Dolby vs DTS σημειώσατε 1;

kurkosdr

Senior Member
14 December 2014
430
Ωπ, ο κάθε χρήστης δεν είναι απαραίτητο να ξέρει τεχνικά. Του προσφέρει η συνδρομητική πλατφόρμα Dolby Atmos; Του προσφέρει. Είναι μάπα; Είναι.
Τον κοροϊδεύει τον χρήστη με τα βαρυγδουπα logo; Τον κοροϊδεύει.
Θεωρώ ότι μιλάμε ότι το δισκάκι ΠΑΝΤΑ είναι το benchmark.
Συμφωνώ στο θέμα του branding (δεν μπορεί και το lossless και το lossy να αποκαλούνται και τα δυο "Dolby Atmos", παλιά τουλάχιστον το lossy αποκαλούσαν Dolby Digital Plus Atmos και το ξεχώριζες). Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός ότι στο streaming και στο broadcast θα πάρεις lossy θες δεν θες.

Και εδώ έρχεται το μεγάλο "αλλά": Κάτσε να δούμε αυτό το DTS:X που θα streamάρει το Disney+ και αν θα είναι lossless ή lossy. Πολύ δύσκολα θα είναι lossless αφού μιλάμε για streaming. Και κάπου είχα διαβάσει ότι η DTS αναπτύσσει lossy εκδοχή του DTS:X πάνω στο DTS-HD (δηλαδή DTS-HD χωρίς το lossless delta, δηλαδή χωρίς το ΜΑ). Αν ισχύει αυτό και εφόσον το ονομάζουν DTS:X τότε όσοι εμπιστεύονται την ηθική ακεραιότητα της DTS θα βρεθούν προ εκπλήξεως. Είναι πολλά τα λεφτά του streaming και του broadcast και κανείς δεν θέλει να μείνει απ'έξω ή να δώσει την εντύπωση ότι δίνει κατώτερη εκδοχή σε σχέση με το δισκάκι (και ας είναι κατώτερη).
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,938
Athens
Θα προλογίσω συντόμως και θα απαντήσω και με quotes στην συνέχεια.

Αρχικά, αν μιλάμε για το πόσο πειστικά είναι τα εφέ, την πληθώρα αυτών, και το πως τοποθετούνται στον χώρο... αδίκως συγκρίνετε Dolby Atmos - DTS:X - Auro-3D.
Η διαφορά είναι στο άτομο που έκανε το mix.
Και οι 3 τεχνολογίες αυτές προσφέρουν πάρα πολλές δυνατότητες στον sound engineer. Αν υποθετικά ένας τέτοιος είχε την ίδια εμπειρία στα tools και των 3 format, θα μπορούσε να δώσει σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα και στα 3 πρότυπα.
Επειδή όμως δεν έχουμε την ίδια ταινία mixed σε διάφορα φορμά από τον ίδιο άνθρωπο στο ίδιο στούντιο με την ίδια τεχνογνωσία, κλπ, συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.
Και στην πράξη, έχουμε εξαιρετικά scenes και στα 3 φορμά. Σε καθένα από αυτά υπάρχουν 4,5,6,7,8,9,10 ταινίες με εξαιρετική μίξη.
Αντίστοιχα, σκατά mix υπάρχουν και στα 3 πρότυπα... lazy engineer, lazy mix.

Αν συγκρίνουμε ποιότητα ήχου... "γεμάτο" ήχο, κλπ... αν μιλάμε για τα lossless codecs (Dolby Atmos [over TrueHD], Dolby TrueHD, DTS-HD MA, DTS:X, Auro-3D), lossless (input data = output data), στα ίδια resolution & sampling rates, τότε.. κυνηγάτε φαντάσματα. Πάλι ότι ακούτε είναι το αποτέλεσμα ηχογράφησης/mix/mastering.
Για κάθε... γεμάτο και βαθύ μπάσο ή μεγάλο dynamic range σε DTS-HD soundtrack, υπάρχει και το αντίστοιχο σε TrueHD, κ.ο.κ.

Αν μιλάμε για τα παλιά, και σχετικά irrelevant (πλην streaming platforms) lossy codecs (AC-3, DTS και τα νεότερα E-AC3 και E-AC4) τότε μπορείς να ακούσεις κάποιες διαφορές, π.χ. μεταξύ AC-3 και DTS που σε BR μπορεί το ένα να έχει υπερδιπλάσιο bitrate (DTS), με τον κατάλληλο συνδυασμό ηχείων-χώρου και ποιότητας του υλικού (ταινία) μπορείς να ακούσεις διαφορά υπέρ του.

Μπορεί για πολλούς που ακούνε τον ήχο με τα ηχεία της TV να είναι αδιάφορο το θέμα, αλλά για όποιους έχουν ένα σεβαστό ηχοσύστημα με A/V receiver είναι σημαντικό θέμα.

Θα θυμάστε σίγουρα πριν πολλά χρόνια στους κινηματογράφους τα demo Dolby και DTS που έπαιζαν πριν την ταινία , από τα οποία καταλαβαίναμε άμεσα ποιο φορμάτ θα έχει η ταινία. Μάλιστα πολλοί από μας προσπαθούσαμε να βρούμε αυτά τα demo για να τα αναπαράγουμε στο σπίτι μας.

Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει ότι τα τελευταία αρκετά χρόνια έχουν εξαφανιστεί αυτά τα demo στις κινηματογραφικές αίθουσες. Βασικά μόνο το Atmos έχει μείνει για να δείχνουν ότι πιάνουν τόπο τα λεφτά μας και είμαστε στην σωστή αίθουσα.😁
Επίσης θα έχετε παρατηρήσει ότι έχει εξαφανιστεί τελείως το DTS από τις streaming πλατφόρμες Netflix, Disney+ κλπ Όλες οι ταινίες έχουν είτε Dolby Atmos είτε το απλό DD5.1.Μπορειτε να το τσεκαρετε.

Tο DTS σαν track υπάρχει μόνο στα δισκάκια που και και αυτά σε λίγο θα αποτελούν σουβέρ.
Άρα όταν θα εξαφανιστούν τα δισκάκια , λογικά θα εξαφανιστεί και το DTS και σειρά μετά θα έχουν οι ενισχυτές.
Γιατι τέτοια απαξίωση το DTS ; Θέμα marketing που δεν το προωθήσανε σωστά στις streaming πλατφόρμες ή είναι τεχνικοί οι περιορισμοί;
Προσωπικά πάντα προτιμούσα το DTS έναντι του DD.
Το "μικρό" DTS (το απλό, με τον απωλεστικό αλγόριθμο συμπίεσης) έχει μείνει στο παρελθόν... η Dolby αναβάθμισε το AC-3, φέρνοντας το E-AC3 (Dolby Digital Plus) και έφερε υψηλότερη ποιότητα ήχου σε "προσιτά" για τις streaming υπηρεσίες bitrates. Σε συνδυασμό με το λίγο φθηνότερο licensing, και τα πιο συμβατά tools (mix/encoder) κέρδισε σημαντικό χώρο στα studio και κάπως έτσι το DTS πέρασε στο... παρελθόν.
Στα 1080p Blu-Ray είχε την πρωτοκαθεδρία το DTS-HD Master Audio, είχε καλό software και υποστήριξη Win + Mac, ενώ η Dolby με το TrueHD είχε την φαεινή ιδέα να βγάλει το toolkit της μόνο για Mac :D
Στο τώρα με τα UHD Blu-Ray και τα μοντέρνα πρότυπα, δεν επανέλαβε το λάθος της, και σε συνδυασμό με την βοήθεια προς τα στούντιο και τα προγράματα πιστοποίησης και την συμβατότητα του Atmos μιξ να περάσει ανώδυνα και σε lossy compression (Dolby Atmos over Dolby Digital Plus [DD+ Atmos]) κέρδισε και το support όλων των streaming platforms και καναλιών (δορυφορικών κυρίως) και πήρε αντίστοιχο πλεονέκτημα με αυτό της DTS στον πόλεμο DTS-HD vs Dolby TrueHD.

Συμφωνώ. Και για μένα το DTS ακουγόταν καλύτερα από το DD. Ίσως έχει να κάνει με το μέγεθος της πληροφορίας. Λέω εγώ τώρα.
Ωραίο θέμα.
Αυτό κυρίως.
Το Atmos βγηκε / προλαβε να υλοποιηθει πιο γρηγορα από το DTS-X (οι πρώτοι ενισχυτές με Atmos πηραν DTS-X μετά από καιρό με firmware update).

Λιγο αυτό λίγο η παραδοσιακά καλυτερη σχεση της Dolby με το όλο κυκλωμα, ε, ηρθε το μονοπώλιο.

Προ Atmos πάντως, το DTS-MA είχε σχεδόν το μονοπώλιο (σε σχέση με το Dolby TrueHD).

Τα λίγα δισκάκια που έχουν DTS-X ειναι πάντως εξαιρετικά (ένδειξη ότι η απο παλιά προτιμηση μας στο DTS δεν ηταν τυχαια).

Επίσης ακόμα και καλά DTS-MA tracks (βλ. πχ ταινίες του Νόλαν) πατάνε κάτω την συντριπτική πλειοψηψία των Atmos tracks.

Γενικά, τα DTS tracks έχουν συνήθως καλύτερο χαμηλό και δίνουν έναν πιο ''γεμάτο / μεγάλο / δεμένο'' ήχο (να το πω μπακάλικα).

Και το παραπάνω νομίζω έχει και τεχνική εξήγηση. Κάπου είχα διαβάσει παλιότερα μια σχετική ανάλυση,
Ένα χρόνο διαφορά είχαν περίπου. Δεν ήταν αυτός καθοριστικός παράγοντας.
Το DTS-HD MA είχε μονοπώλιο κυρίως επειδή η Dolby τον @#*@(# με το software της που κυκλοφόρησε μόνο για Mac :D

Για τα καλά mix σε DTS:X υπάρχουν αντίστοιχα και τα κακά μιξ, και τα αντίστοιχα εξαιρετικά σε Atmos & Auro-3D.
Το Twister π.χ. που βγήκε σε Atmos & Auro-3D από 2 καλούς engineers, είναι πολύ παρόμοιο, και συναρπαστικό και στα 2 formats.

Πάντως το Atmos στα streaming είναι ψιλομάπα,τουλάχιστον στα δικά μου αυτιά.
Για να μην πω και για την εικόνα σε σχέση με δίσκους κλπ.
Το τσεκουρώνουν το soundtrack, ειδικά στο netflix.
dynamic range compression, και πιο πρόσφατα, ακόμα και cut-off στα χαμηλά μπάσα με την δικαιολογία "οι περισσότεροι καταναλωτές ακούν σε TV ή απλές soundbars)... Και αρκετές παραγωγές που είναι αποκλειστικά/απευθείας σε streaming services με πετσοκομμένα budget και πιεσμένα deadlines, έχουν και πετσοκομμένο αριθμό objects...
Blu-ray is the way (και Kaleidescape)

Θα συμφωνήσω κι εγώ με τους προλαλήσαντες. Και εμένα μου αρέσει περισσότερο, καθώς πιστεύω ότι είναι πιο "πλούσιος" ο ήχος.

Θεωρώ πως οι εταιρίες (τηλεοράσεις κυρίως) που κατάργησαν το DTS, είναι και πιο πολύ για να εξοικονομήσουν χρήματα, γιατί αν δεν κάνω λάθος, κάποιο ποσοστό από τις πωλήσεις του προϊόντος, πάει σε Dolby, DTS.

See above.


Στα Blu-Ray ισχύει αυτό που λες. Όλα τα συστήματα που υποστηρίζουν object-based audio υποστηρίζουν Atmos, αλλά όχι απαιραίτητα DTS-X. Και εφόσον μιλάμε για δυο lossles format που πιάνουν πολύ χώρο στο Blu-Ray δεν μπορούν να τα βάλουν και τα δυο μαζί όπως έκαναν τα surround formats κάποτε στο DVD-Video (Dolby Digital 5.1 συν DTS 6.1). Υπάρχουν μερικά Blu-Ray που έχουν DTS-X αντί για Atmos αλλά είναι σπάνια, και προσωπικά δεν βλέπω το λόγο εκτός και αν ο σκηνοθέτης περιορίζεται από το μέγιστο αριθμό objects του Atmos (σπάνιο).

Επίσης ένα σημαντικό πλεονέκτημα του Dolby Atmos είναι ότι υπάρχει και το lossy variant (Atmos πάνω σε Dolby Digital Plus) που χρησιμοποιείται σε streaming πλατφόρμες μέχρι και σε κανάλια DVB-T και DVB-S, όχι μόνο το lossless variant για τα Blu-Ray (Atmos πάνω σε TRUEHD). Το DTS-X δεν έχει lossy εκδοχή. Άρα η Dolby δίνει το πλήρες πακέτο (lossless και lossy) ενώ η DTS όχι.

Βάλε και το φθηνότερο licensing της Dolby και δεν βλέπω το περίεργο που το Atmos κυριαρχεί.
Το Atmos έχει περισσότερα objects από το DTS:X... το DTS:X Pro ήρθε να ανεβάσει τον πολύ περιορισμένο για το home entertainment κλάδο αριθμό "καναλιών/objects"... αλλά και πάλι υστερεί του Atmos (δύσκολα βλέπουμε κοντά στα τέρματα χρήση και στα 2 άλλωστε).

Όποιος έχει account στο Netflix, ας κάνει ένα απλό τεστακι:
Ανέβηκε στο Netflix τις τελευταίες μέρες το Jurassic Park Dominion με Dolby Atmos βέβαια.
Κάντε μια σύγκριση με το δισκάκι που έχει DTS:X
Άλλο μιξ.
Και lossless vs lossy.
 
Πάντως το θέμα του dynamic range είναι μεγάλη κουβέντα. Για όποιον δεν βλέπει σε dedicated χώρο με acoustic treatment και σε μονοκατοικία, το πλήρες dynamic range είναι πιο πολύ πρόβλημα παρά προτέρημα. Και δεν είναι θέμα εξοπλισμού, ακόμα και μια καλή μπάρα μια χαρά Άρα δεν είναι καθόλου περίεργο ότι πάει η φάση προς συμπίεση εκεί στα streaming. Σε εναν ιδανικό κόσμο, τα δισκάκια θα έπρεπε να έχουν και μια συμπιεσμένη μπάντα με επιμέλεια του sound designer, ώστε να μην καταφεύγουμε στον αυτόματο του εκάστοτε AVR.
 
Last edited:

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,367
Ίσως ένας ακόμα παράγοντας που να έπαιξε ρόλο υπέρ της Dolby είναι όχι τα ίδια τα πολυκάναλα φορμά, αλλά η αποκωδικοποίηση των PCM στερεοφωνικών σημάτων σε πολυκάναλο ήχο. Σε όσες συγκρίσεις έχω κάνει, πάντα κατέληγα στο συμπέρασμα πως το Dolby Pro Logic II/IIx έκανε καλύτερη δουλειά από το αντίστοιχο DTS-ES Matrix/DTS Neo:6. Και έχω δει πάρα πολλές ταινίες με τέτοια κωδικοποίηση, καθώς η υπηρεσία PayTV που χρησιμοποιούσα στο παρελθόν για κάποια χρόνια δεν παρείχε τις ταινίες σε διακριτά πολυκάναλα φορμά, αλλά σε matrixed κωδικοποίηση. Και φαντάζομαι θα ήταν και πολλοί άλλοι σαν και εμένα που είχαν συνηθίσει να βλέπουν έτσι τις ταινίες.

Δεν ξέρω ίσως η αρχική κωδικοποίηση του ήχου να είχε γίνει έχοντας κατά νου τα Dolby και όχι τα DTS φορμά, αλλά για κάποιο λόγο η αποκοδικοποίηση λειτουργουσε καλύτερα με Pro Logic, και αυτό ίσως να έπαιξε τον ρόλο του στην δημοφιλία της Dolby έναντι του DTS. Δεν είμαι σίγουρος ωστόσο για το Dolby Surround vs DTS Neural:X, δεν τα έχω δοκιμάσει πολύ καθώς πλέον όλες οι πλατφόρμες και τα μεγάλα ψηφιακά κανάλια streamάρουν τουλάχιστον σε διακριτό 5.1.

Αντίστοιχα έχω την εντύπωση πως και το Dolby Pro Logic IIz έκανε καλύτερη δουλειά από το DTS Neo:Χ και το Audyssey DSX που πιθανώς να συντέλεσε στην εξαφάνιση της Audyssey από τον συγκεκριμένο τομέα.
 

Αντώνης-Κ

AVClub Addicted Member
22 June 2007
2,095
Το σίγουρο για πολλούς και διάφορους λόγους η ποιότητα streaming από τις πλατφόρμες δεν ανταποκρίνεται στην ποιότητα ήχου που έχει δυνατότητα το E-AC-3. Και ούτε είναι σίγουρο αν το streaming είναι πραγματικό E-AC-3 η αν από (AAC) Advanced Audio Coding βλέπε mp3, γίνεται transcoding από το app σε E-AC-3 για συμβατότητα με συσκευές αναπαραγωγής.
 
  • Like
Reactions: #@george@#

Αντώνης-Κ

AVClub Addicted Member
22 June 2007
2,095
Αυτό που έγραψα πιο πάνω είναι σοβαρό σε λίγα χρόνια βλέπω να καταργείται το home cinema και οι νέες γενιές να απολαμβάνουν multi channel audio από τα multi channel speakers του κινητού :p
 
17 June 2006
23,963
Αθήνα
Το σίγουρο για πολλούς και διάφορους λόγους η ποιότητα streaming από τις πλατφόρμες δεν ανταποκρίνεται στην ποιότητα ήχου που έχει δυνατότητα το E-AC-3. Και ούτε είναι σίγουρο αν το streaming είναι πραγματικό E-AC-3 η αν από (AAC) Advanced Audio Coding βλέπε mp3, γίνεται transcoding από το app σε E-AC-3 για συμβατότητα με συσκευές αναπαραγωγής.
Σιγουραι αυτό θα γίνεται. Όπως κάνουν συμπίεση στην εικόνα (με αστείο bitrate σε σχέση με το δισκάκι) αντίστοιχα κάνουν συμπίεση (downgrade) και στον ήχο για οικονομία bandwidth. Κατά τα άλλα τα πελατακια είναι υπερηφανα που βλέπουν στον ενισχυτή να γράφει Dolby Atmos . Αφού δεν παραπονιέται κανένας όλα καλα. business as usual...
Ναι δυστυχώς όπως το είπες. Dolby Atmos από το κινητό 😁😁😁
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
20,161
Αθήνα
Στο ίδιο περιεχόμενο με Atmos πάντως με αναφορά τα demo discs της dolby μέσω DD+ και DTH η διαφορά είναι ακουστή και χωρίς να χρειάζεται πολυ ακριβό ηχοσύστημα. Αρκεί να μιλάμε για κανονικά ηχεία, όχι ηχομπάρες και ηχεία τηλεόρασης.
Στους ενισχυτές AV μπορείς να δεις περί τίνους πρόκειται. Στις ηχομπάρες χλωμό. Αρκεί να γράφει atmos η οθονίτσα ή να ανάβει το led σε συγκεκριμένο χρώμα και όλα καλά. Και έτσι και του πεις του άλλου ότι τα... 11 κανάλια με καραμπόλα που έχουν οι ηχομπάρες προκύπτουν από δικούς τους αλγόριθμους και όχι της Dolby, θα σε κοιτάνε σαν εξωγήινο... :ROFLMAO:

Δεν είναι η πρώτη φορά που η βιομηχανία ακολουθεί τα φράγκα. Την ετικέτα να έχει επάνω και σου λέει ο άλλος... ουάου! Και αυτό που ακούει είναι συνήθως της πλάκας.
 

cinephile

Established Member
7 November 2023
210
Παντως σε σε forum της αμερικης που ειχα διαβασει πριν λιγο καιρο κατι λενε οτι ισως ηρθε η ωρα λογω περιορισμου του δισκου οτι το καλοκαιρι ΙΣΩΣ η apple με την ελευση του νεου box της δωσει true atmos επιτελους!Το λενε μερικοι youtubers οτι ισως εχει ερθει η ωρα.Ειναι αληθεια οτι εχει παραγινει το κακο με το streaming και απλα πολυ καοες ταινιες καιγονται ηχητικα απο το συμπιεσμενο atmos.Ιδωμεν!
 
Το έχω ξαναγράψει πολλές φορές, στις ΗΠΑ σε πολλούς (αν όχι όλους) internet providers υπάρχει cap στο data κάθε μήνα. Στον δικό μου πχ είναι στα 1250GB, τα οποία τα φτάνω με την παρούσα ποιότητα streaming συχνά κοντά στο όριο. Με αυτό το δεδομένο, ξεχάστε το το ασυμπίεστο streaming, εκτός αν εφευρεθεί κάποιος νέος φανταστικός lossless αλγόριθμος που να κρατάει την ταινία στα σημερινά επίπεδα όγκου του streaming.
 
Last edited:
Επίσης, συμπιεσμένο ή μη, το Atmos στα streaming είναι κακά τα ψέματα game changer, ειδικά σε παραγωγές με sound designers που…. ιδρώνουν τη φανέλα τους. Παραδείγματα, το 1899 (Netflix), See (Apple), ή και το τρέχον Three Body Problem. Η διαφορά με το απλό 5.1 είναι συγκλονιστική, άρα δεν είναι ότι ακριβώς μας «κοροϊδευουν», απλά (και λογικά, κακά τα ψέματα) δεν ασχολούνται με τα diminishing returns στην πιστότητα που αφορούν το 1% των συνδρομητών που θα δούνε σε προβολέα, dedicated room και στάθμες αναφοράς. Είναι σαφής η διαφορά 4k disk με Netflix σε ένα μέσο σύστημα; Εννοείται, εδώ μου ήταν σαφής στην JBL9.1. Όμως είναι μικρότερη από τη διαφορά 5.1 με (συμπιεσμένο) Atmos. Όποτε αναμενόμενη η απόφαση τους. Αντίστοιχα και στην εικόνα, η διαφορά μετά την προσθήκη του HDR στα streaming είναι τρομακτική, και σίγουρα πιο αντιληπτή από το σημαντικά μεγαλύτερο bitrate που έχει ένα δισκάκι. Όποτε πορεύονται με το HDR ως προτεραιότητα.
 
Last edited:

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,938
Athens
4Mbps average έχουν bitrate τα δισκάκια UHD (4K) στο Atmos soundtrack (Dolby TrueHD Atmos, lossless).
Από τα max 17Mbps average που έχει τώρα το Netflix streaming, θα πάρει πες άλλα 3.5Mbps με lossless Atmos, οπότε θα πάει στα 20.5-21Mbps.
Δεν είναι κάτι το συγκλονιστικό, αλλά το τσιγκουνεύονται και το κοστολογούν ακριβά οι εταιρίες.

Χλωμό το κόβω να βάλει το Netflix η Disney ή η Apple ή το Amazon, lossless Atmos στο streaming (εδώ δεν το δίνουν καν στο on demand).
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,719
Επίσης, συμπιεσμένο ή μη, το Atmos στα streaming είναι κακά τα ψέματα game changer, ειδικά σε παραγωγές με sound designers που…. ιδρώνουν τη φανέλα τους. Παραδείγματα, το 1899 (Netflix), See (Apple), ή και το τρέχον Three Body Problem. Η διαφορά με το απλό 5.1 είναι συγκλονιστική, άρα δεν είναι ότι ακριβώς μας «κοροϊδευουν», απλά (και λογικά, κακά τα ψέματα) δεν ασχολούνται με τα diminishing returns στην πιστότητα που αφορούν το 1% των συνδρομητών που θα δούνε σε προβολέα, dedicated room και στάθμες αναφοράς. Είναι σαφής η διαφορά 4k disk με Netflix σε ένα μέσο σύστημα; Εννοείται, εδώ μου ήταν σαφής στην JBL9.1. Όμως είναι μικρότερη από τη διαφορά 5.1 με (συμπιεσμένο) Atmos. Όποτε αναμενόμενη η απόφαση τους. Αντίστοιχα και στην εικόνα, η διαφορά μετά την προσθήκη του HDR στα streaming είναι τρομακτική, και σίγουρα πιο αντιληπτή από το σημαντικά μεγαλύτερο bitrate που έχει ένα δισκάκι. Όποτε πορεύονται με το HDR ως προτεραιότητα.
Στα 3 πρώτα επεισόδια του 3 Body…πάντως δεν άκουσα τπτ ιδιαίτερο από τα κανάλια ύψους….
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
20,161
Αθήνα
To bravia core - λέει - ότι έχει έως και 80Mbps. Σιγά το δύσκολο να αυξήσουν το bitrate στο streaming δηλαδή οι γνωστές πλατφόρμες... . Στην τελική ας το χωρίσουν όπως κάνουν οι μουσικές υπηρεσίες με περισσότερη χρέωση στο πιο καλό πακέτο.
 
  • Like
Reactions: cinephile

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,938
Athens
To bravia core - λέει - ότι έχει έως και 80Mbps. Σιγά το δύσκολο να αυξήσουν το bitrate στο streaming δηλαδή οι γνωστές πλατφόρμες... . Στην τελική ας το χωρίσουν όπως κάνουν οι μουσικές υπηρεσίες με περισσότερη χρέωση στο πιο καλό πακέτο.

Έχει να κάνει και με το client base.
Πόσους έχει το Netflix πόσους το Bravia Core.

Υπάρχει και το Kaleidescape, αλλά κοστίζει όσο ένα οικογενειακό αμάξι :D

Δισκάκι και άγιος ο Θεός λέμε.
 
Υπάρχει και το Kaleidescape, αλλά κοστίζει όσο ένα οικογενειακό αμάξι :D

Εγώ με -ας πούμε- καλή δουλειά στις ΗΠΑ, ανέβασα πίεση όταν είδα την τιμολόγηση, αναρωτιέμαι σε ποιους απευθύνεται. Πραγματικά χίλιες φορές να αγοράζεις κάθε ταινία που βλέπεις σε δισκάκι, χωρίς πλάκα.

Εδώ βλέπεις ότι ακόμα και στα home theater που γίνονται showcase στο YouTube συνήθως κάτι σάπιες Disney+ ταινίες βάζουν για demo (που btw έχει και το χειρότερο Atmos από όλα τα streaming)
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,938
Athens
Εγώ με -ας πούμε- καλή δουλειά στις ΗΠΑ, ανέβασα πίεση όταν είδα την τιμολόγηση, αναρωτιέμαι σε ποιους απευθύνεται. Πραγματικά χίλιες φορές να αγοράζεις κάθε ταινία που βλέπεις σε δισκάκι, χωρίς πλάκα.

Εδώ βλέπεις ότι ακόμα και στα home theater που γίνονται showcase στο YouTube συνήθως κάτι σάπιες Disney+ ταινίες βάζουν για demo (που btw έχει και το χειρότερο Atmos από όλα τα streaming)

Για να ζούνε, έχουνε client base.
Και εγω αν είχα στην τράπεζα 10 μύρια, θα έπαιρνα ένα και θα έδινα και το ελεύθερο να κατεβάζουν αβέρτα όλη η φαμίλια :D

Κακά τα ψέματα, αν είσαι της τεχνολογίας (ή πληρώνεις κάποιον του κλάδου να στο κάνει αυτός), παίρνεις δισκάκια, rip, αποθήκευση σε nas & emby/plex και τέλος.
Ανοίγεις τον προβολέα και ηχοσύστημα, με bt controller / control4 / κλπ έχεις ταμπλέτα/κοντρόλ/app χειρισμού, διαλέγεις ταινία, press play & τέλος.
 
Για να ζούνε, έχουνε client base.
Και εγω αν είχα στην τράπεζα 10 μύρια, θα έπαιρνα ένα και θα έδινα και το ελεύθερο να κατεβάζουν αβέρτα όλη η φαμίλια :D

Κακά τα ψέματα, αν είσαι της τεχνολογίας (ή πληρώνεις κάποιον του κλάδου να στο κάνει αυτός), παίρνεις δισκάκια, rip, αποθήκευση σε nas & emby/plex και τέλος.
Ανοίγεις τον προβολέα και ηχοσύστημα, με bt controller / control4 / κλπ έχεις ταμπλέτα/κοντρόλ/app χειρισμού, διαλέγεις ταινία, press play & τέλος.
Ναι μωρέ, αλλά μιλάμε για εξωφρενικά λεφτά. Πρέπει να έχεις τουλάχιστον καράβια στον Ινδικό δηλαδη, όχι αστεία. Και στην τελική θα προτιμούσα χίλιες φορές τα physical media και να κάνω μόνος μου το σχετικό rip, έτσι σου μένουν και για πάντα.
 
  • Like
Reactions: billpeppas
Ωπ, έχουμε επίσημη ημερομηνία για την έλευση DTS/IMAX Enhanced Audio στο Disney+ - 15 Μαΐου.

Για να δούμε. Αποκλείω να είναι ασυμπίεστη βέβαια, αλλά θα έχει ενδιαφέρον. Ειδικά με δεδομένο το αρκετά κακό Atmos που έχουν κατά κανόνα οι ταινίες στην πλατφόρμα.