Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Ειδικές Κατηγορίες
Apple Corner
Ειδήσεις & Φήμες
Επίσημο : 2ετής εγγύηση της Apple στην Ευρώπη λόγω νόμων της Ε.Ε.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="spcav" data-source="post: 1056412010" data-attributes="member: 1120"><p>Παίδες, δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.</p><p></p><p>Όπως, πολύ εύστοχα, αναφέρει το πινακάκι, τα 2 χρόνια αφορούν κάλυψη προβλήματος που υπήρχε κατά την παράδοση και όχι που θα προκύψει μετά.</p><p></p><p>Πιο συγκεκριμένα:</p><p></p><p>1. Στα περισσότερα κράτη μέλη της EE, οι καταναλωτές μπορούν να ζητήσουν επισκευή ή αντικατάσταση μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν ήδη κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις που περιλαμβάνουν την Τσεχία και τη Ρουμανία. <strong>Το βάρος απόδειξης ότι ένα ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση γενικά μεταβαίνει στον καταναλωτή, μετά το πέρας εξαμήνου από την ημερομηνία αγοράς</strong>. Παραδείγματα χωρών που το βάρος απόδειξης δεν μεταβαίνει στον καταναλωτή περιλαμβάνουν την Τσεχία, την Πορτογαλία και τη Ρουμανία. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τοπικό Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή για λεπτομέρειες αναφορικά με τη θέση της χώρας σας. </p><p></p><p>Αν δλδ σας χαλάσει στους 15 μηνες πρεπει να αποδειξετε ότι το πρόβλημα υπήρχε από την αρχή...</p><p></p><p>Edit</p><p></p><p>Οπως είπε και ο φιλος παραπανω...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="spcav, post: 1056412010, member: 1120"] Παίδες, δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Όπως, πολύ εύστοχα, αναφέρει το πινακάκι, τα 2 χρόνια αφορούν κάλυψη προβλήματος που υπήρχε κατά την παράδοση και όχι που θα προκύψει μετά. Πιο συγκεκριμένα: 1. Στα περισσότερα κράτη μέλη της EE, οι καταναλωτές μπορούν να ζητήσουν επισκευή ή αντικατάσταση μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν ήδη κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις που περιλαμβάνουν την Τσεχία και τη Ρουμανία. [b]Το βάρος απόδειξης ότι ένα ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση γενικά μεταβαίνει στον καταναλωτή, μετά το πέρας εξαμήνου από την ημερομηνία αγοράς[/b]. Παραδείγματα χωρών που το βάρος απόδειξης δεν μεταβαίνει στον καταναλωτή περιλαμβάνουν την Τσεχία, την Πορτογαλία και τη Ρουμανία. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τοπικό Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή για λεπτομέρειες αναφορικά με τη θέση της χώρας σας. Αν δλδ σας χαλάσει στους 15 μηνες πρεπει να αποδειξετε ότι το πρόβλημα υπήρχε από την αρχή... Edit Οπως είπε και ο φιλος παραπανω... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Ειδικές Κατηγορίες
Apple Corner
Ειδήσεις & Φήμες
Επίσημο : 2ετής εγγύηση της Apple στην Ευρώπη λόγω νόμων της Ε.Ε.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…