Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="saturnchris" data-source="post: 1056042437" data-attributes="member: 29659"><p>Σήμερα επικοινώνησα τηλεφωνικώς με τον πωλητή: </p><p></p><p>-Γιατί δεν μου δώθηκε το χαρτί 3 for free όταν την αγόρασα,εφόσον ισχύει απο τον Αύγουστο.</p><p></p><p>-Αυτό ίσχυε μετά!</p><p></p><p>-Αφού διαβάζω τιμοκατάλογο της εταιρίας,που το αναφέρει από τον Αύγουστο του 2008!</p><p></p><p>-Που να θυμάμαι μετά από τόσα χρόνια!!!</p><p></p><p>-<strong>Εγώ που πλήρωσα το service το θυμάμαι πολύ καλά ότι δεν το πήρα!</strong></p><p><strong></strong></p><p>-Κι εγω σου λέω ότι σου έδωσα!</p><p></p><p>-Επειδή μιλάμε οι δυο μας και δεν μου αρέσει να κοροιδευόμαστε,αλλά τουλάχιστον δώσε μου μια αληθινή εξήγηση να καταλάβω και να βγάλω κάποια άκρη.</p><p></p><p>-..............................</p><p></p><p></p><p>-Και κάτι άλλο.Δεν υπάρχει περίπτωση να είχα στα χέρια μου την εγγύηση και να την έχανα ή να μη την ταχυδρομούσα.Οπως έχω τις αποδείξεις αγοράς, ΟΛΑ τα βιβλία οδηγιών και τα τεχνικά σχέδια της τηλεόρασης!</p><p></p><p>-Κυνήγα τους(την αντιπροσωπεία) κι εγώ μαζί σου!!!!!!!</p><p></p><p>-Εδώ αμφισβητούν την εγγύηση των 2 χρόνων που μου είπες ότι ισχύει με την απόδειξη αγοράς,μου λες να τους κυνηγήσω για την 3 for free,την οποία δεν είχα και δεν την έστειλα!!! </p><p></p><p>-............................</p><p></p><p></p><p></p><p><strong>ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ!!!!!!!!</strong></p><p><strong></strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="saturnchris, post: 1056042437, member: 29659"] Σήμερα επικοινώνησα τηλεφωνικώς με τον πωλητή: -Γιατί δεν μου δώθηκε το χαρτί 3 for free όταν την αγόρασα,εφόσον ισχύει απο τον Αύγουστο. -Αυτό ίσχυε μετά! -Αφού διαβάζω τιμοκατάλογο της εταιρίας,που το αναφέρει από τον Αύγουστο του 2008! -Που να θυμάμαι μετά από τόσα χρόνια!!! -[B]Εγώ που πλήρωσα το service το θυμάμαι πολύ καλά ότι δεν το πήρα! [/B] -Κι εγω σου λέω ότι σου έδωσα! -Επειδή μιλάμε οι δυο μας και δεν μου αρέσει να κοροιδευόμαστε,αλλά τουλάχιστον δώσε μου μια αληθινή εξήγηση να καταλάβω και να βγάλω κάποια άκρη. -.............................. -Και κάτι άλλο.Δεν υπάρχει περίπτωση να είχα στα χέρια μου την εγγύηση και να την έχανα ή να μη την ταχυδρομούσα.Οπως έχω τις αποδείξεις αγοράς, ΟΛΑ τα βιβλία οδηγιών και τα τεχνικά σχέδια της τηλεόρασης! -Κυνήγα τους(την αντιπροσωπεία) κι εγώ μαζί σου!!!!!!! -Εδώ αμφισβητούν την εγγύηση των 2 χρόνων που μου είπες ότι ισχύει με την απόδειξη αγοράς,μου λες να τους κυνηγήσω για την 3 for free,την οποία δεν είχα και δεν την έστειλα!!! -............................ [B]ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ!!!!!!!! [/B] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…