Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Γιώργος.Χ" data-source="post: 1058028121" data-attributes="member: 526"><p>Χωρις να το έχω ψάξει πολύ υποθέτω οτι το σενάριο που θα παίξει ειναι :</p><p></p><p>1. Λιγο πριν τελειώσει το συμβόλαιο που εχει ο πελάτης Α παιρνει τηλεφωνο την εταιρεία του και ζητάει καλύτερη τιμή ενόψει ανανέωσης.</p><p>2. Σε περιπτωση μη (ικανοποιητικής) απάντησης κάνει αιτημα φορητότητας </p><p>3. Ενημερώνει εκ νεου τον παλαιό πάροχο οτι εχει γίνει αίτημα φορητότητας (με στόχο να διαπραγματευτεί καλύτερη τιμή)</p><p>4. Ο παλαιός πάροχος και ο πελάτης έχουν 10 μέρες (χοντρικά) να τα βρουν. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης πηγαίνει σε κατάστημα του νέου παρόχου του και υποβάλλει αιτημα <strong>υπαναχώρησης </strong>οπότε δεν προχωράει η φορητότητα. </p><p>5. Αν δεν γινει το (4) τότε η αιτηση προχωράει και η φορητότητα ολοκληρώνεται επιτυχώς..</p><p></p><p>Αν ισχύουν τα παραπάνω ειναι μια ευκαιρία για τις εταιρείες να αξιοποιήσουν επιτέλους τα CRM εργαλεία που εχουν και να πριμοδοτήσουν τον <strong>καλό και πιστό </strong> πελάτη. Επειδή ξέρω πώς σκέπτονται τα στελέχη των consumer marketing τμημάτων τους δεν είμαι πολύ αισιόδοξος αλλά θα δούμε..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Γιώργος.Χ, post: 1058028121, member: 526"] Χωρις να το έχω ψάξει πολύ υποθέτω οτι το σενάριο που θα παίξει ειναι : 1. Λιγο πριν τελειώσει το συμβόλαιο που εχει ο πελάτης Α παιρνει τηλεφωνο την εταιρεία του και ζητάει καλύτερη τιμή ενόψει ανανέωσης. 2. Σε περιπτωση μη (ικανοποιητικής) απάντησης κάνει αιτημα φορητότητας 3. Ενημερώνει εκ νεου τον παλαιό πάροχο οτι εχει γίνει αίτημα φορητότητας (με στόχο να διαπραγματευτεί καλύτερη τιμή) 4. Ο παλαιός πάροχος και ο πελάτης έχουν 10 μέρες (χοντρικά) να τα βρουν. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης πηγαίνει σε κατάστημα του νέου παρόχου του και υποβάλλει αιτημα [B]υπαναχώρησης [/B]οπότε δεν προχωράει η φορητότητα. 5. Αν δεν γινει το (4) τότε η αιτηση προχωράει και η φορητότητα ολοκληρώνεται επιτυχώς.. Αν ισχύουν τα παραπάνω ειναι μια ευκαιρία για τις εταιρείες να αξιοποιήσουν επιτέλους τα CRM εργαλεία που εχουν και να πριμοδοτήσουν τον [B]καλό και πιστό [/B] πελάτη. Επειδή ξέρω πώς σκέπτονται τα στελέχη των consumer marketing τμημάτων τους δεν είμαι πολύ αισιόδοξος αλλά θα δούμε.. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…