Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογράφιση - Τεχνικά ζητήματα λήψης - Επεξεργασία
Απώλεια φωτός σε πολυ ανοιχτά διαφράγματα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="AlexΝik" data-source="post: 1056660168" data-attributes="member: 30917"><p>Πράγματι, κάτι ιδιαίτερα νέο δεν έχει. Κυρίως αναλύει γιατί οι αισθητήρες της Canon έχουν χειρότερη απόδοση στο δυναμικό εύρος από αυτούς της Nikon/Sony. Αναλύει λίγο την τεχνολογία, με την οποία έχουμε χαμηλότερο read noise, λόγω ενσωματωμένου στον αισθητήρα ADC. Σε αυτό το σημείο προσπαθεί να εξηγήσει στους δύσπιστους τι πραγματικά συμβαίνει με την δυναμική περιοχή, ενώ δείχνει και λίγο λάδι στη φωτιά σχετικά με το overall score που πρακτικά αμφισβητεί. </p><p></p><p>Το όλο θέμα του dynamic range μπορεί να παραλληλιστεί με ό,τι είναι γνωστό και από τις τηλεοράσεις (ελπίζω να το ερμηνεύσω σωστά):</p><p>Μπορούμε να έχουμε πολύ μεγάλο contrast ratio (στις κάμερες dynamic range) πετυχαίνοντας πολύ χαμηλά επίπεδα μαύρου (στις κάμερες πολύ χαμηλό read noise, άρα και περισσότερα χρήσιμοποιήσιμα επίπεδα κοντά στο μαύρο), χωρίς όμως να έχουμε απαραίτητα και υψηλά επίπεδα φωτεινότητας (στις κάμερες full well capacity/saturation capacity και μεταφράζεται σε πιό γρήγορο κάψιμο των λευκών, αν έχω αντιληφθεί σωστά, ενώ σε πιό μεγάλα επίπεδα υπερέκθεσης πίξελ, παρουσιάζεται και blooming effect (διαρροή ηλεκτρονίων σε γειτονικά πίξελ)).</p><p></p><p>Η αναφορά του στην απόδοση των μικροκαθρεπτών γίνεται σε επίπεδο χρωματικής απόδοσης και πρακτικά μιλά για τα μικροχρωματικά φίλτρα των bayer αισθητήρων και το πώς θα βοηθούσαν ή όχι στην χρωματική απόδοση και στην φωτεινότητα τέτοια φίλτρα χαμηλότερου κορεσμού. Δεν είδα κάπου να αναφέρει vignette σε επίπεδο πίξελ, αν και πολύ πιθανό κάπου να υπάρχει κάποια υποψία αναφοράς, αλλά μετά από τόσο διάβασμα πολύ πιθανό να μου ξέφυγε..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AlexΝik, post: 1056660168, member: 30917"] Πράγματι, κάτι ιδιαίτερα νέο δεν έχει. Κυρίως αναλύει γιατί οι αισθητήρες της Canon έχουν χειρότερη απόδοση στο δυναμικό εύρος από αυτούς της Nikon/Sony. Αναλύει λίγο την τεχνολογία, με την οποία έχουμε χαμηλότερο read noise, λόγω ενσωματωμένου στον αισθητήρα ADC. Σε αυτό το σημείο προσπαθεί να εξηγήσει στους δύσπιστους τι πραγματικά συμβαίνει με την δυναμική περιοχή, ενώ δείχνει και λίγο λάδι στη φωτιά σχετικά με το overall score που πρακτικά αμφισβητεί. Το όλο θέμα του dynamic range μπορεί να παραλληλιστεί με ό,τι είναι γνωστό και από τις τηλεοράσεις (ελπίζω να το ερμηνεύσω σωστά): Μπορούμε να έχουμε πολύ μεγάλο contrast ratio (στις κάμερες dynamic range) πετυχαίνοντας πολύ χαμηλά επίπεδα μαύρου (στις κάμερες πολύ χαμηλό read noise, άρα και περισσότερα χρήσιμοποιήσιμα επίπεδα κοντά στο μαύρο), χωρίς όμως να έχουμε απαραίτητα και υψηλά επίπεδα φωτεινότητας (στις κάμερες full well capacity/saturation capacity και μεταφράζεται σε πιό γρήγορο κάψιμο των λευκών, αν έχω αντιληφθεί σωστά, ενώ σε πιό μεγάλα επίπεδα υπερέκθεσης πίξελ, παρουσιάζεται και blooming effect (διαρροή ηλεκτρονίων σε γειτονικά πίξελ)). Η αναφορά του στην απόδοση των μικροκαθρεπτών γίνεται σε επίπεδο χρωματικής απόδοσης και πρακτικά μιλά για τα μικροχρωματικά φίλτρα των bayer αισθητήρων και το πώς θα βοηθούσαν ή όχι στην χρωματική απόδοση και στην φωτεινότητα τέτοια φίλτρα χαμηλότερου κορεσμού. Δεν είδα κάπου να αναφέρει vignette σε επίπεδο πίξελ, αν και πολύ πιθανό κάπου να υπάρχει κάποια υποψία αναφοράς, αλλά μετά από τόσο διάβασμα πολύ πιθανό να μου ξέφυγε.. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογράφιση - Τεχνικά ζητήματα λήψης - Επεξεργασία
Απώλεια φωτός σε πολυ ανοιχτά διαφράγματα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…