Re: Απάντηση: ΕΚΤΩΣΕΙΣ-ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ(Σχόλια-Πολιτική Εγγυήσεων-Χρεώσεις)
Δείτε τι κάνουν ορισμένοι που θέλουν να λέγονται επαγγελματίες για να κοροιδεύουν τον κόσμο. Βάζουν μιά τιμή στο skroutz για να βγαίνουν πρώτη στην αναζήτηση και μετά με διάφορα τεχνάσματα δεν πουλάνε το συγγεκριμένο είδος!
(ΕΠΟΧΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΟΥΝ ΠΕΛΑΤΕΣ!!!!!!!!)
Αυτή είναι η απάντηση απο το συγγεκριμένο κατάστημα μετά από παράπονο που έστειλα με email.
Υπόψιν ποτέ δεν πήρα email επιβεβαίωσης στα spam όπως λένε. Μπορείτε να το διαπιστώσετε και εσείς,κάντε εγγραφή στο site τους μετά κάντε μια αγορά με αντικαταβολή και αν βρείτε απάντηση στο email σας να με βράσετε...
Παραθέτο το email αυτούσιο και το δικό τους και το δικό μου, τα συμπεράσματα δικά σας...(επαγγελματίες όχι αστεία)
RE: LG LW5500 42'' 3D/LED
1 recipientsCC: recipientsYou More
BCC: recipientsYou Show Details FROM:Large Shop TO:'nikos sadib' Message flagged Saturday, December 24, 2011 1:14 PMMessage body
Κύριε ¨¨¨¨¨¨¨¨ καλημέρα σας και Χρόνια σας Πολλά.
Τις απειλές του τύπου (…εάν εως αυριο το βραδυ 24/12 δεν επικοινωνησετε μαζι μου …. θα κοινοποιησω το παρων email στο skroutz.gr ) να τις κάνετε αλλού και όχι σε μας.
Πριν επιλέξετε να κοινοποιήσετε το email στο skroutz η όπου αλλού επιθυμητέ καλά θα κάνετε να στεκάρετε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας και τις ρυθμίσεις που έχετε κάνει στο yahoo για spam mail γιατί στο τέλος μπορεί θα εκτεθείτε.
Την παραγγελία σας με Α/Α 1065 θα την ακυρώσουμε γιατί δεν θέλουμε πελάτες που είναι κακοπροαίρετοι, εριστικοί και κυρίως όταν μας απειλούν.
Τέλος επιφυλασσόμαστε να σας απαντήσουμε αναλυτικά μέσο του skroutz ή όπου αλλού κάνετε την καταγγελία – παράπονο χρησιμοποιώντας από πλευράς μας κάθε μέσο που θα προασπίζει το κύρος του καταστήματός μας.
Σας ευχόμαστε Χρόνια Πολλά
Καλά Χριστούγεννα
Και καλή Πρωτοχρονιά
--------------------------------------------------------------------------------
From: nikos sadib [mailto:nsadib
Sent: Friday, December 23, 2011 9:08 PM
To: [email protected]
Subject: L G LW5500 42'' 3D/LED
Στις 21/12 σας εκανα μια παραγγελια και ενω εκανα επιλογη πληρωμης με πιστωτικη δεν ολοκληρωσα την πληρωμη γιατι δεν ηθελα να δωσω στοιχεια τις καρτας και αποφασισα να πληρωσω αντικαταβολη, η σελιδα σας ομως εκλεισε την παραγγελια χωρις να δινει την δυνατοτητα αλαγης πληρωμης !!!!!!! Την αλλη μερα προσπαθησα να σας παρω τηλεφωνο για να συνενοηθουμε για την παραγγελια και ηταν ολη μερα κατηλημενο!!!!
Κωδικός Παραγγελίας 1064 - Ημερομηνία 2011-12-21 18:50:42
Το βραδυ βλεπω στο σαιτ σας οτι η παραγγελια ακυρωθηκε! ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!!!!!!!
Εδωσα τοπο στην οργη και ξαναεκανα την παραγγελια
Κωδικός Παραγγελίας 1065 - Ημερομηνία 2011-12-22 20:05:51
διαλεγοντας τροπο πληρωμης αντικαταβολη αυτη τη φορα.
ΟΥΤΕ ΕΝΑ email επιβεβαιωσης δεν στειλατε.
Σημερα απο το πρωι εως το βραδυ προσπαθουσα να σας παρω παλι τηλεφωνο και ηταν παλι κατηλημενο!!
Κυριοι εαν δεν θελετε η δεν ξερετε να πουλατε μεσω internet να το κλεισετε το μαγαζι.
εαν εως αυριο το βραδυ 24/12 δεν επικοινωνησετε μαζι μου για να ξερω τουλαχιστων αν την αγορασα την τηλεοραση η οχι (που ξανακουστικε αγορα μεσω internet και να μην στελνετε email με επιβεβαιωση!!!!!!!!!!!) θα κοινοποιησω το παρων email στο skroutz.gr
στάλθηκε βέβαια αρνητική κριτική στο skroytz μαζί και με το παραπάνω email αλλά δεν δημοσιεύτηκε ακόμη καί μάλλον δεν θα δημοσιευθεί ποτέ (αφού πελάτες τους είναι).
Η ίδια τηλεόραση στην ίδια τιμή είχε παραγγελθεί μια βδομάδα πιο πρίν απο το moultirama τηλεφωνικά και μου είπαν ότι σε 3 μέρες θα είναι στο σπίτι μου,όταν τους πήρα μετά απο 5 ημέρες και τους ρώτησα γιατί δεν παράλαβα ακόμα μου είπαν ότι έκαναν λάθος και την πούλησαν στο κατάστημα, δεν είχαν άλλες και έπρεπε να περιμένω μετά τις γιορτες λόγω απογραφής !!!!!! φυσικά και ακύρωσα την παραγγελία.
Συμπέρασμα μην πιστεύετε τις τιμές που δίνουν στο skroutz είναι κράχτες, και μην κάνετε πληρωμή ποτέ με κάρτα ή έμβασμα σε τράπεζα, μόνο αντικαταβολή για να έχετε το πάνω χέρι, αλλίως θα σας ταλαιπωρήσουν γιά να παραλάβετε (άν παραλάβετε) αυτό πού θέλετε...