Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="cbfdim" data-source="post: 1057305290" data-attributes="member: 45796"><p>Λοιπον παμε παλι με καποια στοιχεια.</p><p>Α.Ταχυτητα ρελαντι (idle speed) = 2800/min</p><p>Β.Ταχυτητα εμπλοκης φυγοκεντρικου συμπλεκτη (Clutch engagement speed) = 4100/min</p><p>Γ.Ταχυτητα μεγιστη με φορεμενη την αλυσιδα επανω = 12800/min</p><p></p><p>Για να σου γυρναει η αλυσιδα χωρις να πατας γκαζι (και χωρις choke), αλλα ζεστο στο ρελαντι, πρεπει να εισαι πανω απο το Α και κοντα στο Β.</p><p>Ειναι φυσιολογικο μολις στρωθει (break in) ενα καινουργιο αλυσοπριονο, να "σηκωνει" το ρελαντι. </p><p></p><p>Η σελιδα που σου εβαλα, ειναι απο το shop manual της makita, και δειχνει πως ρυθμιζουν το καρμπ.</p><p>Οπως βλεπεις υπαρχουν 3 βιδες, η S, η L, και η H. Αυτη που μπορεις να πειραξεις ειναι η S η οποια δεν ειναι βιδα μιγματος οπως οι αλλες 2, αλλα συνηθως ενα απλο τερματικο βιδακι της πεταλουδας του γκαζιου.</p><p>Λογικα εαν ξεβιδωσες και ανεβηκαν οι στροφες εχεις πειραξει το L και οχι το S.</p><p>Αυτο ρυθμιζει την μιξη αερα-καυσιμου στις χαμηλες στροφες και δεν ειναι της "φιλοσοφιας" σφιγγω ανεβαζω - λασκαρω κατεβαζω.</p><p>Αν πειραξες αυτο προσπαθηαε να θυμηθεις ποσο το εστριψες και προς τα που (πχ 1/8 της στροφης αριστερα) και προσπαθησε να το επαναφερεις. Μην το παρακανης γιατι αν σου κατσει φτωχο μιγμα υπαρχει πιθανοτητα να καψεις το μοτερ απο υπερθερμανση, οπως επισης θα εχεις δυσλειτουργεια σε πλουσιο μιγμα.Αυτα για τα L και H.</p><p></p><p>To S μπορεις να το λασκαρεις οσο θες μεχρι να μην κραταει ρελαντι και να σβυνει. Το καλυτερο ειναι με ενα στροφομετρο να πιασεις τις ιδανικες στροφες ρελαντι, αλλιως ειναι μεταξυ του - κραταω ανετα ρελαντι και δεν σβυνω, και του ακουω την καμπανα να κομπλαρει (ξεκιναει να γυρναει η αλυσιδα)-.</p><p>Ολες οι ρυθμισεις καρμπ γινονται με <strong>ζεστο μοτερ, καθαρα φιλτρα, καλο ή καινουργιο μπουζι</strong>.</p><p></p><p>Τελος θα σου ανεβασω σαν atachment το shop manual αλλα δεν ξερω αν θα μπορεσεις να το κατεβασεις.</p><p>Δεν μου το ανεβαζει οποτε παρτο απο εδω -> <a href="http://www.makitapro.ru/i/spares/repair/EA3202S-TE.pdf" target="_blank">http://www.makitapro.ru/i/spares/repair/EA3202S-TE.pdf</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cbfdim, post: 1057305290, member: 45796"] Λοιπον παμε παλι με καποια στοιχεια. Α.Ταχυτητα ρελαντι (idle speed) = 2800/min Β.Ταχυτητα εμπλοκης φυγοκεντρικου συμπλεκτη (Clutch engagement speed) = 4100/min Γ.Ταχυτητα μεγιστη με φορεμενη την αλυσιδα επανω = 12800/min Για να σου γυρναει η αλυσιδα χωρις να πατας γκαζι (και χωρις choke), αλλα ζεστο στο ρελαντι, πρεπει να εισαι πανω απο το Α και κοντα στο Β. Ειναι φυσιολογικο μολις στρωθει (break in) ενα καινουργιο αλυσοπριονο, να "σηκωνει" το ρελαντι. Η σελιδα που σου εβαλα, ειναι απο το shop manual της makita, και δειχνει πως ρυθμιζουν το καρμπ. Οπως βλεπεις υπαρχουν 3 βιδες, η S, η L, και η H. Αυτη που μπορεις να πειραξεις ειναι η S η οποια δεν ειναι βιδα μιγματος οπως οι αλλες 2, αλλα συνηθως ενα απλο τερματικο βιδακι της πεταλουδας του γκαζιου. Λογικα εαν ξεβιδωσες και ανεβηκαν οι στροφες εχεις πειραξει το L και οχι το S. Αυτο ρυθμιζει την μιξη αερα-καυσιμου στις χαμηλες στροφες και δεν ειναι της "φιλοσοφιας" σφιγγω ανεβαζω - λασκαρω κατεβαζω. Αν πειραξες αυτο προσπαθηαε να θυμηθεις ποσο το εστριψες και προς τα που (πχ 1/8 της στροφης αριστερα) και προσπαθησε να το επαναφερεις. Μην το παρακανης γιατι αν σου κατσει φτωχο μιγμα υπαρχει πιθανοτητα να καψεις το μοτερ απο υπερθερμανση, οπως επισης θα εχεις δυσλειτουργεια σε πλουσιο μιγμα.Αυτα για τα L και H. To S μπορεις να το λασκαρεις οσο θες μεχρι να μην κραταει ρελαντι και να σβυνει. Το καλυτερο ειναι με ενα στροφομετρο να πιασεις τις ιδανικες στροφες ρελαντι, αλλιως ειναι μεταξυ του - κραταω ανετα ρελαντι και δεν σβυνω, και του ακουω την καμπανα να κομπλαρει (ξεκιναει να γυρναει η αλυσιδα)-. Ολες οι ρυθμισεις καρμπ γινονται με [B]ζεστο μοτερ, καθαρα φιλτρα, καλο ή καινουργιο μπουζι[/B]. Τελος θα σου ανεβασω σαν atachment το shop manual αλλα δεν ξερω αν θα μπορεσεις να το κατεβασεις. Δεν μου το ανεβαζει οποτε παρτο απο εδω -> [URL="http://www.makitapro.ru/i/spares/repair/EA3202S-TE.pdf"]http://www.makitapro.ru/i/spares/repair/EA3202S-TE.pdf[/URL] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…