Ψάχνωντας στις αγγελίες του marketplace, το εντόπισα.
Βρήκα και μπόλικα 505, αλλά το 508 έχει στροβοσκόπιο που με αρέσει!
Βασικά πήρα ένα ολόκληρο σετ DUAL, με ενισχυτή, δέκτη, κασετόφωνο, ηχεία και το εν λόγω πικάπ
κάτω από 50,00€.
Α, και τρία βινύλια μαζί!
Από παλαιοπωλείο εδώ στο μαχαλά μου.
Τα μηχανάκια είναι μια χαρά και λειτουργάνε αψόγως και ανυπερθέτως.
Μόνο πλύσιμο θέλανε.
Το πικάπ όμως ήταν κανιβαλισμένο...
Μόνο ο ιμάντας ήταν περιέργως εντάξει και η βελόνα!
Δεν δούλευε κανένας αυτοματισμός.
Ούτε το up-down του βραχίονα.
Έχανε στροφές.
Η κεφαλή του ήταν όρτσα προς τα δεξιά...
Δεν δούλευε το on-off για περιστροφή του πλατώ μέσω του βραχίονα.
Ο ένας ο μεντεσές στο καπάκι δεν λειτουργούσε.
Πάμε τώρα στην επισκευή:
Κατ' αρχήν φύγανε όλοι οι αυτοματισμοί.
Ακόμα και αυτός της αλλαγής στροφών.
Μόνο η ανύψωση του βραχίονα έμεινε και επισκευάστηκε εύκολα.
Μπήκε διακόφτης on-off αλά systemdeck...
Έλειπε ο οδοντωτός ιμάντας στο pitch control.
Τον μέτρησα και πήρα ιμάντα από παλιό εκτυπωτή, τον κόλλησα στις διαστάσεις (15,8cm μήκος).
Βέβαια επειδή αυτοί οι ιμάντες δεν είναι ελαστικοί έπρεπε να βγει το ράουλο για να μπει.
Εύκολη δουλειά και δούλεψε με τη μία. Και αυτοί οι ιμάντες δεν χαλάνε ποτές...
Ο γνήσιος και καλά ζητάει 25.00€ + μεταφορικά.
Από δω παν κι άλλοι...
Γενικά να γνωρίζετε πως οι παλιοί εκτυπωτές έχουνε μύρια ανταλλακτικά όπως ράουλα, ιμάντες, ελατήρια, γρανάζια.
Σαν μαγαζί με ανταλλακτικά είναι...
Ο μεντεσές του καπακίου ήτουνε και αυτός όρτσα...
Λύθηκε και επισκευάστηκε δύσκολα καθώς το ελατήριο που έχει μου τίναζε όλα τα παρελκόμενα...
Το σιαξα όμως με λίγο σπάσιμο νεύρων...
Άλλα 25.00€ από τον "κόλπο"... γλυτώθηκαν...
Το καπάκιον θα γυαλιστεί αλά γυάλισμα φαναριών αυτοκινήτου.
Ευκολάκι με την κατάλληλη υποδομή που την έχω.
Η κεφαλή που ήταν όρτσα προς τα δεξιά:
Αυτήν την κεφαλή δεν θέλω να την αλλάξω καθώς θεωρώ πως σχεδιάστηκε γι' αυτόν τον βραχίονα
και οιαδήποτε αλλαγή της ίσως να παίζει χειρότερα...
Έχει στο πάνω μέρος δύο πλαστικά άγκιστρα.
Εκεί κουμπώνει διά ημιπεριστροφής το μεταλλικό καβλιτσέκι που κρατάμε τον βραχίονα.
Έχει και μια βίδα στερέωσης.
Στο ένα το άγκιστρο, το "αυτάκι" συγκράτησης της κεφαλής ήτουνε σπασμένο.
Κολλήθηκε (4 mm μήκος) η άκρη μια οδοντογλυφίδας...
Έτσι δημιουργήθηκε μάνι-μάνι το "αυτάκι" και η κεφαλή ήρθε στα ίσα της και κούμπωσε πανεύκολα!
Γενικά να ξέρετε πως ξύλο με πλαστικό κολλάει γερά με κόλλα στιγμής.
Γλύτωσα και εκεί κάμποσα ευρά ο ματζίρης, χαχα.
Δεν τελέψαμε όμως!
Στο πικαπ θα μπει και ανάρτηση!
Μάλιστα θα αναρτάτε ολόκληρο στη βάση του!
Θα γενεί υβριδικό 505, χαχα.
Τραγωδία.
Φτάσαν και αυτά να τα πουλάνε 800,00+ €...
Η βάση βιδώνει με 6 βίδες στο πλινθ.
Έλα όμως που οι υποδοχές των βιδών (βάσης με πλινθ) ταιριάζουν άψογα σαν φορείς ελατηρίων πιέσεως!
Τα ελατήρια βρέθηκαν από παλιό εκτυπωτή...
Βέβαια πουλάνε και στο εμπόριο πάμφθηνα.
Έτσι θα αναρτηθεί όλο το πικάπ και κάτω από τη βάση του θα μπούνε χαιεντάδικοι ρεγουλατόροι αλφαδιάσματος (χιχιχι).
Μετά θα το χώσω και ένα βάψιμο σε μαύρο ή παρδαλό.
Το μισώ το γκρι που έχει τώρα.
Μόλις το τελέψω και έχω... όρεξη θα χώσω φωτό.
Αυτά.
Καλή Κυριακή με Υγεία.
Βρήκα και μπόλικα 505, αλλά το 508 έχει στροβοσκόπιο που με αρέσει!
Βασικά πήρα ένα ολόκληρο σετ DUAL, με ενισχυτή, δέκτη, κασετόφωνο, ηχεία και το εν λόγω πικάπ
κάτω από 50,00€.
Α, και τρία βινύλια μαζί!
Από παλαιοπωλείο εδώ στο μαχαλά μου.
Τα μηχανάκια είναι μια χαρά και λειτουργάνε αψόγως και ανυπερθέτως.
Μόνο πλύσιμο θέλανε.
Το πικάπ όμως ήταν κανιβαλισμένο...
Μόνο ο ιμάντας ήταν περιέργως εντάξει και η βελόνα!
Δεν δούλευε κανένας αυτοματισμός.
Ούτε το up-down του βραχίονα.
Έχανε στροφές.
Η κεφαλή του ήταν όρτσα προς τα δεξιά...
Δεν δούλευε το on-off για περιστροφή του πλατώ μέσω του βραχίονα.
Ο ένας ο μεντεσές στο καπάκι δεν λειτουργούσε.
Πάμε τώρα στην επισκευή:
Κατ' αρχήν φύγανε όλοι οι αυτοματισμοί.
Ακόμα και αυτός της αλλαγής στροφών.
Μόνο η ανύψωση του βραχίονα έμεινε και επισκευάστηκε εύκολα.
Μπήκε διακόφτης on-off αλά systemdeck...
Έλειπε ο οδοντωτός ιμάντας στο pitch control.
Τον μέτρησα και πήρα ιμάντα από παλιό εκτυπωτή, τον κόλλησα στις διαστάσεις (15,8cm μήκος).
Βέβαια επειδή αυτοί οι ιμάντες δεν είναι ελαστικοί έπρεπε να βγει το ράουλο για να μπει.
Εύκολη δουλειά και δούλεψε με τη μία. Και αυτοί οι ιμάντες δεν χαλάνε ποτές...
Ο γνήσιος και καλά ζητάει 25.00€ + μεταφορικά.
Από δω παν κι άλλοι...
Γενικά να γνωρίζετε πως οι παλιοί εκτυπωτές έχουνε μύρια ανταλλακτικά όπως ράουλα, ιμάντες, ελατήρια, γρανάζια.
Σαν μαγαζί με ανταλλακτικά είναι...
Ο μεντεσές του καπακίου ήτουνε και αυτός όρτσα...
Λύθηκε και επισκευάστηκε δύσκολα καθώς το ελατήριο που έχει μου τίναζε όλα τα παρελκόμενα...
Το σιαξα όμως με λίγο σπάσιμο νεύρων...
Άλλα 25.00€ από τον "κόλπο"... γλυτώθηκαν...
Το καπάκιον θα γυαλιστεί αλά γυάλισμα φαναριών αυτοκινήτου.
Ευκολάκι με την κατάλληλη υποδομή που την έχω.
Η κεφαλή που ήταν όρτσα προς τα δεξιά:
Αυτήν την κεφαλή δεν θέλω να την αλλάξω καθώς θεωρώ πως σχεδιάστηκε γι' αυτόν τον βραχίονα
και οιαδήποτε αλλαγή της ίσως να παίζει χειρότερα...
Έχει στο πάνω μέρος δύο πλαστικά άγκιστρα.
Εκεί κουμπώνει διά ημιπεριστροφής το μεταλλικό καβλιτσέκι που κρατάμε τον βραχίονα.
Έχει και μια βίδα στερέωσης.
Στο ένα το άγκιστρο, το "αυτάκι" συγκράτησης της κεφαλής ήτουνε σπασμένο.
Κολλήθηκε (4 mm μήκος) η άκρη μια οδοντογλυφίδας...
Έτσι δημιουργήθηκε μάνι-μάνι το "αυτάκι" και η κεφαλή ήρθε στα ίσα της και κούμπωσε πανεύκολα!
Γενικά να ξέρετε πως ξύλο με πλαστικό κολλάει γερά με κόλλα στιγμής.
Γλύτωσα και εκεί κάμποσα ευρά ο ματζίρης, χαχα.
Δεν τελέψαμε όμως!
Στο πικαπ θα μπει και ανάρτηση!
Μάλιστα θα αναρτάτε ολόκληρο στη βάση του!
Θα γενεί υβριδικό 505, χαχα.
Τραγωδία.
Φτάσαν και αυτά να τα πουλάνε 800,00+ €...
Η βάση βιδώνει με 6 βίδες στο πλινθ.
Έλα όμως που οι υποδοχές των βιδών (βάσης με πλινθ) ταιριάζουν άψογα σαν φορείς ελατηρίων πιέσεως!
Τα ελατήρια βρέθηκαν από παλιό εκτυπωτή...
Βέβαια πουλάνε και στο εμπόριο πάμφθηνα.
Έτσι θα αναρτηθεί όλο το πικάπ και κάτω από τη βάση του θα μπούνε χαιεντάδικοι ρεγουλατόροι αλφαδιάσματος (χιχιχι).
Μετά θα το χώσω και ένα βάψιμο σε μαύρο ή παρδαλό.
Το μισώ το γκρι που έχει τώρα.
Μόλις το τελέψω και έχω... όρεξη θα χώσω φωτό.
Αυτά.
Καλή Κυριακή με Υγεία.