Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Έχει νόημα;
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Δημήτρης Ν." data-source="post: 28993" data-attributes="member: 79"><p>Για να πετύχουμε κάποιο αποτέλεσμα στο οποίο στοχεύουμε , είτε αυτό είναι η μεταφορά μας από το σημείο Α στο σημείο Β , είτε είναι το κρέμασμα ενός κάδρου , είτε είναι η ακρόαση μουσικής , ευνόητο είναι ότι χρησιμοποιούμε κάποια μέσα προς επίτευξη του αποτελέσματος . Το ζητούμενο είναι εάν διαφοροποιηθεί το μέσον , τότε διαφοροποιείται το αποτέλεσμα , η διαφοροποίηση αυτή είναι ποσοτική ή ποιοτική ,ή και τα δυό μαζί ; Διότι στην αντίθετη περίπτωση , εφ' όσον δεν υπάρχει ποιοτική ή ποσοτική διαφοροποίηση του αποτελέσματος , τότε ουδείς λόγος υφίσταται για χρήση διαφορετικού μέσου , αν δε μάλιστα το διαφοροποιημένο μέσο είναι και ακριβότερο είμεθα "κώτσοι".</p><p></p><p>Ως εκ τούτου ναι μεν όλα τα αυτοκίνητα μας πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β , αλλά αυτό το κάνει και ένα κάρο με άλογο . Συνεπώς διαφοροποιουμένου του μέσου ( διαφορετικό όχημα άρα διαφορετική άνεση , διαφορετική ταχύτητα , διαφορετική ασφάλεια , διαφορετικό κόστος κλπ [ αντικειμενικός παράγων], έχουμε ποιοτική και ποσοτική διαφοροποίηση και στο αποτέλεσμα ( διαφορετικά αισθάνεσαι εσύ μέσα σε κάθε όχημα , διαφορετική απόλαυση λαμβάνεις από την οδήγηση του από το εσωτερικό και το εξωτερικό του κλπ (καμάρι - υποκειμενικός παράγων ) . </p><p></p><p>Το ίδιο και στην ακρόαση μουσικής . Ολα τα μηχανήματα δεν αναπαράγουν με τον ίδιο τρόπο το μουσικό έργο , ούτε η ακρόαση τους προκαλεί την ίδια απόλαυση . Αρα διαφοροποίση του μέσου ( αλλαγή μηχανημάτων ) , οδηγεί σε ποιοτική διαφοροποίηση του αποτελέσματος . </p><p></p><p>Το τρύπημα όμως του τοίχου με τριπάνι κοβαλτίου , με σκοπό το κρέμασμα του κάδρου , δεν διαφοροποιεί το αποτέλεσμα , αφού το κάδρο θα κρεμαστεί το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις , με τον ίδιο τρόπο , το καρφί δεν πρόκειται να πέσει και η ευχαρίστηση από τον κρεμασμένο πίνακα ( που ειναι το ζητούμενο - εκτός εάν πάσχεις από το "σύνδρομο του τρυπημένου τοίχου" , οπότε πάμε σε κλινικές περιπτώσεις ) είναι η ίδια και στις δύο περιπτώσεις , ασχέτως του τρόπου που καρφώθηκε το καρφί . Ομοίως η ποιότητα του καρφιού και του τρυπανιού καθώς και το εξωτικό υλικό κατασκευής τους τίποτα δεν έχουν να προσθέσουν στο κρέμασμα , ή στην απόλαυση από το κρέμασμα του κάδρου. </p><p></p><p>Συνεπώς όποιο hi-end μηχάνημα αναπαραγωγής ήχου που έχει κατασκευασθεί από εξωτικό υλικό , σε εξωτικό εργοστάσιο , από την στιγμή που δεν μεταβάλλει το αποτέλεσμα - την αναπαραγωγή δηλαδή του μουσικού έργου-είναι κοροϊδία και δη πατενταρισμένη . Αλλωστε το τύλιγμα των πούρων στους μηρούς πανέμορφης Κουβανέζας παρθένας , ουδολως προσθέτει στην γευστική του απόλαυση κατά το κάπνισμα σε σχέση με εκείνο που το έχει τυλίξει μεσήλιξ , παντρεμένη με τρία παιδιά και ελαφρώς "μπακατέλα" , στην εμφάνιση . </p><p></p><p>Αρα πολύ σωστά ορισμένα πράγματα διαφοροποιούνται τιμολογιακά και άλλα όχι - ή δεν θα έπρεπε . :aktion033: :speechless-smiley-0</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Δημήτρης Ν., post: 28993, member: 79"] Για να πετύχουμε κάποιο αποτέλεσμα στο οποίο στοχεύουμε , είτε αυτό είναι η μεταφορά μας από το σημείο Α στο σημείο Β , είτε είναι το κρέμασμα ενός κάδρου , είτε είναι η ακρόαση μουσικής , ευνόητο είναι ότι χρησιμοποιούμε κάποια μέσα προς επίτευξη του αποτελέσματος . Το ζητούμενο είναι εάν διαφοροποιηθεί το μέσον , τότε διαφοροποιείται το αποτέλεσμα , η διαφοροποίηση αυτή είναι ποσοτική ή ποιοτική ,ή και τα δυό μαζί ; Διότι στην αντίθετη περίπτωση , εφ' όσον δεν υπάρχει ποιοτική ή ποσοτική διαφοροποίηση του αποτελέσματος , τότε ουδείς λόγος υφίσταται για χρήση διαφορετικού μέσου , αν δε μάλιστα το διαφοροποιημένο μέσο είναι και ακριβότερο είμεθα "κώτσοι". Ως εκ τούτου ναι μεν όλα τα αυτοκίνητα μας πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β , αλλά αυτό το κάνει και ένα κάρο με άλογο . Συνεπώς διαφοροποιουμένου του μέσου ( διαφορετικό όχημα άρα διαφορετική άνεση , διαφορετική ταχύτητα , διαφορετική ασφάλεια , διαφορετικό κόστος κλπ [ αντικειμενικός παράγων], έχουμε ποιοτική και ποσοτική διαφοροποίηση και στο αποτέλεσμα ( διαφορετικά αισθάνεσαι εσύ μέσα σε κάθε όχημα , διαφορετική απόλαυση λαμβάνεις από την οδήγηση του από το εσωτερικό και το εξωτερικό του κλπ (καμάρι - υποκειμενικός παράγων ) . Το ίδιο και στην ακρόαση μουσικής . Ολα τα μηχανήματα δεν αναπαράγουν με τον ίδιο τρόπο το μουσικό έργο , ούτε η ακρόαση τους προκαλεί την ίδια απόλαυση . Αρα διαφοροποίση του μέσου ( αλλαγή μηχανημάτων ) , οδηγεί σε ποιοτική διαφοροποίηση του αποτελέσματος . Το τρύπημα όμως του τοίχου με τριπάνι κοβαλτίου , με σκοπό το κρέμασμα του κάδρου , δεν διαφοροποιεί το αποτέλεσμα , αφού το κάδρο θα κρεμαστεί το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις , με τον ίδιο τρόπο , το καρφί δεν πρόκειται να πέσει και η ευχαρίστηση από τον κρεμασμένο πίνακα ( που ειναι το ζητούμενο - εκτός εάν πάσχεις από το "σύνδρομο του τρυπημένου τοίχου" , οπότε πάμε σε κλινικές περιπτώσεις ) είναι η ίδια και στις δύο περιπτώσεις , ασχέτως του τρόπου που καρφώθηκε το καρφί . Ομοίως η ποιότητα του καρφιού και του τρυπανιού καθώς και το εξωτικό υλικό κατασκευής τους τίποτα δεν έχουν να προσθέσουν στο κρέμασμα , ή στην απόλαυση από το κρέμασμα του κάδρου. Συνεπώς όποιο hi-end μηχάνημα αναπαραγωγής ήχου που έχει κατασκευασθεί από εξωτικό υλικό , σε εξωτικό εργοστάσιο , από την στιγμή που δεν μεταβάλλει το αποτέλεσμα - την αναπαραγωγή δηλαδή του μουσικού έργου-είναι κοροϊδία και δη πατενταρισμένη . Αλλωστε το τύλιγμα των πούρων στους μηρούς πανέμορφης Κουβανέζας παρθένας , ουδολως προσθέτει στην γευστική του απόλαυση κατά το κάπνισμα σε σχέση με εκείνο που το έχει τυλίξει μεσήλιξ , παντρεμένη με τρία παιδιά και ελαφρώς "μπακατέλα" , στην εμφάνιση . Αρα πολύ σωστά ορισμένα πράγματα διαφοροποιούνται τιμολογιακά και άλλα όχι - ή δεν θα έπρεπε . :aktion033: :speechless-smiley-0 [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Έχει νόημα;
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…