Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Επιλογη αυτοκινητου
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="xaris33" data-source="post: 1058685622" data-attributes="member: 20078"><p>Ε καλά τώρα, το ότι σταμάτησε η VW την εξέλιξη δε λέει και τίποτα, αφενός θα παράγονται για αρκετά χρόνια ακόμα και αφ'ετέρου τι μοτέρ είναι το γνωστό tsi με επιπλέον μπεκ αερίου και κάποια ενισχυμένα μέταλλα, οπότε ανταλλακτικά άφθονα. Και ναι τα πρατήρια λίγα αλλά εδώ έχει 3 και εμένα προσωπικά μου φτάνουν, δε τα βλέπω να κλείνουν σύντομα.</p><p></p><p></p><p>Oσο για τις χωρητικότητες καυσιμου, τα παλιότερα 1.4 είναι διπλού καυσίμου και έχουν 15kg cng και 50 λιτρα βενζίνη με τέλη 85 ευρώ. Τα νεότερα 1.5 για να θεωρηθούν μόνου καυσίμου έχουν 17.5kg cng και 9 λίτρα βενζίνης και μηδενικά τέλη.</p><p></p><p>Μέχρι τα ηλεκτρικά να φτάσουν στο προαναφερθέν μπάτζετ, και μάλιστα στην Ελλάδα, για μένα ήταν η καλύτερη λύση, οικογένειακο με μικρό κόστος απόκτησης και έξοδα κίνησης σκούτερ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xaris33, post: 1058685622, member: 20078"] Ε καλά τώρα, το ότι σταμάτησε η VW την εξέλιξη δε λέει και τίποτα, αφενός θα παράγονται για αρκετά χρόνια ακόμα και αφ'ετέρου τι μοτέρ είναι το γνωστό tsi με επιπλέον μπεκ αερίου και κάποια ενισχυμένα μέταλλα, οπότε ανταλλακτικά άφθονα. Και ναι τα πρατήρια λίγα αλλά εδώ έχει 3 και εμένα προσωπικά μου φτάνουν, δε τα βλέπω να κλείνουν σύντομα. Oσο για τις χωρητικότητες καυσιμου, τα παλιότερα 1.4 είναι διπλού καυσίμου και έχουν 15kg cng και 50 λιτρα βενζίνη με τέλη 85 ευρώ. Τα νεότερα 1.5 για να θεωρηθούν μόνου καυσίμου έχουν 17.5kg cng και 9 λίτρα βενζίνης και μηδενικά τέλη. Μέχρι τα ηλεκτρικά να φτάσουν στο προαναφερθέν μπάτζετ, και μάλιστα στην Ελλάδα, για μένα ήταν η καλύτερη λύση, οικογένειακο με μικρό κόστος απόκτησης και έξοδα κίνησης σκούτερ. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Επιλογη αυτοκινητου
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…