Audyssey One !!!!!!!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ !!!!

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
21,189
Αθήνα
Εγώ χρησιμοποιούσα κάποιες σαν αυτές ή παραλλαγές με διαφορετικές κλίσεις.

View attachment 231034

Από τις 2 προτιμούσα (και χρησιμοποιούσα) την αριστερή.
Με τέτοια καμπύλη έγινε η σύγκριση και κατέληξα στην audyssey one.
Δεν λέω πως θα αρέσει σε όλους, εμένα όμως μου αρέσει.

Ακριβώς αυτό λέω κι εγώ.
Ότι μπορείς να το κάνεις και χωρίς το one, αφού πάλι το app θα χρησιμοποιήσεις.

By the way, εγώ χρησιμοποιώ πιο aggressive καμπύλες από αυτές, άρα σίγουρα δεν υπάρχει περίπτωση να χρησιμοποιήσω το one, που θα σταματήσει και να διορθώνει στα 200Hz επιπλέον.
 
17 June 2006
24,985
Αθήνα
Έτσι από περιέργεια είδα το βίντεο κ το έκανα κ εγώ αλλά δεν το φόρτωσα ακόμα στο Denon στο preset 2 .



9:48:37 μ.μ. [INFO] Based on your AVR model - Denon AVC-X4700H, speed of sound has been set to 300.0 m/s for all distance calculations.
9:48:37 μ.μ. [WARNING] - if you believe this setting is not correct for your receiver model, please notify OCA!
9:48:37 μ.μ. [INFO] ************************************************************************************************************************
9:48:38 μ.μ. [LOG] Applying Target Curve located @ C:\Users\manve\Downloads\DrTooleTargetCurve (4).txt
9:48:38 μ.μ. [INFO] ************************************************************************************************************************
9:48:38 μ.μ. [INFO] Optimization process started...
9:48:38 μ.μ. [LOG] Transposing measurements from '8' different microphone positions to the primary listening position...
9:48:43 μ.μ. [INFO] Done!
9:48:43 μ.μ. [INFO] ************************************************************************************************************************
9:48:43 μ.μ. [INFO] Cleaning up processed measurements...
9:49:09 μ.μ. [LOG] Done!
9:49:09 μ.μ. [INFO] ************************************************************************************************************************
9:49:09 μ.μ. [LOG] Calculating precise speaker volume levels...
9:49:09 μ.μ. [LOG] Co: 69.97598993778229 dB
9:49:10 μ.μ. [LOG] FDLo: 65.21943516731262 dB
9:49:10 μ.μ. [LOG] FDRo: 66.27844332456588 dB
9:49:10 μ.μ. [LOG] FLo: 71.43202688694001 dB
9:49:10 μ.μ. [LOG] FRo: 71.88455293178558 dB
9:49:10 μ.μ. [LOG] SBLo: 75.47293245792389 dB
9:49:11 μ.μ. [LOG] SBRo: 77.10151777267457 dB
9:49:11 μ.μ. [LOG] SDLo: 68.383982026577 dB
9:49:11 μ.μ. [LOG] SDRo: 68.60003623962403 dB
9:49:11 μ.μ. [LOG] SLAo: 74.0658071756363 dB
9:49:11 μ.μ. [LOG] SRAo: 73.72223811149597 dB
9:49:11 μ.μ. [INFO] Optimized target volume level for all speakers: 71.1033601847562 dB
9:49:11 μ.μ. [INFO] Total number of speakers averaged (excludes subwoofer): 11
9:49:11 μ.μ. [LOG] Finalized speaker volume settings:
9:49:11 μ.μ. [LOG] C: 1.0 ; with 0.12737024697391064 dB filter compensation
9:49:12 μ.μ. [LOG] FDL: 6.0 ; with -0.11607498255642668 dB filter compensation
9:49:12 μ.μ. [LOG] FDR: 5.0 ; with -0.17508313980968637 dB filter compensation
9:49:12 μ.μ. [LOG] FL: -0.5 ; with 0.1713332978161901 dB filter compensation
9:49:12 μ.μ. [LOG] FR: -1.0 ; with 0.21880725297062043 dB filter compensation
9:49:12 μ.μ. [LOG] SBL: -4.5 ; with 0.13042772683230908 dB filter compensation
9:49:12 μ.μ. [LOG] SBR: -6.0 ; with 0.0018424120816291634 dB filter compensation
9:49:12 μ.μ. [LOG] SDL: 2.5 ; with 0.2193781581791967 dB filter compensation
9:49:12 μ.μ. [LOG] SDR: 2.5 ; with 0.0033239451321662727 dB filter compensation
9:49:12 μ.μ. [LOG] SLA: -3.0 ; with 0.03755300911990389 dB filter compensation
9:49:12 μ.μ. [LOG] SRA: -2.5 ; with -0.1188779267397706 dB filter compensation
9:49:12 μ.μ. [INFO] Optimizing subwoofer volume adjustment...
9:49:12 μ.μ. [LOG] SW1: -5.5 dB ; with -0.13999999999999968 dB filter compensation
9:49:12 μ.μ. [INFO] ************************************************************************************************************************
9:49:12 μ.μ. [INFO] Deriving optimal speaker distances with advanced cross-correlation analysis...
9:49:12 μ.μ. [LOG] C: 5m
9:49:12 μ.μ. [LOG] FDL: 6.25m
9:49:12 μ.μ. [LOG] FDR: 6.17m
9:49:12 μ.μ. [LOG] FL: 5m
9:49:12 μ.μ. [LOG] FR: 4.91m
9:49:12 μ.μ. [LOG] SBL: 1.66m
9:49:12 μ.μ. [LOG] SBR: 1.62m
9:49:12 μ.μ. [LOG] SDL: 4.22m
9:49:12 μ.μ. [LOG] SDR: 4.21m
9:49:12 μ.μ. [LOG] SLA: 2.05m
9:49:12 μ.μ. [LOG] SRA: 2.03m
9:49:12 μ.μ. [LOG] SW1: 19.22m
9:49:12 μ.μ. [WARNING] Calculated optimal subwoofer distance of 19.22m exceeds AV Receiver's max. speaker spacing limit [17.6m vs 5.88m]!
9:49:12 μ.μ. [INFO] Attempting to re-align the sub...
9:49:13 μ.μ. [WARNING] Recalculated subwoofer distance of 13.03m still exceeds AV Receiver's max. speaker spacing limit [11.41m vs 5.88m]!
9:49:13 μ.μ. [INFO] Attempting to re-align the sub...
9:49:14 μ.μ. [INFO] Subwoofer distance is again re-set to 4.74m and is finally within the receiver speaker spacing limits [3.12m vs 5.88m].
9:49:14 μ.μ. [INFO] ************************************************************************************************************************
9:49:14 μ.μ. [INFO] Crafting custom room correction filters...
9:49:17 μ.μ. [LOG] Optimal filter generation for speaker C is completed.
9:49:20 μ.μ. [LOG] Optimal filter generation for speaker FDL is completed.
9:49:24 μ.μ. [LOG] Optimal filter generation for speaker FDR is completed.
9:49:27 μ.μ. [LOG] Optimal filter generation for speaker FL is completed.
9:49:30 μ.μ. [LOG] Optimal filter generation for speaker FR is completed.
9:49:34 μ.μ. [LOG] Optimal filter generation for speaker SBL is completed.
9:49:41 μ.μ. [LOG] Optimal filter generation for speaker SBR is completed.
9:49:49 μ.μ. [LOG] Optimal filter generation for speaker SDL is completed.
9:49:57 μ.μ. [LOG] Optimal filter generation for speaker SDR is completed.
9:50:02 μ.μ. [LOG] Optimal filter generation for speaker SLA is completed.
9:50:06 μ.μ. [LOG] Optimal filter generation for speaker SRA is completed.
9:50:09 μ.μ. [LOG] Optimal filter generation for speaker SW1 is completed.
9:50:10 μ.μ. [LOG] Done!
9:50:10 μ.μ. [INFO] ************************************************************************************************************************
9:50:10 μ.μ. [INFO] Pinpointing crossover frequencies for each speaker...
9:50:10 μ.μ. [LOG] Optimal crossover frequency for speaker C: 27.09961Hz, closest receiver XO freq: 40Hz
9:50:10 μ.μ. [LOG] - @ 40Hz - phase difference with SW: 106.91 degrees, phase delay: 7.42 ms
9:50:10 μ.μ. [LOG] Optimal crossover frequency for speaker FDL: 87.52443Hz, closest receiver XO freq: 90Hz
9:50:10 μ.μ. [LOG] - @ 90Hz - phase difference with SW: -132.19 degrees, phase delay: -4.08 ms
9:50:11 μ.μ. [LOG] Optimal crossover frequency for speaker FDR: 27.46582Hz, closest receiver XO freq: 40Hz
9:50:11 μ.μ. [LOG] - @ 40Hz - phase difference with SW: 101.08 degrees, phase delay: 7.02 ms
9:50:11 μ.μ. [LOG] Optimal crossover frequency for speaker FL: 27.46582Hz, closest receiver XO freq: 40Hz
9:50:11 μ.μ. [LOG] - @ 40Hz - phase difference with SW: 55.01 degrees, phase delay: 3.82 ms
9:50:11 μ.μ. [LOG] Optimal crossover frequency for speaker FR: 23.43750Hz, closest receiver XO freq: 40Hz
9:50:11 μ.μ. [LOG] - @ 40Hz - phase difference with SW: 79.98 degrees, phase delay: 5.55 ms
9:50:11 μ.μ. [LOG] Optimal crossover frequency for speaker SBL: 46.14259Hz, closest receiver XO freq: 40Hz
9:50:11 μ.μ. [LOG] - @ 40Hz - phase difference with SW: -178.95 degrees, phase delay: -12.43 ms
9:50:11 μ.μ. [LOG] Optimal crossover frequency for speaker SBR: 50.90333Hz, closest receiver XO freq: 60Hz
9:50:11 μ.μ. [LOG] - @ 60Hz - phase difference with SW: -91.43 degrees, phase delay: -4.23 ms
9:50:11 μ.μ. [LOG] Optimal crossover frequency for speaker SDL: 28.19825Hz, closest receiver XO freq: 40Hz
9:50:11 μ.μ. [LOG] - @ 40Hz - phase difference with SW: -151.79 degrees, phase delay: -10.54 ms
9:50:11 μ.μ. [LOG] Optimal crossover frequency for speaker SDR: 27.83204Hz, closest receiver XO freq: 40Hz
9:50:11 μ.μ. [LOG] - @ 40Hz - phase difference with SW: -163.98 degrees, phase delay: -11.39 ms
9:50:11 μ.μ. [LOG] Optimal crossover frequency for speaker SLA: 46.50880Hz, closest receiver XO freq: 40Hz
9:50:11 μ.μ. [LOG] - @ 40Hz - phase difference with SW: 171.30 degrees, phase delay: 11.90 ms
9:50:12 μ.μ. [LOG] Optimal crossover frequency for speaker SRA: 38.08594Hz, closest receiver XO freq: 40Hz
9:50:12 μ.μ. [LOG] - @ 40Hz - phase difference with SW: 166.21 degrees, phase delay: 11.54 ms
9:50:12 μ.μ. [LOG] Subwoofer measures flat down to 16.47950Hz!
9:50:12 μ.μ. [INFO] Done!
9:50:12 μ.μ. [INFO] All crossover frequencies below 80Hz were set to 80Hz to reduce the workload on the amplifier and speaker drivers, and to improve clarity.
9:50:12 μ.μ. [INFO] Feel free to lower the crossover frequencies if you're using power amplifiers or high-sensitivity speakers, but be cautious to remain above the calculated frequencies shown above.
9:50:12 μ.μ. [INFO] For speaker pairs with different crossover frequencies, the AV receiver will synchronize them to the lower frequency of the two.
9:50:12 μ.μ. [INFO] ***********************************************************************************************************************************
9:50:12 μ.μ. [INFO] Uploading all optimization adjustments into the final calibration file...
9:50:15 μ.μ. [INFO] ************************************************************************************************************************
9:50:15 μ.μ. [LOG] 'AUDYSSEY ONE' optimization has been completed with SUCCESS in 96.983 seconds!
9:50:15 μ.μ. [INFO] ************************************************************************************************************************
9:50:15 μ.μ. [INFO] ************************************************************************************************************************
9:50:15 μ.μ. [INFO] When prompted, save the .ady file to your PC and send it 'as is' to your MultEQ Editor app.
9:50:15 μ.μ. [INFO] Next, transfer it 'as is' from the app to your AV receiver as you normally would.
9:50:15 μ.μ. [INFO] The Editor app graphs will no longer represent final speaker responses due to the special filtering technique implemented.
9:50:15 μ.μ. [INFO] Speaker responses with 'final' indices under REW / All SPL tab are your expected post-calibration responses.
9:50:15 μ.μ. [INFO] ************************************************************************************************************************
9:50:15 μ.μ. [INFO] YouTube video (
) contains a download link for several Dolby Atmos & DTS-X test clips
9:50:15 μ.μ. [INFO] compatible for playback via a USB key on your Blu-ray player for testing.
9:50:15 μ.μ. [INFO] ************************************************************************************************************************
9:50:15 μ.μ. [INFO] Enjoy your new sound!
Για πες μας το αποτέλεσμα χωρίς φόβο και πάθος όταν τα φορτώσεις. Αυτό που λένε όμως τα αυτιά σου , όχι τα μάτια σου κοιτώντας τα διαγράμματα.
 
  • Like
Reactions: Alexandros_Wallace

djmnv81

Established Member
5 July 2017
241
Τελικά κατάφερες να το δοκιμάσεις;
Είδες (άκουσες) διαφορές με πριν;
Δεν το έχω τσεκάρει ακόμα! Βασικά έχω να χρησιμοποιήσω τον Denon αρκετές μερες για προβολή ταινίας...βγήκε κ update απ οτι διάβασα εδώ..( σχετικά με αυτό ελπίζω να έχω την ρύθμιση στο manuαl γιατί διαβάζω από το facebook αρκετοί έχουν κολλήματα μετά το update κ το σκέφτομαι) .
Το eversolo το έχει καταπιεί το μηχανάκι και μονοπωλεί αυτήν την περίοδο...Όταν το φορτώσω εννοειται πως θα γράψω εδώ σχετικά χωρίς φόβο και πάθος αλλά δεν ελπίζω κ σε πολλά λόγω χώρου.. :)
 

lentozo

AVClub Enthusiast
25 May 2012
706
Περιστέρι
Εν τω μεταξύ έχει βγει η έκδοση 1.3 που φέρνει αλλαγές κυρίως στη διαχείριση του μπάσου.

Υπήρχαν παράπονα πως με την 1.2 το sub ήταν υποτονικό και οι περισσότεροι ή ανέβαζαν db στην ένταση του sub ή ενεργοποιούσαν το Dynamic EQ.

Να σημειωθεί εδώ πως πρόταση του δημιουργού ήταν πως δεν χρειάζεται ενεργοποίηση του DEQ.

Με την νέα έκδοση, το sub ακούγεται (στην περίπτωση μου τουλάχιστον) εμφανώς καλύτερα.

Και παραμένει η πολύ μεγάλη βελτίωση που έχει γίνει στην καθαρότητα του ήχου κυρίως στο κεντρικό ηχείο.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
21,189
Αθήνα
Bass is never enough έχω να πω. Το πρόβλημα είναι ότι αν βάλεις παραπάνω από αυτό που πρέπει θα φτάσει η στιγμή σε κάποια προγράμματα να είναι υπερβολικό.
Γι' αυτό θέλεις το DEQ - aka δυναμικό loudness - που και πάλι δεν είναι στάνταρ για όλα τα είδη προγράμματος.

Όποιος ψάχνει μία καμπύλη για όλα - one size fits all - απλά κάνει λάθος. Θέλει πολλές για διαφορετικά προγράμματα. Ένα μίνιμουμ τριών για όλα είναι μια χαρά και καλύπτει μεγάλος μέρος περιεχομένου, αλλιώς το reference για κάθε τι, τείνει σε άπειρο αριθμό καμπυλών.
 

simplektis

Senior Member
30 September 2012
567
Αύριο βγαίνει η νέα έκδοση Evo. Για να δούμε τι καλούδια θα περιέχει. Θεωρητικά sky is the limit, αρκεί να δωθεί και λίγη προσοχή στο documentation για να μπορεί να γίνεται η παραμετροποίηση εύκολα και γρήγορα. Άμα βάλει και δική του έκδοση DEQ, θα τον παραδεκτώ

Ααα, και επίσης να μπορούμε να ορίζουμε το room correction range όπως θέλουμε, και όχι μόνο έως 300hz
 
Last edited:
  • Like
Reactions: lentozo

lentozo

AVClub Enthusiast
25 May 2012
706
Περιστέρι
Και θα περιλαμβάνει επίσης ρύθμιση πολλαπλών sub (έως 4 νομίζω).
Φαίνεται να έχει ρίξει αρκετή δουλειά στη νέα έκδοση.
Αναμένουμε!
 
  • Like
Reactions: simplektis

simplektis

Senior Member
30 September 2012
567
Βλέπω στο AVS βγάζει errors σε αρκετους χρήστες. Πήγα πίσω 20 σελίδες και 2 πραγματάκια με προβληματίζουν. Το ένα είναι το hockey stick bug που επηρεάζει τον δικό μου Denon (3600) και δεν έχω καταλάβει αν έχει περαστεί η διόρθωση στο ΕVO. Θα πρέπει να το δώ στο τέλος της διαδικασίας. Ο δεύτερος προβληματισμός έρχεται από έναν χρήστη που είπε ότι η Sound United έβγαλε firmware update που διρθώνει το speed of sound bug, οπότε φοβάμαι μηπως γίνεται περιττή διόρθωση.

Θέλει γενικά υπομονή να πιάσουν δουλειά πρώτα οι early adopters :p
 
  • Like
Reactions: lentozo

lentozo

AVClub Enthusiast
25 May 2012
706
Περιστέρι
Λοιπόν δοκίμασα το A1 EVO.

Σε σχέση με το 1.3x στον ήχο δεν είδα τεράστια διαφορά.
Λίγο πιο ομαλή απόκριση γενικά αλλά ίσως είναι placebo.

Όμως μου έβγαλε πολύ χαμηλά τα crossovers.
Να πω πως και εγώ όταν είχα μετρήσει με REW προ OCA, εκεί χαμηλά έβλεπα πως "ταιριάζουν" με το sub αλλά ο ενισχυτής μου δεν είναι κανένα θηρίο για να τον ζορίζω.

Έτσι τα ανέβασα ξανά στα 80 όπως τα είχε το 1.3x.
Δοκίμασα και την έκδοση με ενεργοποιημένο το DEQ & μου αρέσει περισσότερο σε σχέση με τα "στεγνά" που έφτιαχνε το Α1 ή το πολύ μπουμαρισμένο του Audyssey.

Δοκιμή μερικές μέρες & βλέπουμε.
Το πολύ πολύ να φορτώσω ξανά τα παλιά.
 
  • Like
Reactions: vadergr

simplektis

Senior Member
30 September 2012
567
Συνεχίζουν να βγαίνουν εκδόσεις, η ανάπτυξη του script είναι πυρετώδης!! Η πλάκα είναι ότι όταν ο κόσμος έκανε παράπονα για την 1.1, ο ΟCA απαντούσε ότι δεν ξέρουν οι χρήστες να ακούνε, και απλά διαβάζουν γραφήματα. Προχθές παραδέχτηκε ότι το Evo δεν είχε την αποδοχή που περίμενε, για αυτό έκανε ριζικές αλλαγές στην έκδοση 1.5. Είναι λίγο ότι να ναι ο τύπος.

Lentozo, έχεις μηχάνημα με directional bass? Αν μου καθίσει καλά το Evo (θα το δοκιμάσω σε 2 βδομαδες), ψήνομαι να αναβαθμίσω τον 3600 μου για το καλύτερο bass alignment του Evo.

Επίσης, πολλοί παραπονιούνται ότι δεν λειτουργεί το frequency range correction limit του script. Και ότι γενικά μένει κολλημένο στα 225 Hz. Θα χρειαστεί αρκετό UMIK για επιβεβαίωση.

Αν φτάσει καλό επίπεδο το EVO, θα έχουν πρόβλημα στο μέλλον στην DIRAC να πουλήσουν licenses. Για το Evo, sky is the limit αφού βασίζεται στο REW που συνεχώς παίρνει νέα features.
 

lentozo

AVClub Enthusiast
25 May 2012
706
Περιστέρι
Τον Marantz SR5014 έχω, ούτε XT32 δεν έχει...
Να σου πω δοκίμασα την έκδοση 1.4 του EVO και μου έβγαλε κάτι χαζά.
Οπότε μέχρι να καταλήξουμε κάπου με το EVO, έβαλα την 1.3x & περιμένω τις εξελίξεις.
Το μεγαλύτερο θέμα που έχουν είναι πως βγάζει πολύ χαμηλά τα Cross overs πχ 40 και κάποιοι δεν έχουν επαναληψιμες τιμές σε διαδοχικά τρεξίματα που οφείλονται μάλλον στο REW.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
21,189
Αθήνα
Αν φτάσει καλό επίπεδο το EVO, θα έχουν πρόβλημα στο μέλλον στην DIRAC να πουλήσουν licenses. Για το Evo, sky is the limit αφού βασίζεται στο REW που συνεχώς παίρνει νέα features.

Έχει δυνατότητα για πάνω από 8 κανάλια το REW ή βάζεις και βγάζεις βύσματα ακόμα;

Αν κρίνω από το μελλοντικό business μοντέλο της DIRAC, μάλλον θα πάψουν να υφίστανται ανεξάρτητοι developers τύπου Magic Beans ή Audyssey one. ;)
 

simplektis

Senior Member
30 September 2012
567
Τον Marantz SR5014 έχω, ούτε XT32 δεν έχει...
Να σου πω δοκίμασα την έκδοση 1.4 του EVO και μου έβγαλε κάτι χαζά.
Οπότε μέχρι να καταλήξουμε κάπου με το EVO, έβαλα την 1.3x & περιμένω τις εξελίξεις.
Το μεγαλύτερο θέμα που έχουν είναι πως βγάζει πολύ χαμηλά τα Cross overs πχ 40 και κάποιοι δεν έχουν επαναληψιμες τιμές σε διαδοχικά τρεξίματα που οφείλονται μάλλον στο REW.
Υποτίθεται ότι στην 1.5 βελτιώθηκε η ακρίβεια των crossover, ίσως αξίζει μια δοκιμή. Αυτό με τις επαναλήψεις επίσης υποτίθεται ότι διορθώθηκε. Λύσεις τύπου A1 πραγματικά δίνουν νέα πνοή στα παλιά μας μηχανάκια.
 
  • Like
Reactions: lentozo

simplektis

Senior Member
30 September 2012
567
Έχει δυνατότητα για πάνω από 8 κανάλια το REW ή βάζεις και βγάζεις βύσματα ακόμα;

Αν κρίνω από το μελλοντικό business μοντέλο της DIRAC, μάλλον θα πάψουν να υφίστανται ανεξάρτητοι developers τύπου Magic Beans ή Audyssey one. ;)
Νομίζω πάει πάνω από 8 κανάλια η διόρθωση. Καμία μέτρηση δεν παίρνει το REW το ίδιο. Όλες εισάγονται από το αρχείο του Audyssey.

Υπονοείς ότι θα πέσουν οι τιμές της DIRAC ή ότι το ART θα είναι τόσο καλό και θα δίνει ο κόσμος άνετα το 800αρι?

Ή ότι η massimo θα κλειδωσει καλυτερα το Audyssey - γιατί για πολλους χρήστες η υπαρξη λυσεων σαν το Α1 ειναι λογως αγορας D&M.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
21,189
Αθήνα
Νομίζω πάει πάνω από 8 κανάλια η διόρθωση. Καμία μέτρηση δεν παίρνει το REW το ίδιο. Όλες εισάγονται από το αρχείο του Audyssey.

Υπονοείς ότι θα πέσουν οι τιμές της DIRAC ή ότι το ART θα είναι τόσο καλό και θα δίνει ο κόσμος άνετα το 800αρι?

Ή ότι η massimo θα κλειδωσει καλυτερα το Audyssey - γιατί για πολλους χρήστες η υπαρξη λυσεων σαν το Α1 ειναι λογως αγορας D&M.

Εγώ για το Dirac έγραψα και το μελλοντικό business model της Dirac. Ένα μοντέλο που για να το ακολουθήσεις θα πρέπει να είσαι μέσα σε δίκτυο πωλήσεων. Αυτά οι ανεξάρτητοι ερασιτέχνες δεν μπορούν να τα κάνουν. Μπορούν να τα κάνουν εταιρίες software που είναι μέσα στο δίκτυο πωλήσεων.

Απ' όσο ξέρω το REW δεν πάει πάνω από 8 κανάλια, εκτός αν για να πάρεις μέτρηση αρχίζεις να βγάζεις βύσματα και να τα τοποθετείς σε άλλα κανάλια για να μετρήσεις τα επιπλέον κανάλια. Γι' αυτό και θέλει άπειρη ώρα (μεταξύ άλλων). Τώρα το Audyssey one έγραψες ότι βασίζεται στο REW, προφανώς το app πάει μέχρι όσα κανάλια υποστηρίζουν οι ενισχυτές της massimo και στηρίζεται στο REW για να τα κάνει όλα αυτά.
 

simplektis

Senior Member
30 September 2012
567
Εγώ για το Dirac έγραψα και το μελλοντικό business model της Dirac. Ένα μοντέλο που για να το ακολουθήσεις θα πρέπει να είσαι μέσα σε δίκτυο πωλήσεων. Αυτά οι ανεξάρτητοι ερασιτέχνες δεν μπορούν να τα κάνουν. Μπορούν να τα κάνουν εταιρίες software που είναι μέσα στο δίκτυο πωλήσεων.

Απ' όσο ξέρω το REW δεν πάει πάνω από 8 κανάλια, εκτός αν για να πάρεις μέτρηση αρχίζεις να βγάζεις βύσματα και να τα τοποθετείς σε άλλα κανάλια για να μετρήσεις τα επιπλέον κανάλια. Γι' αυτό και θέλει άπειρη ώρα (μεταξύ άλλων). Τώρα το Audyssey one έγραψες ότι βασίζεται στο REW, προφανώς το app πάει μέχρι όσα κανάλια υποστηρίζουν οι ενισχυτές της massimo και στηρίζεται στο REW για να τα κάνει όλα αυτά.

Αυτό με το Dirac που λες δεν το καταλαβαίνω - μιλάς με γρίφους

Για το REW σε αυτή την υλοποίηση, το REW δεν βλέπει κανάλια αλλά μετρήσεις (διαβάζει το .ady file του Audyssey MultiEQ mobile App). Και νομίζω οι χρήστες το έφτασαν μέχρι διαχείρηση 100+ μετρήσεων. Όλα αυτοματοποιημένα σε 1 click solution.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
21,189
Αθήνα
Αυτό με το Dirac που λες δεν το καταλαβαίνω - μιλάς με γρίφους

Για το REW σε αυτή την υλοποίηση, το REW δεν βλέπει κανάλια αλλά μετρήσεις (διαβάζει το .ady file του Audyssey MultiEQ mobile App). Και νομίζω οι χρήστες το έφτασαν μέχρι διαχείρηση 100+ μετρήσεων. Όλα αυτοματοποιημένα σε 1 click solution.

Επομένως δεν κάνει μετρήσεις το REW αλλά βασίζεται στις μετρήσεις του Audyssey από το app (γιατί άμα ο άλλος έχει το MultEQ-X σιγά μην ασχοληθεί με το one) και απλώς το Rew εφαρμόζει φίλτρα με αυτοματοποιημένο τρόπο (όχι και πολύ γρήγορο και πάλι).

Ε, όλα αυτά μπορείς να τα κάνεις και χωρίς το one βασικά.

Σε ό,τι αφορά το business model το μελλοντικό.... σιγά τον γρίφο... .