Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Διόδια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Maestro" data-source="post: 1315622" data-attributes="member: 1746"><p><strong>Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.</strong></p><p></p><p>Ως κλασσικός άπιστος, δύο απορίες... </p><p></p><p>1. Τι ακριβώς ζητάμε; Να μην πληρώνουμε διόδια; Σύμφωνοι, αλλά όπως λέει ο σοφός λαός, "no money, no honey", άρα θα πρέπει να συμβιβαστούμε στην ιδέα ότι αφού ζούμε σε ένα κράτος που δεν έχει λεφτά για υποδομές, δεν θα έχουμε τέτοιες. Να κάνει τις υποδομές το κράτος, χωρίς κοινοπραξίες κλπ; Ξανά σύμφωνοι, αλλά προτιμώ να ταξιδεύω με σχετική ασφάλεια σε 2 χρόνια και όχι σε 200... </p><p></p><p>2. Βρίσκω λίγο παράδοξη τη θέση "δεν πληρώνω επειδή ο αυτοκινητόδρομος δεν έχει σωστές προδιαγραφές". Πληρώνεις επειδή λίγα μέτρα πιο δίπλα κατασκευάζεται (εν πολλοίς με τα χρήματά σου) αυτοκινητόδρομος σωστών προδιαγραφών, ενώ παράλληλα συντηρείται όσο είναι αυτό δυνατόν ο υπάρχων δρόμος. Κακά τα ψέματα, νησίδα στη μέση δεν μπαίνει στον υπάρχοντα δρόμο αφού δε χωράει. Όμως ό,τι μπορεί να γίνει, σήμανση, βελτίωση οδοστρώματος, "εκφοβιστικοί" έλεγχοι για τους γκαζιάρηδες κ.α. συμβάινουν ήδη, τουλάχιστον στο οδικό δίκτυο της Πελοποννήσου που κυκλοφορώ. (βλ. Μορέας)</p><p></p><p></p><p>Για μένα η κίνηση ως προβληματισμός είναι σωστή, αλλά θα έπρεπε να έχει ως μοναδικό αίτημα σε πρώτη φάση το να δημοσιευθούν συγκεντρωμένες οι συμβάσεις που έχουν γίνει με τις Κοινοπραξίες, ώστε να ξέρουμε τι πληρώνουμε, σε ποιόν, και για ποιό λόγο. Επειδή ως τώρα ο καθένας πετάει τη δική του άποψη, άλλη γνώμη έχει η κάθε κοινοπραξία, άλλη ο υπουργός, άλλη ο κάτοικος της περιοχής, άλλη ο εργολάβος που έχασε το έργο, και άλλη μια που διάβασα τελευταία ο... υπάλληλος των διοδίων που ξέρει τα πράγματα από "μέσα". (το τι μπορεί να ξέρει ένας κατώτατος στην ιεραρχία υπάλληλος που δουλεύει ταμείο σε ένα "κουτί", σε έναν χώρο μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα από τα κεντρικά της εταιρείας του είναι απλά προς προβληματισμό).</p><p></p><p>Δεν το λέω με διάθεση μομφής, αλλά ειλικρινά έχω ακούσει τόσες χιλιάδες εκδοχές σχετικά με το γιατί πληρώνουμε διόδια που δεν ξέρω τελικά αν συμφωνώ ή όχι γιατί αγνοώ τα γεγονότα.</p><p></p><p>Προσωπική μου θέση, αν τα διόδια τα πληρώνω στην Κοινοπραξία που έχει αναλάβει να φτιάξει ένα έργο, και το κάνει αυτή τη στιγμή που μιλάμε εντός χρονοδιαγραμμάτων, με δικά της κεφάλαια, και το κράτος σε ρόλο απλού εγγυητή, θεωρώ ότι έχει κάθε δικαίωμα να ζητά διόδια, εμείς έχουμε δικαίωμα μόνο να διεκδικούμε μείωση αυτών.</p><p></p><p>Αν πάλι τα διόδια τα πληρώνουμε σε εταιρεία που κατασκευάζει το έργο εξ´ολοκλήρου με δημόσιο χρήμα, τότε είμαι μαζί σας, να μην ξαναπληρώσουμε ούτε ένα cent.</p><p></p><p>Αν τέλος τα διόδια τα πληρώνουμε σε εταιρεία που κατασκευάζει το έργο με συνδυασμό ίδιων και κρατικών πόρων, το ζήτημα είναι πολύ λεπτό, και χρειάζεται όπως είπα ένα λεπτομερές πλάνο, να ξέρουμε όλη με διαφάνεια ως πότε χρηματοδοτούμε ένα δημόσιο έργο, και από ποιό σημείο ξεκινάμε να χρηματοδοτούμε τα κέρδη κάποιου κατασκευαστή golden boy.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maestro, post: 1315622, member: 1746"] [b]Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.[/b] Ως κλασσικός άπιστος, δύο απορίες... 1. Τι ακριβώς ζητάμε; Να μην πληρώνουμε διόδια; Σύμφωνοι, αλλά όπως λέει ο σοφός λαός, "no money, no honey", άρα θα πρέπει να συμβιβαστούμε στην ιδέα ότι αφού ζούμε σε ένα κράτος που δεν έχει λεφτά για υποδομές, δεν θα έχουμε τέτοιες. Να κάνει τις υποδομές το κράτος, χωρίς κοινοπραξίες κλπ; Ξανά σύμφωνοι, αλλά προτιμώ να ταξιδεύω με σχετική ασφάλεια σε 2 χρόνια και όχι σε 200... 2. Βρίσκω λίγο παράδοξη τη θέση "δεν πληρώνω επειδή ο αυτοκινητόδρομος δεν έχει σωστές προδιαγραφές". Πληρώνεις επειδή λίγα μέτρα πιο δίπλα κατασκευάζεται (εν πολλοίς με τα χρήματά σου) αυτοκινητόδρομος σωστών προδιαγραφών, ενώ παράλληλα συντηρείται όσο είναι αυτό δυνατόν ο υπάρχων δρόμος. Κακά τα ψέματα, νησίδα στη μέση δεν μπαίνει στον υπάρχοντα δρόμο αφού δε χωράει. Όμως ό,τι μπορεί να γίνει, σήμανση, βελτίωση οδοστρώματος, "εκφοβιστικοί" έλεγχοι για τους γκαζιάρηδες κ.α. συμβάινουν ήδη, τουλάχιστον στο οδικό δίκτυο της Πελοποννήσου που κυκλοφορώ. (βλ. Μορέας) Για μένα η κίνηση ως προβληματισμός είναι σωστή, αλλά θα έπρεπε να έχει ως μοναδικό αίτημα σε πρώτη φάση το να δημοσιευθούν συγκεντρωμένες οι συμβάσεις που έχουν γίνει με τις Κοινοπραξίες, ώστε να ξέρουμε τι πληρώνουμε, σε ποιόν, και για ποιό λόγο. Επειδή ως τώρα ο καθένας πετάει τη δική του άποψη, άλλη γνώμη έχει η κάθε κοινοπραξία, άλλη ο υπουργός, άλλη ο κάτοικος της περιοχής, άλλη ο εργολάβος που έχασε το έργο, και άλλη μια που διάβασα τελευταία ο... υπάλληλος των διοδίων που ξέρει τα πράγματα από "μέσα". (το τι μπορεί να ξέρει ένας κατώτατος στην ιεραρχία υπάλληλος που δουλεύει ταμείο σε ένα "κουτί", σε έναν χώρο μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα από τα κεντρικά της εταιρείας του είναι απλά προς προβληματισμό). Δεν το λέω με διάθεση μομφής, αλλά ειλικρινά έχω ακούσει τόσες χιλιάδες εκδοχές σχετικά με το γιατί πληρώνουμε διόδια που δεν ξέρω τελικά αν συμφωνώ ή όχι γιατί αγνοώ τα γεγονότα. Προσωπική μου θέση, αν τα διόδια τα πληρώνω στην Κοινοπραξία που έχει αναλάβει να φτιάξει ένα έργο, και το κάνει αυτή τη στιγμή που μιλάμε εντός χρονοδιαγραμμάτων, με δικά της κεφάλαια, και το κράτος σε ρόλο απλού εγγυητή, θεωρώ ότι έχει κάθε δικαίωμα να ζητά διόδια, εμείς έχουμε δικαίωμα μόνο να διεκδικούμε μείωση αυτών. Αν πάλι τα διόδια τα πληρώνουμε σε εταιρεία που κατασκευάζει το έργο εξ´ολοκλήρου με δημόσιο χρήμα, τότε είμαι μαζί σας, να μην ξαναπληρώσουμε ούτε ένα cent. Αν τέλος τα διόδια τα πληρώνουμε σε εταιρεία που κατασκευάζει το έργο με συνδυασμό ίδιων και κρατικών πόρων, το ζήτημα είναι πολύ λεπτό, και χρειάζεται όπως είπα ένα λεπτομερές πλάνο, να ξέρουμε όλη με διαφάνεια ως πότε χρηματοδοτούμε ένα δημόσιο έργο, και από ποιό σημείο ξεκινάμε να χρηματοδοτούμε τα κέρδη κάποιου κατασκευαστή golden boy. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Διόδια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…