Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Απόλυτα απογοητευμένος με την samsung
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="michalis_a" data-source="post: 1058124948" data-attributes="member: 54895"><p>Νίκο μου της έχω κάνει άπειρες φορές επαναφορά εργοστ. δεδομένων και δεν έγινε τίποτα. Την έχω αφήσει εκτός ρεύματος ώρες και τίποτα. Αλλά και μέσω της απομακρυσμένης διαχείρισης (που έγινε δυο φορές, δηλαδή οι άνθρωποι μου όρισαν δυο ραντεβού και υπήρξαν ευγενέστατοι, οφείλω να πω), πάλι δεν έγινε τίποτα. Με την απομακρυσμένη διαχείριση, ο τεχνικός μπήκε στο service menu και ξαναρύθμισε όλες τις θύρες, αλλά τίποτα. Επίσης μέσω του service menu, γίνεται όπως μου είπε πιο αποτελεσματική επαναφορά εργοστ. δεδομένων, από αυτήν που μπορούμε να κάνουμε εμείς, αλλά πάλι δεν έγινε κάτι. Από εμένα νομίζω δεν μπορεί να γίνει κάτι, εκτός αν έρθει κάποια νέα αναβάθμιση. Αναγκαστικά πρέπει να βρω τρόπο και χρόνο για να τους την πάω στο service και φυσικά να πληρώσω είτε την φτιάξουν, είτε απλά επειδή την έλεγξαν. Και αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να δώσω κανένα πανηντάρικο και να πάρω ένα εξωτερικό media player που θα συνδέεται μέσω hdmi, που οι θύρες αυτές τουλάχιστον δεν μου έβγαλαν πρόβλημα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="michalis_a, post: 1058124948, member: 54895"] Νίκο μου της έχω κάνει άπειρες φορές επαναφορά εργοστ. δεδομένων και δεν έγινε τίποτα. Την έχω αφήσει εκτός ρεύματος ώρες και τίποτα. Αλλά και μέσω της απομακρυσμένης διαχείρισης (που έγινε δυο φορές, δηλαδή οι άνθρωποι μου όρισαν δυο ραντεβού και υπήρξαν ευγενέστατοι, οφείλω να πω), πάλι δεν έγινε τίποτα. Με την απομακρυσμένη διαχείριση, ο τεχνικός μπήκε στο service menu και ξαναρύθμισε όλες τις θύρες, αλλά τίποτα. Επίσης μέσω του service menu, γίνεται όπως μου είπε πιο αποτελεσματική επαναφορά εργοστ. δεδομένων, από αυτήν που μπορούμε να κάνουμε εμείς, αλλά πάλι δεν έγινε κάτι. Από εμένα νομίζω δεν μπορεί να γίνει κάτι, εκτός αν έρθει κάποια νέα αναβάθμιση. Αναγκαστικά πρέπει να βρω τρόπο και χρόνο για να τους την πάω στο service και φυσικά να πληρώσω είτε την φτιάξουν, είτε απλά επειδή την έλεγξαν. Και αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να δώσω κανένα πανηντάρικο και να πάρω ένα εξωτερικό media player που θα συνδέεται μέσω hdmi, που οι θύρες αυτές τουλάχιστον δεν μου έβγαλαν πρόβλημα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Απόλυτα απογοητευμένος με την samsung
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…