Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="kozadin" data-source="post: 1058300603" data-attributes="member: 989"><p>Να σας πω και εγώ την πρόσφατη εμπειρία μου απο την πρωτέργια που την θεωρώ άκρως κοροϊδευτική αν και εν μέρη ή με την ακριβή ερμηνεία των όρων της σύμβασης ευθύνομαι .</p><p>Άλλαξα πάροχο τον Νοέμβριο και πήρα το πρόγραμμα της protergia -30% καλοπληρωτές. Είχα ζητήσει εξόφληση των λογαρισμών μέσω πάγιας εντολής. Όταν ήρθε ο ΠΡΩΤΟΣ λογαριασμός (έναντι) δυστυχώς δεν πρόσεξα ότι δεν ανέγραφε εξόφληση μέσω παγιας εντολής. Έτσι πέρασε η μέρα πληρωμής και όταν τσέκαρα οτι δεν είχε εξοφληθεί αυτόματα ο λογαρισμός είχαν περάσει 2 μέρες οπότε και εξόφλησα. Οι υπολοιποι 2 έναντι λογαρισμοί εξοφλήθηκαν κανονικά μέσω παγιας εντολής. Πριν λίγες μέρες όταν ήρθε ο εκκαθαριστικός λογαριασμός έκπληκτος είδα πως δεν έχει χρεωθεί η έκπτωση. Στην επικοινωνία με το customer service η απάντηση ήταν πως δεν πλήρωσα εμπρόθεσμα τον πρώτο λογαριασμό και έτσι δεν ισχύει η έκπτωση. Στην ερώτηση πως αυτός ήταν ο πρώτος λογαρισμός και θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον περισσότερο ελαστικοί για 2 ημερες καθυστέρηση και εφόσων υπήρχε ήδη έτοιμα για πάγια εντολή η απάντηση ήταν πως έτσι είναι η πολιτική της εταιρίας.. </p><p>Τα σχόλια δικά σας..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kozadin, post: 1058300603, member: 989"] Να σας πω και εγώ την πρόσφατη εμπειρία μου απο την πρωτέργια που την θεωρώ άκρως κοροϊδευτική αν και εν μέρη ή με την ακριβή ερμηνεία των όρων της σύμβασης ευθύνομαι . Άλλαξα πάροχο τον Νοέμβριο και πήρα το πρόγραμμα της protergia -30% καλοπληρωτές. Είχα ζητήσει εξόφληση των λογαρισμών μέσω πάγιας εντολής. Όταν ήρθε ο ΠΡΩΤΟΣ λογαριασμός (έναντι) δυστυχώς δεν πρόσεξα ότι δεν ανέγραφε εξόφληση μέσω παγιας εντολής. Έτσι πέρασε η μέρα πληρωμής και όταν τσέκαρα οτι δεν είχε εξοφληθεί αυτόματα ο λογαρισμός είχαν περάσει 2 μέρες οπότε και εξόφλησα. Οι υπολοιποι 2 έναντι λογαρισμοί εξοφλήθηκαν κανονικά μέσω παγιας εντολής. Πριν λίγες μέρες όταν ήρθε ο εκκαθαριστικός λογαριασμός έκπληκτος είδα πως δεν έχει χρεωθεί η έκπτωση. Στην επικοινωνία με το customer service η απάντηση ήταν πως δεν πλήρωσα εμπρόθεσμα τον πρώτο λογαριασμό και έτσι δεν ισχύει η έκπτωση. Στην ερώτηση πως αυτός ήταν ο πρώτος λογαρισμός και θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον περισσότερο ελαστικοί για 2 ημερες καθυστέρηση και εφόσων υπήρχε ήδη έτοιμα για πάγια εντολή η απάντηση ήταν πως έτσι είναι η πολιτική της εταιρίας.. Τα σχόλια δικά σας.. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…