Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Απαράδεκτη Cosmote
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="PanMan" data-source="post: 1058147765" data-attributes="member: 358"><p>Πρώτη Μαίου έλαβα ένα λογαριασμό της τάξεως των 80+ ευρώ από την cosmote.</p><p> Η γνωστή ιστορία, δεν αντιλήφθηκα πως τελείωσε το συμβολαιό μου και χρεώθηκα την φουλ τιμή. Πήγα σε ένα κατάστημα (Μεσογείων, Χολαργός) και ζήτησα να μειώσουν το ποσό και να ανανεώσω. Μου πρότειναν να κανω τηλεφωνική αίτηση στο τάδε τμήμα όπως και έκανα. Αφού πέρασαν 25 μέρες χωρίς να πάρω απάντηση, ξαναπήγα στο κατάστημα. Μου είπαν πως δεν μπορουν να κάνουν κάτι, να μιλήσω τηλεφωνικώς. Ξανα επικοινώνησα και μία ευγενέστατη κυρία μου ειπε θα το καταχωρήσει για «γρήγορη επικοινωνία». Αφού διαμαρτυρήθηκα για την προηγούμενη καταχώρηση ως «με το πάσο μας επικοινωνία» την ευχαρίστησα. Στις 31/5 ξαναπήγα στο μαγαζί και έκανα αίτηση διακοπής συμβολαίου. Μου είπαν πως ένας εκπρόσωπος θα επικοινωνήσει μαζί μου. Έλαβα επίσης ένα μήνυμα που το επιβεβαίωνε. Άμεσα έβγαλα την κάρτα από το κινητό και δεν την ξανα χρησιμοποίησα (αντικαταστάθηκε από άλλη). Την 1/6 έλαβα στο mail λογαριασμό (80+) για τον Ιούνιο. Ξαναπήγα στο κατάστημα μου είπαν μην ανησυχείτε θα επικοινωνήσουν εντος επτά ημερων.</p><p> Ερχόμαστε στο σήμερα. Αφού κανείς δεν επικοινώνησε (εννοείται πως έδωσα και το καινούργιο νούμερο) ξαναπήγα στο κατάστημα. Εκεί μου είπαν πως το καταχώρησαν για άμεση επικοινωνία. Μαντέψτε τι μήνυμα πήρα στο κινητό;;; Το ίδιο ακριβώς που είχα λάβει και στις 31/6. Συγκεκριμένα λένε και τα δύο « Το αίτημα πρόθεσης ακύρωσης έχει καταχωρηθεί επιτυχώς. Εντός 7 εργάσιμων ημερών ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί μας.» Παράλληλα κατάλαβα πως θα αφήσω τον μάταιο τούτο κόσμο προσπαθώντας να λήξω την συνεργασία μου με την cosmote.</p><p>Νιώθω κορόιδιο που απο το 97 δεν άλλαξα ποτέ πάροχο. Θεωρώ καταχρηστική την συνέχεια παροχής υπηρεσιών σε τιμή που δεν συμφώνησα. Και δεν τα έγραψα όλα για να μη σας κουράσω, Τον Μάιο έκανα πολλές προσπάθειες να επικοινωνήσω και ως απάντηση έπαιρνα πως το αίτημα μου το εξετάζει το οικονομικό τμήμα. Μάλλον θα είναι καινούργιος τρόπος να κρατάνε τους πελάτες....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PanMan, post: 1058147765, member: 358"] Πρώτη Μαίου έλαβα ένα λογαριασμό της τάξεως των 80+ ευρώ από την cosmote. Η γνωστή ιστορία, δεν αντιλήφθηκα πως τελείωσε το συμβολαιό μου και χρεώθηκα την φουλ τιμή. Πήγα σε ένα κατάστημα (Μεσογείων, Χολαργός) και ζήτησα να μειώσουν το ποσό και να ανανεώσω. Μου πρότειναν να κανω τηλεφωνική αίτηση στο τάδε τμήμα όπως και έκανα. Αφού πέρασαν 25 μέρες χωρίς να πάρω απάντηση, ξαναπήγα στο κατάστημα. Μου είπαν πως δεν μπορουν να κάνουν κάτι, να μιλήσω τηλεφωνικώς. Ξανα επικοινώνησα και μία ευγενέστατη κυρία μου ειπε θα το καταχωρήσει για «γρήγορη επικοινωνία». Αφού διαμαρτυρήθηκα για την προηγούμενη καταχώρηση ως «με το πάσο μας επικοινωνία» την ευχαρίστησα. Στις 31/5 ξαναπήγα στο μαγαζί και έκανα αίτηση διακοπής συμβολαίου. Μου είπαν πως ένας εκπρόσωπος θα επικοινωνήσει μαζί μου. Έλαβα επίσης ένα μήνυμα που το επιβεβαίωνε. Άμεσα έβγαλα την κάρτα από το κινητό και δεν την ξανα χρησιμοποίησα (αντικαταστάθηκε από άλλη). Την 1/6 έλαβα στο mail λογαριασμό (80+) για τον Ιούνιο. Ξαναπήγα στο κατάστημα μου είπαν μην ανησυχείτε θα επικοινωνήσουν εντος επτά ημερων. Ερχόμαστε στο σήμερα. Αφού κανείς δεν επικοινώνησε (εννοείται πως έδωσα και το καινούργιο νούμερο) ξαναπήγα στο κατάστημα. Εκεί μου είπαν πως το καταχώρησαν για άμεση επικοινωνία. Μαντέψτε τι μήνυμα πήρα στο κινητό;;; Το ίδιο ακριβώς που είχα λάβει και στις 31/6. Συγκεκριμένα λένε και τα δύο « Το αίτημα πρόθεσης ακύρωσης έχει καταχωρηθεί επιτυχώς. Εντός 7 εργάσιμων ημερών ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί μας.» Παράλληλα κατάλαβα πως θα αφήσω τον μάταιο τούτο κόσμο προσπαθώντας να λήξω την συνεργασία μου με την cosmote. Νιώθω κορόιδιο που απο το 97 δεν άλλαξα ποτέ πάροχο. Θεωρώ καταχρηστική την συνέχεια παροχής υπηρεσιών σε τιμή που δεν συμφώνησα. Και δεν τα έγραψα όλα για να μη σας κουράσω, Τον Μάιο έκανα πολλές προσπάθειες να επικοινωνήσω και ως απάντηση έπαιρνα πως το αίτημα μου το εξετάζει το οικονομικό τμήμα. Μάλλον θα είναι καινούργιος τρόπος να κρατάνε τους πελάτες.... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Απαράδεκτη Cosmote
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…