Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Απαράδεκτη Cosmote
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="aikon" data-source="post: 1058148133" data-attributes="member: 46317"><p>O πελάτης διεκδικεί την καλύτερη τιμή είναι 10.000 ετών αυτή η διαδικασία. Επειδή έφτιαξαν ένα σύστημα που για να σου κάνουν καλύτερη τιμή πρέπει να κάνεις αίτηση φορητότητας, είναι φυσικό όλοι να προσπαθούν με αυτό τον τρόπο να διεκδικήσουν, τιμή. Δεν μιλάμε για ένα προιόν πρεστίζ που θα πληρώσεις το κάτι παραπάνω για "φίρμα". </p><p></p><p>Και εγώ είχα νευριάσει πριν κάποιο καιρό γιατί επί 20 χρόνια πληρώνω στην ώρα μου σταθερά ποτέ δεν έκανα παράλογα πράγματα να τους δημιουργώ προβλήματα. </p><p>Παράληλα είχα και μια σύνδεση Vodafone, που εκεί ήταν πιο επαγγελματίες οι υπεύθυνοι, σε αναλαμβάνει προσωπικά ένας εκπρόσωπος μέχρι να λυθεί όποιο πρόβλημα έχεις.</p><p></p><p>Σίγουρα είναι τεράστιος ο όγκος υποθέσεων που πρέπει να λύνουν οι εργαζόμενοι, πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα μπαίνει ως παράγοντας εξυπηρέτησης και ο τίμιος και σωστός πελάτης με μια βαθμολογία που θα του δίνεται αν εξοφλεί έγκαιρα, πόσα χρόνια είναι πελάτης, αν δημιουργεί προβλήματα κλπ.</p><p></p><p>Οι εταιρίες πάντως λειτουργούν ως τραστ, και κανονικά θα έπρεπε να υπάρξουν ποινές για αυτό.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aikon, post: 1058148133, member: 46317"] O πελάτης διεκδικεί την καλύτερη τιμή είναι 10.000 ετών αυτή η διαδικασία. Επειδή έφτιαξαν ένα σύστημα που για να σου κάνουν καλύτερη τιμή πρέπει να κάνεις αίτηση φορητότητας, είναι φυσικό όλοι να προσπαθούν με αυτό τον τρόπο να διεκδικήσουν, τιμή. Δεν μιλάμε για ένα προιόν πρεστίζ που θα πληρώσεις το κάτι παραπάνω για "φίρμα". Και εγώ είχα νευριάσει πριν κάποιο καιρό γιατί επί 20 χρόνια πληρώνω στην ώρα μου σταθερά ποτέ δεν έκανα παράλογα πράγματα να τους δημιουργώ προβλήματα. Παράληλα είχα και μια σύνδεση Vodafone, που εκεί ήταν πιο επαγγελματίες οι υπεύθυνοι, σε αναλαμβάνει προσωπικά ένας εκπρόσωπος μέχρι να λυθεί όποιο πρόβλημα έχεις. Σίγουρα είναι τεράστιος ο όγκος υποθέσεων που πρέπει να λύνουν οι εργαζόμενοι, πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα μπαίνει ως παράγοντας εξυπηρέτησης και ο τίμιος και σωστός πελάτης με μια βαθμολογία που θα του δίνεται αν εξοφλεί έγκαιρα, πόσα χρόνια είναι πελάτης, αν δημιουργεί προβλήματα κλπ. Οι εταιρίες πάντως λειτουργούν ως τραστ, και κανονικά θα έπρεπε να υπάρξουν ποινές για αυτό. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Απαράδεκτη Cosmote
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…