Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Εργαστήριο - Ανακοινώσεις
DIYer’s corner - Οfftopic DIY projects and chat
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="In My Humble" data-source="post: 762832" data-attributes="member: 12127"><p><strong>Re: Horns & OB</strong></p><p></p><p>Ευαγγελε</p><p>Ειχα και εχω Αλφασουντ και αυτα τα προβληματα που αναφερεις ειναι αγνωστα σε εμενα. Και στους αλλους που εχουν Αλφασουντ εδω πανω! </p><p>παντα εχει παρει μπρος σε εμενα και ας εχει -20 βαθμους. Η δικια μου ειναι του 76 και ειναι οπως εχει βγει απο το εργοστασιο, 97.000χλμ και ακομα δεν εχει ρυθμιστει στις βαλβιδες, η μηχανη ακουγεται πολυ μαλακα και ομορφα.</p><p>Η μηχανη της δεν στραβωνει σε τιποτα, ειναι απο τις ποιο αξιοπιστες ακομα και σημερα.</p><p>Πριν μερικα χρονια ηρθα στην Ελλαδα με μια Αλφασουντ η οποια ειχε κατσει κυριολεκτικα 18 χρονια ακουνητη. Μετα απο ενα καλο σερβις και τον ελεγχο ΜΟΤ, (δεν βρηκαν καμμια παρατηρηση), εκανα 26.000 χλμ σε ολη την Ευρωπη.</p><p>Αυτο ειναι ποιοτητα!</p><p>Αυτα που γραφεις για τα αλλα αυτοκινητα εκεινης της εποχης, απλα τα περναω στα αστεια της ημερας, κανε ενα ψαξιμο στο google πριν γραφεις αυτα που γραφεις! Η 1,5 QV (σειρα 3) ηταν η χειρωτερη Αλφασουντ σε κρατηματα και αισθηση, ειχαν κανει βασικες αλλαγες στις αναρτησεις οι οποιες δεν βλεπωνται απο εξω και αν ψαξεις μπορεις να μαθεις τι αλλαγες κανανε και πως αλλαξε η συμπεριφορα προς το χειρωτερο. Μαλλον εσυ πας με το σκεπτικο οτι οτι ποιο δυνατο τοσο καλυτερο, κατι που εμενα δεν με ενδιαφερει, εγω κοιταζω τα χαρακρηριστικα που κανουν ενα αυτοκινητο σωστο. Οπως ξερεις η Αλφασουντ ηταν ενα οικογενοιακο αυτοκινητο με 4 πορτες και 63 ιππους και οπως γραφουνε ακομα και τα φορουμ των Αλφιστι, αξεπεραστο ακομα και απο την Μιτο σε οτι αφορα την ακριβεια τιμονιου και αισθηση.</p><p>Εδω βλεπεις την προσπαθεια ενος ιδιωτη να εξελιξει ενα αυτοκινητο που η ιδια η Αλφα Ρομεο δεν πιστευε.</p><p><a href="http://alfasud.alfisti.net/asus38e.html" target="_blank">http://alfasud.alfisti.net/asus38e.html</a></p><p>Το συγκεκριμενο το εχω δει πολλες φορες και στις πιστες και ειναι πολυ γρηγορο και σωστο. Ο φιλος μου που τον εχει παει βολτα ο Πετερ σε επαρχιακο δρομο, εχει πει οτι δυσκολα βλεπει ενα μοντερνο στην κατηγορια να ειναι ποιο σωστο σε οδικη συμπεριφορα! Και ειναι μεσα στα αυτοκινητα αυτος ο φιλος.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="In My Humble, post: 762832, member: 12127"] [b]Re: Horns & OB[/b] Ευαγγελε Ειχα και εχω Αλφασουντ και αυτα τα προβληματα που αναφερεις ειναι αγνωστα σε εμενα. Και στους αλλους που εχουν Αλφασουντ εδω πανω! παντα εχει παρει μπρος σε εμενα και ας εχει -20 βαθμους. Η δικια μου ειναι του 76 και ειναι οπως εχει βγει απο το εργοστασιο, 97.000χλμ και ακομα δεν εχει ρυθμιστει στις βαλβιδες, η μηχανη ακουγεται πολυ μαλακα και ομορφα. Η μηχανη της δεν στραβωνει σε τιποτα, ειναι απο τις ποιο αξιοπιστες ακομα και σημερα. Πριν μερικα χρονια ηρθα στην Ελλαδα με μια Αλφασουντ η οποια ειχε κατσει κυριολεκτικα 18 χρονια ακουνητη. Μετα απο ενα καλο σερβις και τον ελεγχο ΜΟΤ, (δεν βρηκαν καμμια παρατηρηση), εκανα 26.000 χλμ σε ολη την Ευρωπη. Αυτο ειναι ποιοτητα! Αυτα που γραφεις για τα αλλα αυτοκινητα εκεινης της εποχης, απλα τα περναω στα αστεια της ημερας, κανε ενα ψαξιμο στο google πριν γραφεις αυτα που γραφεις! Η 1,5 QV (σειρα 3) ηταν η χειρωτερη Αλφασουντ σε κρατηματα και αισθηση, ειχαν κανει βασικες αλλαγες στις αναρτησεις οι οποιες δεν βλεπωνται απο εξω και αν ψαξεις μπορεις να μαθεις τι αλλαγες κανανε και πως αλλαξε η συμπεριφορα προς το χειρωτερο. Μαλλον εσυ πας με το σκεπτικο οτι οτι ποιο δυνατο τοσο καλυτερο, κατι που εμενα δεν με ενδιαφερει, εγω κοιταζω τα χαρακρηριστικα που κανουν ενα αυτοκινητο σωστο. Οπως ξερεις η Αλφασουντ ηταν ενα οικογενοιακο αυτοκινητο με 4 πορτες και 63 ιππους και οπως γραφουνε ακομα και τα φορουμ των Αλφιστι, αξεπεραστο ακομα και απο την Μιτο σε οτι αφορα την ακριβεια τιμονιου και αισθηση. Εδω βλεπεις την προσπαθεια ενος ιδιωτη να εξελιξει ενα αυτοκινητο που η ιδια η Αλφα Ρομεο δεν πιστευε. [url]http://alfasud.alfisti.net/asus38e.html[/url] Το συγκεκριμενο το εχω δει πολλες φορες και στις πιστες και ειναι πολυ γρηγορο και σωστο. Ο φιλος μου που τον εχει παει βολτα ο Πετερ σε επαρχιακο δρομο, εχει πει οτι δυσκολα βλεπει ενα μοντερνο στην κατηγορια να ειναι ποιο σωστο σε οδικη συμπεριφορα! Και ειναι μεσα στα αυτοκινητα αυτος ο φιλος. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Εργαστήριο - Ανακοινώσεις
DIYer’s corner - Οfftopic DIY projects and chat
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…