Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Kyrxas" data-source="post: 1056045245" data-attributes="member: 470"><p>Τελικά με ενημέρωσαν οτι ο δέκτης δεν είχε πρόβλημα και λειτούργησε κανονικά μετά απο ένα reset των εργοστασιακών ρυθμίσεων !!</p><p>Αυτό, μαζί με την ομολογoυμένως τίμια αντιμετώπισή μου απο το service είναι και το μόνο "καλό" στην όλη ιστορία. </p><p>Κατα τα άλλα είναι εξοργιστικό να μην αναγνωρίζουν τα 3 χρόνια που έχουν ανακοινώσει, κρυμένοι πίσω απο τις όποιες τυπικές διαδικασίες, ενώ η ουσιά είναι αδιαμφισβήτη και δεν είναι άλλη απο την ημερομηνία του Παραστατικού αγοράς.</p><p>Επίσης προσβλητικό για τον κοινό νου είναι να επικαλούνται πως είναι "θέμα πολιτικής της εταιρίας" να έχουν παραλάβει το χαρτάκι της εγγύησης σαν να προσδίδει αυτό κάποιο ιδιαίτερο νόημα στην αγορά και την υποχρέωση της εταιρίας για υποστήριξη...</p><p>Με τί να πρωτοεξοργιστεί κανείς ? Με την εταιρία που μου είπε οτι η εγγύηση είναι 1 έτος(!) ή με τον μεταπωλητή που ισχυριζόταν "εκφραστικά" οτι μου έδωσε το εν λόγω χαρτάκι 3forfree όταν το 2008 δεν είχε καν ανακοινωθεί απο την εταιρία κάτι τέτοιο ? </p><p>Μάλλον με κανένα απο τα δύο και θα έπρεπε να μην μου προκαλούν καμμιά έκπληξη αυτού του είδους οι συμπεριφορές που είναι απολύτως συνεπείς με το γενικό μπάχαλο της πραγματικότητας που ζούμε.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kyrxas, post: 1056045245, member: 470"] Τελικά με ενημέρωσαν οτι ο δέκτης δεν είχε πρόβλημα και λειτούργησε κανονικά μετά απο ένα reset των εργοστασιακών ρυθμίσεων !! Αυτό, μαζί με την ομολογoυμένως τίμια αντιμετώπισή μου απο το service είναι και το μόνο "καλό" στην όλη ιστορία. Κατα τα άλλα είναι εξοργιστικό να μην αναγνωρίζουν τα 3 χρόνια που έχουν ανακοινώσει, κρυμένοι πίσω απο τις όποιες τυπικές διαδικασίες, ενώ η ουσιά είναι αδιαμφισβήτη και δεν είναι άλλη απο την ημερομηνία του Παραστατικού αγοράς. Επίσης προσβλητικό για τον κοινό νου είναι να επικαλούνται πως είναι "θέμα πολιτικής της εταιρίας" να έχουν παραλάβει το χαρτάκι της εγγύησης σαν να προσδίδει αυτό κάποιο ιδιαίτερο νόημα στην αγορά και την υποχρέωση της εταιρίας για υποστήριξη... Με τί να πρωτοεξοργιστεί κανείς ? Με την εταιρία που μου είπε οτι η εγγύηση είναι 1 έτος(!) ή με τον μεταπωλητή που ισχυριζόταν "εκφραστικά" οτι μου έδωσε το εν λόγω χαρτάκι 3forfree όταν το 2008 δεν είχε καν ανακοινωθεί απο την εταιρία κάτι τέτοιο ? Μάλλον με κανένα απο τα δύο και θα έπρεπε να μην μου προκαλούν καμμιά έκπληξη αυτού του είδους οι συμπεριφορές που είναι απολύτως συνεπείς με το γενικό μπάχαλο της πραγματικότητας που ζούμε. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…