Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="saturnchris" data-source="post: 1056039555" data-attributes="member: 29659"><p>Φίλε μου νομίζω έχεις όλο το δίκιο με το μέρος σου.</p><p>Μην το αφήσεις το θέμα έτσι. </p><p></p><p>Η δική μου περίπτωση ήταν διαφορετική,επειδή την αγόρασα κατευθείαν μόλις ήρθε το 2008 και δεν είχε ανακοινωθεί η τριετής εγγύηση.</p><p><strong>Νόμιζα </strong> ότι ίσχυε η εγγύηση των 2 ετών που μου είπε ο πωλητής,αλλά και πάλι είχα υπερβεί αυτόν τον χρόνο, για 1 μήνα!</p><p>Θεωρούσα ότι με καλή την πίστη θα κάνουν κάποια καλή έκπτωση και περίμενα γι αυτό 3 εβδομάδες,ενώ υπήρχε η πλακέτα στο service.</p><p>Oλη η υπόθεση ήταν 60 ευρώ από τα 800,δηλ.7%.(δεν άξιζε ουτε "το περίμενε"!)</p><p></p><p>Δίνω αρκετά χρήματα και θα συνεχίσω να δίνω,προκειμένου να αγοράσω αυτό που μου αρέσει.Αλλά τουλάχιστον, έχω την απαίτηση να δείχνουν <strong>κατανόηση </strong>όταν προκύψει κάποιο πρόβλημα σε εύλογο χρονικό διάστημα από την αγορά του και εφόσον έχεις πληρώσει με το παραπάνω,χωρίς πολλή σκέψη,κάτι που θεωρείται καλό,άρα και <strong>αξιόπιστο!!!</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="saturnchris, post: 1056039555, member: 29659"] Φίλε μου νομίζω έχεις όλο το δίκιο με το μέρος σου. Μην το αφήσεις το θέμα έτσι. Η δική μου περίπτωση ήταν διαφορετική,επειδή την αγόρασα κατευθείαν μόλις ήρθε το 2008 και δεν είχε ανακοινωθεί η τριετής εγγύηση. [B]Νόμιζα [/B] ότι ίσχυε η εγγύηση των 2 ετών που μου είπε ο πωλητής,αλλά και πάλι είχα υπερβεί αυτόν τον χρόνο, για 1 μήνα! Θεωρούσα ότι με καλή την πίστη θα κάνουν κάποια καλή έκπτωση και περίμενα γι αυτό 3 εβδομάδες,ενώ υπήρχε η πλακέτα στο service. Oλη η υπόθεση ήταν 60 ευρώ από τα 800,δηλ.7%.(δεν άξιζε ουτε "το περίμενε"!) Δίνω αρκετά χρήματα και θα συνεχίσω να δίνω,προκειμένου να αγοράσω αυτό που μου αρέσει.Αλλά τουλάχιστον, έχω την απαίτηση να δείχνουν [B]κατανόηση [/B]όταν προκύψει κάποιο πρόβλημα σε εύλογο χρονικό διάστημα από την αγορά του και εφόσον έχεις πληρώσει με το παραπάνω,χωρίς πολλή σκέψη,κάτι που θεωρείται καλό,άρα και [B]αξιόπιστο!!![/B] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…