Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Απαράδεκτη Cosmote
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Παναγιώτης Μελάς" data-source="post: 1058151349" data-attributes="member: 399"><p><strong>Κάποιες περαιτέρω εξηγήσεις...</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Αγαπητέ φίλε Γιώργο</p><p></p><p>Δεν έχω πρόθεση να αμφισβητήσω ούτε κεραία τα όσα παραθέτεις στο ποστάρισμά σου (<em>υπάρχει η σχετική παράθεση παρακάτω, προκειμένου να σταθώ συγκεκριμένα σε κάποια από αυτά</em>).</p><p>Επίσης, πρέπει να τονίσω ότι δεν εξετάζω την Cosmote και συνολικά τον όμιλο ΟΤΕ από την σκοπιά του ειδικού επί των τηλεπικοινωνιών ούτε φυσικά του επιστήμονα οικονομολόγου ή κάποιας αντίστοιχης επιστήμης ειδικού. Αφήνω αυτόν τον τομέα στους ειδικούς και αν είσαι κάποιος από αυτούς, σου βγάζω το καπέλο και δέχομαι τις αιτιάσεις σου και τις εξηγήσεις σου ως έχουν. Αυτή τη συμπεριφορά επιδιώκω να την εξετάσω από τη σκοπιά του περί τα κοινωνικά ασχολούμενου ενεργού πολίτη και βέβαια κάτω από το πρίσμα της δικής μου ιδεολογικοπολιτικής ματιάς. Και πίστεψέ με, έχω και πείρα και γνώση να το κάνω αυτό, μετά από πάνω από 45 χρόνια σκληρού εργασιακού βίου, σφυρηλατημένου στο καμίνι της εργασίας στον ιδιωτικό - κυρίως - τομέα αλλά και στον ευρύτερο "δημόσιο", αφού δούλεψα για 7,5 χρόνια ως τεχνικός στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία.</p><p></p><p>Η ένστασή μου, η οποία εξακολουθεί να ισχύει, έχει να κάνει με αυτό που ανέφερα στο προηγούμενο post μου, και το οποίο αμφισβητείται στην πρώτη σου φράση. Και η δική μου οπτική γωνία δεν εστιάζεται στα τεχνικοοικονομικά κριτήρια, αλλά στον ρόλο που καλείται να παίξει μια εταιρεία παροχής τηλεπικοινωνιακών (και τώρα και τηλεοπτικών και άλλων τεχνολογικών) υπηρεσιών στην κοινωνία, στην οποία απευθύνεται. Το είπα και πριν:</p><p></p><p>Στο προηγούμενο post μου έδωσα μια σειρά παραδείγματα για την συμπεριφορά της Cosmote καθώς και για τα όσα εισέπραξα από τα ίδια τα τοπικά στελέχη της και από τους υπαλλήλους της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Αν τα διαβάσεις προσεκτικά άλλη μια φορά, όλα συμβάλλουν στη δημιουργία εικόνας μιας εταιρεία που ανώτατο νόμο λειτουργίας της έχει το κέρδος και όχι την εξυπηρέτηση των κοινωνικών αναγκών του πελατολογίου της (αλλά και ολόκληρου του ελληνικού λαού, όπως ήταν πριν μπουν στο παιχνίδι οι άλλες ιδιωτικές εταιρείες). Επίσης, επεσήμανα το πασιφανές, δηλαδή το γεγονός ότι από τότε που ανέλαβε τα ηνία η (ιδιωτική) Deutsche Telekom, η εσωτερική δομή και λειτουργία της προσαρμόστηκε στις ανάγκες κερδοφορίας του νέου αφεντικού. Και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς, διαφορετικά θα την παρατούσε ή απλά δεν θα την αγόραζε, αν δεν το είχε διασφαλίσει.</p><p></p><p>Οι τεχνικές λεπτομέρειες και τα εργαλεία θα μπορούσαν ενδεχομένως να χρησιμοποιηθούν σωστότερα, αλλά το βασικό μοντέλο δεν θα άλλαζε.</p><p></p><p>Όπως φυσικά δεν αλλάζει αυτό το μοντέλο και στους άλλους ανταγωνιστές - και μη μου πείτε ότι δεν υπάρχουν ανάλογα φαινόμενα σε αυτούς, ανεξάρτητα από τον βαθμό και την έκταση της έκφρασής τους.</p><p></p><p></p><p></p><p>Το παράδειγμα των εταιρειών του εξωτερικού είναι το λιγότερο αδόκιμος όρος για την Ελλάδα. Σε άλλες χώρες, που ο βαθμός ανάπτυξης του καπιταλισμού είναι διαφορετικός και υπάρχει και μακρόχρονη προϊστορία διαφορετικής λειτουργίας των εταιρειών, τα φαινόμενα δεν είναι συγκρίσιμα. Ωστόσο, να σε πληροφορήσω (αν δεν έχεις ήδη γνώση) ότι και εκεί δεν λείπουν τα φαινόμενα "παρατήματος" του πελάτη-συνδρομητή στο έλεος του χάους, αν κάτι δεν ταιριάζει ή έρχεται σε αντίθεση με την κερδοφορία τους ή δεν θέλουν να ασχοληθούν με αυτόν. Έχω ένα πολύ πρόσφατο - της περασμένης εβδομάδας - παράδειγμα εξαδέλφου μου στη Γερμανία, ο οποίος έχει καρτοκινητό της Γερμανικής Tefonica (<a href="https://www.telefonica.de/home-corporate-en.html" target="_blank">https://www.telefonica.de/home-corporate-en.html</a>), ως το μόνο μέσο τηλεφωνικής επικοινωνίας και παρ' όλα τα επανειλημμένα γραπτά και προφορικά του διαβήματα να του δώσουν μια βεβαίωση που θα βεβαιώνει ότι ο "Χ" αριθμός είναι στο όνομά του και τη διεύθυνσή του, αυτοί αρνιόντουσαν επιδεικτικά επί ένα ολόκληρο μήνα να το κάνουν. Στο τέλος του έδωσαν ένα απλό έντυπο (εκτύπωση από email σε κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα), στο οποίο απλά αναφέρουν τον αριθμό και το όνομά του, <strong><u>χωρίς τη διεύθυνσή του</u></strong>. Και δυστυχώς χρειάζεται αυτή τη βεβαίωση για να μπορεί να την χρησιμοποιήσει σε κάποια Ελληνική τράπεζα, προκειμένου να ανοίξει λογαριασμό για αν λαμβάνει τα - ελάχιστα - συνταξιοδοτικά του δικαιώματα, για τον χρόνο που εργάστηκε στη χώρα μας. Έχω εγώ αναλάβει να φέρω σε πέρας τις διαδικασίες που τον αφορούν και φοβάμαι ότι για το απλό αυτό έγγραφο θα σκοντάψω τελικά σε κάποια τράπεζα, αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα.</p><p></p><p>Όσο για τα εργαλεία που αναφέρεις και τις μεθοδολογίες, δεν θα διαφωνήσω - <em>δεν μπορώ άλλωστε, γιατί δεν γνωρίζω λεπτομέρειες</em> - αλλά επαναλαμβάνω ότι δεν είναι εκεί το πρόβλημα. Αυτή είναι μια επιμέρους εικόνα, που αν την θεωρήσουμε ως το κύριο, χάνουμε τη μεγάλη εικόνα, αυτήν που ανέφερα πριν.</p><p></p><p>Και για του λόγου το αληθές, που σχετίζεται με την πολιτική της διαρκούς κερδοφορίας, ακόμα και σε καιρούς οικονομικής κρίσης, σε παραπέμπω στην ανάγνωση των ισολογισμών-απολογισμών του ομίλου ΟΤΕ, που είναι διαρκώς κερδοφόροι και σε ορισμένες περιπτώσεις, προκλητικά κερδοφόροι:</p><p></p><p><a href="https://www.cosmote.gr/fixed/corporate/ir/publications/annual-reports" target="_blank">https://www.cosmote.gr/fixed/corporate/ir/publications/annual-reports</a></p><p></p><p>Εδώ το μήνυμα του Προέδρου και Δ. Συμβούλου προς τους μετόχους για τον απολογισμό του 2017, στη σελίδα 8 του PDF:</p><p></p><p><a href="https://www.cosmote.gr/fixed/documents/10280/208680177/AnnualReport2016_Gr_new.pdf/de9da9c1-ed7f-497a-a642-09e3203ccc31" target="_blank">https://www.cosmote.gr/fixed/documents/10280/208680177/AnnualReport2016_Gr_new.pdf/de9da9c1-ed7f-497a-a642-09e3203ccc31</a></p><p></p><p>Νομίζω ότι έγινα σαφής.</p><p>Καλό βράδυ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Παναγιώτης Μελάς, post: 1058151349, member: 399"] [b]Κάποιες περαιτέρω εξηγήσεις...[/b] Αγαπητέ φίλε Γιώργο Δεν έχω πρόθεση να αμφισβητήσω ούτε κεραία τα όσα παραθέτεις στο ποστάρισμά σου ([I]υπάρχει η σχετική παράθεση παρακάτω, προκειμένου να σταθώ συγκεκριμένα σε κάποια από αυτά[/I]). Επίσης, πρέπει να τονίσω ότι δεν εξετάζω την Cosmote και συνολικά τον όμιλο ΟΤΕ από την σκοπιά του ειδικού επί των τηλεπικοινωνιών ούτε φυσικά του επιστήμονα οικονομολόγου ή κάποιας αντίστοιχης επιστήμης ειδικού. Αφήνω αυτόν τον τομέα στους ειδικούς και αν είσαι κάποιος από αυτούς, σου βγάζω το καπέλο και δέχομαι τις αιτιάσεις σου και τις εξηγήσεις σου ως έχουν. Αυτή τη συμπεριφορά επιδιώκω να την εξετάσω από τη σκοπιά του περί τα κοινωνικά ασχολούμενου ενεργού πολίτη και βέβαια κάτω από το πρίσμα της δικής μου ιδεολογικοπολιτικής ματιάς. Και πίστεψέ με, έχω και πείρα και γνώση να το κάνω αυτό, μετά από πάνω από 45 χρόνια σκληρού εργασιακού βίου, σφυρηλατημένου στο καμίνι της εργασίας στον ιδιωτικό - κυρίως - τομέα αλλά και στον ευρύτερο "δημόσιο", αφού δούλεψα για 7,5 χρόνια ως τεχνικός στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία. Η ένστασή μου, η οποία εξακολουθεί να ισχύει, έχει να κάνει με αυτό που ανέφερα στο προηγούμενο post μου, και το οποίο αμφισβητείται στην πρώτη σου φράση. Και η δική μου οπτική γωνία δεν εστιάζεται στα τεχνικοοικονομικά κριτήρια, αλλά στον ρόλο που καλείται να παίξει μια εταιρεία παροχής τηλεπικοινωνιακών (και τώρα και τηλεοπτικών και άλλων τεχνολογικών) υπηρεσιών στην κοινωνία, στην οποία απευθύνεται. Το είπα και πριν: Στο προηγούμενο post μου έδωσα μια σειρά παραδείγματα για την συμπεριφορά της Cosmote καθώς και για τα όσα εισέπραξα από τα ίδια τα τοπικά στελέχη της και από τους υπαλλήλους της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Αν τα διαβάσεις προσεκτικά άλλη μια φορά, όλα συμβάλλουν στη δημιουργία εικόνας μιας εταιρεία που ανώτατο νόμο λειτουργίας της έχει το κέρδος και όχι την εξυπηρέτηση των κοινωνικών αναγκών του πελατολογίου της (αλλά και ολόκληρου του ελληνικού λαού, όπως ήταν πριν μπουν στο παιχνίδι οι άλλες ιδιωτικές εταιρείες). Επίσης, επεσήμανα το πασιφανές, δηλαδή το γεγονός ότι από τότε που ανέλαβε τα ηνία η (ιδιωτική) Deutsche Telekom, η εσωτερική δομή και λειτουργία της προσαρμόστηκε στις ανάγκες κερδοφορίας του νέου αφεντικού. Και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς, διαφορετικά θα την παρατούσε ή απλά δεν θα την αγόραζε, αν δεν το είχε διασφαλίσει. Οι τεχνικές λεπτομέρειες και τα εργαλεία θα μπορούσαν ενδεχομένως να χρησιμοποιηθούν σωστότερα, αλλά το βασικό μοντέλο δεν θα άλλαζε. Όπως φυσικά δεν αλλάζει αυτό το μοντέλο και στους άλλους ανταγωνιστές - και μη μου πείτε ότι δεν υπάρχουν ανάλογα φαινόμενα σε αυτούς, ανεξάρτητα από τον βαθμό και την έκταση της έκφρασής τους. Το παράδειγμα των εταιρειών του εξωτερικού είναι το λιγότερο αδόκιμος όρος για την Ελλάδα. Σε άλλες χώρες, που ο βαθμός ανάπτυξης του καπιταλισμού είναι διαφορετικός και υπάρχει και μακρόχρονη προϊστορία διαφορετικής λειτουργίας των εταιρειών, τα φαινόμενα δεν είναι συγκρίσιμα. Ωστόσο, να σε πληροφορήσω (αν δεν έχεις ήδη γνώση) ότι και εκεί δεν λείπουν τα φαινόμενα "παρατήματος" του πελάτη-συνδρομητή στο έλεος του χάους, αν κάτι δεν ταιριάζει ή έρχεται σε αντίθεση με την κερδοφορία τους ή δεν θέλουν να ασχοληθούν με αυτόν. Έχω ένα πολύ πρόσφατο - της περασμένης εβδομάδας - παράδειγμα εξαδέλφου μου στη Γερμανία, ο οποίος έχει καρτοκινητό της Γερμανικής Tefonica ([url]https://www.telefonica.de/home-corporate-en.html[/url]), ως το μόνο μέσο τηλεφωνικής επικοινωνίας και παρ' όλα τα επανειλημμένα γραπτά και προφορικά του διαβήματα να του δώσουν μια βεβαίωση που θα βεβαιώνει ότι ο "Χ" αριθμός είναι στο όνομά του και τη διεύθυνσή του, αυτοί αρνιόντουσαν επιδεικτικά επί ένα ολόκληρο μήνα να το κάνουν. Στο τέλος του έδωσαν ένα απλό έντυπο (εκτύπωση από email σε κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα), στο οποίο απλά αναφέρουν τον αριθμό και το όνομά του, [B][U]χωρίς τη διεύθυνσή του[/U][/B]. Και δυστυχώς χρειάζεται αυτή τη βεβαίωση για να μπορεί να την χρησιμοποιήσει σε κάποια Ελληνική τράπεζα, προκειμένου να ανοίξει λογαριασμό για αν λαμβάνει τα - ελάχιστα - συνταξιοδοτικά του δικαιώματα, για τον χρόνο που εργάστηκε στη χώρα μας. Έχω εγώ αναλάβει να φέρω σε πέρας τις διαδικασίες που τον αφορούν και φοβάμαι ότι για το απλό αυτό έγγραφο θα σκοντάψω τελικά σε κάποια τράπεζα, αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα. Όσο για τα εργαλεία που αναφέρεις και τις μεθοδολογίες, δεν θα διαφωνήσω - [I]δεν μπορώ άλλωστε, γιατί δεν γνωρίζω λεπτομέρειες[/I] - αλλά επαναλαμβάνω ότι δεν είναι εκεί το πρόβλημα. Αυτή είναι μια επιμέρους εικόνα, που αν την θεωρήσουμε ως το κύριο, χάνουμε τη μεγάλη εικόνα, αυτήν που ανέφερα πριν. Και για του λόγου το αληθές, που σχετίζεται με την πολιτική της διαρκούς κερδοφορίας, ακόμα και σε καιρούς οικονομικής κρίσης, σε παραπέμπω στην ανάγνωση των ισολογισμών-απολογισμών του ομίλου ΟΤΕ, που είναι διαρκώς κερδοφόροι και σε ορισμένες περιπτώσεις, προκλητικά κερδοφόροι: [url]https://www.cosmote.gr/fixed/corporate/ir/publications/annual-reports[/url] Εδώ το μήνυμα του Προέδρου και Δ. Συμβούλου προς τους μετόχους για τον απολογισμό του 2017, στη σελίδα 8 του PDF: [url]https://www.cosmote.gr/fixed/documents/10280/208680177/AnnualReport2016_Gr_new.pdf/de9da9c1-ed7f-497a-a642-09e3203ccc31[/url] Νομίζω ότι έγινα σαφής. Καλό βράδυ. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Απαράδεκτη Cosmote
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…