Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Αρπακτικό η wind
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="westsound" data-source="post: 1058548648" data-attributes="member: 8054"><p>Έχω αναφερθεί ξανά στην ληστρική πολιτική της συγκεκριμένης εταιρείας.. μιλάω και εκ μέρους αλλοδαπών συμπολιτών, όπως της συζύγου και των μελών Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων..</p><p>Δεν είναι το θέμα της ακρίβειας, όπου η τιμολογιακή πολιτική δεδομένων και ομιλίας είναι ακριβότερη,αλλα στο δάγκωμα που καταφέρνουν σε συνδρομητές καρτοκινητής ώστε να το γυρίσουν σε σύνδεση ..</p><p>Μιλάμε για απροκάλυπτο κλέψιμο, χρεώσεις που προκαλούν και βομβαρδισμό με fake μηνύματα, ότι δήθεν κατανάλωσες τα δεδομένα του προγράμματος κ.λ.π .</p><p>Απορώ αν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο καταγγελιών, ώστε να ενημερώσω..</p><p>Ας έχω 2 πρόγραμμα αγορασμένα και υπόλοιπο 10 gb, υπόλοιπα χρόνου ομιλίας που θα μου έφθαναν μέχρι την... Πρωτοχρονιά, κάποια στιγμή το ποσό που υπάρχει στο 'σύρμα' ως δια μαγείας,με μια απλή πλοήγηση, εξανεμίζεται και δεν μπορείς να καταναλώσεις αυτά που έχεις αγορασμένα, οπότε πρέπει να ξανά αγοράσεις...</p><p>Οταν παραπονεθείς,ποτέ τα νυμφίδια του κέντρου δεν θα σου δώσουν μια επαρκή εξήγηση,μιας και είναι για ακουστική κονσομασιόν.</p><p>Κάποιοι όπως εγώ, έχω μεγαλώσει με νούμερα και γνωρίζω, αφού τσεκάρω καθημερινά το υπόλοιπο μου, που έχω 'μπει',τι εχω περίπου μιλήσει και που...</p><p>Στο προηγούμενο ποστ μου,η δικαιολογία ήταν ότι το σύστημα εξέλαβε τα κληθέντα νούμερα ότι ανήκαν στην Vodafone ,και ας είχαν αλλάξει πάροχο εδώ και 15 χρόνια, οπότε το 13άρι έκανε φτερά..</p><p>Είμαι σε πλοίο και έχοντας 5 Giga υπόλοιπο,με το που βάζω τα δεδομένα,μου έρχεται μήνυμα ότι εχω ξοδέψει το πρόγραμμα μου,λες και απευθύνονται σε κάποιον απ την Ακτή Ελεφαντοστού..</p><p>Το ίδιο και πολλοί συμπολίτες μου ξένοι,ή επισκέπτες (repieter),που βάζουν μια ελληνική κάρτα και απολαμβάνουν το αγαθό της επικοινωνίας με το χρυσό.. κουτάλι..</p><p>Όλοι γνωρίζαμε τι γινόταν με την περιαγωγή,αλλά το πράγμα ξέφυγε...</p><p>Πρόκειται για ληστρική στην κυριολεξία τακτική..</p><p>Συχνά εχω δεχθεί προτάσεις για σύνδεση,απο παρατρεχάμενες συμβαλλόμενες,που μου έχουν πει στην ψύχρα, ότι αν δεν το γυρίσω σε σύνδεση,θα μου βγαίνει παραπάνω... θέλω δεν θέλω.</p><p>Αυτό λέγεται εκβιασμός και η όλη ιστορία παραπέμπει σε καρτέλ,παρά σε υπηρεσίες κινητής..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="westsound, post: 1058548648, member: 8054"] Έχω αναφερθεί ξανά στην ληστρική πολιτική της συγκεκριμένης εταιρείας.. μιλάω και εκ μέρους αλλοδαπών συμπολιτών, όπως της συζύγου και των μελών Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.. Δεν είναι το θέμα της ακρίβειας, όπου η τιμολογιακή πολιτική δεδομένων και ομιλίας είναι ακριβότερη,αλλα στο δάγκωμα που καταφέρνουν σε συνδρομητές καρτοκινητής ώστε να το γυρίσουν σε σύνδεση .. Μιλάμε για απροκάλυπτο κλέψιμο, χρεώσεις που προκαλούν και βομβαρδισμό με fake μηνύματα, ότι δήθεν κατανάλωσες τα δεδομένα του προγράμματος κ.λ.π . Απορώ αν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο καταγγελιών, ώστε να ενημερώσω.. Ας έχω 2 πρόγραμμα αγορασμένα και υπόλοιπο 10 gb, υπόλοιπα χρόνου ομιλίας που θα μου έφθαναν μέχρι την... Πρωτοχρονιά, κάποια στιγμή το ποσό που υπάρχει στο 'σύρμα' ως δια μαγείας,με μια απλή πλοήγηση, εξανεμίζεται και δεν μπορείς να καταναλώσεις αυτά που έχεις αγορασμένα, οπότε πρέπει να ξανά αγοράσεις... Οταν παραπονεθείς,ποτέ τα νυμφίδια του κέντρου δεν θα σου δώσουν μια επαρκή εξήγηση,μιας και είναι για ακουστική κονσομασιόν. Κάποιοι όπως εγώ, έχω μεγαλώσει με νούμερα και γνωρίζω, αφού τσεκάρω καθημερινά το υπόλοιπο μου, που έχω 'μπει',τι εχω περίπου μιλήσει και που... Στο προηγούμενο ποστ μου,η δικαιολογία ήταν ότι το σύστημα εξέλαβε τα κληθέντα νούμερα ότι ανήκαν στην Vodafone ,και ας είχαν αλλάξει πάροχο εδώ και 15 χρόνια, οπότε το 13άρι έκανε φτερά.. Είμαι σε πλοίο και έχοντας 5 Giga υπόλοιπο,με το που βάζω τα δεδομένα,μου έρχεται μήνυμα ότι εχω ξοδέψει το πρόγραμμα μου,λες και απευθύνονται σε κάποιον απ την Ακτή Ελεφαντοστού.. Το ίδιο και πολλοί συμπολίτες μου ξένοι,ή επισκέπτες (repieter),που βάζουν μια ελληνική κάρτα και απολαμβάνουν το αγαθό της επικοινωνίας με το χρυσό.. κουτάλι.. Όλοι γνωρίζαμε τι γινόταν με την περιαγωγή,αλλά το πράγμα ξέφυγε... Πρόκειται για ληστρική στην κυριολεξία τακτική.. Συχνά εχω δεχθεί προτάσεις για σύνδεση,απο παρατρεχάμενες συμβαλλόμενες,που μου έχουν πει στην ψύχρα, ότι αν δεν το γυρίσω σε σύνδεση,θα μου βγαίνει παραπάνω... θέλω δεν θέλω. Αυτό λέγεται εκβιασμός και η όλη ιστορία παραπέμπει σε καρτέλ,παρά σε υπηρεσίες κινητής.. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Αρπακτικό η wind
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…