Γεια χαρά σε όλους.
Τον περασμένο Άυγουστο αγόρασα την QE 85Q95T αντικαθιστώντας την QE 75Q6FN την οποία είχα αγοράσει με δωρεάν 5 χρόνια εγγύηση. Στον 1ο χρόνο η οθόνη κάποια στιγμή έσβησε και περνούσε μόνο ήχος... Έγινε λοιπόν στα πλαίσια της 2ετούς εγγύησης της Samsung αντικατάσταση του panel. Έκτοτε όλα καλά.
Όταν πήρα την Q95T δεν συμπεριλαμβανόταν υπήρχε ούτε δυνατότητα αγοράς επέκτασης εγγύησης. 'Έχοντας την εμπειρία με την οθόνη της προηγούμενης έχω μια ανησυχία ποιο θα ήταν το κόστος σε αντίστοιχη βλάβη με την 85αρα... Γεγονός είναι ότι η ζημία είχε παρουσιαστεί στον πρώτο χρόνο λειτουργίας οπότε η επέκταση εγγύησης δεν έχει χρειαστεί μέχρι σήμερα.
Έτσι μετά την αγορά και αφού έψαξα λίγο διαπίστωσα ότι η Samsung δεν είχε κάτι αντίστοιχο όπως η
LG. Επικοινώνησα λοιπόν με την εξυπηρέτηση και τους ρώτησα γιατί δεν υπάρχει τέτοια υπηρεσία ενώ ο ανταγωνισμός έχει. Κλείνοντας τους είπα ότι καλό θα ήταν να το μεταφέρουν την πρόταση μου στο αρμόδιο τμήμα. Έτσι μετά από 2-3 μήνες προς έκπληξη μου διαπίστωσα ότι εμφανίστηκε το πρόγραμμα "
Samsung Protect" το οποίο υποστηρίζεται από την Allianz Partners.
Σύμφωνα με τη Samsung: "Η επέκταση εγγύησης προστατεύει την συσκευή σας για 3 επιπλέον έτη από τη λήξη της εγγύησης του κατασκευαστή, χωρίς όριο αριθμού επισκευών και χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση σε περίπτωση βλάβης. Η συσκευή σας επισκευάζεται με αυθεντικά ανταλλακτικά μόνο σε επίσημα επισκευαστικά κέντρα Samsung."
Έτσι για την δικιά μου τηλεόραση με αξία αγοράς 2999 ευρώ το κόστος είναι στα 192.68 ευρώ. Το αντίστοιχο κόστος στην LG είναι στα 230 ευρώ (LCD/LED) και 280 (OLED).
'Όπως καταλαβαίνω ένα έξτρα πέραν της κλασσικής επέκτασης της εγγύησης για +3 χρόνια είναι ή "Κάλυψη ατυχήματος"
Το ερώτημα είναι το εξής: Αξίζει?
