Χρέωση Cosmote με... τσαμπουκά..

leo06

Supreme Member
14 October 2007
6,738
Πάτρα
Re: Χρέωση COSMOTE με... τσαμπουκά..

γιατι να φταιει το κινητο μου ρε παλουκαρι..?ενα χρονο τωρα,αυτο μου το εκανε πρωτη φορα με τα δεδομενα κλειστα.

οπότε μετά απο ένα χρόνο ξαφνικά η cosmote θυμήθηκε να σε χρεώσει?ψάξε Δημήτρη μήπως στην κάνει κάποια εφαρμογή
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,748
ΑΘΗΝΑ
Re: Χρέωση COSMOTE με... τσαμπουκά..

οπότε μετά απο ένα χρόνο ξαφνικά η cosmote θυμήθηκε να σε χρεώσει?ψάξε Δημήτρη μήπως στην κάνει κάποια εφαρμογή

ρε Λεω-γινεται να ανοιξει μονη της μια εφαρμογη-εστω και στιγμιαια-τα δεδομενα?

Καλά σου λέει μανα´μ

Φορμάτ να φύγει η σαβούρα, και βλέπεις... -bye-

ειχε φαει μια επαναφορα πριν κανα μηνα,γιατι μου εκανε κατι κολπακια η φωτογραφικη μηχανη.επαναφορα τωρα παλι οταν ερθει η L.

To CM Security βρήκε δύο ύποπτα προγράμματα στο δικό μου. Δοκίμασε το.

thx Κωστα.θα το δοκιμασω.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,748
ΑΘΗΝΑ
Re: Χρέωση COSMOTE με... τσαμπουκά..

κανω εγγραφη στο Mycosmote.με βαζει κανονικα.παω να κανω ανανεωση ομιλιας χρονουκαι μου βγαζει σφαλμα.
κατεβαζω την εφαρμογη στο κινητο-βλεπω κανονικα τα υπολοιπα σε sms,mb,χρονο ομιλιας.
μπαινω στο προφιλ να κανω login,μου λεει οτι δεν βρισκει συνδεση...
παω στις υπηρεσιες να κανω ανανεωση,του δηλωνω το ποσο,την καρτα,παταω πληρωμη και με πεταει στο σαιτ της cosmote.
τι θελει..?
 

iznodur

Established Member
3 February 2011
130
Re: Χρέωση COSMOTE με... τσαμπουκά..

κανω εγγραφη στο Mycosmote.με βαζει κανονικα.παω να κανω ανανεωση ομιλιας χρονουκαι μου βγαζει σφαλμα.
κατεβαζω την εφαρμογη στο κινητο-βλεπω κανονικα τα υπολοιπα σε sms,mb,χρονο ομιλιας.
μπαινω στο προφιλ να κανω login,μου λεει οτι δεν βρισκει συνδεση...
παω στις υπηρεσιες να κανω ανανεωση,του δηλωνω το ποσο,την καρτα,παταω πληρωμη και με πεταει στο σαιτ της cosmote.
τι θελει..?

Πέταμα :) Είναι λίγο μπάχαλο η αλήθεια είναι της Cosmote οι online υπηρεσίες γενικά.
 

George4

New member
24 June 2011
63
Re: Χρέωση COSMOTE με... τσαμπουκά..

1) Αν απενεργοποιησω τα 'δεδομενα παρασκηνιου',τα 'δεδομενα κινητου' και βαλω το κινητο σε 'λειτουργια πτησης',υπαρχει περιπτωση να χρεωθω το 1 ευρω?

2)Αν στειλω END DAY,θα μπορω να συνδεθω στο ιντερνετ με wifi?
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,867
Αττική
Re: Χρέωση COSMOTE με... τσαμπουκά..

Πέταμα :) Είναι λίγο μπάχαλο η αλήθεια είναι της Cosmote οι online υπηρεσίες γενικά.

Ναι δυστυχώς.. Ειναι το μονο που νοσταλγώ από την εποχή που ήμουν συνδρομητής στην Vodafone (μαζι με την καλύτερη ποιότητα εξυπηρέτησης από το Customer Care)

On the other hand, σε κάλυψη δικτύου και performance/speed στο κομμάτι των data (κατά μεσο όρο) η Cosmote ειναι καλύτερη έως πολύ καλύτερη
 

dimitrakous

New member
24 February 2016
3
Re: χρεωση COSMOTE με...τσαμπουκα..

Είναι πραγματικά κρίμα και απαράδεκτη η συνπεριφορά και η πολιτική της εταιρείας. Καινούργιο κινητό τηλέφωνο της SONY που αγοράστηκε με επιδότηση και πληρώθηκε η διαφορά, δεν είχε μέσα στο σπίτι καθόλου σήμα, τη στιγμή που άλλες συσκευές είχαν. Στο συγκεκριμένο σπίτι ζω 2 χρόνια, και τόσο εγώ όσο και οι οικείοι μου δεν είχαμε ποτέ παντελή έλλειψη σήματος. Όλοι είχαμε διαφορετικές συσκευές, το σήμα μπορεί να μην ήταν καμπάνα (ναι μπορεί να λέτε ότι η Σάμος έχει κάλυψη 3G αλλά αυτό δεν ισχύει), να είχαμε 2 γραμμές αλλά ποτέ δεν είμασταν στην κατηγορία "μόνο κλήσεις έκτακτηςανάγκης" . Απευθυνόμαστε στην εξυπηρέτηση πελατών, προτείνουν αλλαγή SIM. Αλλάζουμε την κάρτα, το πρόβλημα εξακολουθεί να ισχύει. Λένε θα στείλουν mail για έγκριση αντικατάστασης. Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση που συνεχίσαμε να μιλάμε ήταν επιεικώς απαράδεκτη. Ειρωνική, απαξιωτική, προσβλητική. Μια οι τοίχοι του σπιτιού έφταιγαν, μια λέει αν είχαμε κάνει μόνωση. Όταν είπαμε ότι εδώ και μια εβδομάδα δεν έχω τηλέφωνο, πρότεινε να 1) αγοράσουμε αντάπτορα και να βρούμε κινητό (δε θέλω καν να αναφέρω και τα ανάλογα σχόλια αυτολεξεί) και 2) να αγοράσουμε έστω και με επιδότηση συσκευή ενίσχυσης σήματος 3G λες και στη Σάμο έχουμε τέτοια κάλυψη. Μίλαγε λες και απευθυνόταν σε άτακτους μαθητές σχολικής τάξης που δεν την αφήνουν να κάνει μάθημα. Και λίγα λέω. Επαναλαμβάνω ότι η συσκευή ήταν 2 ημερών και ήδη είχε πρόβλημα έλλειψης σήματος όταν ήμουν σπίτι μου και κάποιες φορές κόλλαγε και ούτε η αφή έπιανε, ούτε τίποτα. Στο κατάστημα ΟΤΕ που διαμαρτυρήθηκα και αφού μας πηγαινοφέρνουν και μας ταλαιπωρούν μια εβδομάδα, η προϊσταμένη αρνήθηκε ότι είναι DOA γιατί είχαμε ανοίξει λέει τη συσκευή, λες και θα μπορούσαμε να ξέρουμε ότι η συσκευή είναι προβληματική από το κουτί χωρίς να το ανοίξουμε. Της είχα στείλει έγγραφη διαμαρτυρία, όταν την ρώτησα αν θα μου απαντήσει εγγράφως (γιατί αναφερόμουν και σε ότι μου είχαν πει οι υπάλληλοι του καταστήματος) είπε ότι δεν είναι αυτή αρμόδια και μάλιστα μου συνέστησε αν ποτέ γίνω προϊσταμένη του ΟΤΕ να κάνω αλλιώς. Όταν της είπαμε ότι άλλες εταιρείες αντικαθιστούν αυτόματα την προβληματική συσκευή, το θέμα της ήταν πώς θα ξαναπουλήσει μετά τη συσκευή. Είμαι τόσα χρόνια πελάτης της Cosmote και πραγματικά λυπάμαι για την εξέλιξή της. Παντελής έλλειψη σεβασμού στον πελάτη, καμία εξυπηρέτηση, καμία κατανόηση, καμία προθυμία για βοήθεια και επίλυση του προβλήματος. Παλαιότερα δεν υπήρχε περίπτωση υπάλληλος ή προϊστάμενος του ΟΤΕ να μιλήσει με τέτοιο τρόπο ή να μη βοηθήσει σε εύλογα και δίκαια θέματα (και το λέω υπεύθυνα γιατί και από την οικογένειά μου δούλευαν στον ΟΤΕ και εγώ προσωπικά είχα δουλέψει στο 134). Απάντηση προωθήσαμε τα χαρτιά σας ΘΑ σας απαντήσουν. Ούτε το πότε, ούτε τίποτα άλλο. Θα στείλουμε την εντελώς ολοκαίνουργια συσκευή στη SONY για επισκευή και θα σας σταλεί μήνυμα. Με τέτοιες πολιτικές χάνει η COSMOTE πελάτες και την εμπιστοσύνη στην εταιρεία σας. Ντροπή!!
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,347
Αθήνα...
Κάνε ένα γραπτό παράπονο, συμπεριλαμβανομένης και της εξυπηρέτησης - προβλημάτων αυτής.