I]NBC Special[/I] - ηχογραφήθηκε στα [I]NBC Studios[/I] και [I]Western Recorders[/I], στο Μπέρμπανκ της Καλιφόρνιας, τον Ιούνιο του 1968, αλλά δεν μεταδόθηκε ή κυκλοφόρησε μέχρι τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους. Ο [I]Presley[/I] επέμεινε να διατηρηθούν για το άλμπουμ οι μονοφωνικές μίξεις. Μπαίνοντας στο Τοπ 10 του άλμπουμ τσαρτ, μετά το θλιβερό Νο 82 του προηγούμενού του άλμπουμ, το [I]LP[/I] αυτό συνέφερε τη δισκογραφική του θέση σε μια εποχή που φαινόταν πρακτικά ετοιμοθάνατη, προωθώντας τον στη δεύτερη μεγάλη φάση της καριέρας του. Την επόμενη χρονιά ηχογράφησε το καλύτερο στούντιο άλμπουμ του, μετά τη δεκαετία του 1950, το [URL='https://avclub.gr/forum/showthread.php/151681'][B]From Elvis in Memphis[/B][/URL] σημειώνοντας επιτυχία με τα κλασικά χιτ σινγκλ "[I]Suspicious Minds[/I]" και "[I]In The Ghetto[/I]". Ο [I]Presley[/I] δεν θα ξαναπλησιάσει ποτέ αυτά τα ύψη. Σύντομα εμπλέκεται στη ρουτίνα της κερδοφορίας σε ένα κύκλο τηλεοπτικών σειρών στα καμπαρέ του Λας Βέγκας, επιταχύνοντας μια αργή πτώση και τον τραγικό πρόωρο θάνατο. Στον φίλο μου, Νίκο Φ., που ξέρω ότι του αρέσει! [COLOR=Indianred][B]Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά με Υγεία, σε όλους σας[/B]...[/COLOR] (*****, πηγές: σημειώσεις επανέκδοσης, wikipedia.org, elvisrecords.com, Peter Guralnick: Last Train to Memphis- The Rise of Elvis Presley) [CENTER][ATTACH alt="NBC_TVSpecial3.jpg"]177000[/ATTACH][/CENTER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Αν μπορώ να ονειρεύομαι [Elvis Presley #2]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…