canon eos 500d - ΦΑΚΟΣ ZOOM + αλλα

Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS
Tamron AF 18-270mm F/3.5-6.3 Di II VC LD
Sigma 18-200/3.5-6.3 DC OS Canon

Sigma 18-250mm F3.5-6.3 DC OS HSM Canon


βρηκα αυτους τους 4
φυσικα μην αναφερω οτι τον μαμα φακο τον βρηκα στον "κατι άλλο" 771

μπορειτε σας παρακαλω να μου πειτε ποιον να προτιμησω δεδομενου οτι οταν πηρα την μηχανη δεν σκεφτηκα να την βρω με τον 18-200 και τωρα τραβαω τα μαλλια μου...

δεδομενου οτι θελω να κανω μια αγορα κατα τα χριστουγεννα και ισως καποιες μερες μετα .. επιπλεον οι φακοι μας δεν κοστιζουν στραγαλια θα πρεπει να ξεκινησω απο τα γενεθλια μου (28/9 ελπιζοντας σε καμμια θεια.:smash::smash::smash::smash::smash::smash:)
καθε βοηθεια δεχτη γιατι εχω χασει τα αυγα και τα καλαθια .. και φυσικα μην με ρωτησετε για οξυτητα η για το οτι ειναι σκοτεινος ο φακος γιατι δεν την εχω την τεχνη ακομα..


επισης ενα αλλο ερωτημα που μου εχει δημιουργηθει ειναι αν τελικα εκανα καλα που πηρα την 500d ???
δυο ειναι οι λογοι που το λεω αυτο..
ο 1ος ειναι οτι χωρις να εχω δει οτι βγαινει 550 πηγα και την πηρα..
κ ο 2ος ειναι οτι εχω δει σε διαφορες ερωτησεις παιδιων για την 500 οτι τους αντιπροτεινουν την 450d..
μηπως τελικα η 500d δεν ηταν η καλυτερη αγορα που μπορουσα να κανω???

κ κατι ακομα.. διαβασα για την photokina ... εχουμε κανα νεοτερο σχετικα?
 

drek

Senior Member
7 March 2010
489
Εγώ ψηφίζω τον tamron :)
Η 500d είναι μια χαρα. Και η 450 μια χαρα είναι αλλά αν με έβαζες να διαλέξω μεταξύ τους πάλι την 500 θα έπαιρνα.
 
Απάντηση: Re: canon eos 500d - ΦΑΚΟΣ ZOOM + αλλα

Εγώ ψηφίζω τον tamron :)
Η 500d είναι μια χαρα. Και η 450 μια χαρα είναι αλλά αν με έβαζες να διαλέξω μεταξύ τους πάλι την 500 θα έπαιρνα.

καταρχην ευχαριστω που απαντας..
δευτερον θα σου ηταν ευκολο να αιτιολογισεις την προτιμηση σου στον tamron?

καπου πρεπει να ειχε παρει το αυτι μου οτι τα μισα μοντελα (350,450,550) εχουν τυχει καλυτερης φροντιδας απο την μαμα..
ισχυει κατι τετοιο?
 

ilias

Supreme Member
18 June 2006
8,890
Bratislava
Τωρα που την πηρες τη μηχανη...καλοριζικη...!!! Μια χαρα ειναι και παντα θα υπαρχει το καλυτερο και το χειροτερο σε οτι κι αν αγοραζουμε...

Απο τους φακους που αναφερεις - και μια και δεν το κατεχεις ακομη το αθλημα οπως λες - θα επαιρνα τον φτηνοτερο...

...αν μιλαμε για διαφορες εως 50Ε, τοτε θα επαιρνα το νεοτερο μοντελο.

Αν μαθεις πεντε πραματα, και αρχισεις να ζητας ποιοτητα ή εξειδικευμενες χρησεις, τοτε κανεις απο τους παραπανω δε θα σε ικανοποιει, οποτε μη ξοδευεσαι αδικα απο τωρα.

Οι φακοι αυτοι, ειναι απαραιτητοι για ταξιδιωτικη φωτογραφια, δηλαδη ενα φακο να τα κανει ολα... σε αυτο ειναι αναντικαταστατοι και η ποιοτικη διαφορα τους δεν ειναι τοσο μεγαλη οσο η τιμη τους...
 
22 June 2006
32,117
NEO HRAKLEIO
Και οι 3 φακοι ειναι πολυ καλοι.
Αναλογα ομως και τι ζητας... αν πχ σ ενδιαφερει να εχεις μεγαλο ζοομ ο Tamron ειναι 270mm ara προτιμοτερος.
Ο sigma βγαινει και σε 250mm και ειναι προτιμοτερος, γιατι ειναι πιο καινουργιος και λιγο πιο γρηγορος στην εστιαση.
Ο canon εχει το λιγοτερο ζοομ, αλλα ειναι ταχυτερος στην εστιαση ...
 
Απάντηση: Re: canon eos 500d - ΦΑΚΟΣ ZOOM + αλλα

Τωρα που την πηρες τη μηχανη...καλοριζικη...!!! Μια χαρα ειναι και παντα θα υπαρχει το καλυτερο και το χειροτερο σε οτι κι αν αγοραζουμε...

Απο τους φακους που αναφερεις - και μια και δεν το κατεχεις ακομη το αθλημα οπως λες - θα επαιρνα τον φτηνοτερο...

...αν μιλαμε για διαφορες εως 50Ε, τοτε θα επαιρνα το νεοτερο μοντελο.

Αν μαθεις πεντε πραματα, και αρχισεις να ζητας ποιοτητα ή εξειδικευμενες χρησεις, τοτε κανεις απο τους παραπανω δε θα σε ικανοποιει, οποτε μη ξοδευεσαι αδικα απο τωρα.

Οι φακοι αυτοι, ειναι απαραιτητοι για ταξιδιωτικη φωτογραφια, δηλαδη ενα φακο να τα κανει ολα... σε αυτο ειναι αναντικαταστατοι και η ποιοτικη διαφορα τους δεν ειναι τοσο μεγαλη οσο η τιμη τους...


εναν φακο ζουμ ειναι η αληθεια οτι θελω να τον εχω συνεχεια γιαυτο και θελω να παρω εναν που θα μου κρατησει.... κατι ακομα.. που αφορα τους φακους ζουμ.. υπαρχει πιθανοτητα στο μελλον να βγουν φακοι με ποιο μεγαλο ζουμ? εννοω οτι ο 18-270 σου δινει ενα 15 χ υπαρχει πιθανοτητα για πιο πολυ?


γιαννη για τον tamron με το sigma μιλαμε για 20mm διαφορα δεν ειναι πολυ οποτε λες να παω στον αλλο με την πιο γρηγορη εστιαση τον sigma και ας χανω 20mm?
 

drek

Senior Member
7 March 2010
489
Καταρχήν τι εννοείς μεγαλύτερο zoom?
Το marketing πουλάει το zoom σαν το κλάσμα μέγιστου εστιακού μήκους του φακού προς το ελάχιστον εστιακό δηλαδή 270/18 στον tamron.
Αν αυτό που σε ενδιαφέρει είναι η μέγιστη μεγέθυνση που μπορεί να σου δώσει η φακός, αυτό είναι το μέγιστο εστιακό του φακού.

Δηλαδή ο 100-400 της Canon είναι 4x (400/100) αλλά τα 400mm φέρνουν πιο κοντά το θέμα σου από τα 270mm του Tamron.. κατά συνέπεια η ερώτησή σου αφορά στο πόσο εύρος έχει ο φακός ή στο πόσο κοντά μπορεί να φέρει το θέμα σου?

Επίσης τα 20mm σε αυτό το εστιακό (250-270) είναι αμελητέα, η ταχύτητα στην εστίαση δεν είναι :)
 
θα σου πω αμεσως.. θελω εναν φακο στον οποιο θα μπορεσω να εχω το θεμα που με ενδιαφερει οσο πιο κοντα και βεβαια οσο το δυνατον πιο καθαρο γινεται...
γιαυτο και ψαχνω ενα μεγαλο ζουμ...
δεν ξερω αν τα λεω σωστα η αν τα μπερδευω αλλα θελω να βγαζω κατι απο μακρια -> σχεδον μπροστα μου....
 

drek

Senior Member
7 March 2010
489
Ok, η απάντηση είναι ότι υπάρχουν φακοί οι οποίοι φέρνουν πιο κοντά το θέμα σου από ότι στο φέρνει ένας 270mm ( 432mm στην ουσία λόγω 1.6 crop factor που έχει η κάμερα) αλλά ξεφεύγουν οικονομικά... μέχρι τα 300mm στο φακό είναι σε λογικά πλαίσια...
 
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
Αν θέλεις δώσε ένα παράδειγμα Θέματος για να καταλάβουμε πόσο εστιακό μήκος χρειάζεσε αλλά και τί ταχύτητες, βάθος πεδίου, klp.
Φωτο παπαράτσι ??, πουλιών ?? αθλητική .... κάτι άλλο ??.
Σε τι φωτισμό ... λιακάδα ?, σκιά (δάσος) ?, εσωτερικός χώρος ...

Ενδεικτικά το 270mm (Χ1,6 = 436mm) θα σου δώσει στα 20m κάδρο που καλύπτει 1,60m X 1.10m. ενώ το 200mm 2.20m X 1.50m.

Για να κάνεις τις δικές σου δοκιμές κατέβασε το

http://www.stegmann.dk/mikkel/barnack/

H αυτόματη εστίαση γενικά πάσχει στα μεγάλα εστιακά μήκη με μικρό διάφραγμα (f/5,6, f/6.3) που έχουν οι φακοί που συζητάς.

Kαι οι απαιτούμενες ταχύτητες για να αποφύγεις το κούνημα είναι μεγάλες. Ισως δηλ. χρειάζεσαι καποιον πιό φωτεινό φακό.
 
φιλε ηλια δυστηχως ακομα δεν μπορω να ξεκαθαρισω τι θελω να τραβαω....
βασικα την θελω και για την εκδρομη μου.. κι για γαμοβαφτισια και σε εσωτερικους χωρους και γενικα θελω να χρησιμοποιω και να τραβαω οσο μπορω..
ακομα και κοσμο μαρεσει να φωτο γραφιζω....
η διαφορες σκηνες στον δρομο....
σε βοηθησα η σε μπερδεψα??
 
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
Μάλλον με μπέρδεψες.

Αυτά που γράφεις δεν απαιτούν τρελλά εστιακά μήκη.

Επιπλέον με 15Mpixel που έχεις μπορείς να κάνεις γεναίο κροπ. Είναι ένα υποκατάστατο του εστιακού μήκους. Σε ακούνητες και σωστά εστιασμένες φωτο δινει καλό αποτέλεσμα.

Αλλά εορτες και τελετές σε εσωτερικούς χώρους θέλουν ταχύτητα .... κλαινε για φωτεινό φακό. Και καλή σταθεροποίηση. Και γρήγορη και αποτελεσματική εστίαση.
 
Απάντηση: Re: canon eos 500d - ΦΑΚΟΣ ZOOM + αλλα

Μάλλον με μπέρδεψες.

Αυτά που γράφεις δεν απαιτούν τρελλά εστιακά μήκη.

Επιπλέον με 15Mpixel που έχεις μπορείς να κάνεις γεναίο κροπ. Είναι ένα υποκατάστατο του εστιακού μήκους. Σε ακούνητες και σωστά εστιασμένες φωτο δινει καλό αποτέλεσμα.

Αλλά εορτες και τελετές σε εσωτερικούς χώρους θέλουν ταχύτητα .... κλαινε για φωτεινό φακό. Και καλή σταθεροποίηση. Και γρήγορη και αποτελεσματική εστίαση.

σε παρακαλω μην γελασεις αλλα αν θελεις πες μου πρωτα τι ειναι το κροπ....
2ον οταν λες φωτεινο φακο τι εννοεις?
δωσε μου ενα παραδειγμα σε παρακαλω
 

drek

Senior Member
7 March 2010
489
Crop είναι όταν κόβεις περιμετρικά μια φώτο, κρατώντας μόνο το σημείο που σε ενδιαφέρει. Συνήθως χρησιμοποιείται για να διορθώσει κάποιος το κάδρο μιας φωτογραφίας.

Πιο φωτεινό φακό εννοεί φακό ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μεγαλύτερο διάφραγμα.. Αν έχεις παρατηρήσει οι φακοί έχουν έναν (ή δυο) αριθμό f, φωτεινοί θεωρούνται αυτοί που έχουν f μικρότερο από 2.8 (οι ζοομ φτάνουν μέχρι 2.8, οι σταθεροί πολύ πιο κάτω).

(Βασικά θα πρέπει να διαβάσεις λίγο τα θεωρητικά...)

Όσο πιο μικρό f τόσο περισσότερο φως περνάει από το διάφραγμα σε δεδομένο χρόνο, τόσο πιο εύκολο να βγάλεις μη κουνημένες φωτογραφίες σε εσωτερικό χώρο, χωρίς flash.. επίσης οι φωτεινοί φακοί εστιάζουν πιο εύκολα με χαμηλό φωτισμό..

..και φυσικά είναι πιο ακριβοί από τους μη φωτεινούς στα αντίστοιχα εστιακά μήκη :) (συνήθως)
 

drek

Senior Member
7 March 2010
489
double post, ας το κάνει κάποιος delete :)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
Last edited:
Απάντηση: Re: canon eos 500d - ΦΑΚΟΣ ZOOM + αλλα

Crop είναι όταν κόβεις περιμετρικά μια φώτο, κρατώντας μόνο το σημείο που σε ενδιαφέρει. Συνήθως χρησιμοποιείται για να διορθώσει κάποιος το κάδρο μιας φωτογραφίας.

Πιο φωτεινό φακό εννοεί φακό ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μεγαλύτερο διάφραγμα.. Αν έχεις παρατηρήσει οι φακοί έχουν έναν (ή δυο) αριθμό f, φωτεινοί θεωρούνται αυτοί που έχουν f μικρότερο από 2.8 (οι ζοομ φτάνουν μέχρι 2.8, οι σταθεροί πολύ πιο κάτω).

(Βασικά θα πρέπει να διαβάσεις λίγο τα θεωρητικά...)

Όσο πιο μικρό f τόσο περισσότερο φως περνάει από το διάφραγμα σε δεδομένο χρόνο, τόσο πιο εύκολο να βγάλεις μη κουνημένες φωτογραφίες σε εσωτερικό χώρο, χωρίς flash.. επίσης οι φωτεινοί φακοί εστιάζουν πιο εύκολα με χαμηλό φωτισμό..

..και φυσικά είναι πιο ακριβοί από τους μη φωτεινούς στα αντίστοιχα εστιακά μήκη :) (συνήθως)

αυτο για τα θεωρητικα συμφωνω αλλα αν θελετε πεσ τε μου που να ψαξω και τι να παρω ωστε να με βαλει στα εισαγωγικα τησ φωτογραφιας..

και κατι αλλο δλδ μιλαμε στον να παρω ενα φακο εσωτερικο που θα ειναι και γρηγορος και εναν φακο για εξω
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,343
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Re: canon eos 500d - ΦΑΚΟΣ ZOOM + αλλα

αυτο για τα θεωρητικα συμφωνω αλλα αν θελετε πεσ τε μου που να ψαξω και τι να παρω ωστε να με βαλει στα εισαγωγικα τησ φωτογραφιας..

και κατι αλλο δλδ μιλαμε στον να παρω ενα φακο εσωτερικο που θα ειναι και γρηγορος και εναν φακο για εξω

Θα σου πρότεινα πρώτα από όλα να ηρεμήσεις. Η φωτογραφική περιπέτεια είναι μια μακροχρόνια διαδικασία με πολλά πολλά επίπεδα που οι περισσότεροι δεν τα φτάνουν. Είναι παρόμοια με εκείνη της ανακάλυψης του Hiend στον ήχο.

Η απάντηση ότι δεν ξέρω τί θα τραβώ και επομένως μάλλον θα τα τραβώ όλα, είναι σα να λές ότι θέλω να πάρω ένα στερεοφωνικό όσο το δυνατόν καλύτερο. Τί μουσική θα ακούς για να σου προτείνουμε;;; Δεν έχω αρχίσει ακόμα τη διαδικασία επιλογής μουσικής, μου αρέσουν όλα τα είδη.

Τα παραπάνω δεν σου τα λέω για κανένα άλλο λόγο παρά μόνο για να δείξω το είδος της ερώτησης που απευθύνεις.

Τώρα, το βλέπω κάτι μακριά και θέλω να το φέρνω κοντά στα μάτια μου. Μέχρι στιγμής έχουμε μόνο ένα άτομο στο φόρουμ που έχει αυτή την οπτική άποψη, τον leonkoum (Θεσσαλονικιό) και τον οποίο μπορείς να ρωτήσεις. Είχαμε και τον pixelfun αλλά ήταν προβληματική προσωπικότητα και διαγράφηκε από το φόρουμ δια παντός (και από πολλά ακόμη φόρα στην Ελλάδα και αλλού). Πρόσεξε όμως ότι το σπορ που θέλεις (τα μακρινά κοντά) είναι πολύ ακριβό (για καλούς φακούς θα υπολογίζεις από 1500 ευρώ με οροφή τον ουρανό και είναι επίσης ιδιαίτερα απαιτητικό από τον φωτογράφο. Χρειάζεσαι πολύ καλή αντοχή και καλή καλή γυμναστική.

Για να βγάλεις ένα αγώνα ποδοσφαίρου ερασιτεχνικής κατηγορίας και να μη χάσεις απλά τις φάσεις, δεν θα δεις τον αγώνα καθώς θα αγωνίζεσαι να τραβήξεις όλες τις λήψεις, θα γίνεις μούσκεμα στον ιδρώτα, το 70% των λήψεων θα είναι θολές, κλπ. και μάλλον οι φίλοι σου θα σε ξεχέσουν κανονικά γιατί τράβηξες αυτόν κι όχι τον άλλο, και πώς τον έβγαλες αυτόν....

Αν πάς για πουλιά good luck. Με τον κορυφαίο εξοπλισμό που θα πάρεις (2500+ ) το πακέτο, θα πρέπεις να στηθείς σε συγκεκριμένα μέρη, εκεί που περνούν τα πουλιά, πριν το ξημέρωμα και να μείνεις ώρες .... πολλές ώρες. Από τις 1000 λήψεις που θα τραβήξεις, οι 10 θα είναι καλές κι αυτές θα είναι η ανταμοιβή σου. Είναι και ψιλοεπικίνδυνο το άθλημα πάντως, ειδικά στις λίμνες της βόρειας Ελλάδας, στα μέρη των λαθροκυνηγών.

Αν πας για παπαρατσικά θέματα (στάρλετς κλπ. στις παραλίες ή διάσημοι ξένοι), τότε επίσης good luck. Η πληροφόρηση και η τύχη είναι αυτό που χρειάζεσαι και μετά ο εξοπλισμός. Στη συνέχεια θα πρέπει να μάθεις την τέχνη της απόκρυψης και της εξαφάνισης, διότι αν σε πάρουν χαμπάρι, τότε πολύ κακό για σένα και τον εξοπλισμό σου. Το 2007 είχα την ευκαιρία (στην Τουρκία) να βγάλω ένα ξένο επιχειρηματία με μια σταρ της βρετανικής τηλεόρασης (παράνομο ζευγάρι) και μάλιστα από κοντινή απόσταση και χωρίς να γίνω αντιληπτός από αυτούς. Μισοκρυμμένος όπως ήμουν και σηκώνοντας το φακό νιώθω ότι κάποιος μου παίζει ένα καθρεφτάκι. Κατεβάζω τον φακό και βλέπω σε ικανή απόσταση από το ζευγάρι κάτι σαν σωματοφύλακα, ο οποίος αμίλητος μου έδειχνε ένα πιστόλι. Φυσικά έφυγα χωρίς να ανοίξω συζήτηση.

Για όλα τα άλλα θέματα, μάλλον δεν σου χρειάζεται ένας φακός με τόσο μεγάλη προσέγγιση. Το καλύτερο θα ήταν να πάρεις μια δανεική μηχανή, να δεις στην πράξη τί θέλεις να τραβάς και μετά τα ξαναλέμε.

Αλλά να έχεις υπόψη σου κάτι. Το λάθος φυγείν αδύνατον. Λάθη θα κάνεις στην επιλογή εξοπλισμού και θα πληρώσεις για τις αναβαθμίσεις. Έτσι συνέβη με όλους μας.... Λάθη δεν κάνουν μόνο αυτοί που αγοράζουν μια μηχανή για να κουτσοτραβούν τις οικογενειακές κλπ. στιγμές.
 
Θα σου πρότεινα πρώτα από όλα να ηρεμήσεις. Η φωτογραφική περιπέτεια είναι μια μακροχρόνια διαδικασία με πολλά πολλά επίπεδα που οι περισσότεροι δεν τα φτάνουν. Είναι παρόμοια με εκείνη της ανακάλυψης του Hiend στον ήχο.

Η απάντηση ότι δεν ξέρω τί θα τραβώ και επομένως μάλλον θα τα τραβώ όλα, είναι σα να λές ότι θέλω να πάρω ένα στερεοφωνικό όσο το δυνατόν καλύτερο. Τί μουσική θα ακούς για να σου προτείνουμε;;; Δεν έχω αρχίσει ακόμα τη διαδικασία επιλογής μουσικής, μου αρέσουν όλα τα είδη.

Τα παραπάνω δεν σου τα λέω για κανένα άλλο λόγο παρά μόνο για να δείξω το είδος της ερώτησης που απευθύνεις.

Τώρα, το βλέπω κάτι μακριά και θέλω να το φέρνω κοντά στα μάτια μου. Μέχρι στιγμής έχουμε μόνο ένα άτομο στο φόρουμ που έχει αυτή την οπτική άποψη, τον leonkoum (Θεσσαλονικιό) και τον οποίο μπορείς να ρωτήσεις. Είχαμε και τον pixelfun αλλά ήταν προβληματική προσωπικότητα και διαγράφηκε από το φόρουμ δια παντός (και από πολλά ακόμη φόρα στην Ελλάδα και αλλού). Πρόσεξε όμως ότι το σπορ που θέλεις (τα μακρινά κοντά) είναι πολύ ακριβό (για καλούς φακούς θα υπολογίζεις από 1500 ευρώ με οροφή τον ουρανό και είναι επίσης ιδιαίτερα απαιτητικό από τον φωτογράφο. Χρειάζεσαι πολύ καλή αντοχή και καλή καλή γυμναστική.

Για να βγάλεις ένα αγώνα ποδοσφαίρου ερασιτεχνικής κατηγορίας και να μη χάσεις απλά τις φάσεις, δεν θα δεις τον αγώνα καθώς θα αγωνίζεσαι να τραβήξεις όλες τις λήψεις, θα γίνεις μούσκεμα στον ιδρώτα, το 70% των λήψεων θα είναι θολές, κλπ. και μάλλον οι φίλοι σου θα σε ξεχέσουν κανονικά γιατί τράβηξες αυτόν κι όχι τον άλλο, και πώς τον έβγαλες αυτόν....

Αν πάς για πουλιά good luck. Με τον κορυφαίο εξοπλισμό που θα πάρεις (2500+ ) το πακέτο, θα πρέπεις να στηθείς σε συγκεκριμένα μέρη, εκεί που περνούν τα πουλιά, πριν το ξημέρωμα και να μείνεις ώρες .... πολλές ώρες. Από τις 1000 λήψεις που θα τραβήξεις, οι 10 θα είναι καλές κι αυτές θα είναι η ανταμοιβή σου. Είναι και ψιλοεπικίνδυνο το άθλημα πάντως, ειδικά στις λίμνες της βόρειας Ελλάδας, στα μέρη των λαθροκυνηγών.

Αν πας για παπαρατσικά θέματα (στάρλετς κλπ. στις παραλίες ή διάσημοι ξένοι), τότε επίσης good luck. Η πληροφόρηση και η τύχη είναι αυτό που χρειάζεσαι και μετά ο εξοπλισμός. Στη συνέχεια θα πρέπει να μάθεις την τέχνη της απόκρυψης και της εξαφάνισης, διότι αν σε πάρουν χαμπάρι, τότε πολύ κακό για σένα και τον εξοπλισμό σου. Το 2007 είχα την ευκαιρία (στην Τουρκία) να βγάλω ένα ξένο επιχειρηματία με μια σταρ της βρετανικής τηλεόρασης (παράνομο ζευγάρι) και μάλιστα από κοντινή απόσταση και χωρίς να γίνω αντιληπτός από αυτούς. Μισοκρυμμένος όπως ήμουν και σηκώνοντας το φακό νιώθω ότι κάποιος μου παίζει ένα καθρεφτάκι. Κατεβάζω τον φακό και βλέπω σε ικανή απόσταση από το ζευγάρι κάτι σαν σωματοφύλακα, ο οποίος αμίλητος μου έδειχνε ένα πιστόλι. Φυσικά έφυγα χωρίς να ανοίξω συζήτηση.

Για όλα τα άλλα θέματα, μάλλον δεν σου χρειάζεται ένας φακός με τόσο μεγάλη προσέγγιση. Το καλύτερο θα ήταν να πάρεις μια δανεική μηχανή, να δεις στην πράξη τί θέλεις να τραβάς και μετά τα ξαναλέμε.

Αλλά να έχεις υπόψη σου κάτι. Το λάθος φυγείν αδύνατον. Λάθη θα κάνεις στην επιλογή εξοπλισμού και θα πληρώσεις για τις αναβαθμίσεις. Έτσι συνέβη με όλους μας.... Λάθη δεν κάνουν μόνο αυτοί που αγοράζουν μια μηχανή για να κουτσοτραβούν τις οικογενειακές κλπ. στιγμές.


Κύριε Βλασίδη έχετε απολύτο δίκιο σε όλα αύτα που λέτε...
σίγουρα όλοι θα κάνουμε λάθη ...
και σίγουρα κάποιοι θα τα πληρώσουν πιο ακριβά από τους άλλους...

ο περισσότερος κόσμος παίρνει μια μηχανή για να τραβαει τις απαραίτητες φώτο με την οικογένεια του

εγω εκτος απο αυτο το θεμα θελω να είμαι σε θέση να φωτογραφίζω και κάτι το οποίο δεν ειναι κοντά μου και μαλιστα στελνω τωρα πμ στον leonkoum ώστε αν εχει την καλοσύνη να μου δώσει τα φώτα του..

τωρα οσο αφορα την φυση, καποιον αγώνα και καποια θέματα που θέλουν ταχύτητα εννοείται οτι θέλεις καλο φακό...και γρηγορο..
οχι παπαράτσι δεν θέλω να γινω... το μόνο σίγουρο.
το ξέρω ότι είναι μεγάλο μπέρδεμα η επιλογή φακού ...
αν θέλεις σε παρακαλώ πες μου ένα βιβλίο τουλάχιστον από το οποίο θα μπορέσω να κατανοήσω κάποια πράγματα για την φωτογραφία( σε αυτό αναφερόμουν οταν ειπα στο τι να πάρω και που να ψάξω... σε βιβλίο οχι σε φακό):slapface:

το ξέρω οτι είναι δύσκολο να εμφανίζεται κάθε 3 κ λίγο κάποιος και να λέει τα ιδια πράγματα με τον προηγούμενο...καταλαβαίνω επίσης ότι θέλετε όσοι ειστε γνώστες να βοηθήσετε τον κάθε άνθρωπο

τώρα όσον αφορα εμένα ....
είμαι από άλλη πάστα το μόνο σίγουρο είναι οτι δεν φέρνω προβλήματα...τουλάχιστον αυτό έχω καταλάβει..
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,343
Θεσσαλονίκη
Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις από εδώ, έχει αρκετή ύλη.

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=56579

για μερικά ειδικότερα τεχνικά θέματα θα πρότεινα τη σειρά understanding του Michael Reichmann στο luminous-landscape.com Μερικά άρθρα είναι παλιά κι έχουν ξεπεραστεί, αλλά η γραφή μου είναι πολύ καλή.

για θεματική φωτογραφία και το πώς θα την πετύχεις πολύ καλό είναι το http://photo.net/learn/

Σίγουρα μετά από αυτά θα είσαι έτοιμος να δώσεις πανελλήνιες εξετάσεις για τη φωτογραφία....

ΥΣΤ. Αν δεις τον leonkoum μην του πεις να σου δείξει τον 300άρη φακό του, διότι η σύγκριση με οποιονδήποτε 18-200 ή 18-250 είναι πικρή, πολύ πικρή. Πού να δείς τη διαφορά στη λήψη της φωτογραφίας....