Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Μουσικές Συζητήσεις
Audiophile (?) records: Μέσο υψηλής πιστότητας ή περιουσιακό στοιχείο;
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Γιώργος Κουν." data-source="post: 1058788395" data-attributes="member: 383"><p>Η βιομηχανία παραγωγής εγγεγραμμένης μουσικής, απευθύνθηκε διαχρονικά σε μια αγορά με τεράστια δυναμική. Αντιμετώπισε εξαρχής το δίσκο ως <em>προϊόν</em>, παρόλο που για τους πελάτες μουσικόφιλους η κτήση και η αναπαραγωγή ενός δίσκου σήμαινε τις περισσότερες φορές, <em>απείρως περισσότερα. </em>Και όσο ο κόσμος βρισκόταν στην εποχή της εξωστρέφειας και τις αφθονίας, <em>το προϊόν </em>πουλιόταν με κάποιο σεβασμό προς τον πελάτη, (στερεοφωνία, υψηλή πιστότητα, χοντρά εξώφυλλα, βαρύ πλαστικό). </p><p>Στην πορεία άρχισαν οι "περικοπές". Ανακυκλωμένα και λεπτά βινύλια, κακοτυπωμένα εξώφυλλα κλπ. Χώρια τις εγγραφές καθεαυτές που έγιναν πια σκέτο "λαχείο", ανάλογα και με τη χώρα αγοράς.</p><p></p><p>Η αμεριμνησία των εταιριών για το προϊόν τους, κυρίως στον τομέα των επανεκδόσεων, έβαλε στο παιχνίδι τρίτους όπως η Μo Fi, απο πολύ νωρίς, τέλη των 70's, που διέγνωσαν πως υπήρχε χώρος για κέρδος απο την πώληση μιας φροντισμένης έκδοσης ενός δίσκου, παρότι αυτός ο δίσκος μπορούσε ταυτόχρονα να πωλείται μαζικά απο την εταιρία που είχε τα δικαιώματά του.</p><p>Η συναίνεση των εταιριών στην δημιουργία μιας τέτοιας παράλληλης ελίτ αγοράς, ήρθε να ταιριάξει γάντι στην ανα-θεώρηση του στόχου της υψηλής πιστότητας που είχε υποτίθεται κερδηθεί, με την ανάδυση της τάσης του Hi end.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Γιώργος Κουν., post: 1058788395, member: 383"] Η βιομηχανία παραγωγής εγγεγραμμένης μουσικής, απευθύνθηκε διαχρονικά σε μια αγορά με τεράστια δυναμική. Αντιμετώπισε εξαρχής το δίσκο ως [I]προϊόν[/I], παρόλο που για τους πελάτες μουσικόφιλους η κτήση και η αναπαραγωγή ενός δίσκου σήμαινε τις περισσότερες φορές, [I]απείρως περισσότερα. [/I]Και όσο ο κόσμος βρισκόταν στην εποχή της εξωστρέφειας και τις αφθονίας, [I]το προϊόν [/I]πουλιόταν με κάποιο σεβασμό προς τον πελάτη, (στερεοφωνία, υψηλή πιστότητα, χοντρά εξώφυλλα, βαρύ πλαστικό). Στην πορεία άρχισαν οι "περικοπές". Ανακυκλωμένα και λεπτά βινύλια, κακοτυπωμένα εξώφυλλα κλπ. Χώρια τις εγγραφές καθεαυτές που έγιναν πια σκέτο "λαχείο", ανάλογα και με τη χώρα αγοράς. Η αμεριμνησία των εταιριών για το προϊόν τους, κυρίως στον τομέα των επανεκδόσεων, έβαλε στο παιχνίδι τρίτους όπως η Μo Fi, απο πολύ νωρίς, τέλη των 70's, που διέγνωσαν πως υπήρχε χώρος για κέρδος απο την πώληση μιας φροντισμένης έκδοσης ενός δίσκου, παρότι αυτός ο δίσκος μπορούσε ταυτόχρονα να πωλείται μαζικά απο την εταιρία που είχε τα δικαιώματά του. Η συναίνεση των εταιριών στην δημιουργία μιας τέτοιας παράλληλης ελίτ αγοράς, ήρθε να ταιριάξει γάντι στην ανα-θεώρηση του στόχου της υψηλής πιστότητας που είχε υποτίθεται κερδηθεί, με την ανάδυση της τάσης του Hi end. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Μουσικές Συζητήσεις
Audiophile (?) records: Μέσο υψηλής πιστότητας ή περιουσιακό στοιχείο;
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…