Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Αγορά Ενισχυτή – Ηχείων – Καλωδίων
Ασχετίδης θέλει να βελτιώσει την εμπειρία ήχου στο σπίτι του. Παρακαλώ βοήθεια :)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Pleo" data-source="post: 1058614904" data-attributes="member: 8708"><p>Δεν χρειάζεται να στείλεις κανένα mail. Ισχύει ό,τι σου είπα. Δεν θέλω να βγω off-topic αλλά σε γενικές γραμμές ο κανόνας είναι αυτό που λέει άλλωστε και ο νόμος, σε σπάνιες περιπτώσεις και με ειδική συμφωνία μπορεί κάποιος να αναλάβει το πανευρωπαικό service.</p><p>Κατασκευαστής και αντιπρόσωπος είναι διαφορετικές εταιρίες και δεν απορρέουν οι ίδιες ευθύνες για τον έναν και για τον άλλον. Εκτός μόνο αν υπάρχει μεταξύ τους τέτοια εμπορική συμφωνία.</p><p></p><p>Με την ευκαιρία μπορεί για κάποια περίπτωση και επειδή ο κατασκευαστής είναι υποχρεωμένος να παρέχει πανευρωπαικό service, να παρέχει ειδικά στον αντιπρόσωπο οικονομική κάλυψη κατά συγκεκριμένες περιπτώσεις.</p><p>Εκεί συνήθως νομίζει ο καταναλωτής ότι ο κατασκευαστής "έβαλε χέρι" στον αντιπρόσωπο, ωστόσο συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Ο κατασκευαστής παρακαλά τον αντιπρόσωπο να επιληφθεί και δια τούτο του καλύπτει όλα τα έξοδα της συγκεκριμένης/συγκεκριμένων περιπτώσεων.</p><p>Αλλά αυτό είναι κάτι που δεν μας ενδιαφέρει και ούτε πρόκειται ποτέ ο καταναλωτής να μάθει τι συμβαίνει, οπότε... .</p><p>Εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι ότι ο πωλητής παρέχει εγγύηση. Τα υπόλοιπα γίνονται αυτόματα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pleo, post: 1058614904, member: 8708"] Δεν χρειάζεται να στείλεις κανένα mail. Ισχύει ό,τι σου είπα. Δεν θέλω να βγω off-topic αλλά σε γενικές γραμμές ο κανόνας είναι αυτό που λέει άλλωστε και ο νόμος, σε σπάνιες περιπτώσεις και με ειδική συμφωνία μπορεί κάποιος να αναλάβει το πανευρωπαικό service. Κατασκευαστής και αντιπρόσωπος είναι διαφορετικές εταιρίες και δεν απορρέουν οι ίδιες ευθύνες για τον έναν και για τον άλλον. Εκτός μόνο αν υπάρχει μεταξύ τους τέτοια εμπορική συμφωνία. Με την ευκαιρία μπορεί για κάποια περίπτωση και επειδή ο κατασκευαστής είναι υποχρεωμένος να παρέχει πανευρωπαικό service, να παρέχει ειδικά στον αντιπρόσωπο οικονομική κάλυψη κατά συγκεκριμένες περιπτώσεις. Εκεί συνήθως νομίζει ο καταναλωτής ότι ο κατασκευαστής "έβαλε χέρι" στον αντιπρόσωπο, ωστόσο συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Ο κατασκευαστής παρακαλά τον αντιπρόσωπο να επιληφθεί και δια τούτο του καλύπτει όλα τα έξοδα της συγκεκριμένης/συγκεκριμένων περιπτώσεων. Αλλά αυτό είναι κάτι που δεν μας ενδιαφέρει και ούτε πρόκειται ποτέ ο καταναλωτής να μάθει τι συμβαίνει, οπότε... . Εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι ότι ο πωλητής παρέχει εγγύηση. Τα υπόλοιπα γίνονται αυτόματα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Αγορά Ενισχυτή – Ηχείων – Καλωδίων
Ασχετίδης θέλει να βελτιώσει την εμπειρία ήχου στο σπίτι του. Παρακαλώ βοήθεια :)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…