Canon Eos R1

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,866
Εκεί ψηλά.....
eos-r1-da_hero_95b85f2671984a8581e61a7805c9abe2






 

gpapjohn

AVClub Enthusiast
27 May 2022
790
Ιωάννινα
Δεν θέλω να είμαι μίζερος αλλά αυτές οι ανακοινώσεις ανάπτυξης γίνονται περισσότερο γιατί το καράβι έχει αρχίσει και μπάζει νερά... Λέγε με Sony

βέβαια Η εταιρεία έχει μεγάλη ανάγκη από μεγάλα σώματα τύπου EOS-1x για να δούμε.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,866
Εκεί ψηλά.....
Ετσι λέγαμε και για την Nikon και εβγαλε ενα σωρο θαυμασια σωματα και μετα αγορασε και την RED παρακαλω .

Δεν νομιζω οτι ξερουμε γιατι το κανουν αυτο ισως να καθυστερησει λιγο και να μην ειναι ετοιμη για τους Ολυμπιακους αγωνες ?

Παντως η R3 μια χαρα καμερα ειναι για επαγγελματιες .
 

gpapjohn

AVClub Enthusiast
27 May 2022
790
Ιωάννινα
Εννοείται και η R5 Και η R3 Είναι more then enough Αλλά εδώ λέμε ότι καθυστερείς να βγάλεις κάτι καινούργιο μία πραγματικά καινούργια μηχανή

αυτό κάτι σημαίνει δεν μπορεί να μη σημαίνει τίποτα

Υπάρχει τεράστια βάση πελατών η οποία όμως είναι legacy Στους καινούργιους πελάτες εκεί για μένα η canon Έχει χάσει το πάνω χέρι

Όπως έγραψα χρειάζεται ακόμα ένα μεγάλο σώμα το οποίο θα διαφοροποιείται αρκετά από την R3
 

chrisssb

Μέλος Σωματείου
26 August 2008
29,794
Kingdom of Rain
Όλα καλά και ωραία δεν λέω, αλλά για αυτούς τους φακούς (βλέπε RF) πως δικαιολογούν την μεγάλη αύξηση στις τιμές?

Ίσως να μην θέλουν πια χομπίστες.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,866
Εκεί ψηλά.....
Χρηστο ολες οι εταιρειες τετοια τιμολογιακη πολιτικη εχουν στους premium φακους τους

Συγκρινε τον αμεσο ανταγωνισμο των Nikon, Sony και θα δεις οτι εκει ειναι ολοι.

Η διαφορα ειναι οτι η Canon ακομα δεν επιτρεπει σε third parties να φτιαξουν FF AF φακους.

Αν εισαι χομπιστας μεχρι να ανοιξει αυτο βολευεσαι και με EF φακους που τους βρισκεις παμφθηνα (για κορυφαια κομματια μιλαμε και με καλυτερη αισθηση χειροκινητου μιας και δεν ειναι focus by wire)
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,866
Εκεί ψηλά.....
Υπάρχει τεράστια βάση πελατών η οποία όμως είναι legacy Στους καινούργιους πελάτες εκεί για μένα η canon Έχει χάσει το πάνω χέρι

Όπως έγραψα χρειάζεται ακόμα ένα μεγάλο σώμα το οποίο θα διαφοροποιείται αρκετά από την R3


Mε τι χαρακτηριστικα ?

Η R5 & R5II δεν αρκουν ?

Τι εχει παραπανω ο ανταγωνισμος ? (που κανεις δεν εχει παρομοια σωματα στην γκαμα του αλλα λεμε τωρα)
 

Gzisis69

Established Member
18 April 2016
162
Χρηστο ολες οι εταιρειες τετοια τιμολογιακη πολιτικη εχουν στους premium φακους τους

Συγκρινε τον αμεσο ανταγωνισμο των Nikon, Sony και θα δεις οτι εκει ειναι ολοι.

Η διαφορα ειναι οτι η Canon ακομα δεν επιτρεπει σε third parties να φτιαξουν FF AF φακους.

Αν εισαι χομπιστας μεχρι να ανοιξει αυτο βολευεσαι και με EF φακους που τους βρισκεις παμφθηνα (για κορυφαια κομματια μιλαμε και με καλυτερη αισθηση χειροκινητου μιας και δεν ειναι focus by wire)
Εχει δικιο οτι οι τιμες ειναι πολυ ακριβες. Υπαρχουν οι παλιοτεροι φακοι αλλα ειναι μεγαλοι και υστερουν σε σχεση με τους νεους. Αν καποιος θελει να μεινει με ΕF φακους μπορει να μεινει και σε dslr και να κανει την δουλεια του. Σαφως και οι εταιριες πρεπει καπως να ζησουν αλλα ετσι οπως ειναι τα πραγματα πια ενα συστημα μιας μηχανης λιγο πανω απο αρχικη κατηγορια που να εχει δηλαδη καλο σκοπευτρο καλη εστιαση και καλο αισθητηρα και 2 φακοι ενας ζουμ και ενας πραιμ παει το πακετο πανω απο 3000, στην Ελλαδα με βασικο μισθο περιπου 5 φορες κατω. Για επαγγελματιες μια χαρα ηταν παντα οι τιμες απο την στιγμη που αποτελουν επενδυση. Ουτε θα ειχα ποτε την απαιτηση ο φακος μου σαν ερασιτεχνης να ειναι φτιαγμενος οπως του επαγγελματια, θα ηθελα ομως μικρους αδιαβροχους πραιμ φακους και δεν τους βλεπω να ερχονται.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,866
Εκεί ψηλά.....
Υπαρχουν οι παλιοτεροι φακοι αλλα ειναι μεγαλοι και υστερουν σε σχεση με τους νεους. Αν καποιος θελει να μεινει με ΕF φακους μπορει να μεινει και σε dslr και να κανει την δουλεια του.


Δεν ειναι ετσι. Η μεταβαση σε νεωτερης γενιας σωμα ειναι τρομακτικη για τους χρηστες dslr σε πολλα επιπεδα.

Ποιοτητα εικονας (δεν θα αλλαζες την εποχη του φιλμ σε καλυτερο στοκ αν μπορουσες? )
Μηχανισμοι διευκολυνσης χρηστη (AF, Ibis, ταχυτητα επεξεργασιας εικονων)

Σαφως και οι εταιριες πρεπει καπως να ζησουν αλλα ετσι οπως ειναι τα πραγματα πια ενα συστημα μιας μηχανης λιγο πανω απο αρχικη κατηγορια που να εχει δηλαδη καλο σκοπευτρο καλη εστιαση και καλο αισθητηρα και 2 φακοι ενας ζουμ και ενας πραιμ παει το πακετο πανω απο 3000, στην Ελλαδα με βασικο μισθο περιπου 5 φορες κατω.


Συγνωμη αλλα κατι δεν θυμαστε καλα .

Για μια καμερα canon 5dii εγω θυμαμαι να πληρωνω απο το 2008 2μιση χιλιαρικα και οποιοςδηποτε φακος ζουμ σειρας L εφτανε ανετα το 1μιση χιλιαρικο.

Μην συγκρινετε τις τιμες των premium σωματων με εκεινες των mid range.


θα ηθελα ομως μικρους αδιαβροχους πραιμ φακους και δεν τους βλεπω να ερχονται.

Για ποια καμερα μιλαμε οτι θαθελες τετοια χρηση ?
 

Gzisis69

Established Member
18 April 2016
162
Η τεχνολογια σαφως προχωραει αλλα προσωπικα δεν θα μπορουσα να διακρινω διαφορα σε μια canon 5d iv και μια αντιστοιχη ακαθρεπτη. Σαφως και καθε νεο πχ ιμπις αυτοφοκους κλπ ευπροσδεκτα αλλα δεν αποτελουν τοσο τον πυρηνα της φωτογραφιας οσο η εκθεση το καδραρισμα η συνθεση το φως κλπ. Θυμαμαι κι εγω αυτες της εποχες της 5d ii και ναι ηταν ακριβα και τοτε αλλα η εξελιξη τοτε ειχε και αλλο ρυθμο που σιγα σιγα καταλαγιασε γιατι ποσο καλυτερο αισθητηρα ποσο καλυτερο αυτοφοκους κλπ να δωσεις. Και η 5dii δεν ηταν καθαρα επαγγελματικο σωμα ομως απειροι επαγγελματιες εβγαλαν μεροκαματα μαζι της. Απο το 2008 ομως περασαν σχεδον 20 χρονια και ενω εχουν βγει τοσα και τοσα μοντελα οι τιμες ακομα παραμενουν απλησιαστες και μιλαμε για εναν τροχο που εχει προ πολλου ανακαλυφθει. Να καταλαβω πχ αυτο που λες οτι και τοτε οι φακοι ακριβοι ηταν, ναι ακομα και σημερα καλο γυαλι το πληρωνεις αλλα σωμα που ο μεσος χρηστης δεν θα καταλαβει διαφορα στην εικονα απο ενα τοσα χρονια παλιοτερο για μενα δεν δικαιολογει τις τιμες. Και δεν τα λεω ολα αυτα για να γκρινιαξω εγω με φιλμ τραβαω και ετσι θα συνεχισω γιατι αυτο με γεμιζει, ομως θα μπορουσε η (καθε) κανον να δωσει σεβασμο στους καταναλωτες και να δωσει φακους που ανταποκρινονται στον αισθητηρα και το σωμα που πουλαει. Καποιος που θα αγορασει πχ μια κανον r8 που ειναι ενα πανακαφρο σωμα εχει εναν 50αρη και εναν 28αρη μικρους φακους να ασχοληθει. Που ειναι οι υπολοιποι μικροι μετα απο τοσα χρονια ; Γιατι να βαλει καποιος σε ενα μικρο σωμα εναν ανταπτορα που χαλαει την ουσια του μικρου σωματος ; Και αν μιλησουμε για τους φακους του apsc της κανον η για την καταργηση της εξελιξης του m συστηματος καταλαβαινει κανεις οτι απλα η κανον οδηγησε το ενδιαφερομενο κοινο στο φουλ φρειμ με αξιοπρεπεις καμερες και αξιοπρεπεστατους φακους αλλα με μεγεθος και τιμες που δεν δικαιολογουν την αλλαγη απο dslr. Θα ειχε πολυ ενδιαφερον να μας εδειχνε καποιος ενα συγκριτικο μιας φουλ φρειμ κανον με τον 50mm 1.2l και μιας ακαθρεπτης με τον 50 1.2l τον καινουριο να δουμε αν θα ξεχωριζαμε καποια διαφορα που να δικαιολογει τις ακαθρεπτες. Εγραψα πολλα και οχι καλα δομημενα γιατι γραφω απο κινητο και ειμαι στην δουλεια αλλα τα παραπανω αποσκοπουν σε εποικοδομητικο διαλογο και οχι στο να θιξω καποιον η τον εξοπλισμο του.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,866
Εκεί ψηλά.....
Η τεχνολογια σαφως προχωραει αλλα προσωπικα δεν θα μπορουσα να διακρινω διαφορα σε μια canon 5d iv και μια αντιστοιχη ακαθρεπτη

Τεραστιες διαφορες. Η εικονα προοδευει συνεχως με τους αισθητηρες τους επεξεργαστες εικονα κλπ.


Σαφως και καθε νεο πχ ιμπις αυτοφοκους κλπ ευπροσδεκτα αλλα δεν αποτελουν τοσο τον πυρηνα της φωτογραφιας οσο η εκθεση το καδραρισμα η συνθεση το φως κλπ

Δεν μιλαμε για τα τεχνολογικα βοηθηματα. ουτε για τον πυρηνα της φωτογραφιας αυτον τον πετυχαινεις με οποιαδηποτε καμερα αν εισαι αξιος αναγνωστης της τεχνης της φωτογραφιας .

Η ικανοτητα ομως της καμερας να αποτυπωνει με τον αισθητηρα της εικονες ειναι μοναδικο για καθε καμερα.
Εσυ ισως σκεφτεσαι οπως την εποχη του φιλμ οπου ολα αυτα ηταν οντως βοηθητικα και το φιλμ και οι παραμετροι ληψης ηταν το ζητουμενο

Στην ψηφιακη φωτογραφια αυτο αλλαξε. Το hardware ειναι εξισου σημαντικο με τις παραμετρους ληψης .




Εγραψα πολλα και οχι καλα δομημενα γιατι γραφω απο κινητο και ειμαι στην δουλεια αλλα τα παραπανω αποσκοπουν σε εποικοδομητικο διαλογο και οχι στο να θιξω καποιον η τον εξοπλισμο του.


Το καταλαβα οτι γραφεις απο κινητο , προσωπικη παρακληση βαζε καμια παραγραφο για να διαβαζεται καλυτερα αυτο που γραφεις 🍻
 

gpapjohn

AVClub Enthusiast
27 May 2022
790
Ιωάννινα
Mε τι χαρακτηριστικα ?

Η R5 & R5II δεν αρκουν ?

Τι εχει παραπανω ο ανταγωνισμος ? (που κανεις δεν εχει παρομοια σωματα στην γκαμα του αλλα λεμε τωρα)
Όλα τα υφιστάμενα σώματα αρκούν οπότε δε χρειάζεται να βγαίνουν καινούργια μοντέλα.

Εάν Canon δεν είχε το legacy; αν πας σε ένα μεγάλο αθλητικό event στο εξωτερικό το 70% των φωτογράφων βιντεογραφων έχει ef/rf αυτό έχουν μάθει οι 40 plus αυτό δουλεύουν, όμως η Sony έχει μπει δυναμικά έχει κάνει συμφωνίες με μεγάλα πρακτορεία και έχει πάρει αρκετό κόσμο μέσα σε λίγα χρόνια, αυτό σε ό,τι αφορά τα sports event,

Στους άλλους τομείς φωτογραφίας videoγραφίας εκεί τα πράγματα είναι ακόμα πιο ζόρικα για την Canon πλέον, έχει ανταγωνιστή που έχει τη δυνατότητα να ρίχνει καινούργιο εξοπλισμό στην αγορά με μεγαλύτερη συχνότητα...

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι η Canon φαίνεται να έχει βρει τοίχο στην ανάπτυξη αισθητήρων & επεξεργαστών, πχ έχει γραφτεί για την R1 ότι υπάρχουν προβλήματα με το buffer σημαντικά.

Μπορεί εσύ κι εγώ να θεωρούμε ότι η R5 και η R3 είναι πιο ελκυστικές σε σχέση με τις Α9ΙΙΙ Α1 και ΑRV, δε σημαίνει ότι είναι για όλο τον κόσμο έτσι.

Και ειδικά στην Ελλάδα εκτός από Nikon//Canon δεν ξέρουμε τίποτα άλλο εμείς που είμαστε και λίγο μεγαλύτεροι, στους νέους βίντεογράφους βλέπεις ότι η Sony έχει μπει για τα καλά.

Πιστεύω ότι αν η R1 είναι πράγματι αξιόλογη τότε η Canon θα κρατήσει την ηγεμονική της θέση αν όχι, σταδιακά θα τη χάσει,

Eάν ήμουν νέος επαγγελματίας from scratch, δύσκολα θα επέλεγα Canon.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,866
Εκεί ψηλά.....
Ολα εχουν να κανουν με την βαση των πελατων.

Ας αφησουμε εκτος τους νεους πελατες (ειναι αλλη κατηγορια οι χρηστες βιντεο αλλωστε δεν πανε σε κλασικες υβριδικες αυτοι αλλα σε a7s3 που ως φωτογραφικη ειναι ψιλοαχρηστη λογω αναλυσης)

Kαθε εταιρεια στοχευει σε δικο της κοινο. Η σονυ ως βασιλισσα του low light στοχευει περισσοτερο στους πιο βιντεοκεντρικους πελατες (μεχρι να αναπτυξει ικανη βαση πελατων σε επαγγελματικο επιπεδο).

Η Νικον ειναι πιο φωτοκεντρικη αλλα θελει να αναπτυχθει και στο βιντεο, να δουμε πως θα παει αυτο μετα την αγορα της red.

Η Κανον τωρα δινει λιγο αλλα οχι τα παντα οπως ειχε κανει το 2008 γιατι απο τοτε ξυπνησε και προσπαθει να βγαλει λεφτα και απο αλλες καμερες σινε.

Το τι διαλεγουν νεοι επαγγελματιες εξαρταται τι ειδους επαγγελματιες ειναι . Τεραστια κουβεντα και μονο κατα περιπτωση μπορει να γινει .