Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Άποψη για το μοντέλο oled 65 w7v της LG
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="czoun" data-source="post: 1058232181" data-attributes="member: 6084"><p>Στο 1ο σου post ζήταγες απλά απόψεις για την τηλεόραση, δεν ανέφερες πουθενά το λόγο για τον οποίο ρωτούσες.</p><p></p><p>Στο 2ο σου post έθεσες ερώτημα σχετικά με την πολιτική αντικατάστασης προβληματικής εκθεσιακής συσκευής ή πίστωσης του ποσού αγοράς της, που ακολουθούν τα καταστήματα όταν παρέχουν 5ετή εγγύηση (2 κατασκευαστή + 3 μέσω ασφαλιστικής).</p><p></p><p>Στο 3ο σου post για πρώτη φορά έγραψες το προβλεπόμενο…..</p><p></p><p>To σκάλωμα με το αυθημερόν αφορά λογικό συνειρμό, αφού το αυθημερόν παραπέμπει σε DOA και δεν έχει καμία σχέση με την 5ετή εγγύηση και την ενεργοποίηση της επιπλέον 3ετίας (1 ημέρα<2 ετών<5 ετών).</p><p></p><p>Τα πολλά μέλη που αφηγούνται <strong><u>πάγια τακτική της LG</u></strong> που τα είδες; </p><p></p><p>Η μοναδική αφήγηση μέλους που γράφει ότι είναι <strong><u>πάγια τακτική</u></strong> της LG να προχωράει σε αντικατάσταση στις περιπτώσεις burn in είναι η δική σου. Ουδέποτε έχει ειπωθεί κάτι τέτοιο, αντίθετα είναι “γνωστόν τοις πάσι” ότι burn in δεν καλύπτεται από τους κατασκευαστές (από τον καιρό που κυκλοφορούσαν οι plasma).</p><p></p><p>Ένα μέλος έχει γράψει πρόσφατα ότι του άλλαξαν OLED LG λόγω burn in και μάλιστα ούτε ο ίδιος δεν το περίμενε (αν κάνω λάθος βρες μου κάποιο link με την σχετική αφήγηση περί πάγιας τακτικής).</p><p></p><p></p><p></p><p>Εν κατακλείδι και σύμφωνα με όσα έχεις γράψει, εάν αντιμετώπισες κάποιο πρόβλημα “παπατζιλικίου και κοροϊδίας” αυτό αφορά την συμπεριφορά του πωλητή, η δε συζήτηση περί επέκτασης εγγύησης - εν προκειμένω - είναι παντελώς άτοπη και άσκοπη (προανέφερα το λόγο).</p><p></p><p>Πες μας και το κατάστημα της γνωστής αλυσίδας ηλεκτρονικών για να ξέρουμε να φυλαγόμαστε από μελλοντικές παραπλανητικές πωλήσεις εκθεσιακών μοντέλων.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="czoun, post: 1058232181, member: 6084"] Στο 1ο σου post ζήταγες απλά απόψεις για την τηλεόραση, δεν ανέφερες πουθενά το λόγο για τον οποίο ρωτούσες. Στο 2ο σου post έθεσες ερώτημα σχετικά με την πολιτική αντικατάστασης προβληματικής εκθεσιακής συσκευής ή πίστωσης του ποσού αγοράς της, που ακολουθούν τα καταστήματα όταν παρέχουν 5ετή εγγύηση (2 κατασκευαστή + 3 μέσω ασφαλιστικής). Στο 3ο σου post για πρώτη φορά έγραψες το προβλεπόμενο….. To σκάλωμα με το αυθημερόν αφορά λογικό συνειρμό, αφού το αυθημερόν παραπέμπει σε DOA και δεν έχει καμία σχέση με την 5ετή εγγύηση και την ενεργοποίηση της επιπλέον 3ετίας (1 ημέρα<2 ετών<5 ετών). Τα πολλά μέλη που αφηγούνται [B][U]πάγια τακτική της LG[/U][/B] που τα είδες; Η μοναδική αφήγηση μέλους που γράφει ότι είναι [B][U]πάγια τακτική[/U][/B] της LG να προχωράει σε αντικατάσταση στις περιπτώσεις burn in είναι η δική σου. Ουδέποτε έχει ειπωθεί κάτι τέτοιο, αντίθετα είναι “γνωστόν τοις πάσι” ότι burn in δεν καλύπτεται από τους κατασκευαστές (από τον καιρό που κυκλοφορούσαν οι plasma). Ένα μέλος έχει γράψει πρόσφατα ότι του άλλαξαν OLED LG λόγω burn in και μάλιστα ούτε ο ίδιος δεν το περίμενε (αν κάνω λάθος βρες μου κάποιο link με την σχετική αφήγηση περί πάγιας τακτικής). Εν κατακλείδι και σύμφωνα με όσα έχεις γράψει, εάν αντιμετώπισες κάποιο πρόβλημα “παπατζιλικίου και κοροϊδίας” αυτό αφορά την συμπεριφορά του πωλητή, η δε συζήτηση περί επέκτασης εγγύησης - εν προκειμένω - είναι παντελώς άτοπη και άσκοπη (προανέφερα το λόγο). Πες μας και το κατάστημα της γνωστής αλυσίδας ηλεκτρονικών για να ξέρουμε να φυλαγόμαστε από μελλοντικές παραπλανητικές πωλήσεις εκθεσιακών μοντέλων. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Άποψη για το μοντέλο oled 65 w7v της LG
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…