Επανάσταση στην κίνηση των 24p

spyhatz

Established Member
23 August 2010
130
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επανάσταση στην κίνηση των 24p

Ακριβώς!!:a0210:

Σωστό είναι αυτό που λες για το πενηντάρι, αλλά, δεν την γλυτώνεις την βιντεΐλα. Είτε 60 καρέ παίξεις, είτε 50, η οπτικά αντιληπτή διαφορά είναι ελάχιστη. Το βίντεο λουκ θα παραμένει...
εμένα μου αρέσει η βιντεΐλα οπότε προτιμώ κάτι >=50 ... με το 30 είναι ωράιο το αποτέλεσμα και χωρίς πολύ cpu και χωρίς τεχνουργήματα ...μάλλον είναι θέμα προσωπικού γούστου και δυνατοτήτων Pc φυσικα...
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
εγω παλι δεν προκειται να κανω αναπαραγωγη ταινιων με 50-60- fps.
το αποτελεσμα δεν μου αρεσει. μεχρι τωρα προτιμω 25 και 30 (τα 30 σε ταινιες οπου κυριαρχει το λευκο στο φοντο και φαινεται εντονα το junder) Σε ταινιες οπου κυριαρχουν τα σκοτεινα πλανα, προτιμω τα 25, πολυ μικρη η βελτιωση αλλα υπαρχει. εξ'αλλου η tv μου δεν υποστηριζει 24p, οποτε ακομα και τα 25 fps βοηθουν για το synch.

επισης, οι δοκιμες που εκανα (και περιεγραψα πιο πριν) ηταν σε δυσκολα περασματα ταινιων που ηξερα το προβλημα. οταν ομως προσπαθησα να δω συνεχομενα, ειδα οτι εχω (αν και οχι συχνα) εμφανιση και τεχνουργηματων και νερα. το πιο σπαστικο ειναι οταν αλλαζει ενα πλανο, μερικες φορες ειναι σαν να βλεπω να αστραφτει ενα φλας στην εικονα και στιγμιαιο κολλημα και συνεχιση.
δεν νομιζω οτι εχει να κανει οτι φτανω τη cpu στα ακρα, (30-35%)μιας και οι ρυθμισεις ειναι συνηθως (pel, κλπ ) χαμηλα (2). παραδοξως ειναι πιο συχνα στα 25-30 frames και οχι στα 50. το βραδυ θα ψαχτω κι αλλο με ρυθμισεις.

ειχα κανει και μια ερωτηση: παιζει ρολο το post processing spp deblocking του ffdshow πλεον στην ποιοτητα εικονας, κι αν ναι θα πρεπει να το τσεκαρω πριν, ή μετα το avisync ;
 

spyhatz

Established Member
23 August 2010
130
ειχα κανει και μια ερωτηση: παιζει ρολο το post processing spp deblocking του ffdshow πλεον στην ποιοτητα εικονας, κι αν ναι θα πρεπει να το τσεκαρω πριν, ή μετα το avisync ;
αν μία ταινία έχει blocks (λόγο κακού encoding) ανεξάρτητα από το avisynth τότε βάλε deblock από πριν...αν θελεις να μειώσεις τα blocks στα interpolated frames τότε βάλτο μετά...αν και από ότι έχω δει δεν κάνει και πολλά πράγματα...εγώ στο ffdshow χρησιμοποιώ resize(για Upscale), sharpen(usnharp mask) και μετά avisynth
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
μεχρι τωρα, προσπαθωντας να καταληξω στο script που θα μου δωσει τα λιγοτερα artifacts/halo, δοκιμασα διαφορες καταστασεις. το παραξενο ειναι οτι ακομη κι οταν εδινα τιμες οπου υποτιθεται μειωνουν τα παραπανω, ειχα αρκετα artifacts. κατεληξα προς ωρας στο παρακατω script και το χρησιμοποιω για 25-30 fps.

ενω εχω αποθεματα στη cpu για περαιτερω αλλαγες στο script, οτιδηποτε αλλο κι αν δοκιμασω μου εμφανιζει τεχνουργηματα (σε συγκεκριμενα σημεια ταινιων, οπου τα εχω για τεστ)

εν καιρο θα ψαχτω για βελτιωση της εικονας (η κινηση δεν με πολυενδιαφερει αφου θα δουλευω στα 25 καρε)

μου χρωστατε ενα 2λιτρο παγωτο. με κολλησατε με το f.i και με τις ρυθμισεις ξεχασα το μπωλ εξω κι ελιωσε . :bang:

ιδου το script που κατεληξα προς ωρας:

SetMemoryMax(1280)
SetMTMode(5,8)
ffdShow_source()
SetMTMode(2)
super=MSuper(pel=2, hpad=0, vpad=0)
backward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=true, blksize=16, blksizev=16, searchparam=2, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
forward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=false, blksize=16, blksizev=16, searchparam=2, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
backward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, backward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=0, search=3)
forward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, forward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=0, search=3)
MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=30, den=1, mode=0)
SetMTMode(1)
GetMTMode(false) > 0 ? distributor() : last
 
Last edited:
19 June 2006
35,674
Απάντηση: Re: Επανάσταση στην κίνηση των 24p

μου χρωστατε ενα 2λιτρο παγωτο. με κολλησατε με το f.i και με τις ρυθμισεις ξεχασα το μπωλ εξω κι ελιωσε . :bang:

Ξέρεις πόσες θερμίδες γλύτωσες?? Αντί να μας ευχαριστείς κιόλας, μας την λές και από πάνω?? Αχάριστος κόσμος...:D:D

Το mode βλέπω το έχεις στο 0. Γιατί?? Δεν βλέπεις διαφορά (στα τεχνουργήματα εννοώ) όταν παίζεις pel και mode στο 2??
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Re: Απάντηση: Re: Επανάσταση στην κίνηση των 24p

Το mode βλέπω το έχεις στο 0. Γιατί?? Δεν βλέπεις διαφορά (στα τεχνουργήματα εννοώ) όταν παίζεις pel και mode στο 2??

αυτο ειναι το παραξενο. οταν το mode το βαζω στο 2 εχω περισσοτερα.
τωρα παντως που εχω αρχισει να πιανω τη φιλοσοφια, παρατηρησα οτι για να μειωθουν σχετικα σιγουρα τα τεχνουργηματα, πρεπει να μεγαλωνω τα blksizes αν τα παω 32 πχ δεν εχω τεχνουργηματα.

Να σημειωσω ομως εδω οτι ενω στα 25 καρε δεν εχω halo (αυτο εμφανιζεται εντονα στα 50-60) τα τεχνουργηματα/σπασιματακια, εμφανιζονται παντα στο ιδιο σημειο της ταινιας. αρχιζω να πιστευω οτι κατι συμβαινει με το re encoding των mkv ισως.
εννοειται βεβαια οτι αν κανω off το avisync δεν εχω τεχνουργηματα,αλλα παρατηρω (στα προβληματικα σημεια) οτι ''κατι υπαρχει'' εκει, απλα κρυβεται απο το judder.
θελει πολλες ωρες προσπαθειας για να βρουμε το σωστο οσον αφορα τα τεχνουργηματα.

παραξενο ομως, νομιζα οτι με διαθεσιμη ισχυ cpu και τις καταλληλες ρυθμισεις (να υπαρχει ομως ποιοτητα εικονας) θα εξαφανιζοταν.
δεν φτανει να τα βαλουμε ολα στο τερμα. ισως φταινε και τα συγκεκριμενα mkv μου
ο ελεγχος συνεχιζεται. (το παγωτο θα παγωσε τωρα ξανα) :eating:
 
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Re: Επανάσταση στην κίνηση των 24p

Το ήξερα για την Nvidia...δυστυχώς δεν έχω...

Παίζουν ρόλο και οι ρυθμίσεις του avisynth γιατί κανονικά στο video δεν θα πρεπει να γίνεται καμία μεταβολή εκτός από τα επιπλέον καρέ για τα οποία είναι υπέυθυνο το avisynth...
.............

Πάντως αν είχες Nvidia θα γλύτωνες χρόνο και στο decoding πριν το avisynth + reencode.

Σαφως παίζουν ρόλλο οι ρυθμίσεις του avisynth αλλά μικρότερο. Οταν μιλάς για 6fps σε 720p stream 60p (ή μήπως 30p δεν πρόσεξα) δηλ. 1/10 της ταχύτητας δεν μπορεί το φρένο να είναι το σκριπτ που κανονικά παίζει και σε real time. Επιπλέον εφόσον γίνεται decoding θα πρέπει να γίνει και reencoding κανονικό σε όλα τα frame. Το Avisynth σερβίρει στον encoder αποκωδικοποιημένο ασυμπίεστο stream.
 

spyhatz

Established Member
23 August 2010
130
Re: Απάντηση: Re: Επανάσταση στην κίνηση των 24p

Πάντως αν είχες Nvidia θα γλύτωνες χρόνο και στο decoding πριν το avisynth + reencode.

Σαφως παίζουν ρόλλο οι ρυθμίσεις του avisynth αλλά μικρότερο. Οταν μιλάς για 6fps σε 720p stream 60p (ή μήπως 30p δεν πρόσεξα) δηλ. 1/10 της ταχύτητας δεν μπορεί το φρένο να είναι το σκριπτ που κανονικά παίζει και σε real time. Επιπλέον εφόσον γίνεται decoding θα πρέπει να γίνει και reencoding κανονικό σε όλα τα frame. Το Avisynth σερβίρει στον encoder αποκωδικοποιημένο ασυμπίεστο stream.

Βασικά τα 6fps είναι σε σχέση με τα 24αρχικά της ταινίας...οχι των 60που παράγονται...πάντως αν βάλεις pel=2, searchparam=3 και MFlowFps αντί για MBlockFps (να το δοκιμάσει και ο φίλος με τον core i7 ...MFlowFps(super, backward_2, forward_2, num=60, den=1)) το σκριπτ δεν παίζει καθόλου real time σε 720p 60 σε core2duo 7400 τουλάχιστον που το έβαλα εγώ...
 

spyhatz

Established Member
23 August 2010
130
Re: Απάντηση: Re: Επανάσταση στην κίνηση των 24p

αυτο ειναι το παραξενο. οταν το mode το βαζω στο 2 εχω περισσοτερα.
τωρα παντως που εχω αρχισει να πιανω τη φιλοσοφια, παρατηρησα οτι για να μειωθουν σχετικα σιγουρα τα τεχνουργηματα, πρεπει να μεγαλωνω τα blksizes αν τα παω 32 πχ δεν εχω τεχνουργηματα.
Ανάλογα με την ταινία και τη σκηνή που κάνεις τη δοκιμή όλο και κάτι θα προκύπτει...με searchparam 0-1 δεν εμφανίζονται σχεδόν καθόλου blocks αλλά η κίνηση δεν αποδίδεται και τόσο καλά(φαίνεται έντονα σε απότομες εναλλαγές και όχι σε σχεικά σταθερά πλάνα)...εγώ χρησιμοποιώ blocks 16 -8 για 720π και 32 -16 για 1080π και searchparam 3...

720p
backward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=true, blksize=16, blksizev=16, searchparam=3, plevel=0, levels=4, search=3, badrange=(-24))
forward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=false, blksize=16, blksizev=16, searchparam=3, plevel=0, levels=4, search=3, badrange=(-24))
backward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, backward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=3, search=3)
forward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, forward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=3, search=3)

1080p
backward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=true, blksize=32, blksizev=32, searchparam=3, plevel=0, levels=4, search=3, badrange=(-24))
forward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=false, blksize=16, blksizev=32, searchparam=3, plevel=0, levels=4, search=3, badrange=(-24))
backward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, backward_1, blksize=16, blksizev=16, searchparam=3, search=3)
forward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, forward_1, blksize=16, blksizev=16, searchparam=3, search=3)

Και κάπου είχα δει και αυτό το levels=4 που πιστέυω ότι βοηθαέι...
Πάντως όπως έγραψα και πρίν δοκίμασε το MFlowFps γιατί δεν χρησιμοποιεί τα blocks αλλά Pixels και εχει καλύτερο αποτέλεσμα με κόστος cpu
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
αν εννοεις να αντικαταστησω τη λεξη mblockfps με την mflowfps sto script, το δοκιμασα και μου εβγαζε error.

βασικα, αυτο που μου συμβαινει ειναι το εξης: εχτες, μετα το hulk εκανα δοκιμες και στο star trek, και παρατηρουσα οτι μου εμφανιζε και εκει προβλημα.
δεν ξερω αν σας το κανει και εσας.
παρατηρω καθως παιζουν οι ταινιες, ενα πραγμα σας dejavu και teraring στιγμιαιο. (αντε να το εξηγησω τωρα αυτο).
καθως βλεπω ενα πλανο, η εικονα κανει ενα πραγμα σαν να αστραψε ενα φλας και σκαλωνει το τελευταιο καρε για ενα κλασμα του sec και επαναλαμβανεται λες και σπαζει ομως το πανω με το κατω μερος της εικονας σαν teraring και υστερα συνεχιζει κανονικα. (δεν μπορω να το διατυπωσω με αλλα λογια)
το προβλημα σταματά σχεδον εντελως μονο αν βαλω τα blsdize στο 32, και δεν βοηθα τιποτα αλλο ιδιαιτερα οπως πελ 2 mode 2 searchparam 1 κλπ.
υποψιαζομαι μηπως εχει να κανει με mpc-fddshow, αλλα κατεβασα οτι και οι υπολοιποι απο την αδηγο. καποια στιγμη που αλλαξα καποια ρυθμιση, μου πεταξε και καποιο runtimeerror στην εκκινηση του mpc.
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
αυτο το σκαλωμα-επαναληψη καρε, το ειχα καποτε σε αλλο pc οταν επαιζα hd fullscreen , αλλα oxi windοwned, και εφταιγε καποιο bugfix agp της ati στην 2900 hd agp καρτα. οποτε θα δοκιμασω και αλλαγη απο ατι 10.8 σε 10.7 μηπως...!
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
το μπροβλημα λυθηκε. εφταιγε ο evr custom, με haali renderer δεν μου το κανει. θελω να ρωτησω ομως. παιζω με αυτο το script.

SetMemoryMax(1280)
SetMTMode(5,8)
ffdShow_source()
SetMTMode(2)
super=MSuper(pel=2, hpad=0, vpad=0)
backward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=true, blksize=16, blksizev=16, searchparam=4, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
forward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=false, blksize=16, blksizev=16, searchparam=4, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
backward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, backward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=3, search=3)
forward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, forward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=3, search=3)
MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=25, den=1, mode=2)
SetMTMode(1)
GetMTMode(false) > 0 ? distributor() : last

εξυπηρετει κατι το searchparam=3 στην τριτη-τεταρτη σειρα ? (βλεπω μονο οτι ισως τρωει παραπανω cpu. ειμαι stable και με searchparam=0 στην τριτη-τεταρτη σειρα. στην εικονα δεν αντιλαμβανομαι διαφορες.

παραπανω απο searchparam=4 στην πρωτη -δευτερη σειρα αρχιζουν τεχνουργηματα, οποτε το εχω =4.
δοκιμασα και blksize=8 στην πρωτη δευτερη, αλλα εχω τεχνουργηματα.
με τις παραπανω ρυθμισεις, υπαρχει κατι που μπορω να δοκιμασω για να εχω οσο το δυνατον πιο 3d-αναγλυφη εικονα, ή ειναι οτι καλυτερο ?
 

spyhatz

Established Member
23 August 2010
130
αν εννοεις να αντικαταστησω τη λεξη mblockfps με την mflowfps sto script, το δοκιμασα και μου εβγαζε βασικα, αυτο που μου συμβαινει ειναι το εξης: εχτες, μετα το hulk εκανα δοκιμες και στο star trek, και παρατηρουσα οτι μου εμφανιζε και εκει προβλημα.
οταν βάζεις mflowfps δεν βάζεις στην παρένθεση to mode=0
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
οταν βάζεις mflowfps δεν βάζεις στην παρένθεση to mode=0

μιας και οπως ανεφερα πιο πανω, το προβλημα λυθηκε αλλαζοντας renderer, λεω να μην πειραξω πλεον το mflowfps, εκτος κι αν εννοεις οτι θα δωσει καλυτερη ποιοτητα εικονας. τωρα πλεον προβλημα artifacts δεν εχω. :ciao:
 
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Re: Επανάσταση στην κίνηση των 24p

Βασικά τα 6fps είναι σε σχέση με τα 24αρχικά της ταινίας...οχι των 60που παράγονται...πάντως αν βάλεις pel=2, searchparam=3 και MFlowFps αντί για MBlockFps (να το δοκιμάσει και ο φίλος με τον core i7 ...MFlowFps(super, backward_2, forward_2, num=60, den=1)) το σκριπτ δεν παίζει καθόλου real time σε 720p 60 σε core2duo 7400 τουλάχιστον που το έβαλα εγώ...

Για να καταλάβω, 6fps που είδες δεν είναι η αναφορά του encoder που λέει "encoded xxxx frames at 6fps ..." ??.
Αν ναι αφορά τα frame που του σερβίρει το avisynth δηλ. τα τελικά.

Ο encoder βγάζει log file στο τέλος που εχει καταγεγραμμένες τις ρυθμίσεις με τις οποίες δούλεψε και τα αποτελέσματα που έβγαλε (ποιότητα (PSNR/SSim), χρονος, στατιστικά ...

Δυστυχώς δεν μπορώ να το δοκιμάσω μόνος μου αυτόν τον καιρό.

Το ότι δεν παίζει real time μπορεί απλά να σημαίνει ότι παίζει με 40 fps αντι των 60. Και μπορεί να φταίει και ο renderer για αυτό. Με τι ακριβώς σετάπ παίζεις (player - decoder - renderer - postprocessing).
 
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
Μπορείς να δεις τις ρυθμίσεις του encoder στο mpc-hc "properties-mediainfo" τελευταία γραμμή.

Αυτές που είδα στο qualty.mkv είναι αλλοπρόσαλες. Ενω χρησιμοποιεί γενικώς ελαφρές ρυθμίσεις (οχι ομως προσαρμοσμένες σε "interpolated 60fps") χρησιμοποιεί "me=tesa" που είναι η πιο βαριά "me=" που υπάρχει. Ακόμη και η me=esa είναι υπερβολή.

Ο χ264 έχει profiles. Mπορείς να διαλέξεις ενα απο τα "fast" και να δείς που είσαι από χρόνο.
 
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
Πάντως καλοί οι πειραματισμοί και το ψαξιμο αλλά ακομη καλύτερα να έχεις υποστήριξη απο του guru του είδους. Και οι guru αυτοί (ισως και οι ίδιοι οι developers των εργαλείων) συχνάζουν

για το avisynth
http://forum.doom9.org/forumdisplay.php?f=33

για το x264

http://doom10.org/index.php?board=5.0

http://forum.doom9.org/forumdisplay.php?f=77

Νομίζω αξίζει τον κόπο, μιας και φαίνεται μεγάλο το ενδιαφέρον, κάποιοι απο τους δικούς μας που ασχολούνται με το θέμα, να κανουν ερωτήσεις εκεί για την βελτίωση των σκριπτ και τα προτεινόμενα settings για το reencoding.

Μονο προσοχή .... μην ρωτήσει κανείς "πιο είναι το καλύτερο" και πάντα να δείχνει οτι επεξεργάζεται ταινίες-video νόμιμης κατοχής.
 

spyhatz

Established Member
23 August 2010
130
Re: Απάντηση: Re: Επανάσταση στην κίνηση των 24p

Για να καταλάβω, 6fps που είδες δεν είναι η αναφορά του encoder που λέει "encoded xxxx frames at 6fps ..." ??.
Αν ναι αφορά τα frame που του σερβίρει το avisynth δηλ. τα τελικά.

Ο encoder βγάζει log file στο τέλος που εχει καταγεγραμμένες τις ρυθμίσεις με τις οποίες δούλεψε και τα αποτελέσματα που έβγαλε (ποιότητα (PSNR/SSim), χρονος, στατιστικά ...

Δυστυχώς δεν μπορώ να το δοκιμάσω μόνος μου αυτόν τον καιρό.

Το ότι δεν παίζει real time μπορεί απλά να σημαίνει ότι παίζει με 40 fps αντι των 60. Και μπορεί να φταίει και ο renderer για αυτό. Με τι ακριβώς σετάπ παίζεις (player - decoder - renderer - postprocessing).

Αμα βρώ χρόνο θα δοκιμασω κάτι και θα ανεβάσω το log...
Με Haali renderer όταν βάζω properties και έχω 1920x ανάλυση δείχνει 960x..μέχρι 1900x δείχνει κανονικά την ανάλυση...ξέρει κανέις κάτι...αν και δε μου φαίνεται ότι μειώνει πραγματικά την ανάλυση
 
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
Αυτό το κάνει όταν η ανάλυση της οθόνης σου είναι μικρότερη απο την ανάλυση του αρχείου.

Επιλέγοντας "touch from inside" όμως το φέρνει στην ανάλυση της οθόνης με μία κίνηση κατευθείαν π.χ. απο 1920Χ1080 σε 1680Χ945. Μπορείς να επιλέξεις OSD για να δεις τι γίνεται. "Play-Filters-Haalli ..."