Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End ηχεία
David Wilson
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΝΩΛΑΚΟΣ" data-source="post: 66228" data-attributes="member: 303"><p>Ωραία κουβέντα.</p><p>Την έχουμε ξανακάνει πολλές φορές με παρόμοια αποτελέσματα.</p><p>Φίλε Valhala αυτό με τη σχέση Hi-End και πελατολόγιο δεν το είπε κανείς.</p><p>Για τιμολογιακή πολιτική μίλησα που το βρήκες το Hi-End;</p><p></p><p>Εάν μπεις σε μία απλοϊκή λογική μάρκετινγκ θα πρέπει να βάλεις στόχους , που έχουν να κάνουν σε ποιους θα απευθυνθείς ,με το που βρίσκεται η αγοραστική δύναμη του κοινού που απευθύνεσαι, να το μελετήσεις (το κοινό), την αγορά, να υπολογίσεις όλα τα κόστη, να προτείνεις αισθητική , ηχητική άποψη και για να μη το κουράσω δεκάδες άλλες παραμέτρους.</p><p></p><p>Είχα διαβάσει στο Stereophile ένα άρθρο που έλεγε πως ο τεχνικός διευθυντής μεγάλης εταιρείας ενισχυτών (Αμερικάνοι), πήγε στο boss και του είπε ότι το νέο μοντέλο είναι έτοιμο να μπει στη γραμμή παραγωγής και πως προτεινόμενη τιμή για το κομμάτι θα έπρεπε να ήταν τα 10000 δολλάρια.</p><p>Το αφεντικό τα πήρε στο κρανίο και του είπε πως με αυτή τη τιμή δεν θα πούλαγαν κολυμπιθρόξυλο.</p><p>Η τιμή του προϊόντος τελικά έγινε 30000 δολλάρια.</p><p>Και από ότι έγραψε ο αρθρογράφος η κίνηση ήταν ολόσωστη.</p><p>Άρα η τιμή ενός προιόντος καθορίζεται βασικά από την αγορά-κοινό που </p><p>απευθύνεται και λιγότερο εως καθόλου με το αν παίζει 10 φορές καλύτερα από μηχάνημα που κοστίζει το 1/10.</p><p></p><p>Σίγουρα ο Σαράφης στο Παρίσι θα κτύπαγε μύγες αλλά στα Τρίκαλα πρέπει να σκότωνε.</p><p>Τα δια χειρός Βαράγκη τραπεζάκια αν κόστιζαν 50 ευρώ θα έμπαιναν σε μαιζονέτες των 500 τετραγωνικών; Μπα.</p><p></p><p>Το ότι η Sony , η Marantz, ή η Pioneer δεν έχουν βγάλει ενισχυτές των 30000 χιλ. ευρώ δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση; </p><p>Τι δεν μπορούν με τα τρελά τμήματα ερευνας που διαθέτουν; </p><p>Να βγουν και να πουν ορίστε κύριοι το απόλυτο.</p><p>Μπα δεν γουστάρουν γιατί έχουν διαφορετικούς στόχους. Απευθύνονται σε άλλο κοινό.</p><p>Ένας ενισχυτής της Sony στα 30000χιλ. και αρχιμανδρίτες να έπαιζε θα πήγαινε άπατος. Το υπογράφω.</p><p></p><p></p><p>Αυτά για τις τιμές.</p><p></p><p>Για τον ήχο θα ανοίξω θέμα με λίγο περίεργη προσέγγιση.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΝΩΛΑΚΟΣ, post: 66228, member: 303"] Ωραία κουβέντα. Την έχουμε ξανακάνει πολλές φορές με παρόμοια αποτελέσματα. Φίλε Valhala αυτό με τη σχέση Hi-End και πελατολόγιο δεν το είπε κανείς. Για τιμολογιακή πολιτική μίλησα που το βρήκες το Hi-End; Εάν μπεις σε μία απλοϊκή λογική μάρκετινγκ θα πρέπει να βάλεις στόχους , που έχουν να κάνουν σε ποιους θα απευθυνθείς ,με το που βρίσκεται η αγοραστική δύναμη του κοινού που απευθύνεσαι, να το μελετήσεις (το κοινό), την αγορά, να υπολογίσεις όλα τα κόστη, να προτείνεις αισθητική , ηχητική άποψη και για να μη το κουράσω δεκάδες άλλες παραμέτρους. Είχα διαβάσει στο Stereophile ένα άρθρο που έλεγε πως ο τεχνικός διευθυντής μεγάλης εταιρείας ενισχυτών (Αμερικάνοι), πήγε στο boss και του είπε ότι το νέο μοντέλο είναι έτοιμο να μπει στη γραμμή παραγωγής και πως προτεινόμενη τιμή για το κομμάτι θα έπρεπε να ήταν τα 10000 δολλάρια. Το αφεντικό τα πήρε στο κρανίο και του είπε πως με αυτή τη τιμή δεν θα πούλαγαν κολυμπιθρόξυλο. Η τιμή του προϊόντος τελικά έγινε 30000 δολλάρια. Και από ότι έγραψε ο αρθρογράφος η κίνηση ήταν ολόσωστη. Άρα η τιμή ενός προιόντος καθορίζεται βασικά από την αγορά-κοινό που απευθύνεται και λιγότερο εως καθόλου με το αν παίζει 10 φορές καλύτερα από μηχάνημα που κοστίζει το 1/10. Σίγουρα ο Σαράφης στο Παρίσι θα κτύπαγε μύγες αλλά στα Τρίκαλα πρέπει να σκότωνε. Τα δια χειρός Βαράγκη τραπεζάκια αν κόστιζαν 50 ευρώ θα έμπαιναν σε μαιζονέτες των 500 τετραγωνικών; Μπα. Το ότι η Sony , η Marantz, ή η Pioneer δεν έχουν βγάλει ενισχυτές των 30000 χιλ. ευρώ δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση; Τι δεν μπορούν με τα τρελά τμήματα ερευνας που διαθέτουν; Να βγουν και να πουν ορίστε κύριοι το απόλυτο. Μπα δεν γουστάρουν γιατί έχουν διαφορετικούς στόχους. Απευθύνονται σε άλλο κοινό. Ένας ενισχυτής της Sony στα 30000χιλ. και αρχιμανδρίτες να έπαιζε θα πήγαινε άπατος. Το υπογράφω. Αυτά για τις τιμές. Για τον ήχο θα ανοίξω θέμα με λίγο περίεργη προσέγγιση. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End ηχεία
David Wilson
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…