Αγόρασα στις 19/2/2010 μια ATI Saphire 5450 HD 1Gb, απ' το Πλαίσιο Γλυφάδας, με 47,99 ευρώ.
Την έβαλα στο HTPC μου στο σαλόνι (παθητική ψύξη - αθόρυβη) κάι εκεί ήταν ως σήμερα. (Μπορείτε να δείτε τα posts μου στο νήμα "Let's try bitstreaming out", στην ενότητα HTPC ).
Μέχρι τώρα, όλα καλά. Συνδεδεμμένη μέσω HDMI σ' έναν Denon 3808, έστελνε όλα τα HD Formats ήχου και η εικόνα της ήταν αψεγάδιαστη. Αυτά για εισαγωγή.
Εδώ και μιά βδομάδα, η κάρτα άρχισε να κάνει "νερά". Συγκεκριμένα, η οθόνη ήταν όπως το συνημμένο.
Τα υπόλοιπα που περιγράφω, έγιναν σήμερα.
Έψαξα κ βρήκα την απόδειξη αγοράς και είδα ότι ήμουν ακόμη στην εγγύηση. Πήρα τα χαρτιά κ τη κάρτα και πήγα στο Πλάισιο Γλυφάδας, μαζί με φωτογραφία της οθόνης (το συνημμένο).
Μετά από 4 ώρες, με πήραν τηλέφωνο.
Η στιχομυθία:
Πλαίσιο - Την κάρτα την έχουμε "στρεσάρει" στο 100% αλλά ούτε θερμοκρασία ανεβάζει, ούτε δείχνει πρόβλημα.
Εγώ - Δοκιμάστε (κατω δεξιά icon ήχου), δεξί κλικ, Playback devices > Properties.
Πλαίσιο - Μα τί λετε, την έχουμε σε περιβάλλον παιχνιδιού στο μαξιμουμ στρεσάρισμα και δεν δείχνει πρόβλημα.
Εγώ - Κοιτάξτε. Εγώ δεν παίζω παιχνίδια. Μετά την οθόνη με τα "παράσιτα" που σας έδωσα σε printout, βγαίνει "μπλέ" οθόνη.
Πλαίσιο - Δεν μπορούμε να βρούμε κάι που να αποδεικνύει ότι η κάρτα έχει πρόβλημα...
Εγώ - Κάτι άλλο. Start > Computer (δεξί κλικ) > Properties > Windows Experience Index (ταχύτητα υπολογιστή). Δοκιμάστε να τρέξετε το τεστ και πείτε μου άν, την ώρα που τρέχει το τεστ της κάρτας οθόνης, αυτό τελειώνει χωρίς πρόβλημα. Σ' εμένα δεν τελειώνει, βγάζοντας λάθος και το αποτέλεσμα της κάρτας οθόνης είναι 1.0
Αφού δεν έβγαινε νόημα, τους είπα οκ, θα έρθω αύριο να τη πάρω.
Μετά απ' αυτά, ξαναπήγα στο Πλαίσιο σαν πελάτης και πήρα μια ATI 6450 με 39,00 ευρώ
Την έβαλα στο ίδιο PC, έγκατέστησα τη κάρτα απ' το CD που υπήρχε στη συσκευασία και, όλα καλά...
Πείτε μου τώρα εσείς, τίς σημαίνει "2 χρόνια εγγύηση Πλαίσιο" και ποιός, μπορεί ν' αποφασίσει άν, είμαστε δικαιούχοι εγγύησης ή άυτό είναι απλώς ένα "μαρκετίστικο τρικ" που βοηθάει τις πωλήσεις του κάθε "Πλαίσιο".
Θα παρακαλούσα όποια μέλη έχουν ανάλογη εμπειρία, να τη παραθέσουν εδώ.
Ευχαριστώ.
Την έβαλα στο HTPC μου στο σαλόνι (παθητική ψύξη - αθόρυβη) κάι εκεί ήταν ως σήμερα. (Μπορείτε να δείτε τα posts μου στο νήμα "Let's try bitstreaming out", στην ενότητα HTPC ).
Μέχρι τώρα, όλα καλά. Συνδεδεμμένη μέσω HDMI σ' έναν Denon 3808, έστελνε όλα τα HD Formats ήχου και η εικόνα της ήταν αψεγάδιαστη. Αυτά για εισαγωγή.
Εδώ και μιά βδομάδα, η κάρτα άρχισε να κάνει "νερά". Συγκεκριμένα, η οθόνη ήταν όπως το συνημμένο.
Τα υπόλοιπα που περιγράφω, έγιναν σήμερα.
Έψαξα κ βρήκα την απόδειξη αγοράς και είδα ότι ήμουν ακόμη στην εγγύηση. Πήρα τα χαρτιά κ τη κάρτα και πήγα στο Πλάισιο Γλυφάδας, μαζί με φωτογραφία της οθόνης (το συνημμένο).
Μετά από 4 ώρες, με πήραν τηλέφωνο.
Η στιχομυθία:
Πλαίσιο - Την κάρτα την έχουμε "στρεσάρει" στο 100% αλλά ούτε θερμοκρασία ανεβάζει, ούτε δείχνει πρόβλημα.
Εγώ - Δοκιμάστε (κατω δεξιά icon ήχου), δεξί κλικ, Playback devices > Properties.
Πλαίσιο - Μα τί λετε, την έχουμε σε περιβάλλον παιχνιδιού στο μαξιμουμ στρεσάρισμα και δεν δείχνει πρόβλημα.
Εγώ - Κοιτάξτε. Εγώ δεν παίζω παιχνίδια. Μετά την οθόνη με τα "παράσιτα" που σας έδωσα σε printout, βγαίνει "μπλέ" οθόνη.
Πλαίσιο - Δεν μπορούμε να βρούμε κάι που να αποδεικνύει ότι η κάρτα έχει πρόβλημα...
Εγώ - Κάτι άλλο. Start > Computer (δεξί κλικ) > Properties > Windows Experience Index (ταχύτητα υπολογιστή). Δοκιμάστε να τρέξετε το τεστ και πείτε μου άν, την ώρα που τρέχει το τεστ της κάρτας οθόνης, αυτό τελειώνει χωρίς πρόβλημα. Σ' εμένα δεν τελειώνει, βγάζοντας λάθος και το αποτέλεσμα της κάρτας οθόνης είναι 1.0
Αφού δεν έβγαινε νόημα, τους είπα οκ, θα έρθω αύριο να τη πάρω.
Μετά απ' αυτά, ξαναπήγα στο Πλαίσιο σαν πελάτης και πήρα μια ATI 6450 με 39,00 ευρώ
Την έβαλα στο ίδιο PC, έγκατέστησα τη κάρτα απ' το CD που υπήρχε στη συσκευασία και, όλα καλά...
Πείτε μου τώρα εσείς, τίς σημαίνει "2 χρόνια εγγύηση Πλαίσιο" και ποιός, μπορεί ν' αποφασίσει άν, είμαστε δικαιούχοι εγγύησης ή άυτό είναι απλώς ένα "μαρκετίστικο τρικ" που βοηθάει τις πωλήσεις του κάθε "Πλαίσιο".
Θα παρακαλούσα όποια μέλη έχουν ανάλογη εμπειρία, να τη παραθέσουν εδώ.
Ευχαριστώ.